Uusi karppaaja esittäytyy. Jos tästä tehdään julkista, onnistumisen paineet kasvavat jo muutaman prosentin!

27-vuotias nainen (167/99,5) haluaa siis niukentua takaisin normaalin kokoiseksi, v. 2007 painoin n. 75 kiloa ja sitä kohti tähdätään. Paino on aina jojoillut, talonrakennusprojekti oli viimeinen niitti jojoilulle kun oikeanlaiseen syömiseen ja liikkumiseen "ei ollut aikaa". Painoa haluan pudottaa terveyteni takia, lisäksi etsiskelen sitä kuuluisaa kadonnutta liikunnan iloa. Karppaukseen ajaa ruokatietoisuus, eli halu tehdä mahdollisimman aitoa ja "alkuperäistä" ruokaa. Käytännössä yritän siis tasapainoilla luomun, lähiruoan ja lisäaineettomuuden maailmassa, eli myöskään keinomakeutusta en halua käyttää. Pahimmat tuskat tulee varmasti vielä eteen, sillä "entisessä elämässäni" makeat ja suolaiset hiilarit ovat olleet lempiherkkujani
Kilot eivät ole vuodessa tulleet, joten ne eivät varmasti heti katoakaan,
vaikkakin täältä onnistumistarinoita luettuani toivon parasta myös omalle kohdalleni

Kirjoja ei ole vielä luettu montaa, Sompin Parantavat rasvat toimi alkusysäyksenä tähän vhh-asiaan perehtymisessä. Heikkilää tulee varmaan luettua jossain määrin pian läpi, Pellingin joulun kopsahtamista postilaatikkoon odotankin jo!
Viikon verran on harjoitusta takana, kirjaan kaiken ruoan mahdollisuuksien mukaan Kalorilaskuriin ymmärtääkseni hiilarien määrän vähentämistä. Tavoitteena on vähentää ne nyt n. 50g/vrk, välillä onnistuu välillä ei. Tätä asiaa täytyy katsoa lisää kun saan kirjoja luettua/paremman ymmärryksen mitä (maitotuotteita/kasviksia/juureksia) voi syödä ja millaisia määriä.
TavoitteetPainoindeksi lähelle normaalia, ihannepaino mielessä tällä hetkellä 70-75 kg
Lihaskuntotesteissä kaikissa tuloksiksi (vatsat, punnerrukset, kyykyt) erinomainen syksy 2012
Aerobinen kunto (polkupyörätesti) keskiverto/hyvä syksy 2012
Lähtötilanne 3.10.2011 Paino 99,5
Vyötärönympärys:115
Lantionympärys:125
Lihaskuntotestit: vatsat & kyykyt erinomainen, punnerrukset hyvä
Aerobinen kunto (polkupyörätesti): heikko
Mittaus- & punnituspäiväksi perjantai, joten katsotaan mitä vaaka 7.10. sanoo vai sanooko mitään..