Pitkäperjantaita mennään, heräsin jo klo 6
Eilinen meni penkin alle. Surin sitä koko aamun
Tiedän että valitan joka ikinen päivä, mut multa loppuu usko, tuijotan niin liikaa tohon vaakaan. Sain kuitenkin viimeviikolla ja eilen kahdet housut päälle ja kiinni ja hengityskin kulki ongelmitta, ja hei, niissä pysty myös istuun ja kaikki saumat on ehjiä

Mut masentaa vaan, mulla on niin paljon semmosta pientä rasvaa koko kropassa, paitsi vyötäröllä, se onkin ainoo kohta mihin olen tyytyväinen...surullista. selluakin on enemmän kun koskaan, eikä nyt näytä lähtevän millään
No, mikään ei tapahdu yönaikana, paitsi kilon nousu, perkl!
Laitetaan, piristykseksi viimeviikon mittarilukemat ylös, jos vaikka masentaisi vähän vähemmän
Vyötärö: 78 -
72Napa: 88 -
84,5Lantio: 98 -
91,5Reisi: 59 -
56Pohje:36 -
36RA: - 77 -
80RY: - 90,5 -
88Minähän elän karpisti, ilman laskuja ja ruokapunnituksia, ja hyvin on mennyt, nyt kuitenkin ihan vaan testausmielessä laitoin laskuriin syömingit, ja kauhee stressi tulee kun kalorimäärä menee yli, ei paljoo, mut iskee paniikki...

Eli ehkä mä nyt kuitenkin sit syön oman mielen mukaan. Hiilareita laskien hiukan taas, ja saa muuten rasvaakin pikkasen vahdata
Yritän nyt taas, viikonloppu ja kaikkee. Kuitenkin olen erittäin tyytyväinen että en ole juonut alkoa melkeen yhtään (paitsi eilen, sen takia olenkin kärttyinen, harmittaa ja
vituttaa suunnattomasti, siinä ei ollut MITÄÄN järkeä)