karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-06 00:00:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-03-25 22:00:39 
Poissa
sintti
sintti

Moikka kaikki karppauksen ystävät.
Tuli tehtyä pieniveto ystävän kanssa painon pudotuksesta ja panoksena on sen verran tuohta, jolloin lisäsi motivaatiota omalta osaltaan leikkiin ryhtymiseen.
No ensinnäkin kumpikin osapuoli on hommassa voittajia, koska paino putoo ja läski lähtee. :roll:
Itse vaan tarviin sellaisen potkun, että pääsee taas hommassa alkuun. Tämä alkupotku löytyi firman vuosijuhlasta
jolloin pienessä sievässä syntyi kunigasidea painon pudottamisesta 7kk aikana ja TJ lisäsi vielä vettä myllyyn. Maali on siis syyskuun 2014 loppuun,
mutta itse ajattelin että en halua silloinkaan ruveta pullamössöä syömään eli koitan pitäytyä ja pysyä niissä kiloissa mihin pääsen.
Ystäväni on hieman pulleampi ja pidempi kuin minä ja hommassa katsotaan painoindeksiä, jolloin enempi lähtötilanteen ideksiä pudottanut nettoo hillot.
Varmaan nämä vetojutut on monien mielestä tyhmiä ja lapsellisia, mutta tulipahan tehtyä.

Alkutilanne oli 11.3.2014 94,9kg ja 173cm [-X
18.3 92,0kg
25.3 90,6kg #-o

ViestiLähetetty: 2014-05-09 21:29:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ei kai sillä niin väliä mistä se kipinä hommaan lähtee... haaste on sitten tehdä skaban jälkeen se pysyvä elämäntapamuutos.. mites homma on lähtenyt käyntiin? :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00