karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 10:45:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-11-20 11:48:19 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-11-20 11:33:55
Viestit: 4
Hei vaan, tänne ilmoittautuu mukaan fyysisesti uutta potkua elämäänsä kaipaava vyötärönmetsästäjä. Ruoka on yksi elämän rikkauksista ja nautinnoista, mutta oikeita valintoja tekemällä myös terveyttä edistävää.

Painoa oli vko 46 alussa 89 kg ja pituutta rouvalla 174 cm. Taustalla nuorena kovasti urheillut, mutta aina hyvän ruokahalun omaava nais-ihminen, joka on päättänyt, että paino putoaa ja kunto nousee tasaiseen tahtiin. Seuraavan mittauksen painon suhteen aion tehdä loppuviikosta.

Tästä eteenpäin toivottavasti vyötärö pienenee ja paino putoaa. Tsemppi itsellä ainakin iso!! =D>

_________________
_____________________________________________________________________________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-20 12:13:14 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
Tervetuloa mukaan! Lähtökohtasi painoineen ja pituuksineen kuulostaa samalta kuin minullakin. Minullakin taustalla nuoruuden kovat urheilut ja hyvä ruokahalu :D Tsemppiä jatkoon!

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-21 08:25:56 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-11-20 11:33:55
Viestit: 4
Kiitos tsempistä, sitä kaivataan, vaikka oma motivaatio onkin ainakin tässä vaiheessa vielä kunnossa.
Monen vuoden tauon jälkeen olen aloittanu kävely/lenkkeilyn (tavoitteena vielä juosta ennen kevättä) ja salilla käynnin (spinning, tanssi, kuntosali).
Paino ei vaan ole vielä lähtenyt kunnolla laskuun, joten vähän mietityttää.. Taidan olla malttamaton.

Ja oloa ei helpota yhtään, että on kaikenmaailman juhlia, joihin itse leivon herkkuja ja koitan olla mussuttamatta itse. Tosin karppimuffinssitkin leipasin ja itse niitä syön, kun eivät muille kelpaa :o ?

Ja kuntosalin vaaka näyttää ihan eri lukemia kuin kotivaaka, jokatapauksessa n. kilo tippunut reilussa viikossa :) !

Ehkä tämä tästä, luulen että vasta kuukauden päästä oikeasti näkee, olenko tehnyt jotakin oikein.

_________________
_____________________________________________________________________________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-21 10:13:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Tervetuloa.
Suunta on hyvä.
Myös muita vaikutuksia kannattaa seurata ja kirjata, pelkkä paino ei paljon kerro.
Jatkoa varten laita mittoja ylös, pari kuvaa talteen ja sellaista.
Vaatteet on monen eka "mitta", ne kun löystyy...

Sitten jatko onkin vain säätöä.
Välillä joutuu etsimään taas uutta, jotta homma etenee.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-21 14:06:14 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
Jos olet aloittanut urheilun uudelleen pitkän tauon jälkeen, se voi kerätä aluksi nestettä kudoksiin, mutta kyllä se sieltä lähtee liikkeelle. Alkuhan vaikuttaa hyvältä, kun jotain on kuitenkin tapahtunut. Sitkeästi vain eteenpäin! :)

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-22 08:22:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-11-20 11:33:55
Viestit: 4
No niin, tänä aamuna kotivaaka näytti 85,7 kg, ja tuo alkuapaino on mitattu kuntosali vaa'alla, koska kuvittelin sen olevan tarkempi.. Tätä se teettää, kun ei ole uskaltanut kotivaakaa pitkään aikaan käyttää...
Eli en usko tuohon kotivaa'an lukamaan , vaan käyn mittaamassa itseni uudelleen tuolla salilla.. Tai sitten siirryn kokonaan kotivaakaan.. Senttejä myös pitää mitata.
Alkumitat 6.11. olivat
vyötärö 100
lantio 112
reisi 67

Eli nämä mittaan tänään myös uudelleen.

Ja olotila on kohentunut, töiden jälkeen jaksaa puuhata ja liikuntatuokiota oikein odottaa! Jatkuva väsymys ja plösö olo on ainakin vähentynyt huomattavasti. Toki tuo harmaus ulkona aiheuttaa myös hiukan apeata mieltä mutta keho on kyllä virkistynyt kummasti :D ! Syöminen on sujunut suht hyvin, aamupala jää kyllä usein väliin, koska aikainen herätys ja pelkkä kahvi tuntuu riittävän päivän käynnistymiseen.

_________________
_____________________________________________________________________________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-22 11:41:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Kilo lukemalla ei oikeastaan ole mitään väliä.
Saat kuitenkin vertailu painon millä vaan vaa'alla, mutta punnitus tietenkin jatkossa samalla.
Sentit kuitenkin on tärkeämmät, varsinkin kun olet aloittanut liikkumaan.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-11-23 08:24:28 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-11-20 11:33:55
Viestit: 4
Jep, senttejä on jo lähtenytkin,
vyötärö 100 --> 97,5, hjuva hjuva!
lantio 112--> 110 , hjuva, hjuva!
Reisi 67--> 67

Eli oikeaan suuntaan. Eilen vain lenkillä, salille en ehtinyt, joten odottaa tuo punnitus..
Minkä otsakkeen alle voi perustaa oman päikyn, jossa mukana sentit, kilot , ruokaa ja liikuntaa+ kaikkea muita mahdollista pienessä päässä pyörivää ajatusta?
Täällä kun näyttää olevan näille kaikille omat otsakkeensa ?

_________________
_____________________________________________________________________________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)