karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-13 19:01:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1024 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2012-01-22 20:49:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anna tulla vaan, alkaakin olla munat lopussa!! :lol: :lol:

Muuten. Olen Prismasta ostanut yleensä sellaisia 30 kipaleen kennoja. Ja huomasin juuri, että jos on voinkin hinta noussut, on tuon kennon hintakin noussut syksystä euron!! [-X

ViestiLähetetty: 2012-01-26 09:51:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime viikonloppuna kaverin luona kolmen lajin illallinen, jonka kruunasi tiramisu--------nyt alkaa olla kuitattu tuo mässy. Aamulla paino 69.9. Oikea suunta edes taas...Mutta hidasta on.

Tiistaina ravintolassa syömässä, mutta kieltäydyin jälkkäristä, joten ihan hyvä. Lauantaina sitten taas saunomaan, ja tietty jotain iltapalaa.... #-o Mutta odotan silti sitä :lol: . Iltavuoro tänään ja nyt siivousta ja pyykkäystä!

ViestiLähetetty: 2012-01-26 10:40:27 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Ainasta siivousta ja pyykkäystä...
Onneks nuo mun nuoret osaa jotain itsekin [-o<

ViestiLähetetty: 2012-02-02 07:46:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tulin vain kertomaan aamuisen painoni: 75.7!! Piti olla kyllä jo se 74 tässä kohtaa. Mutta Jee kuitenkin :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-02 07:49:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Katselin vähän mitä olen viimeksi kirjoittanut, paino 69.9!!!! Siis puhdasta toiveajattelua ja painovirhepaholainen.....Oiskohan ollut ,silloin 76.9. Voi höh sentään. Mutta siis viikossa 1.2kg. Tai jotain, mennyt alaspäin!

ViestiLähetetty: 2012-02-02 09:16:09 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

HYVÄ :)

ViestiLähetetty: 2012-02-03 06:36:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamulla paino 75 kg. Kilo enää niin olen samassa kuin ennen karppauksen aloittamista. Silloin reilu kolme vuotta sitten, kun löysin karppauksen, painoin 74 kg. Ja nopeassa tahdissa paino laski tuonne 68-67 kiloon. Pysyikin ihan kohtalaisesti, vaikka pientä lipsua sattuikin. Mutta viime vuonna tosiaan tuli jo isompaa lipsua. Väitän että valitsin sekä VT:stä, että karppauksesta herkut. Ja nyt koitan päästä herkuista eroon...Eli ylenmääräisestä juustojen, pähkinöiden ja karkkien syömisestä! Siksi on pakko rajoittaa nyt kaloreitakin ja jopa rasvasta tinkiä, että saan painon tosiaan kannustavasti alemmas. Sitten kun paino alkaa olemaan kohdillaan, pitää arvioida uudestaan kuinka jatkan.
En kehtaa sanoa edes millä dieettillä nyt olen, mutta aika monipuolisesti tulee syötyä. Ainakin kasviksia, hedelmiä, munia ja lihaa. Mutta näyttää toimivan. Nälkää en näe (otan lasit pois 8) ) ja alkaa napostelun tarvekin vähetä!

Mutta myönnetään, liikkua ei paljon jaksa. Viiden kilometrin matka töistä kävellen kotiin oli melkein liikaa. Vaikka töihinpäin sujui vielä hyvin.

Ehkäpä liikunnan lisääminen kun paino on halutussa, auttaa pitämään painon kurissa. Hienoa! Taisinkin keksiä viisasten kiven :roll:

ViestiLähetetty: 2012-02-04 07:31:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

74.7 kg! Nyt alkaa jo näkyäkin muutosta. Mielestäni toppapukukin oli eilen vähän miellyttävämpi päällä. Ei aivan soinut reisien kohdalta!

Kyllä lievästi harmittaa, että ihan saamattomuuttani missasin tuon risteilymiitin. Unohdin sen tyystin, kun piti ilmoitella työtoiveita. Ja meillä vielä pitää toivoa niin aikaisin. Tämäkin olisi pitänyt toivoa jo joulukuun puoliväliin mennessä. Tietty jos oisin matkan varannut ja maksanut, oisin varmaan muistanutkin. Ehkä vähän vaikutti sekin, että kahden viikon päästä menen risteilemään. Olen vahtina pikkupenkkari-risteilyllä. Tai mikä vanhojen-risteily se on. Tää karppien reissu olisi ollut hyvää treeniä. Onneksi en ole sillä reissulla vastuussa kuin omastani. Hän lähtee siis kuokkimaan poikakaverinsa reissulle. Omansa on vuorokautta aiemmin samalla laivalla. Eli tyttö risteilee kaksi matkaa peräperää....Äiti tulee kissavahdiksi tänne siksi aikaa. Kyllähän nuo nyt pärjäisi vrk yksinkin, mutta tulkoon äiti, kun kerran haluaa....

