Einomies kirjoitti:
Ari kirjoitti:
... tykkää kovasti kasviksista. mutta niin kuin hän sanoo nekin sisältävät hh ja joillekin 20 g päivässä on liikaa sekin ...
Itsekin tuolla aiemmassa viestissä sanoit hiilarien ylärajaksesi peräti 18g/vrk, johon kyllä mahtuu pitkältä yli puoli kiloa kasviksia, siitä huolimatta että ne sisältävät hiilareita, joten sen vuoksi niiden poisjättäminen on hyvin huono tekosyy.
Hei jospa et jatkaisi koska alat kohta kiroilemaan, kun menetät hermosi, onhan tästä kokemusta.
kyse oli tästä
Ari kirjoitti:
Atkins kirjassaan tykkää kovasti kasviksista. mutta niin kuin hän sanoo nekin sisältävät hh ja joillekin 20 g päivässä on liikaa sekin hh että paino tipahtaisi, eli yksi mahdollisuus on ottaa nekin pois tai vähentää niiden syöntiä (sivu 232).
nuo ohjeet ovat Atkins kirjassa sivulla 232

näin ollaan "nolla" hh linjalla niin kuin olin minäkin.
joten se ei ole tekosyy niin kuin väität vaan todellinen ja ainoa syy, mistä hh voi vähentää, koska muualta ei niitä hh tullut (ohje muille) ja mitä taas tulee minuun minä en vältä kasviksia ainoastaan hh takia.
mutta on parempi että et jatka tässä ketjussa, näin minä pyydän tai tämäkin on kohta pilalla sinun kiroilun takia, niin kuin yhden toisenkin ketju. joten malttia.
tv Ari