Voi Papukaija sun kirjoittamaa, se kuulosti niin tutulta! Mutta mehän näytetään tosiaan nyt kaikille mistä meidät on tehty!
....Hei oon pyörispyllerö ja mut on tehty rasvasta
Ja kiitos teille kaikille ihanille
Mutta niin, tuli tuossa "luurankopäivänä" eli sunnuntaina yksi pelottava huomio. Mietin paljon asioita läpi, tuli vähän itkuakin tirautettua niin mitä sanoi ruokahalu? Mulla ei ole ollut minkäänlaista napostelujen tarvetta tässä karppaillessa mutta sunnuntaina se iski! Eli heti kun sielussa myllersi alkoi mieli vetää kohti naksusia, namusia, herkkusia kiellettyjä. Mutta nyt tiesin mistä se tunne johtui ja osasin pistää sille hanttiin. En siis antautunut ilkeille hiilareille, ainoastaan muutaman mansikan hiilareilla herkuttelin, olikin namia kermavaahdon kera

Ja sitten vielä illalla tuli käytyä puolen tunnin lenkki kun ei pystynyt enää katsoo lätkämatsia tai olis saanut sanoa kynsille hyvästit. Ehkä mulla alkaa olla aseita pahoja tapojani vastaan, ehkä löytyy jopa sisuakin purra hammasta ja antaa hiilarimöröille köniin.
Olisi pari kysymystä / pohdinnaista mulla pyörinyt mielessä jos joku osais auttaa. Vähän lueskelinkin jo muita keskusteluketjuja aiheiden tiimoilta mutta silti olen vähän

mitä pitäisi tehdä.
Kyseessä lisäravinteet. Käytän silloin tällöin magnesiumia (kiitos liikunnallisen kaverin vinkin) mutta oliskohan syytä aloittaa myös joku kalkkilisä? Kun noiden maitotuotteiden käyttö on vähentynyt kuitenkin aika paljon entisestä (välillä on jätskiä ikävä, myönnän) niin jääkö kalsiumit liian alas. Näin naisihmisenä niitä tulevaisuuden vuosia silmälläpitäen olis tarpeen pitää/saada luut vahvoiksi joten olisko paikallaan pikkulisä pillerin muodossa?
Toinen pohdinta, mistähän johtuu karppauksen myötä iskenyt teen himo? Olen ollu aina kahvin litkijä, teetä oon juonut ihan satunnaisesti silloin tällöin. Nyt on asia heittänyt ihan kuperkeikkaa eli eilen join 1 mukin kahvia joka sekin jäi kesken mutta teemukia täyttelin ahkerasti. Ei ollenkaan toki huono muutos mut ihmettelen kovasti. Enimmäkseen vihreää teetä mutta menee ihania mustiakin, uusin löytö mulle on lakritsitee

Ja mahtaakohan teen kanssa olla sama kuin kahvin että vettä pitäis hörpätä myös siinä sivussa ettei kuivu rusinaksi?