karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-15 13:37:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 545 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2008-10-27 10:30:37 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No, söin aamusta lähtein irtokarkkeja ja suklaata :shock: . Eikä maistunut kovin hyvälle :( -liian makeaa ja tavallaan mauttomampaa, kuin ennen! Hassu juttu, tosiaan olivat mauttomia!!! Muisto oli ihanista nameista, mutta maku oliki toinen :wink: . No urhesasti söin kuitenkin päivän aikana sen koko pussin ja lisäksi jädeä, pizzaa, patonkia, popparia, suklaata... Mutta mikään ei ollut niiin hyvää, kuin olin kuvitellut. Ehdottomasti tänään paluu normaaliin, oikein odotan iltaista partis-kermavaahto -naminamia!!!

Ja jos joku ihmettelee, miksi sitten tein tuon hiilarihypyn eilen, niin halusin syödä itseni ähkyyn "herkuilla", jotta en haikailisi niiden perään taas kohta. Jos olisin syönyt kohtuudella, olisi voinutkin jäädä parempi muisto kuin nyt :mrgreen: .

Tulos: maha ei reagoinut mitenkään, ei edes narahtanut. Ei ilmaa, ei möyrintää... Eikä toimintaa. Olo on hieman turpeahko, puntarilla 2 kg enemmän. Kiva nähdä, milloin olen taas normaali :) .

Ai, yksi hassujuttu vielä: syke oli tänään urheillessa huomattavasti hitaampi kuin karpatessa, eli hiilarit selvästi hidastaa mun sykettäni :o ! Mistäköhän sekin johtuu? Jaksoin paljon paremmin crossarilla kuin muulloin...

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2008-10-29 13:51:43 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Jaa jaa. Puntarilla käyty, plussaa tasan se 600g, minkä verran mässytin namuja sunnuntaina :lol: . Jospa ensi viikolla olisi taas 81 alkava luku :wink: .

Viikonloppuna yökyläilemään, mutta emäntä tietää tilanteen ja kunnioittaa sitä eli pysyn tiukasti karppina -tosin saatan viikonloppuiseen tapaani ylensyödä karppiherkkuja, joten hiilarit korkeammalla kuin arkena. Tämä kuitenkin pienempi paha, kuin hiilareihin langeta -eikä onneksi tee edes mieleni 8) .

vk14/ +600g [3 kg]
vyötärö 88 cm [-6]

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2008-10-29 19:08:16 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Moro vaan :wink:

Tulin kurkkimaan tänne, kun olit ilmeisesti ekan kerran uskaltanut kirjoittaa tuonne mun tarinaani, josta on tullut jo käsittämättömän pitkä :shock: :shock:

Oletkin aloittanut tämän ketjusi vasta pari viikkoa sitten, niin en ole sitä huomannutkaan, kun yleensä en täällä muuten ole kuin iltavuoroviikoina töissä. Eli joka kolmas viikko olen paikalla! Huomasin, että totesit alkuviikosta "paikkojen" olevan vähän tukossa. Mulla toimii rasvan lisääminen, vaikkei tukkoisuutta ole pahemmin ollutkaan missään vaiheessa.

Ei muuta kuin onnea matkaan :wink: Seuraan tätäkin tarinaa tästä eteenpäin!!

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2008-10-30 12:16:29 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Tervetuloa Tomba mun jutustelujani lukemaan ja osallistumaan :D ! Käydään vuoroin vieraissa toistemme luona.

Joo, sun ketjus onkin jo aika aikuisen iässä :wink: , mahtavasti sitä on luettu ja kommentoitu. Mä hyppäsinkin parin ekan sivun jälkeen muutamalle vikalle, en sit ihan lukenut koko ketjua 8) .

Mun kompastuskiveni on viikonloppusin viini (pe ja la) ja suklaa plus muita karppiherkkuja (su). Jos mä jättäisin noi pois, varmaan painokin tippuisi huimasti. Elämänlaatuni kuitenkin kärsisi niin paljon, etten edes harkitse viikonloppujen siivoamista näistä "paheista". Eli kohtuukäyttö ei nyt vain kuulu viikonloppuisin sanavarastooni :oops: .

