karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 02:36:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1509 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 166 67 68 69 7076 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-03-14 08:58:41 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Pikkasen kateellisena jään tänne #-o #-o Nooh, ehkä sinne tulee lähdettyä uudelleen joku päivä :D Oopperan Kummituskin tuli nähtyä, oli upea 8)

Aamun lukema 84.8 :wink: Näyttää positiiviselta siis, suunta on siis negatiivinen, tai kui sen sanois .....siis

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-03-14 09:03:02 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Hienoa, Tombelispombelis - suunta on oikea - vai miten se nyt olikaan?

Londoniumiin tekisi myös kovasti Zeen mieli.

Viimeksi vuosi sitten olin kaveriporukalla ihan viihdeviikonloppua viettämässä ja aika paljon jäi näkemättä. Uudestaan siis aika pikaisesti on päästävä :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-03-21 14:56:22 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Jepjep.... aamulla 84.6, en meinannut uskoa :shock: No katotaan nyt mihin kehittyy.....

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-03-23 09:53:05 
Poissa
tapakarppi
tapakarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-24 18:39:55
Viestit: 4992
Moikka tänne pitkästä aikaa :D

Voi LONTOO !!! Voin vaan sanoa kans, että siel ei näkemiset lopu :D
Oltiin Pikkuketun kans siel viimeksi 10päivää, ja sittenkin jäi näkemättä
yhtä sun toista vielä. Mutta sinnehän pitää päästä takas!

Pitäis tämänkin taas kiristellä ton syömisen kans...paino kuitenkin pysyny pois sen mitä viimeks
kiristelin. Mut nyt olis taas jatkettava :D

Oikein hyvää kevättä sinne Turkuun :D

_________________
UUSI ELÄMÄ 9.5-05
joka karkaillut vääriin lammikoihin välillä
Karppi nro 1376


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-03-29 08:55:01 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Kevättä myös pohjoisempaan 8)

Aamun lukema oli 85.2 :? Eipä tuu liikuntaa pätkääkään, kun on saikkella selän takia...... Vasempaan jalkaan säteilee, eli ekaa kertaa on vissiin iskias-vaivaa :shock: Ei oo kivaa #-o #-o

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-04-02 10:33:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-02 13:04:27
Viestit: 7941
toiv tomskulla selkä on jo parempi ja kelit antaa myöden pääsiäisenä jo mökille kurkata!!

_________________
karppi nro 3729
"ihanvähänvaanhiilihydraatittomalla vuodesta 2007"
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-04-11 08:35:12 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Heh joo, mökillä käväistiin kattomassa pikaisesti.... Haravalle olis hommia #-o muuten kaikki ihan siinä kunnossa, mihin syksyllä jäi =D>
Mä olin ihmeissäni, että paikka oli niin hyvin kuivunut, ojissakin vettä vain ihan pikkasen :D

Vaakaa kokeilin ja lukemaksi tuli 85,2...... Tietysti nyt liikkuminen on aivan minimaalista, joten ei kai toi nyt ihan kaameaa ole :roll: Mä sentään liikun töissä melko paljon päivän aikana, nyt ei oo mitään.... Kaipa tästä taas töihinkin päästään :roll:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-04-11 10:04:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
Tomba kirjoitti:
Vaakaa kokeilin ja lukemaksi tuli 85,2...... Tietysti nyt liikkuminen on aivan minimaalista, joten ei kai toi nyt ihan kaameaa ole

huomenta
ei kai ei kai...
mutta kun 30.11.-05: n.90.5 kg ja nyt 85 onhan se alaspäin kuitenkin.
mutta ei paljon 6:ssa vuodessa.

sama juttu minulla 7 vuodessa, ei paljon, mutta vähä kuitenkin. mutta aina kannattaa jotain muutosta yrittää tehdä, jos ei kerran "vanha tyyli" meinaa toimia.
jatkoja tv Ari

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-04-12 08:43:08 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Katos Ari :D

Onhan toi vielä alle aloituksen, mutta puolitoista vuotta sitten olin 80-82 kilossa ja ollut jo pitkään. Alimmillaan olin todellakin syksyllä -06, mutta silloin rakennettiin talkoilla 11 autotallia työajan ulkopuolella :wink: Kulutus oli aivan hurjaa, aamulla kuudeksi töihin ja sen jälkeen suoraan talleja rakentamaan. Nukkumaan yleensä klo 23-24 ja aamulla taas menoksi :roll:

Olenhan mä jotenkin tyytyväinen tähänkin painoon, mut....... Katotaan nyt kun kesä tulee :roll: :wink:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-04-19 08:33:45 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Jep, edelleen itsepintaisesti 85.2 :roll: Vaaka kyllä toimii, koska muilla näyttää eri lukemaa :wink:

Ettepäin.....

