karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 17:48:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-01-06 11:44:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-01-01 11:45:00
Viestit: 1
Vuosi lähti käyntiin hiilareiden tiputtamisella 20g/vrk.. Aloituspaino 68,5 (ja nyt ei sitten saa älähtää, koska meillä jokaisella on ne omat tavoitteet eikös niin..) Olen pituudeltani 163cm, joten tavoitteeni on saada BMI alle 25, mielellään tulokseksi 23. Ja siihen tavoitteeseen on matkaa alkupainosta -7kg. Ei siis pitäisi olla mikään mahdoton matka. Vuonna 2006 edellinen tempaus toi lähtöpainosta 79kg aina painoon 65kg eli tämä ei ole eka kerta 'karppailla', mutta lopullinen tavoite on ollut mielessä jo monta aikaa ja sehän on tuo paino 60 - 62kg. Sitten kun sen saisi pidettyä, niin hieno juttu.

Isosti nostan hattua kaikille, joilla suurempi urakka edessä, kuin minulla! Olette upeita, rohkeita ja erityisesti sinnikkäitä! :!:

Kevättä kohti ja kananpoika huulelle, Hyvälle tuulelle! :D

Jessica Alba


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-06 15:57:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
JessicaAlba kirjoitti:
Sitten kun sen saisi pidettyä, niin hieno juttu.


Jessica Alba



Sen saa helpoimmin pidettyä karppaamalla...
Tämähän on elämäntapa, ei mikään kuuri.

Tervetuloa.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)