karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 18:25:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1509 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 168 69 70 71 7276 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2012-12-03 10:51:47 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Jaahas, nyt se on sitten seitsemän vuotta mennyt tätä karppailua 8) Aamun lukemaksi tuli 85.2 :roll: Ei voi kuin toivoa, että paino tästä menisi takaisin tuonne 81 tienoille, missä olin pari vuotta sitten.

Tenniskyynärpää kiukuttelee oikein kunnolla, pitäis vissiin mennä hoitoon sen kanssa :? Ei varmaan särkylääkkeiden jatkuva syöminenkään ihan hyvä ole.

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2012-12-03 11:41:38 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Noheippa, Mr T. 8)

Onnee seittemän vuoden rajapyykin saavuttamisesta.
Paino on täälläki erinnäisen juhlinnan ja erinnäisen
Turun-reissun seurauksena aika pilvissä (en ees kehtaa kertoa... :oops: )

Tais olla mulla pää jäässä, kun en tajunnu Mr T:lle soitella Turussa hengaillessani.
(Nolona häipyy takavasemmalle)

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2012-12-03 12:04:44 
Poissa
hyväfiiliskarppi
hyväfiiliskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-11-12 12:12:17
Viestit: 5060
Onnea 7-vuotiaalle! :D

_________________
Karppi nro 2511, rento viljaton hyväkarppi vuodesta 2005 ->


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2012-12-03 12:51:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-08-19 19:05:32
Viestit: 1189
Onnea! Perässä tullaan, vaikken kiinni saakkaan!!
Paino myös täällä jotensakin noususuuntainen...pakko olisi saada katkeemaan, tässä käy muuten vallan hullusti joulusuklaiden kanssa....

_________________
viewtopic.php?f=11&t=42276&hilit=heydy+uuden+alussa


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2012-12-31 17:19:41 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Oijjoi, naisia käynyt =D> Kiitos onnitteluista.

Nyt toivotan kaikille tänne eksyville oikein hyvää alkavaa vuotta :D Vaakaa en ole kiusannut, mutta ilmeisesti olen selvinnyt joulun ajasta suhteellisen pienin vaurioin :mrgreen: Nyt on päätetty, että alkaa huomisen jälkeen tipaton kausi, katotaan sitten helmikuussa mitä vaikuttaa.......

Nyt valmistamaan uudenvuoden sapuskoja kummisedän kanssa 8)

Gott nytt år...vai kui se ny meni :wink:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2012-12-31 20:22:54 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Oikein hyvää vuotta 2013 Mr T!

Ehken ehken ens vuonna näkyillään - ainaski kiva ois ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 17:27:18 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Z, ihan mahdollista 8)

Ei oo nyt kiinnostanut vaakailla, kun farkkujen mukaan on painoa tullut lisää #-o #-o Tämän viikon jälkeen olen pakollisella lomalla pari viikkoa, ei kuitenkaan pakkolomalla :wink: Katotaan mitä tähän aikaan vuodesta keksii tekemistä.... Ei hyvä!! Ainakin ajattelin kaivaa koristekaiverrustaltat esiin ja tehdä lopultakin alakerran vessan oveen kilven. Kaikki harvemmin käyvät ihmiset tunkevat vaatehuoneeseen, kun sen ovi on normikokoinen ja vessan ovi siinä vieressä leveämpi, johtuen asunnon alakerran esteettömyydestä :? Pojan ja vaimon autoihin vois vaihtaa öljyt.....omassa ei tartte vielä. Jos joku tätä lukee ja keksii jotain hyviä ideoita puuhasteluksi, saa ehdottaa [-o<

Pakko se vaaka on kokeilla joku päivä :roll:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 19:34:02 
Poissa
labrakarppi
labrakarppi

Liittynyt: 2011-11-01 12:41:03
Viestit: 1941
Tuttuja täälä Kuva

_________________
Ammattitauti
-Liikahappoisuus.

Päiväkirjat eivät kuole, ne vain lakkaavat reagoimasta.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 19:36:40 
Poissa
kukkka
kukkka
Avatar

Liittynyt: 2011-03-20 13:33:11
Viestit: 1483
:smt008 :smt006



Vaihda kukkiin mullat :mrgreen:

_________________
"to dream is a gift / to love is divine / to dream is to be / to live is to shine"
Rimpula 6/12 Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 19:41:28 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
PaintedGirl kirjoitti:
:smt008 :smt006



