karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-31 21:57:30

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1215 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kesäkilojen karkotus
ViestiLähetetty: 2011-10-13 12:13:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siis oho. Pyörryit? :shock: Pelottavaa. Oliko sulla kiire vai miks et syönyt mitään? Mä en oo ikinä pyörtynyt minnekään vaikka oisin syönyt kuinka vähän/en mitään ennen suoritusta (tai sit mun suoritukset onkin vaan "suorituksia" eli lepsuilua) mutta pelkään aina niin käyvän, kun välillä tulee tosiaan semmonen maailma katoaa ja huimaa -fiilis. Hui kamala :?

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-10-14 07:44:09 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Mulla on muutenkin taipumusta pyörtyillä aina välistä, matalat verenpaineet ja sillai. Ni ja monesti vapaapäivinä lähen vaan syömättä heti salille/lenkille, koska jos jään jotain jumii, ni sit ei meinaa tulla ollenkaa lähettyä :lol: Ja on kiva sit kotiintullessa mennä suihkuu ja sen jälkee syyä aamupalaa ihan rauhassa. No, pitää kai ruveta ennen treeniäki jotain nappasee.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2011-10-15 13:54:32 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Tää ei niin oo mun viikko. Oon oksentanu, pyörtyny, kärsiny pahasta närästyksestä ja nyt oon sit hirveessä lenssussa. Nii ja tänää aamulla oli vielä migreenikohtauskin. :D

Tänään paino 67,0, mutta enpä kyllä eilen saanu pahemmin mitään tän taudin takia syötyä. Yhen pizzapalan, pari palaa suklaata ja vähän juustoja. Sit join paljon teetä ja muutaman mukin glögiäkin, namnam.

Tänäänkään en oo vielä saanu alas muuta kun yhen tollasen Rainbown bulgarianjugun. Nyt mun tekis kyllä kauheesti mieli ravioleja, kun puhuin niistä tuolla toisessa ketjussa :roll: Melkein voisin sallia itelleni, kun ois kiva jotain syödä, muttei millään kiinnostais raahautua kauppaan. Kaapissa olis pari palaa vielä tota toissapäivänä tehtyä pizzaa, muttei tee yhtään sitä mieli nyt :S Pöh.

Joo, no meenpäs keittään lisää teetä.

ViestiLähetetty: 2011-10-16 12:45:04 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Sniff. Kuume nousi.

Onneks ensviikolla on vaan huomenna töitä. Sinne aion itteni raahata vaikka väärinpäin buranan voimalla, loppuviikon voi sit tarvittaessa pötkötellä. Tosin tiistaina ollaan miehen kanssa menossa Stand Uppia kattoon ja sinnekin aion todellakin mennä, ellei nyt oo ihan 39 kuumetta tms.

ViestiLähetetty: 2011-10-16 16:53:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paranehan :hug: Lepoa riittävästi, ja kuumaa juotavaa, niin eiköhän se siitä pikkuhiljaa.

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-10-17 06:06:20 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Kiitti :hug: Eilen illalla oli 37,9, mut nyt ei oo enää ollenkaan. Eli urheasti suuntaan töihin, tosin kera buranan ja kuumemittarin, siltä varalta jos se vaik päivän aikana uudestaan sattuis nousee..

ViestiLähetetty: 2011-10-27 10:02:41 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Jaha, pitkästä aikaa tännekin.

Nyt on useemman päivän ollu paino 66,8:ssa. Eli jos se tästä joku päivä suostuis vähän liikahtaan alas, niin vois melkeen päästä päivitteleen tickeriä. :P
Tosin kehonkoostumusmittauksen mukaan paino oli kyl jota 65jotain (en muista nyt tarkkaan, tuolla toisessa ketjussa siitä kerroin), mutta en päivitä tickeriin kun kotivaa'an antamia tuloksia.

Nojoo, enpä jaksa tai kerkeä nyt sen kummempia tarinoimaan, kunhan lyhyesti piti päivittää..

