Kiitos tsempistä, sitä kaivataan, vaikka oma motivaatio onkin ainakin tässä vaiheessa vielä kunnossa.
Monen vuoden tauon jälkeen olen aloittanu kävely/lenkkeilyn (tavoitteena vielä juosta ennen kevättä) ja salilla käynnin (spinning, tanssi, kuntosali).
Paino ei vaan ole vielä lähtenyt kunnolla laskuun, joten vähän mietityttää.. Taidan olla malttamaton.
Ja oloa ei helpota yhtään, että on kaikenmaailman juhlia, joihin itse leivon herkkuja ja koitan olla mussuttamatta itse. Tosin karppimuffinssitkin leipasin ja itse niitä syön, kun eivät muille kelpaa

?
Ja kuntosalin vaaka näyttää ihan eri lukemia kuin kotivaaka, jokatapauksessa n. kilo tippunut reilussa viikossa

!
Ehkä tämä tästä, luulen että vasta kuukauden päästä oikeasti näkee, olenko tehnyt jotakin oikein.