Eilisistä syömisistä, jos jotakuta ne kiinnostaa: Yksi iso täysjyväsämpylä, grillattu broiskua (ostin kokonaisen ja söin niin paljon kuin jaksoin...) kaksi keitettyä kananmunaa, porkkanoita (varmaan jotain 400g) Muutamia siivuja kinkkua, kalkkunaa ja juustoa.

Tänään paistan pihviä ennen kuin lähden töihin. Mukaan töihin hedelmiä (ja syön ihan niin paljon kuin mieli tekee) Illalla on "herkku-hetki". En ole vielä päättänyt mitä syön, mutta siihen päälle tulee kaikkein isoin jätskituutti, jonka kaupasta löysin. Ostin sen jo eilen. Ja vaikka se eilen jo mielessä oli, jäi syömättä. Joku ehkä (toinen teistä lukijoista) tunnistaa tämän dieetin. Sovellan sitä kyllä, enkä täysin noudata. Esim. salaatin sekaan lisään reippaalla kädellä öljyä. Mä todella tarvitsin nyt tällaisen suunta-alaspäin-dieetin. Koitin jossain kohtaa nutrilett tai mitä naturdiet-patukoitakin tässä viime syksynä, mutta ei toiminut, en jaksanut....Nyt kun saisin tuohon 74 oisin jo happy. Jos suunta jatkuu alaspäin, annan mennä! 70 ois huippu. Ja 68 haaveissa. Mutta..katsotaan. Ei saa anehtia liikaa....

Mukavaa viikonloppua!

ViestiLähetetty: 2012-02-04 09:15:45 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Hey, heydy!
Samalta näyttää munkin....siis minunkin toiveet kilojen suhteen. Tosin mun soutaahuopaafiilikset ei nyt oikein tiedä haluanko laihtua vai olla laihtumatta karpata vai vetää jotain gfgtä...
Pitkään oli jo hyvä taspainoinen olo tuossa 72 kilossa, tuli pari kiloa lisää ja heti mä alan panikoimaan ja vedän jos vaikka mitä diettejä kehiin.
Pyh ja pah sanon minä, mulla on taas punainen lanka hukassa...

ViestiLähetetty: 2012-02-05 19:06:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips manka! Olen kans miettinyt tuota gfg:ta...Yks tuttu on toteuttanut sitä vimpan päälle joulun jälkeen. Laittelee kuvia fb:en, että kuinka kehittyy. Ihailen toki sitä itsekuria. Mutta. En tiedä, en osaa niin kauhean kauniina pitää sellaista hirveetä pullistelua lihaksilla. Siis en halua olla löllerö, mutta en mikään suonikas....suonikas...jokukaan. Tai sitten olen kade, kun tiedän etten varmaan itse pystyisi....

Noh, what ever. Tänään pari munaa, kurkkua, salaattia. Pari pihviä (240g yhteensä) ja kasa hedelmiä (omenaa, päärynää, mandariinia...) Jotakin täytyy ehä syödä vielä tänään.

Eilen söin illalla hervottoman tuutin. Ja suklaa-pähkinä-manteleita. Mutta, niitä oli 200g pussi ja söon vajaa puolet!!! X Tuli nyt ruksi sen kunniaksi.

Risteilijät on rantautumassa,,,Tulihan sunnuntaitöistä rahaa, mutta töitä sai sen eteen kyllä tehdä. Tänään vastasin 7 tunnissa yli 140 puheluun. Se on sitä asiakaspalvelua, phui!

ViestiLähetetty: 2012-02-05 20:43:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eihän sitä GFG:tä tarttis pilkulleen noudattaa, ottais vaan ikään kuin "rusinat pullasta" ja poimis siitä sen ruokavaliorungon ja rytmityksen, annoskoot sun muut. Riittävä proteiini on kuiteskin tossa se tärkein juttu, sillon pysyy muskelit laihduttaessa jos vielä malttaa käydä salilla ja antaa niille lihaksille syyn säilyä.

Oot sä kyllä vallan tehokas asiakaspalvelija :smt023

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-07 06:34:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan totta Anni...tossa on kyllä ajatusta. Ei tuntuisi mahdottomalta noudattaa. Tarttis ensin saada kunnon treenimeininki päälle. Nyt on enemmän tuollaista kävelyä vaan.Ja satunnaista kuulan heittelyä.. :roll:

Vaaka sekoili taas aamulla, näytti kovin vaihtelevia lukuja. Komppasin toisella vaaalla ja päädyin siihen, että 74.3 oli lähimpänä oikeaa. :D Ensin näytti 73.6, sitten 74.8...

Eilen kyllä poikkesin vähän ruokavaliosta...olin ulkona syömässä pippuripihvin, vaihdoin perunat kasviksiin. oli HYVÄÄ!! Kultaisessa Hirvessä oltiin. Kastiketta teki mieli lusikalla ammentaa, ja en kyllä säästellyt sitä. Njam. Nyt pitäisi koittaa lähteä vähän kävelylle aamulla. Iltavuoroa pukkaa taas. Kiva! Ai, niin. Mulla on tulos- ja tavoitekeskustelukin tänään. Ei niin kiva :?