ViestiLähetetty: 2011-10-31 11:02:31 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

66,5 :smt026

Meillä oli jumpista syyslomataukoa ja viimeviikolla ei siis ollut mitään jumppia. Noh, huomaa että heti jotenkin katos rytmi, kun ihan tuntuu huominen zumbaan meno taas pelottavalta :lol: Nyt oon hurahtanu taas juoksemiseen ja salilla käyminen on jääny, kun kaikkea ei ehi. Noh, ehkä joskus löydän vielä sen kuuluisan balanssin. Tänää kuitenkin taas juoksemaan! :P Jos sitä sit vaikka vähän lihaskuntoa sen jälkeen, ettei menis liian aerobiseks koko touhu.

Viikonloppu meni vähän hiilarien merkeissä (pizzaa ja vähän suklaata). Noh, paino on pudonnu, ni mitäs sitä kovin soimailemaan itseään. Iho ehkä vähän meinaa tykätä noin runsasta viljamäärästä kyttyrää, mut takas ruotuun vaan.

ps. Koulu ja työt stressaaa. Liikaa. Ja vähän kaikki stressaa. Viekää joku tää stressi nytheti pois!

ViestiLähetetty: 2011-10-31 12:29:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

*****stressinkarkotussäteitä*****

Olen tässä lueskellut jo useamman kerran kasvot :mrgreen: sun energiaasi...
Mistä mä löytäisin itselleni tuon positiivisuuden ja vireen :?:

Ja onnittelut, paino alkaa olla jo ihan pian tavoitteessasi!!! =D>

A

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-01 09:30:13 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^kiitos, heti tuntuukin paljon keveemmältä olo, tais säteet auttaa! :D

Tänään paino 66,2 - eli eikun tickeri pitkästä aikaa päivitykseen.

Hmm, onpas viestit nyt lyhyitä, ei tunnu oikein olevan mitään höpistävää. No, mitäs sitä turhaan jauhamaan sitten. :P

ViestiLähetetty: 2011-11-01 11:17:06 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Hienoa painonlaskua vaikka stressaisikin elämä! Täällä kaikenlaista kremppaa myös, ehkä tämä on nyt sitä manattua aikaa kun karppaajat rupeaa "tippumaan" :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-02 07:44:46 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ooo kirjoitti:
Hienoa painonlaskua vaikka stressaisikin elämä! Täällä kaikenlaista kremppaa myös, ehkä tämä on nyt sitä manattua aikaa kun karppaajat rupeaa "tippumaan" :lol:

joo varmaankin :lol:

Mutjaha, tänää 66,1 :shock: Mistäköhän nyt tuulee... Oon viimeks ollu näissä lukemissa varmaan 6 vuotta sitten... Niin ja muistan, että ylä-asteen jossain terkkatarkastuksessa (seiskalla tai kasilla, veikkaisin seiskalla) painoin 62kg. Ihan outoa, et oon kohta melkein samankokonen kun joskus 13-kesäsenä :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-02 07:47:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jeah! Jos multa kysytään, laihtuminen ei tosiaankaan ole yliarvostettua. Jos se onnistuu ilman rasvatonta kitukuuria. Ja sitenhän se vasta onnistuukin :lol:

ViestiLähetetty: 2011-11-02 13:24:01 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Näin 8)

Ainii, eilen oli taas Zumba! Viimeviikolla syyslomatauko, mut nyt pääs taas sinne pomppimaan. Juttelin vähän ohjaajan kanssa tunnin jälkeen ja tuo sano, että hänen zumbansa ovat hiukan erilaisia kun yrittää kokoajan vetää kovilla sykkeillä, et ku monien muiden zumbissa mennään matalemmilla jotta rasva palaa, mut hänen zumbassa kunto kasvaa. No hope so! Enskerralla otan sykemittarin mukaan ja testaan :D

