karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-10 02:31:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Plussasta pois 20 kg
ViestiLähetetty: 2011-01-06 17:24:05 
Poissa
sintti
sintti

Näin se on, että pitkäripainen tuossa keittiön nurkassa on aivan liian lähellä. Sinne johtaa selkeä polku olohuoneesta... Kyllä töissä ollessa pystyy olemaan paljon kurinalaisempi, tai ainakaan siellä ei KEHTAA juosta koko ajan jääkaapilla.

Aloitin marraskuun alussa salitreenit. Marraskuu meni vähän kadonneita lihaksia ihmetellessä, joulukuussa tuli tehtyä jo puolitosissaan ja nyt tammikuussa olen laittanut suuremman vaihteen silmään. Kyllä tekee hyvää! Ihan samoihin tuloksiin ei ole vielä asiaa kuin ennen raskautta / alkuraskaudessa, mutta joka kerta hieman parannusta.

ViestiLähetetty: 2011-01-09 16:44:28 
Poissa
sintti
sintti

Olen iloinen hyvin sujuneesta karppiviikonlopusta! Ainoa sortuma oli, että söin vajaan desin mansikkajäätelöä. No, olipa edes kermajätskiä.

Piti käydä tänään punttisalin digivaa'assa, mutta en sitten käynytkään. Nimittäin mua nolottaa käydä siinä, jos joku on vieressä kyttäämässä (tyhmää, tiedän). :oops: Ja tietenkin yksi papparainen päätti olla koko ajan siinä vaa'an vieressä patsastelemassa. Äh. Nyt elän sitten vaan siinä uskossa, että lukema on vähemmän kuin viikko sitten. [-o<

ViestiLähetetty: 2011-01-09 17:10:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnittelut ja tsemppiä! :smt043
Jumituin oikein lukemaan näitä sinun kuulumisia, kun allekirjoituksessa näkyi kuitenkin koko ajan paljonko olet tähän päivään saanut tulosta...
Itse jätin vauvan kanssa (15 vuotta sitten) 13 kg laitokselle. Laitokselle mennessä oli paino -0,5 kg raskauden alusta. Ei vain maittanut mikään ja vauva vei kyllä omansa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00