Täällä 24-vuotias nainen koittaa laihduttaa normaalipainoin sisällä. Lähtötilanne maanantaina 28.5 oli 73,3kg ja pituutta on 179cm. Eli painoindeksi on 22-23. Tavoitepaino nyt alkuun olisi 65kg ja ennen heinäkuuta olisi syytä jo jotain tapahtua

Heinäkuussa on siis veljeni häät ja haluan näyttää siellä hyvältä ja iskeä isälleni luun kurkkuun, hän kun on aina piikitellyt minua painostani. Karppaamalla mennään, tai ainakin yritetään. Ehkä tämä on minulle, armottomalle sokerihiirelle se ainoa oikea vaihtoehto!
Maanantaina 28.5 - 73,3kg
Tiistaina 29.5 - 72,6kg
Maanantai ja eilinen meni suhteellisen hyvin. Liikuntaa en tosin hirveästi pystynyt harrastamaan, mitä nyt koirien kanssa lenkkeilin ja kävin pyörällä kaupassa. Makeaa ei ole tehnyt mieli (onneksi!!!!) ja nälkääkään ei ole tarvinnut nähdä. Nälkä ja liian suppeat dieetit ovat aina ollut syy miksi aikaisemmat yritykseni laihtua ovat kurahtaneet. Vettä juon reilu 2 litraa päivässä. Olen siis toivoton ahmatti, eli en syö kohtuudella, vaan aina mättään itseni ähkyyn ja sitten kaduttaa. Nyt olen juonut vettä iiiiiison lasillisen aina ennen ruokailua, niin suurin näläntunne on hävinnyt sillä.
Tänään heräsin virkeänä ennen kuutta (joka on minulle todella outoa) ja käväisin puntarissa. Vaaka oli kaveri ja näytti luvukseen 71,8kg eli 800g lähtenyt eilisestä. Tiedän että alkuun lähtee nesteitä, mutta niin saakin lähteä. Kävin ennen aamupalaa tekemässä 35 minuutin reippaan lenkin ja lenkin jälkeen söin paistetun kananmunan ja kaksi siivua pekonia ja nälkä lähti noin vähäiselläkin määrällä

Yleensä syön aamiaiseksi puuroa, leipää tai jotain muuta hiilaripitoista kamalan määrän ja sen jälkeen olo on kuin rantapallolla. Toivotaan että tahti pysyy yllä!