Vaihda kukkiin mullat :mrgreen:

Hehhee, onneks niitä ei oo monta =D> Katotaan :wink:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 21:34:24 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Äsken luin Matami-Mimmin stooria ja siellä iso isä puhui kaffekupin pesemättä jättämisestä. Siitäpä muistin samantien, että mulla on jemmassa ollut pahka jo toistakymmentä vuotta, josta pitäis tehdä kuksa. Kuksaahan ei saa pestä ikinä :D Siinähän sitä olis puuhaa, kun alkais kaivertamaan sitä kuksaa irti pahkasta. Kaveri sanoi, että siitä saa kyllä tarkkaan sahaamalla jopa kolmekin kuksaa :smt023 Kaveri, joka on tehnyt jo useammankin kuksan. Kattellaan.....

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 21:38:07 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Tomba kirjoitti:
Äsken luin Matami-Mimmin stooria ja siellä iso isä puhui kaffekupin pesemättä jättämisestä. Siitäpä muistin samantien, että mulla on jemmassa ollut pahka jo toistakymmentä vuotta, josta pitäis tehdä kuksa. Kuksaahan ei saa pestä ikinä :D Siinähän sitä olis puuhaa, kun alkais kaivertamaan sitä kuksaa irti pahkasta. Kaveri sanoi, että siitä saa kyllä tarkkaan sahaamalla jopa kolmekin kuksaa :smt023 Kaveri, joka on tehnyt jo useammankin kuksan. Kattellaan.....


Appiukko on erikoistunut kuksiin ja puunuijiin. Hommana aivan loistavaa lähes Zen-tyyppistä touhua. Suosittelen :D

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-15 22:58:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Kuksa on hyvä juttu.
Kannattaa yrittää, kun materiaaliakin kerran on.
Vielä jos sillä sitä tiskiäkin välttää... :wink:

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-16 11:25:21 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Jep, on vaan varmaan sikakova pahka, kun sain sen entiseltä pomoltani n. 15v sitten ja hän sanoi sen kuivuneen ainakin 25 vuotta heidän mökin puuvajassa....eli 40 vuotta hyvinkin mahdollinen :lol: #-o Kerron siitä, mikäli käyn sen kimppuun :mrgreen:

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-19 13:12:21 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Liittynyt: 2011-07-21 21:47:43
Viestit: 5916
Löytyhän se Tombakin täältä kun vähän aikaa etsi, että juu
Moikka vaan ja merkkiä tänne että jatkossa löytää paremmin :smt039 :smt050

_________________
Redheads Do It Better :smt049


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-21 11:11:51 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Kiva Marjo, kun löysit........löydettiin toisemme vasta nyt 8)

Kokeilin vaakaa lauantaiaamuna ja se kertoi karua kieltään: 85.9 yäks #-o Nyt olen kaks viikkoa lomalla, kattellaan :?

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-21 12:37:28 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Muxaa lomaa MR T 8) 8)

Ota relasti, jookos?

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-21 15:01:02 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Zee kirjoitti:
Muxaa lomaa MR T 8) 8)

Ota relasti, jookos?

:smt055 Mutku ei ossaa..... Jospa se tästä kun saa nää etukäteen mietityt hommat hoidettua :mrgreen: Kehittelin siis viimeviikkoina itelleni puuhaa, ettei tulis aika pitkäksi. Tänään suoritin jo suuren osan niistä ideoista, noh mitä mä teen loput päivät :shock:

Yks hyvä asia on se, että mä teen perheen ruuat pari viikkoa =P~

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-23 09:26:15 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Aamulla 85.8 :?

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 7 vuotta täynnä!!
ViestiLähetetty: 2013-01-30 11:04:16 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Lomat pian lusittu, aamulla lukema oli 86.1 #-o Kuksaa olen kaivertanut n. 50 vuotta vanhasta pahkasta \:D/ Kivaa taas tehdä puuhommaa, ollut harrastukseni jostain nelivuotiaasta alkaen. Isäni isä antoi mulle silloin ekan oman puukon ja opetti sitä käyttämään, nyt puukkoja, talttoja ja muita puutyövälineitä on vaiks huru mykke :smt023

Jatkuu.....

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1509 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 168 69 70 71 7276 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)