Ja huomennahan se taas koittaa :smt109 , JIIHAA!!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-10-30 15:45:06 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Jaa viini.........menee sitä mullakin =P~ Ei kai se nyt voi niiiin paljon vaikuttaa, ehkä jos ihan tillintallin vetelee, mut järjellä :roll:

Ja hei, eihän vieraissa saa käydä :lol:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2008-10-31 10:48:40 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Viime sunnuntain hiilaripölly on vihdoin viimeyön aikana laskeutunut, eli ketoosissa taas aamulla :) . Myös puntari vahvisti tämän, eli 81.8 kg. Tästäpä on mukavaa aloittaa viikonloppu ja turvottaa itseään taas :lol: -tosin karppina tällä kertaa. Ainoo vaan, että kurkku on kipeä, mutta tuskin se syömistä ja juomista ihan hirveästi haittaa, kunhan vain ei tästään pahene :wink:.

Kaikille hyvää ja antoisaa viikkistä sekä Happy Halloween :harry:!

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-11-05 10:14:35 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Tilulei, kaverit :) !

Punnituspäivä tänään, ja hyvältä näytti!!! Kilo viikossa, eikä vaatinut minkäänlaisia kieltäymyksiä, ehkä jopa päin vastoin. Jos jouluun mennessä sais sen 7 alkavan painon, niin olisin ikionnellinen =D> . Tosin jouluna tai sen ansiosta takuulla nousee taas, mutta olen siihen jo asennoitunut ja henkisesti valmistautunut.

Vähän tylsempää asiaa on tää mun sydämen todella vahva syke öisin. Siis ihan kiva, että sykkii vahvasti :lol:, mutta kun herää aamuyöllä siihen meluun TUM-TUM-TUM, niin on se vähän liikaa. Lisäksi tuntuu, että se on noussut tohon kaulalle, tai oikeastaan, että se on kasvanut sinne asti. Haittaa yöunia, tuntuu, kuin elimistö olis koko ajan jossain stressitilassa. Joku suositteli mulle Antisaltia, pakko kai sitäkin on kokeilla, vaikka tuntuu vähän tylsältä ostella näitä ravintolisiä, joita en ole ennen tarvinnut (paitsi Omega3 olen käyttänyt "aina"). Nythän mulla on siis jo magnesium, jonka vaikutuksia 3 viikon käytön jälkeen en ole kyllä juurikaana tuntenut. :?

Toinen ikävä on päänsärky, joka on melkein päivittäistä. Välillä tuntuu myös aaltomaista puutumisen tunnetta päänahassa. Jospa se Antisalt auttaisi siihenkin? Joku puutoshan mulla selkeesti on, kun elimistö reagoi tällai :| . Suola?

Tänään tulin taas fillarilla duuniin, uskaltauduin, kun oli yli 5 astetta plussaa. Matkamittari näyttää jo yli 3000 km, joten olen ihan tyytyväinen saldoon :) , sillä mä pääsin tänä vuonna aloittamaan pyöräilyn vasta toukokuussa, koska ranneluu katkesi helmikuun lopulla ja kipsi poistettiin vasta vappuaattona. Nyt sitten enää polkasen työmatkat vain, jos sää sallii, eli maa ei ole jäinen tai myrskyä kamalasti 8) .

Hyvää viikon jatkoa kaikille :D !

vk15/ -1 kg [-4 kg]
vyötärö 86cm [-8]

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-11-07 09:23:16 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No niin, mä tässä pohdiskelen, söiskö hiilariherkkuja isänpäivänä vaiko vain karppiherkut. Mun mieheni on vaan niin seurasyöjä, että haluaa aina mun herkuttelevan kanssaan ja jos mä en syö, ei sekään halua syödä. Siis herkkuja. :| . Mun ei kyllä erityisesti tekis mieli, mutta toisaalta taas haluaisin hänelle sen suoda, että me yhdessä nautiskeltais.

