Kehveli: mulla kans yks pala 86 % suklaata riittää, eikä mulla kyllä makeanhimoa koskaan edes tule. Mutta kun se on hyvää, niin joskus iltapalasuolapähkinöiden kaveriksi otan suklaapalan.
Mullaki menee maha sekaisin ei-karpista, tälläkin viikolla meni maanantai ja tiistai vessassa istuessa

Mutta nuo viikonlopun "repsut" tein tietoisesti välittämättä tulevista mahavaivoista. Esim. kun tein kummipojan ristiäisiin pari voileipäkakkua, niin todellakin halusin niitä maistaa, ku kerta teen maailman parhaita voileipäkakkuja

. Ja ukko teki mulle hartaudella äitienpäiväkakun (toki tiesi että syön sitä ehkä sentin siivun) niin kyllä mää sitä halusin maistaa, samoten äitillä käydessä en halunnu aiheuttaa sille pahaa mieltä olemalla maistamatta mitään. Äitille en oo jaksanu karppauksesta mitään selittää, se ei vaan ymmärrä mitään tämmösestä, luulee vaan että kaiken maailman kotkotuksia...
Iso isä: juu kyllä mää pohjimmiltani tiedän, että oon ansainnu tämän painonpudotuksen ihan omalla työlläni (millä työllä, syömällä ihania ruokia ja alkamalla tekemään jotain kroppani ja lihasteni eteen

) . Oon tullu tosiaan siihen tulokseen, että esim. parin viikon välein satunnainen hiilarisempi päivä ei ainakaan hidasta painonlaskua, joskus jopa nopeuttaa. Se "hiilaripäivä" ei todellakaan ole mitään armotonta mättämistä.
Pari kolme tuttua on tosiaan ottanu minusta mallia, ei ny ihan karpiksi kääntyneitä mutta ruokavaliota parempaan suuntaan muuttaneita kumminkin. Soittelevat ja kyselevät ruoka-asioita sillon tällön, ja on kyllä mukavaa kannustaa toisiakin parempaan elämänlaatuun
Niin ja se piti vielä mainita, että en tosiaan ohjeista kaikkia pitämään hiilaripäivää parin viikon välein

Mulle se ei oo ollu haitaksi, mutta kun kropat on meillä erilaisia ja reagoi eri lailla, niin joillekin se ei välttis passaa.