Oon tässä muuten kohta kuukauden ihmetelly edellisen tentin jälkeen (välissä ei ollu mitään mulle sopivia tenttejä :( ) ja nyt ois sit enää 3 viikkoa ja 3 päivää seuraavaan. Pitäs vissiin alkaa lukeen. Ja tokihan ei taas kantsinu alottaa sillon kuukaus sitten :roll: Voi elämä... Vaikee kyllä inspiroitua tosta aiheesta, eurooppaoikeutta siis, kun ei se mua pahemmin kiinnosta. Noh, sisulla vaan eteenpäin tai jotain.

ps. Syön tässä lounaan kanssa perunaleipuskaa runsaalla voilla ja juustolla. Ihan pieni pala vaan, mut ai et on hyvvee.. =P~

ViestiLähetetty: 2011-11-03 11:26:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei nyt kun Kukkiksen päiväkirjassa oli puhetta näistä ympärysmitoista, niin mua kiinnostas kauheesti ihan puhtaasta kyyläämisen halusta tietää sun mittas! Kun ollaan melkein saman pituisia ja oot mun tavoitepainossa, niin haluun päästä vertaamaan. Ei oo tietenkään pakko. Mua vaan kiinnostas. 8)

ViestiLähetetty: 2011-11-03 15:03:34 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Edustusvaimo kirjoitti:
Hei nyt kun Kukkiksen päiväkirjassa oli puhetta näistä ympärysmitoista, niin mua kiinnostas kauheesti ihan puhtaasta kyyläämisen halusta tietää sun mittas! Kun ollaan melkein saman pituisia ja oot mun tavoitepainossa, niin haluun päästä vertaamaan. Ei oo tietenkään pakko. Mua vaan kiinnostas. 8)

No hömm, en ihan 100% varmuudella muista, mutta viimeks kun mittasi lantio on jotain kai 93 tms., vyötärö 72-73 (ehkä..) ja reisi... no hitsi, sitä en kyllä muista :-k En siis vielä oo missään ihan ihannemitoissa, mut lihasten kehittämisellä (ja niiden muutamien viimesten läskikilojen kartuttamisella, tilalle voi sit myöhemmin tullakin joo niitä lihaskiloja ja se ei toki haittaa, ensin vaan sais sen läskin siitä päältä hus hittoon) kans ois tarkotus vielä kroppaa muokata paremmaks. Vyötärö alle 70:n ois ainakin kiva saada.

Voin mitata illalla kun pääsen kotiin ja raportoida, ihan sun iloks :D Tosin parempi kai ois mitata aamulla, kun illalla voi helposti olla sentti-pari turvotusta. Noh, mittailen illalla tai aamulla ja raportoin sit viimestää huomenna :P

ViestiLähetetty: 2011-11-04 07:38:28 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Noni, mittasin!

Eli vyötärö 72cm, lantio 94cm ja reisi paksuimmasta kohtaan 56cm. Ihanku lantio ois levähtäny sentin, koska kovasti muistelen jostain tuota 93:sta :-k

Niin ja huu, kävin eilen juoksemassa 7,2 km! Hyvä minä! 8) Oli taas pisin lenkki piiiitkään aikaan.
Tänään sitten vaa'alla ylläri: 65,7 :shock:

Niin ja kun joskus ilmeni huolta että laihdutanko liikaa/liian pakonomaisesti, ni voin vannoa et millään kitukuurilla tms. en ole ;) Eli jos paino putoo, niin eikai se sit huono asia voi olla, kun kuitenkin syön mielestäni varsin riittävästi. Esimerkkinä laitan eilisen pöperöt..

Aamulla: partajugua rouhituilla pähkinöillä, siemenillä, kuivatuilla karpaloilla ja kaakaonibseillä. 2 kananmunaa.
Lounas: jauheliha-papu-kesäkurpitsa -mössöä kipollinen, raejuustoa n. 100g, 2 isoa porkkanaa, siivu perunaleipuskaa reilulla voilla ja juustolla, 2 palaa tummaa suklaata
Illalla: iso kulhollinen kermarahkaa marjoilla (sellanen iso KoKo-kulho), puolikas karppisämpylä reilulla voilla ja juustolla

En myöskään mee siis lähelläkään ketoosia tai muutenkaan kovin alhasilla hiilareilla (no, eilen oli ehkä jopa poikkeuksellisen paljon, mut kyl tosta varmasti hyvin yli 50g ainakin tulee).