No jos mä teen vaikka karpin mutakakun ja kermavaahtoa sen kanssa, niin pelkään, että makeutusaine lyö läpi eikä noi karppileivonnaiset kyllä ole mun mielestäni niin hyviä (tietenkään)kuin aidot -ikävä kyllä... Tosin olen tehnyt vasta toscakakkua :lol: . Onkohan se mutakakku niin hyvää, että maistuis miehellenikin? No, on tässä vielä aikaa miettiä huomiseen. Harmittaa vaan, että jos sunnuntaina hiilaroin, nousee paino taas sinne 82+. Toisaalta, mulla ei ole mikään kiire minnekään tässä painon pudotuksessa, joten mitäs nyt yksi viikko sinne tänne, varsinkin kun se on suurimmaksi osaksi nesteitä. Repsun jatkumista en pelkää, eli tiedän, että se jäisi vaan siihen sunnuntaihin :wink: .

Kaikille toivotan hyvää viikistä :) !

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-11-14 22:33:45 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Jaahas, ja mitäs ujostelijoita täällä luuraa :smt039 , olis kiva jos joku viittis kirjoitellakin 8)

Hiilarihypet tuli tossa vedeltyä pe ja la ilta juoman suhteen ja su-ma ruokien ja TÄYDELLÄ turbo buusterilla! :evil: Niin paljon kun vaan sielu (pötsi) sieti -ja se sieti! Perjantaina kaljaa, siideriä, whiskeytä ja muita -en enää ees muista. Piti käydä kattoon Flamingo ja siitähän se lähti 8) . Sitten isänpäiväherkuttelut, jotka jatkui maanantaille, kun kakkua jäi niin paljon yli, eikä millään voinut haaskata sitä =P~ . Ja koska söin kakkua, söin myös suklaata ja keksiä ym.

Keskiviikon punnitus, plus 400g VAAN! Aika ihme!

Vk 16 (+400g) [-3,6 kg]
EN MITANNUT PÖHÖTTYNYTTÄ VYÖTÄRÖÄ!

Hassua muuten, naama oli tosi turpea ja sormukset, jotka normaalisti pyörii, oli ihan sopivat, eli nesteet pakkas saman tien ruumiiseen ku syöksy hiilareihin! Muuten ei kyl mitään, ei vatsan väänteitä, ripulia, itseinhoa...

Ensi viikkoon :smt031

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-11-20 12:20:15 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No just joo. Viime viikon olin sairaana ja päivittäiset urheilut jäi urheilematta, nyt sit tiistaina aloitin taas ja tulos näkyy tickerissä :x . Saman tien + 500g ja turvonnut olo, aamulla varsinkin. En ole repsuillut enkä syönyt poiketen normeista, joten pakko kai sen on tosta urheilusta johtua?! Tai sit se oli "isänpäivän synnit" -sarjasta osa 2. Viime viikollahan oli plussaa ed. viikkoon 400g... Taitaa olla turha toivo se, että ennen joulua olis seiskalla alkava :? .

Nooo, niin tai näin, ei mulla ole mikään kiire mihinkään, kunhan nyt ei ala kipuumaan enää enempää vasempaan toi aurinko tossa alhaalla :| .

vk 17 (+500g) [-3,1 kg]
en yhäkään mitannut vyötäröä, jotenkaan ei oikein tehnyt mieli :mrgreen:

Huomenna alkaa taas viikkis! JIIHAA :smt080 Aion jostain etsiä sen sokerittoman glögin (lähikaupassa ei ollut) ja nautiskelen talven ekat glögit! On jo ihan talvinen fiiliskin, kun on pikku pakkanen ja lunta odotellaan... :smt038 Ihmeen paljon sitä lunta kaipaakin, kun ei viime talvena päässyt kertaakaan edes pulkkamäkeen hiihtämisestä puhumattakaan. En tosin ole hiihtänyt 8 vuoteen, mutta viime talvena narisin siitä, ettei pääse hiihtämään, vaikka mieli tekis 8) .

