karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 22:33:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 410 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1021 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-10-21 19:35:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paino samassa..ei siis mitään uutta.. #-o , jotenkin tää on sellaista tahkoamista..se keväinen hyvä fiilis on vielä kadoksissa..
Mut jospa se tästä..periksi ei ainakaan anneta..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-10-22 05:01:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-15 21:45:12
Viestit: 586
* Tää tsempittää Tarjista * :smt026

Hyvin se menee. Mulla tipahtanu paino. Parhaimmillaan kävi 79: ssä ja nyt ollaan 76,5... *jei* Tosin osin voi johtua siitä, ettei ruoka välillä oikein uppoa. Eilen kylläkin meinasin miehen pekonitkin viedä nenän edestä, kun iski himo :wink: .

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-10-26 10:21:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Viikonloppu meni töiden merkeissä ja töissä pomon synttärit..pöydät notku erilaisia herkkuja..
Yritin pysyä kaidalla tiellä, ei onnistunut :oops: ..Herkut laihduttajalle on kuin viina alkoholistille, mopo karkaa käsistä ekan suupalan jälkeen..Nyt niin turvonnut olo jotta saa puntarointi jäädä loppu viikkoon..Suolaa tuli syötyä varmasti aivan hirveesti, kahdenlaista lohta, silakoita ja sillejä..se osaksi selittää turvotuksen sekä tietty sitä ihanaa mansikkatäytekakkua :mrgreen: ..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-10-26 12:47:49 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Juu, tuttu tunne. Mopo karkasi käsistä täälläkin eilen illalla, kun kyläillessä otin vahingossa spaghettia, kun piti ottaa vaan jauhiskastiketta. No en enää kehdanut sitä poiskaan laittaa, joten... Meni siin sit mustikkapiirakkaa, keksiä ja jätskiäkin. Sekä sipsiä :oops: .

Tänään taas karppina, eiks jeh :wink: ?!

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-10-26 19:07:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
[quote="Jolea"

Tänään taas karppina, eiks jeh :wink: ?![/quote]

Juu..karppilinjalla jatketaan..Sain työkaverilta jokin aikaa sitten 9kg:n kurpitsan ja meillä kun kukaan ei pikkelsejä syö, niitä turhaa tehdä..niin keitin sitten tänään itselleni ison kattilallisen kurpitsakeittoa..Laitoin paljon kermaa ja ruohosipulituorejuustoa..sitä sitten syön tään viikon :mrgreen: ..Muutaman rasian pakastin..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-11-05 09:25:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-11-19 18:37:21
Viestit: 1127
Heippis :smt006 Kuis menee?

_________________
~Karppaan siks ku siin'on niks~
~OnOff-karppausta jo vuodesta 2006~


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-11-26 10:15:05 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Kontzalez kirjoitti:
Heippis :smt006 Kuis menee?


Hengissä ollaan..ei vaan ole ollut mitään kirjoitettavaa..Paino edelleen tuolla reilussa 70kg;ssa :oops: kävi tosin jo yli 72kg:ssakin..mut sitä vireyttä joka oli viime talvena ei ole vielä löytynyt..Tavoite siis edelleen se 60kg ens kesään :wink: eli -10,3kg..Paino tänään 70,3kg..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-11-26 17:14:04 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Keväällä tiukennettua, vai mitä :smt080 ?! Mä tosin yritän pudottaa nyt edes pari kiloa ennen joula, kun mulla tuppaa lomat aina menemään melkoisen syöpöttelyn (ja jonkin verran tissuttelu-juopottelun) puolelle :oops:

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-11-26 18:27:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Jolea kirjoitti:
Keväällä tiukennettua, vai mitä :smt080 ?! Mä tosin yritän pudottaa nyt edes pari kiloa ennen joula, kun mulla tuppaa lomat aina menemään melkoisen syöpöttelyn (ja jonkin verran tissuttelu-juopottelun) puolelle :oops:


Ei kun sama ajatus kuin sinullakin eli pari kiloa olis hyvä saada tässä ennen joulua pois kun en tosiaankaan usko et joulua hiilareitta pystyisin oleen :mrgreen:..ei jäisi kevääksi sitten liian suurta urakkaa..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-12-22 07:28:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paino sahannut edestakaisin tuon marraskuisen 70,3kg:n ja 72kg:n välillä :evil: .
Tänään vihdoinkin kuuskytluvulla 69.9kg :D ..Syyskuussa on viimeeksi paino alkanut kutosella..

Yritän ainakin tämän joulun mennä ilman sitä hirveetä mättämistä..Olen karsinut joulustamme kaikki selllaiset pois joita kukaan muu ei syö..mm. joulutortut ja laatikoitakin vain sen verran mitä isäntä ja tytöt syövät..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-12-27 14:46:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-15 21:45:12
Viestit: 586
wautsi wau !!! :smt040 :smt026

ja hei taas :wink: ...
Tää on ollu ihan hukassa tämän karppaamisen kanssa ja se todellakin jäi tuonne taka-alalle, koska alkuraskaus oli kamalaa ja vieläkin väsyttää vallan kamalasti :cry: .
Enpä ole jaksanu salaatteja väsäillä. Nyt taas pitäs päästä tähän parempaan ruokavalioon, kunhan saan ostettua itselleni kaikenlaista eihiilaristaruokaa.
Alkaa vaan sorminivelissä tuntumaan, että tarttis tehdä jotain ja kaipa se siitä johtuu, että olen alkanu mässäämään kaikkea tyhmää suuhuni :evil: ... Nyt vaan tuli mieleen, että mistä kummaa sitä aloittaisi. Mitään fiksua ei edes tee mieli ja salaatin teko tuntuu ylivoimaiselta. Aamuisin pitäs syödä jotain, ettei tule paha olo jne. :smt011
Isäntä vaan tuntuu olevan innoissaan tästä tulokkaasta. Itse en oikein jaksa :cry: ... Jostainhan se on taas aloitettava.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-12-30 20:32:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Kiva kun palasit taas Piitukarppi :smt039