ViestiLähetetty: 2012-02-08 06:53:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään aamulla paino 74.2. meinasin jo masentua, mutta olihan tuo eilisestä laskenut, vaikka ensin luulin toisin. Eilen kävin sauvoittelulenkillä ennen töitä. Töissä sitten täysjyväsämppäriä runsaalla keittokinkulla (200g eli koko paketti), ennen töitä lounaaksi pari paistettua munaa, tomaattia ja salaattia oliiviöljyllä. Illalla vielä auraa ja oltermannia.

Olin elokuvissa eilen illalla. Hyvin pystyy olemaan napostelematta siellä, vaikka vähän kateellisena (ja ehkä jopa vähän kauhistellen... :lol: ) katselin joidenkin valtavia popparilaatikoita.

Uusi päivä- kahvia pari kuppia aamulla. Ja sämppäri. Töihin porkkanaa ja kananmunaa ja juustoa. Typerä päivä ruokien suhteen tänään. Ei mitään lämmintä. Illalla sitten rahkaa ja hedelmiä (paljon!!!).

ViestiLähetetty: 2012-02-08 22:18:33 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Huiiii ja tämmösillä pakkasilla vielä pystyt oleen ilman lämminruokaa!! Hurja likka olet :!:

ViestiLähetetty: 2012-02-08 22:53:14 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

heydy kirjoitti:
Vaaka sekoili taas aamulla, näytti kovin vaihtelevia lukuja. Komppasin toisella vaaalla ja päädyin siihen, että 74.3 oli lähimpänä oikeaa. :D Ensin näytti 73.6, sitten 74.8...

Mulla on ihan just yhtä ärsyttävä vaaka :twisted: Kaipaiskohan se patterin vaihtoa?

ViestiLähetetty: 2012-02-23 10:06:58 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Huhuu, missä kaikki luuraa!!!

ViestiLähetetty: 2012-06-27 07:35:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huh, kylläpä aika rientää...
Lyhyesti kevään/kesän tapahtumat:

Kuntosalilla kävin tunnollisesti maalis-huhtikuussa 2 kertaa viikossa. Söin mitenkuten. Tuloksena, kun toukokuun eka hyppäsin vaakaan: paino oli 81 ja risat...Painoinkohan edes raskausaikana noin paljon. Toki siinä oli sitten vapputurvotukset.

Siitä alkoi uusi elämä. Tänä aamuna paino 70.7. Ja mitenkä sen tein: Seurasin erään tamperelaisen ex-poliisin ja super-treenari "härän" ohjeita. Ruokavaliossa paljon proteiinia, vähän rasvaa ja hiilareita. Salitreenit 4 kertaa viikossa, kävelylenkit samoin 4 kertaa viikossa. Ja matka jatkuu. Pääasia, että rasvaa on palanut, ja mulla näkyy lihaksia! Karppaus aikana painoin parhaimmillaan jopa 6 kiloa vähemmän kuin nyt, mutta samat vaatteet menee sujuvasti päälle. Ja vihdoin olen Body pumpissa rohjennut lisätä painoja....kehittymistä siis!

Olen käynyt koko kevään aikana stalkkaamassa täällä vanhoja tuttuja ja teen niin jatkossakin. En ole kirjoitellut, kun koen hei jotain kummallista syyllisyyttä, etten ole enää karppi. Vältän hiilareita, mutta myös rasvaa....Puolet energiasta tulee proteiinista.

Hyvää kesää kaikille, joille en ole unohduksiin vielä painunut!

ViestiLähetetty: 2012-06-27 08:17:04 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Heiiiii :)
Et tosiaan ole unohduksissa :)
Ihan kivalle kuulostaa sun elämä, varmaan saadaan pian lukee susta kun oot fittness-kisoissa :)

ViestiLähetetty: 2012-06-27 10:03:02 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Pääasia että voit hyvin! Hyvää jatkoakin! :) käy välillä kertomassa kuulumisia.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2012-06-27 12:14:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitokset! Vointi aikas hyvä kyllä!

Olen sanonut jo, että jos rupean höpisemään fitness-kisoista, mulle voi sanoa, että meenköhän jo liian pitkälle :lol:
Piti olla välipäivä urheilusta tänään, mutta kun ilma tuo mikä on, kävin salilla tekemässä kevyen palauttavan body pumpin. Ajattelin jo että pieni pyyhe ei riitä enää hien kuivaamiseen tunnilla, pitänee ottaa oikein kylpypyyhe sauraavaksi.

Lounaaksi söin treenin jälkeen 200g kasviksia wokattuna pannulla, 30g raejuustoa, 100g katkarapuja ja real leivän. vaikkei tämä ruokapäikky olekaan....

Välipala seuraava ruoka eli: rahkaa, marjoja ja pähkinöitä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1024 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00