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-11-24 10:27:44 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Mä annoin itselleni eilen luvan cocktail piirakoihin ja munavoihin sekä mieheni tekemiin korvapuusteihin :? . Myös puol litraa suklaajädeä meni, samoin vähän irtareita ja muutama keksi. Ikävintä tässä oli se, ettei maistuneet! Liian makeita makeat, suolaset taas mauttomia. Tähänkö on nyt siis tultu?! :shock: Söin silti uutterasti, jotta varmasti muistan ensi kerralla, ettei se ole sen väärti! Ja kun enskerralla jotain hiilaripitoista pistelen, niin olkoon mieluummin sitten vaikka jotain tortilloja tms. eikä tota kamalan makeaa höttöä :| .

Siitä olen tosi iloissani, että makuni on muuttunut! :) Keskiviikkona sitten paljastuu, mitä tämä teki painolleni. Toisaalta en haluaisi punnita itseäni, mutta menköön nyt, kun kerran tähän punnitusrumbaan on lähtenyt. Nyt on tulossa niin monta juhlaa perättäisinä viikkoina, että vaikeeta tulee olemaan ton syömisen kanssa -eritoten suolaisen. Omat synttärit vietän kyllä karpisti viikon kuluttua! :) Arjet sitten tarkasti, niin viikonloppuna voi erityistilanteissa vähän lipsua. Kai. :twisted:

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-11-26 11:29:42 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Tjaa tjaa... Jumittaa ja harmittaa. Mun painoni on pysähtänyt tuohon 82 tienoolle ja olen siihen ihan itse syyllinen - ei ne sunnuntai"repsut" painonpudotukselle ainakaan hyvää tee! :( Ja jos en repsu, ainakin karppiherkuttelu riistäytyy käsistä. Maanantai neuroosi kun alkaa jo tossa puolen päivän jälkeen, on itseään hemmoteltava herkuilla, ja kun sitä jatkaa koko päivä, on määrät aika mahtavia. Tummaa suklaata kuluu ainakin levy, partis-kermavaahto-pähkinärouhe herkkua pari satsia (eli kermaa yht. 2dl). Lisäksi kaikkea muuta mahdollista suolapähkinöistä lantturanskalaisiin. Huoh! :?

Lisäksi pitäis skarpata myös arkisyömisten kanssa. Mä syön ihan liikaa rasvaa (yli 200g/pv) sekä prodea (about +120g/pv). Mutta suurin ongelma ollee se, MITÄ mä syön. Eli uskon, että jumin syy on 1dl kermavaahtoa ja 3 rkl partista/ilta! Myös juustoa menee paljon. Pitäis varmaan koklata ilman noita vaikka viikon, mutta mitä mä sit syön?! Millä mä kuorrutan mun "leivät" (eli kinkkuleikkeet tomaatilla, valkosipulilla ja jalopenolla)? Ja millä herkuttelen illalla? Apua, ystävät! Vinkkejä kehiin! [-o<

vk 18 (-200g) [-3,3 kg]
vyötäröä en mitannut, kun silmämäärällä näen, että on pullukka. Odotan päivää parempaa! 8)

Mukavaa viikkistä kaikille, Vantaalla ainakin aukeaa lauantaina joulukatu ja itse pukki tulee höyryjunalla Tikkurilaan! Sinne siis! :smt111

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-12-03 09:57:38 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Hiiohoi :) !

Vihdoin on pöhötys laskenut, hassua, miten sen HETI tuntee, kun herää. Ihanaa :D!

Olen syönyt karpisti, vaikkakin liian korkein kalorein ja prodet ja rasva myös huippulukemissa sekä tietty suhteessa myös hiilarit (mm. su-ma meni kokonainen mutakakku -oli mun synttärit :smt113 ja siitä jäi herkkuhammas päälle, eli eilenkin meni 2 dl kermaa ja tuplapartikset (6 rkl) pähkinärouheella ja kookoshiutaleilla NAM!!!), mutta silti notkea olo. Aivan ihanaa, pitkästä aikaa! Ja mikä ihaninta, kaikista karppiherkuista huolimatta...

vk 19 (-600 g) [-3,9 kg]
vyötärö 85 cm [-9 cm]

Viikonloppuna tulossa taas yhdet synttärit, mutta saattaa olla, että vien omat eväät. Jos tekis taas mutakakun?! Oli kyllä tajuttoma hyvää. No, täytyy miettiä :) .

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-12-05 15:58:46 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Ihme ja kumma! Mulla on paino alkanut itsestään laskea. Mitä mitä mitä?!?! :shock:

Samat safkat kuin aina, mutta kalorit ja rasvat kävi tosi korkealla su-ma-ti ja siitäkö se mun elimistöni sitten ilahtui?! :lol:

Mä toivon todella, ettei tämä ole mitään väliaikaista, ensi keskiviikkonahan sen taas totean, et mistä se kana pissii, mutta olo on KEVYT! Huikeeta! :mrgreen:

Ja ei kun kotiin ja kynttilät palamaan ja punaviinilasin ääreen (sitten jossain vaiheessa, kun on kotihommelit hoidettu) =P~

Hyvää viikkistä kaikille ja onnea meille 6.12. johdosta :smt113

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-12-10 12:23:41 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Että tälla lailla. Jep jep :| . Eipä tainnut sittenkään se mutakakku-kermavaahto -kuuri olla järkevä idea la-su-ma. Paino sahaa ees taas, ja kuinka ollakaan, just alkuviikosta se on huipussaan. Ja keskiviikko aamu on vielä alkuviikkoa mun laskuissani... Keskiviikko päivä on keskellä viikkoa ja ilta on jo loppuviikkoa :mrgreen: ! Eli ke aamu menee alkuviikon turvotuksen piikkiin viikonlopun herkutteluja maksellessa.

Perjantaina taas juhlintaa tiedossa, joten pelkään pahoin, että tänä vuonna ei enää hoikennusta tapahdu :? . Ajattelinkin nyt yritellä pitää tuon painoni tossa alle 82,5 kg:ssa nämä pari viikkoa ennen joulua, mutta takuuvarmaa on kuitenkin se, et joulun ja uuden vuoden jälkeen kilomäärä on aivan toinen! Siitä on sitten taas hyvä aloittaa tiukennetulla, aika mielenkiintoista nähdä, miten nopeasti joulun ylimääräiset lähtee 8) .

vk 20 (+800g) [-3,1kg]
ei ollut aamulla aikaa mittailla, eikä oikein haluakaan...

Hyvää viikkistä kaikille!!! Olkaahan kilttejä, on tonttuja liikkeellä :smt111

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-12-17 22:59:13 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Koko viikko urheilematta ja kamala mässäysinto päällä, tuplaten kaloreita normiviikkoon verrattuna :shock: . mikä ihme mua vaivaa? Ei mitään itsekuria, en edes yritä estää itseäni päivittäisen suklaan tai tupla kerma-partis -herkun syöpöttelyltä :| . Not good! Ja varsinkin, kun joulu on jo ovella, namusia riipustettu... siis aion ottaa epäkarpimmin jouluna. Kauppalistaan merkitty konvehtirasiat ja marmeladit, lakut ja kakut :oops: .

Silti tänään punnatessa oli yllätys aikamoinen: MIINUSTA ja reippaasti! Tällä tuli taas todistettua, miten paljon kova treeni imee nesteitä lihaksiin ja täten lisää painoa. Siispä, ikävä kyllä, tämä "laihtuminen" menee siis urheilemattomuuden piikkiin. :(

vk 21 (-1100g) [-4,4 kg]
vyötärö (+1 cm) [-8 cm]

Huomenna pitäis jollain konstilla saada ostettua AC/DC:n liput, pahoin pelkään, ettei onnistu.

Mukavaa viikkistä vaan kaikille ja onnistuneita jouluvalmisteluja! :smt048

Kuva

ViestiLähetetty: 2008-12-29 08:46:56 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Huihai! Tänä aamuna puntari näytti PLUS 4 KG :o eli se on nyt sitten tämä on joulun saldo! En siis karpannut, T.O.D.E.L.L.A.K.A.A.N., kaikkea muuta. Tämä oli ihan oma valinta, ei lipsuilua tai lapsuilua tai repsuilua. Nyt kuitenkin palasin ruotuun, tästä päivästä lähtien :) . Jännä nähdä, kauan kestää sutjakkuuteen paluu. Nythän on tosi kova turvotus päällä ja ihan vaikea hengittää, kun maha niin kiristää :roll: .

Koska mun punnauspv on keskiviikko, en nyt päivitä tickeriä vielä, joten toivon, että paino edes hieman laskee keskiviiko aamuun mennessä tästään. Nyt siis painoa enemmän kuin aloittaessani 5kk sitten :(

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-01-05 09:02:26 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No enpäs sitten palannutkan ruotuun kuin pariksi päiväksi 8) mutta aion palata takaisin karpiksi keskiviikkona 7.1.2009. Kiloja on tullut 5 ja olo on sen mukainen.

Kumma kyllä nämä kilot eivät hirveästi näy ulospäin, mikäli on lähipiiriä uskominen :o . Olen tänä aikana syönyt päivittäin suklaata ja muita "herkkuja" oikein urakalla, jotta taas jaksan karpata. Aloin nimittäin jo vähän kyllästyä karppisafkoihin ennen joulua ja tämä tauko on tehnyt siinä mielessä hyvää (toivottavsti...). Tosin entinen superherkku partis-kermavaahto-karpalo-pähkinärouhe ikävä kyllä tökkii yhä... Mutta uudella innolla ylihuomenna! Silloin on myös punnituspäiv, joten mielenkiintoista nähdä, minne se paino on oikein kivunnut :o .

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-01-07 08:47:06 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Että tällä tavalla :lol: ! Päivitin sit ton tickerin ja kuten tarkkaavaisimmat huomaa, on paino noussut tasolle, jolla se ei ole koskaan ollut. Tai no, vuosi sitten tais olla tätä luokkaa, kiitos silloinkin joulun. Eipä näytä olevan minkäänlaista selkärankaa ei, eikä oikein edes yritystä selkärankaisuuteen ja nyt mielenkiinnolla odotankin, miten nopeasti saan pudotettua nämä joulukilot :roll: . Innolla alan taas karpata, vaihdan punnauspäiväksi perjantain ja ensi viikolla jatkan myös urheilua. Kivaa :D !!!

Myös tipaton ja savuton tammikuu on aikeissa pitää, eli mahdollisimman rankkaa ja rääkkiä lopettaa kaikki paheet kuukaudeksi. Kuka uskoo, että onnistun näissä kaikissa? Perjantaina päivitän ekat tulokset, aloitan nyt siis alusta. Hyvää vuodenalkua itse kullekin :D!!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-01-07 19:03:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moikka Jolea :P
Mä alotin karppauksen samoihin aikoihin sun kanssa ja oon aina välillä käyny sun juttuja täällä lukemassa. Minä uskon, että vähän löysemmän ajan jälkeen palaat upeasti ruotuun ja paino alkaa taas laskemaan :smt023
Olen itse kanssa ollut melkeen kuukauden lomalla ja karpannut enemmän tai vähemmän huonosti. Kiloja tullut pari lisää ja nyt tarkoitus alkaa uudella innolla. Mulla on samat ongelmat sun kanssa, että vedän iltaisin partis-kermaa ja juustoja paljon. Jotain fiksumpaa kai pitäis keksii tilalle. Lopetin myös tupakan polton vuoen alusta ja näillä kujeilla jatketaan. Tsemppiä sulle. Käyn sua täällä välillä vilkuilemassa, kuis kulkee. Ja hyvin se kulkee, usko pois =D>

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 545 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00