No sudenkuoppa.....en tiedä onko mitään kuoppia
Silloin, kun alin lukema on saavutettu, rakennettiin 11:n auton tallia talkoilla. Karppielämää vajaa vuosi takana. Siinä sai kyllä liikuntaa, kun talli oli 33m pitkä ja 7m syvyydeltään, siis ovelta takaseinään

Pohja kaivettiin kaivurilla, mutta sorat ja finnfoamit tehtiin itse käsin. Sokkelit laudoitettiin ja tuettiin myös käsityönä, parhaimmillaan hommassa oli mukana 7-8 äijää, yleensä 3-4

Mä olin yksi niistä ahkerasta kolmesta, joten kulutusta oli

Kun töissä oli aamuvuoroviikko, olin siellä tallihommissa aina jo ennen klo 15:ttä, iltavuoroina olin tallilla aamulla 8-9 ja sitten töihin klo 14. Alimman painon jälkeen mentiin niissä lukemissa jonkun aikaa, mutta kun hommat helpotti, niin hiljalleen paino nousi 80:een ja pysyi siinä pitkään. Jossain vaiheessa paino oli 82, mutta se ei ollut paha. Siinä mentiin pitkään ja taas mitään muuttamatta tuli yht'äkkiä 3-4 kiloa lisää, eli se 85-86

Silti mahdun samoihin housuihin ja paitoihin, joihin mahduin 81-82 aikoihin. Mä olen ollut todella liikunnallinen nuorena, mut nykyään liikun vain töissä ja mökillä, pikkasen tietysti myös kotioloissa

Nyt siis on jälleen jotain tapahtumassa, kun en ole mitään muuttanut ja kuitenkin paino on lähtenyt laskuun

Loppulauseeksi on sanottava, että vaikka pikkasen on tullut takaisin, niin tätä karppiruokaa en jätä!! Vajaaseen kahdeksaan vuoteen ei ole kertaakaan närästänyt. Pieriminen ilmaantuu vain silloin, kun päivän sapuskoissa on runsaasti hiilaria, siis todella harvoin

Saa syödä just sellaista ruokaa, mikä mulle maistuu parhaiten!!!!
Eli, ei mitään selvää ohjetta ole
Loppuun aamun lukema.....
84.3 
Viikonloppuja!!
I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★