No nyt alkaa tilanne normalisoitua. Lääkäri veikkasi tuota uutta muotisairautta: mykoplasmaa. Tulehdusarvot oli maanantaina koholla, aloitin ab-kuurin ja eilen oli jo crp laskussa. Koko viikko sairaslomaa

. Mietin että tänään voisi jo jaksaa töihin, mutta ehkä hyvä kuitenkin lepäillä riittävästi. Yskä vielä vaivaa. Sain kyllä sellaista yskänlääkettä, että auttaa. Toisaalta sivuvaikutuksena on melkoiset painajaiset. Huomenna ois toiset pikkujoulujuhlat illalla. Taidan jättää väliin. Ei kehtaa kun oon saikulla ja toisaalta ei edes huvita.
Tänään menen kirkkoon kuuntelemaan joululauluja. Sitä en peru. Olen sen ystävälle luvannut jo kuukausi sitten. Ja hän hakee ja tuo autolla, joten mikäs hätä mulla.
Aamupalaksi vetäisin tässä pekonia ja munaa. Ja kaksi piparia

.
Huomenna, tai tässä jaksaissani ajattelin kokeilla possun filettä käärittynä parman kinkkuun. Koitan sovitella vielä parmesaniakin johonkin väliin. Kuulin että joku oli moista tehnyt ja ajattelin laittaa testiin.
Kuulin eilen myös, että olen jouluaaton vapaalla, mutta PÄÄSEN töihin joulupäivinä! Kuulen jo kuinka eurot ropisee tilille. Kateellisille ilmoitettakoon, että kyseessä kuitenkin kolikkojen ropina, eikä setelien kahina
Hyvää viikonjatketta kaikille Turuuust!