Pyhät meni syödessä ja painoa tuli lisää reilu 3kg :evil: ..Syötyä tuli aika lailla hiilaripitoista, lanttulaatikkoa, suklaata, pipareita ym.. :mrgreen: .
Ruotuun palasin maanantaina ja paino tippunut siitä jo 1.4kg..tänään siis 71,8kg :( .

Tavoite edelleen ens kesäksi sinne 60kg:oon.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-12-31 11:01:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-28 09:38:59
Viestit: 117
Tutustumassa päihkyysi.

Sinulla on kyllä hyvä tsemppari tuo, että pian pääset uudelle kymmenluvulle. Neljä kuukautta sitten minunkin painoni heilahteli juuri ja juuri 69 ja 70 välillä ja se tuntui ihan mielettömän hyvältä kun puntarin viisarit käväisivät 69.
Sitten lopetin tupakoinnin ja tulos oli +9 kg 4kk. Noh, osa vatsamakkaroista on kyllä tullut ihan syödessä :roll: .

Miten aiot uudenvuoden karppailla?

_________________
Keikauksessa mukana: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=43&t=44313
Perjantaipunnitus: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=43998

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-12-31 19:56:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
LuovunKiloistani kirjoitti:
Tutustumassa päihkyysi.

Sinulla on kyllä hyvä tsemppari tuo, että pian pääset uudelle kymmenluvulle. Neljä kuukautta sitten minunkin painoni heilahteli juuri ja juuri 69 ja 70 välillä ja se tuntui ihan mielettömän hyvältä kun puntarin viisarit käväisivät 69.
Sitten lopetin tupakoinnin ja tulos oli +9 kg 4kk. Noh, osa vatsamakkaroista on kyllä tullut ihan syödessä :roll: .

Miten aiot uudenvuoden karppailla?


Niin..pääsinhän minäkin toukokuussa jo tuonne 65kg:n tietämille, mutta kesän ja syksyn aikana suurin osa pudotetuista kiloista tuli takaisin..Nyt uudestaan sama urakka edessä ja
toivottavasti pysyvästi tällä kertaa..

Uusi vuosi ei minulle mitenkään poikkeus..karppiruualla olen, alkoholia en juo..ja aamulla töihin klo 7.30..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2010-01-02 15:01:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-15 21:45:12
Viestit: 586
tarjajii kirjoitti:
Kiva kun palasit taas Piitukarppi :smt039

Pyhät meni syödessä ja painoa tuli lisää reilu 3kg :evil: ..Syötyä tuli aika lailla hiilaripitoista, lanttulaatikkoa, suklaata, pipareita ym.. :mrgreen: .
Ruotuun palasin maanantaina ja paino tippunut siitä jo 1.4kg..tänään siis 71,8kg :( .

Tavoite edelleen ens kesäksi sinne 60kg:oon.


On tässä kyllä tullut hiilarimätettyä vallan ja sen kyllä huomaa :oops: ...
Mutta, jos tämä tästä taasen lähtee :mrgreen: tai siis ei hirveesti varmaan sais lähteä vaan pitää yrittää, ettei tule liikaa vallan noita raskauskiloja ylimääräisiä :wink: .

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2010-01-07 09:20:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Paino 71,2kg..-600g pudotusta..Hitaasti hyvä tulee :D ..

Yritän nyt kerran viikossa puntarilla käyntiä. torstaiaamuisin..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2010-01-07 16:06:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-11-15 21:45:12
Viestit: 586
tarjajii kirjoitti:
Paino 71,2kg..-600g pudotusta..Hitaasti hyvä tulee :D ..

Yritän nyt kerran viikossa puntarilla käyntiä. torstaiaamuisin..


voisit ottaa multa nää grammat puis, etkä iteltäs :wink:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2010-01-11 09:00:09 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Olin päättänyt jotta käyn vain torstaiaamuisin puntarilla vaan ei se onnistunut..kävin tänäänkin :mrgreen: ja paino oli pudonnut taas tuon 600g..Tänään siis 70,6kg :D ..
Pian toivottavasti siellä kuuskytluvulla jonne jo joulun alla pääsin..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2010-01-11 10:21:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-11-19 18:37:21
Viestit: 1127
Heippa Tarjis pitkästä aikaa :smt006
Sullahan on loistava suunta :!: =D>

_________________
~Karppaan siks ku siin'on niks~
~OnOff-karppausta jo vuodesta 2006~


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2010-02-01 06:54:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-06-26 21:26:19
Viestit: 387
Tammikuu meni niin ja näin :oops: , paino tänään 70,3kg..pian toivottavasti jo kuuskytluku..

Nyt hiilariton helmikuu, ei siis ihan kirjaimellisesti.. :mrgreen:

Tavoite edelleen se 60kg..


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 410 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1021 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)