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-04-19 08:35:48 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
Eipä ainakaan ole noussut :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-06-04 16:52:08 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Kyllä siitä sitten nousikin #-o Saikken aikana kamalin lukema oli tasan 87 :roll: Taas nyt kun olen palannut töihin, niin viime viikolla yhtenä aamuna oli tuloksena 85.0 :? Tänään lukemaksi tuli 85.4.

Loman alkuun kaks viikkoa ja sitten kolme viikkoa mökillä =D>

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-06-20 21:32:04 
Poissa
tapakarppi
tapakarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-24 18:39:55
Viestit: 4992
Helou tänne :D

TJ 1 lomaan =) Pikkukettu aloitti jo maanantaina...kuulema A-luokan loman alku :wink:

Ollaan nyt loppusuoralla sen meidän uuden saarisaunan kans. Huh, mikä projekti....
No, oikeestaan itteäni saan syyttää; mitäs halusin niin monimutkaista sisälle. Oltais saunottu jo moneen kertaan siellä, jos olis käyny tälle rouvalle basic systeemit :wink:
Kovempi juttu on saada se pikkulainasauna takas omistajalleen...lautalla. Piti viedä jo talvella jäitä pitkin, mutta ei saatu sinne kunnon jäitä ja jäätietä.

Paino pysyny täällä samas, eli siihen mihin sen viimeks pudotin...heittelee puolella kilolla. Mutta olishan se kiva puristaa se taas alespäin :D

Hyvää kesää Tomba :D

_________________
UUSI ELÄMÄ 9.5-05
joka karkaillut vääriin lammikoihin välillä
Karppi nro 1376


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-06-26 09:53:04 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Kesää kihara 8)

Aamun lukema juhannuksesta huolimatta 85.3, hienoa sen syömisen jälkeen :mrgreen: Tänään takaisin mökille :D

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-07-30 14:04:03 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Taas on aikaa mennyt kauheesti :shock:

Perjantaina vaaka näytti 84.8, joten ei kesä ainakaan ole pahaa tehnyt =D>

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-08-01 16:21:23 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Aattelin toivottaa terveisiä melkein naapurista :mrgreen: Mukavaa kesänloppua sinne!! (oon mää hengissä)

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-08-08 06:20:46 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Wau, Dumpskin käynyt :wink: Hyvä, että olet hengissä ja vieläpä lähempänäkin 8)

Aamun lukema oli 85.0 :roll:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-08-15 14:37:53 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Aamulla lukemaksi tuli 84.8 :roll:

Tää syksyn alku on ollut melkoista menoa, vaikkei mitään ihmeellistä ole edes tapahtunut :shock: Ehkä yks syy on kaksi autoa ja neljä ajajaa :? Enskuussa helpottaa pikkasen, kun tytär muuttaa omilleen keskustaan ja kunhan jätkä saa hommia, tulee kolmas auto pihalle. Skootteri on pelastanut tilanteen kesän aikana monta kertaa :wink:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-08-22 15:36:04 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Aamulla taas kokeilin, tasan 85 :? Ei siis ihmeitä ilmoitettavana #-o

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 6 vuotta täynnä
ViestiLähetetty: 2012-08-23 17:29:42 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Mahtaako kannattaa vaakailla huomenna, kun äsken sain syötyä kokonaisen salaattikebun :shock: En ole pitkään aikaan syönyt annosta loppuun, loppulihat ovat jääneet aamupalaksi munien sekaan paistettuna =P~ Tällä kertaa kebut hain Raision Woti's:ista. Aivan mahtavaa.....ei jäävuorta, vaan uutta tuoretta kaalia ihan ohueksi leikattuna!!! Kastikkeeksi otin Haaremin suudelmaa ja Maanjäristystä suunnilleen fifti-siksti :wink: Oli kyllä hyvä satsi, hintaakin oli, mutta kun oli näin hyvää niin saa olla. Nuori nainen tiskin takana jutusteli mukavasti ja kysyi kaikkien ainestan kohdalla, mitä laitetaan ja kuinka paljon =D> Eli sain sipulia reilusti ja tomaattia vaan muutaman siivun.

Huomenna pidän pekkasen, pääsee mökille ajoissa kun ei tartte tulla illaksi töihin =D>

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1509 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 166 67 68 69 7076 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)