karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 18:02:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-30 07:02:33 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-30 06:46:04
Viestit: 12
Täällä 24-vuotias nainen koittaa laihduttaa normaalipainoin sisällä. Lähtötilanne maanantaina 28.5 oli 73,3kg ja pituutta on 179cm. Eli painoindeksi on 22-23. Tavoitepaino nyt alkuun olisi 65kg ja ennen heinäkuuta olisi syytä jo jotain tapahtua :lol: Heinäkuussa on siis veljeni häät ja haluan näyttää siellä hyvältä ja iskeä isälleni luun kurkkuun, hän kun on aina piikitellyt minua painostani. Karppaamalla mennään, tai ainakin yritetään. Ehkä tämä on minulle, armottomalle sokerihiirelle se ainoa oikea vaihtoehto!

Maanantaina 28.5 - 73,3kg
Tiistaina 29.5 - 72,6kg

Maanantai ja eilinen meni suhteellisen hyvin. Liikuntaa en tosin hirveästi pystynyt harrastamaan, mitä nyt koirien kanssa lenkkeilin ja kävin pyörällä kaupassa. Makeaa ei ole tehnyt mieli (onneksi!!!!) ja nälkääkään ei ole tarvinnut nähdä. Nälkä ja liian suppeat dieetit ovat aina ollut syy miksi aikaisemmat yritykseni laihtua ovat kurahtaneet. Vettä juon reilu 2 litraa päivässä. Olen siis toivoton ahmatti, eli en syö kohtuudella, vaan aina mättään itseni ähkyyn ja sitten kaduttaa. Nyt olen juonut vettä iiiiiison lasillisen aina ennen ruokailua, niin suurin näläntunne on hävinnyt sillä.

Tänään heräsin virkeänä ennen kuutta (joka on minulle todella outoa) ja käväisin puntarissa. Vaaka oli kaveri ja näytti luvukseen 71,8kg eli 800g lähtenyt eilisestä. Tiedän että alkuun lähtee nesteitä, mutta niin saakin lähteä. Kävin ennen aamupalaa tekemässä 35 minuutin reippaan lenkin ja lenkin jälkeen söin paistetun kananmunan ja kaksi siivua pekonia ja nälkä lähti noin vähäiselläkin määrällä :shock: Yleensä syön aamiaiseksi puuroa, leipää tai jotain muuta hiilaripitoista kamalan määrän ja sen jälkeen olo on kuin rantapallolla. Toivotaan että tahti pysyy yllä!

_________________
Tiuhkareen päikky http://tiuhkare.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-30 09:42:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Ensi askeleet osuneet askelmerkin kohdalle.
Onnea.
Elämäntapaa kannattaa jatkaa niin kauan kuin on elämää.

Ei lähtö tilanteesi mikään iso ole, turhaa piikitelty...
Hyvää oloa ei kannata aliarvioida, se on yksi karppaamisen "oire".

:smt023

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-30 14:56:33 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-30 06:46:04
Viestit: 12
Kiitoksia tsempityksestä. Toivon todella että tämä energisyys ja hyväolo jatkuu ja pitkään.

Kävin myös äsken keskustelua mittanuhan kanssa. En oikein tiennyt mistä mittailla jote;
Lantio leveimmästä eli jenkkakahvojen kohtaa - 96cm :roll:
Vyötärö n. 1 cm navan yläpuolelta - 79cm
Reisi leveimmästä kohtaa - 62cm

Olen siis kropaltani päärynä, varastoin aina kaiken lanteilleni, reisiin ja peppuun. Mittailuja en aio päivittäin tehdä, kun niissä ei eroa varmastikkaan nopeasti tapahdu. Painoo on kiva seurailla päivittäin näin aluksi, kun pudotus on huikeaa :lol:

_________________
Tiuhkareen päikky http://tiuhkare.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-30 18:42:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Mittailu antaa paremman kuvan muutoksesta kuin vaaka.
Mutta muutoksen huomaat nopeimmin vaatteissa ja siinä jaksamisessa.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-31 05:54:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-30 06:46:04
Viestit: 12
Tänään taas heräsin kuudelta. Mikähän tässä oikein on? Herätyskelloa en taaskaan tarvinnut. Yleensä nukun liikaa ja aamu menee zombina vaeltaessa. Eikä mua edes väsytä :shock: Jos karppaaminen tarkoittaa tällaista määrää energiaa, niin paluuta entiseen en aio tehdä.