ViestiLähetetty: 2011-11-04 09:43:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:mrgreen: :mrgreen:

kylmäkivielä 8)

Pitäisköhän mun syödä enemmän että laihtuisin :-k

Noei, mun pitäis olla yhtä ahkera liikkumaan kuin sinä olet (hih, sinustahan tulee mun esikuvani 8) )

:respect:

A

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-04 10:10:33 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

^Mä oon ennen inhonnu juoksua, joskus lukiossa "pakotin" itteni juoksemaan, mutta en siitä kyllä tykänny. Nyt oon kuitenkin löytäny jostain juoksemisen riemun, ah sitä euforiaa sen jälkeen! Suosittelen siis lämpimästi kokeilemaan löytyiskö se itellekin! :D Samoin ton Zumban oon nyt löytäny ja rakastunu.
Aikaisemmin ainoat urheilulajit josta pidin, oli ratsastus ja pitkät vaelluslenkit :P

Mutta joo, ainakin omalla kohdallani laihtuminen on ollu mahdollista myös ilman liikuntaa, viimetalvena/keväällä varsinkin oli kovin hiljasta liikkumisen suhteen. Toki liikunta varmaan edesauttaa, mutta turha sitä on väkisin harrastaa tai sellasella "pakko mennä itku silmässä lenkille et laihdun" -mentalitetilla. Sit vaan vituttaa ja ahdistaa ja tulee kauheesti stressiä siitä et on muka pakko.
Mutta hienoahan se tietysti on jos jokainen onnistuis löytämään oman lajinsa ja innostumaan sit liikkumisesta. :)

Mutjoo, kylsäkivielä! Uskon suhun 8)

ViestiLähetetty: 2011-11-04 10:28:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta
marika_ kirjoitti:
Kesän alussa painoin vielä n. 73/74kg, mihin olin kohtuu tyytyväinen, mutta nyt on paino noussu 77kg:n (jätski ja sidukat... :oops: ) ja muutaman kilon haluisin kyllä tiristää. Pituutta on 178cm ja otetaan tavoitteeksi nyt vaikka 70kg (tai 69,9kg, näyttää kivemmalle :D), sen painoinen olin pari vuotta sitten ja silloin hyvin tyytyväinen itseeni.

Tänään 29.7 aamupaino 76,9kg.

marika_ kirjoitti:
Noni, mittasin!

Tänään sitten vaa'alla ylläri: 65,7 :shock:

Niin ja kun joskus ilmeni huolta että laihdutanko liikaa/liian pakonomaisesti, ni voin vannoa et millään kitukuurilla tms. en ole ;) Eli jos paino putoo, niin eikai se sit huono asia voi olla, kun kuitenkin syön mielestäni varsin riittävästi. Esimerkkinä laitan eilisen pöperöt..

Aamulla: partajugua rouhituilla pähkinöillä, siemenillä, kuivatuilla karpaloilla ja kaakaonibseillä. 2 kananmunaa.
Lounas: jauheliha-papu-kesäkurpitsa -mössöä kipollinen, raejuustoa n. 100g, 2 isoa porkkanaa, siivu perunaleipuskaa reilulla voilla ja juustolla, 2 palaa tummaa suklaata
Illalla: iso kulhollinen kermarahkaa marjoilla (sellanen iso KoKo-kulho), puolikas karppisämpylä reilulla voilla ja juustolla

En myöskään mee siis lähelläkään ketoosia tai muutenkaan kovin alhasilla hiilareilla (no, eilen oli ehkä jopa poikkeuksellisen paljon, mut kyl tosta varmasti hyvin yli 50g ainakin tulee).

niin eihän sitä kitukuurilla tai ketoosissa tarvitse olla, kun vaan syönti on alle kulutuksen, pitkällä juoksulla.
niin tulosta tulee.
ja hyvältä näyttää =D>
tv AP

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 296 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 1215 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00