Kiitos herännäinen ja elliskä sekä kurkkimassa käyneet
Mun paino on ihan outona, eikä voi sanoo että ollenkaan kivana. Se tosiaan pompsahti ylöspäin, ehkä salitreenin alkamisen takia tai ehkä jostain muusta syystä, mut pompsahduksen jälkeen tosiaan jämähtikin sitte siihen

Ilkimyspaholainen koko paino, meillä on nyt menossa siis valtataistelu kummalla on kovempi tahto painolla vai mulla ja kyllä maar se mulla on, näytän vielä sille närhen munat!
Tänään oltiin siellä taas, salilla, mulla on nyt kummallinen into siihen hommaan ja nyt vaan toivotaan että sama into jatkuu
pitkään 
Päivällä vaan tuli yhtäkkiä hurja heikotushuimaus kesken palaverihöpötysten, aattelin että alkupäivä mentiin taas liian alhaisilla hiilareilla. Pika-apua oli siis saatava ja hiilareita vähän ylös, vaihtoehdot oli vaan rajalliset. Joko kokouspulla tai kahviautomaatista kaakao. Valitsin jälkimmäisen ja se auttoikin, loppupäivän on ollut energiaa yllin kyllin ja iltasyömiset mentiin nätisti karppaillen. Mun pitää vaan muistaa toi ettei kannata päästää hiilareita liian alas, mun pää ottaa sen liian rankasti.
Nyt pitäisi yrittää nukkuu mut ei väsytä niin yhtään

Aamulla olisi sitten painon tsekkauksen vuoro, pitäis tuonne kampanjan puolellekin päivittää tilannetta. Voi siis olla että palailen linjoille jo heti aamusta, jos vaan uskallan kohdata kasvokkain rakkaan-ilkeän vaakani.