Kävin puntarissakin 71,1kg eli pudotusta eiliseen 700g ja maanantaihin 2,2kg =D>
Koska olin varma että joku tässä nyt mättää, otin viholliseni mittanauhan ja lantiolta, reisistä ja vyötäröltä oli kaikista hävinnyt 2cm. Pakko se on uskoa, mä laihdun, syön hyvin ja tarpeeksi ja mulla on hyvä olla.

Olen tyytyväinen tähän reippaaseen aloitukseen. Motivoi kummasti jatkamaan!

_________________
Tiuhkareen päikky http://tiuhkare.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-31 06:12:18 
Poissa
Hullukarppi
Hullukarppi

Liittynyt: 2007-11-07 05:54:49
Viestit: 5522
=D>

_________________
Hullu se o, ei sen kaa voi olla!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-05-31 07:22:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Heips.
Näin se kuuluu monella menevän, on energiaa, unen tarve vähenee ja centit häviää...
Ja euroja menee vähemmän, kun ei niitä "herkkuja" tarvi.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-06-01 15:48:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-30 06:46:04
Viestit: 12
Tänään vaaka näytti saman lukeman kuin eilen eli 71,1kg. Pääasia ettei nouse. Tänään olen kävellyt reipasta tahtia 90min putkeen ja pyöräillyt 20min. Ajattelin vielä illalla sotkea crosstrainerilla 20-30min. Huomasin muuten eilen kun iltaruokani myöhästyi, että tuo kello kahdeksan on aivan liian myöhäinen ajankohta tukevalle aterialle. Olo oli todella tunkkainen kun menin nukkumaan. Noh, tänään rytmi on pysynyt. Toivotaan vain että ennen sunnuntaita lähtisi edes 100g, koska sunnuntain jälkeen seuraava punnitus on vasta perjantaina.

_________________
Tiuhkareen päikky http://tiuhkare.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-06-02 06:46:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-30 06:46:04
Viestit: 12
Vaikka minusta tuntui, että eilen tuli syötyä paljon, niin enpä ainakaan kulutustani ylittänyt. Vaaka nimittäin antoi tulokseksi tänään 70,5kg eli taas paino heilahtanut 600g alaspäin. Toivotaan että huomenna vaaka näyttäisi 200g vähemmän, olisi hyvä pitää 5 päivän punnitustauko kun tietäisi että aloituksesta paino olisi pudonnut sen 3kg. Olen kyllä hirmu tyytyväinen tähänkin. Energisyyskin jatkuu vain. Yleensä isäntä herää minua aikaisemmin ja keittää kahvit, mutta jälleen minä olin se joka ilman herätyskelloa nousin kuuden jälkeen. En kyllä valita. Helpottaa maanantaina alkavaa 3. työtäkin huomattavasti, kun ei ole enää aamuisin nukkunut sinne 8-10.

_________________
Tiuhkareen päikky http://tiuhkare.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-06-02 09:02:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Ei se energisyys karppauksesta johdu.
Vanha väsymys vaan johtui hiilareista. :-k

Hyvin menee, mutta menköön.
Kadonneet kilot ja sentit saa löytäjä pitää?

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tiuhkare laiduttaa
ViestiLähetetty: 2012-06-03 05:55:09 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-05-30 06:46:04
Viestit: 12
^Juu löytäjä todellakin saa pitää, ei tule ikävä :D

Äh, tänään vaaka näytti +600g eilisestä. Kalorimäärät oli kyllä eilen kohdallaan, joten veikkaan syylliseksi kymmenen aikoihin illalla suoritettua crosstrainer treeniä ja kuuden tunnin yöunia. Kun syömisessä en ole lipsunut. Pitäisi nuo liikunnat jättää aamulle/päivälle, ettei lihaksiin kertynyt neste järisyttäisi mun mielenrauhaani. Voiko todella 25min crossi-treeni teettä tuon? Vastus oli 7/8 ja syke pilvissä koko treenin, en siis pystynyt puhumaan puuskuttamatta. Noh, huomenna on päivä uusi ja tänään on lepopäivä liikunnasta.

_________________
Tiuhkareen päikky http://tiuhkare.blogspot.fi/


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)