karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-21 10:22:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-04 07:27:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Syksy mennyt sumussa ja tuon kilpparin kanssa takutessa.
Onneksi nyt löytyi syy lihomiselle.
Kun tietää ite että elää niin, että pitäs laihtua ja mitään ei tapahtdu kandee tarkistaa kaikki, uni, stressi ja kropan kunto. Mun tapauksessa se on kilpirauhanen. Sisätautilääkärin määrämissä verikokeissa löytyi kilpirauhasen tulehdus. Oireet on vajiksen oireet. Kyllä helpotti.
Nyt kun tyroxsinia olen syönyt 2kk, olo on jo parempi, sementti saappaat ovat hävinneet ja sumu päästä. Eikä väsytä koko aikaa.

Nyt kun kilppari saadaan "kuntoon" alkaa kroppa toimiin ja painon pudotuskin on jossain vaiheessa taas mahdollista.
Koko ajan olen karpannut ja liikkunut paljon.
3vk tauko ol liikunnastai, kun polvi leikattiin, mutta silloinkin keppi kävelin paljon ja jumppasin fyssarin ohjeilla. Nyt saa alkaa lähes normaalin liikkumisen ja eilen kävinkin zumbassa. Oli ihanaa kun 10kk viimeksi oli zumbaillut.

Voi kurjuus kun en ollut huomannut Pulusen juttua. Mullehan näytti rusita, vehnää ja cashewpähkinää eniten ja sit maitoa ja munaa seuraavaksi. Ruista ja vehnää muutenkaan käytä ja miatoa ja munia välttäen, maha ok.

Nyt valoisampaa kevättä kohde ja kilppari on seurannassa. Kyllä se tästä.

ViestiLähetetty: 2012-03-25 20:00:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tyroxsin lääkitystä lisättiin 2x 0.1mg tabua aamusin. Lääkäri sanoi suoraan että paino ei varmasti ainakaan vuoteen laske, koska tulehdus kilpparissa on ja pysyy. Annostusta ehkä joudutaan nostamaan vuoden päästä.

Kun vaan sais pään ja psyykkeen pysyyn ettei ahdistu...liikaa. Onneksi liikunta ja karppiruokavalio pitää mielen virkeenä. Kaupoilla vaan ahdistaa kun pitää taas ostaa 46 koon housuja kun 42 ei enää mahdu.

Mutta seurataan nyt jos vaikka tiivistys kun olen päässyt kunnolla salille urakoimaan, kun tuo polvi on leikkauksesta kuntoutunut hyvin.

ViestiLähetetty: 2012-03-25 20:14:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kurkkimassa sun ketjua ja tsemppaamassa =D>

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00