Ai katos, täällä oli viestejä

Kivaa!
Oon ollu edelleen vähän kesälomafiiliksissä, viikko oltiin toss mökillä ja sit tuli rankemmalla kädellä juhlittua omia synttäreitä jne. Mutta nyt täällä taas. Paino ihan kivasti onneks alle 70 (en tiedä tarkkaa lukemaa ku en oo moneen päivään vaakaillu, mutta veikkaisin että jossain 69 pinnassa nyt), eli ei oo kovin pahasti noussu vaikka onkin välillä oltu ja menty miten sattuu.
Niin ja musta kanssa lyhyemmillä pyöreys ei oo yhtään samanlailla paha (tai siis ei pyöreys oo kellään paha jos on ok ittensä kanssa, mut you know what I mean), koska silti sitä on lyhyyden puolesta pieni. Mutta jos oot pitkä ja pyöree, ni oot vaan jokasuunnalta iso. Ja mäkin haluan olla edes johonkin suuntaan pieni! Uskon kyllä että lyhyemmillä voi ihan yhtälailla olla muutaman ekstrakilonsa kanssa kriisiä, mutta tältä se pidemmän näkökulmasta tuntuu.
Niin ja jos saavuttasin ton tavotepainon mikä on tickerissä (65), ni en kyllä nyt siltikään mikään superpieni olis (tai jos aatellaan et ns. mallinmittoihin tosta olis kyllä vielä monta kiloa), mutta niin.
Mutta ihanaa että löyty kokokaksonen! Uskon kyllä että säkin pääset takas 6:lla alkaviin lukemiin kerta mäkin oon päässy ja mä sentään pahimmillaan kävin melkein 80:ssä kilossa

Niin ja sain synttärilahjaks matkan Prahaan, jonne lähetään siis viettämään uuttavuotta. Eli siihen mennessä vois olla tavote että sais tohon 65:n. Vaikka sit pitäs kyllä varmaan saada johki 63:n, kun jouluna tulee kuitenkin varmaa melkee pari kiloa plussaa. heh.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille