Tilulei, kaverit

!
Punnituspäivä tänään, ja hyvältä näytti!!! Kilo viikossa, eikä vaatinut minkäänlaisia kieltäymyksiä, ehkä jopa päin vastoin. Jos jouluun mennessä sais sen 7 alkavan painon, niin olisin ikionnellinen

. Tosin jouluna tai sen ansiosta takuulla nousee taas, mutta olen siihen jo asennoitunut ja henkisesti valmistautunut.
Vähän tylsempää asiaa on tää mun sydämen todella vahva syke öisin. Siis ihan kiva, että sykkii vahvasti

, mutta kun herää aamuyöllä siihen meluun TUM-TUM-TUM, niin on se vähän liikaa. Lisäksi tuntuu, että se on noussut tohon kaulalle, tai oikeastaan, että se on kasvanut sinne asti. Haittaa yöunia, tuntuu, kuin elimistö olis koko ajan jossain stressitilassa. Joku suositteli mulle Antisaltia, pakko kai sitäkin on kokeilla, vaikka tuntuu vähän tylsältä ostella näitä ravintolisiä, joita en ole ennen tarvinnut (paitsi Omega3 olen käyttänyt "aina"). Nythän mulla on siis jo magnesium, jonka vaikutuksia 3 viikon käytön jälkeen en ole kyllä juurikaana tuntenut.
Toinen ikävä on päänsärky, joka on melkein päivittäistä. Välillä tuntuu myös aaltomaista puutumisen tunnetta päänahassa. Jospa se Antisalt auttaisi siihenkin? Joku puutoshan mulla selkeesti on, kun elimistö reagoi tällai

. Suola?
Tänään tulin taas fillarilla duuniin, uskaltauduin, kun oli yli 5 astetta plussaa. Matkamittari näyttää jo yli 3000 km, joten olen ihan tyytyväinen saldoon

, sillä mä pääsin tänä vuonna aloittamaan pyöräilyn vasta toukokuussa, koska ranneluu katkesi helmikuun lopulla ja kipsi poistettiin vasta vappuaattona. Nyt sitten enää polkasen työmatkat vain, jos sää sallii, eli maa ei ole jäinen tai myrskyä kamalasti

.
Hyvää viikon jatkoa kaikille

!
vk15/ -1 kg [-4 kg]
vyötärö 86cm [-8]