Toivon niin, mutta en taida uskoa... Tuo +6.4kg tarkoittaa 10% nousua painossani

Se on jo hieman liikaa turvotukseksi. Huhheijaa, vaaka ikkunasta ulos ja parempi mieli
Olin äitini luona yön, ja kävin sitten siellä tänään aamupainon ottamassa:
63kg 
Tästä tuohtuneena sitten tietenkin kerroin että vaaka näyttää n.7kg liian vähän, mutta siskopuolen mukaan kotona vaaka näytti saman kuin terveydenhoitajan vaaka koulun terveystarkastuksessa. En usko. Tai sitten vanha jousivaaka heittää enemmän mitä painavampi sillä punnitsee, siskopuoli painaa n.45kg. Kotoa löytyy obh nordican 1v vanha digivaaka, joka uskollisesti näyttää 1dl juomiset heti 100g painonlisäyksenä (jep, kokeilin, juon 1dl, +100g, juon 3dl, +300g

).
Viime yönä en sitten nukkunut silmällistäkään, olen pitkästä aikaa juonut kahvia, ja tämä maanisuus johtuu nyt joko: a.kahvista, b.tyroksiinista tai c.seromexista. Jännää, joo

Kahvia olen ollut juomatta melkein neljä kuukautta, ja sitä ennen join sitä paljon, ilman mitään vaikutuksia. Eilen ei kyllä mennytkään muuta kuin kahvia alas, söin lisäksi vain 100g graavilohta. Surkeaa, mun syömiset on ollut aivan retuperällä viime viikot, liian vähän, liian paljon, liian huonolaatusta... Joku roti pitäisi nyt saada tähänkin touhuun.