karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-02 19:46:18

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 79 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: isopimu tässä, hei!
ViestiLähetetty: 2010-12-22 08:18:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

marika kiitos tsempistä ja juuriki noin, elämässä kun on sattunut ja tapahtunut paljon niiin silloin on nuo ruokapuolen jutut jääneet ihan sivuseikaksi. Hiilarihelvetissä tuli kärvisteltyä mutta nyt ollaan palaamassa takasin kohti parempaa. Kevennystä on tapahtunut vajaa pari kiloa, pieni määrä suuressa pudotuksessa mutta olossa se vaikuttaa paljon suuremmin kun alkaa poistumaan pahimmat turvotukset. Myös joulupuuhat nostaa kummasti mielialaa :P Jouluna on tarkoitus syödä jouluruokia ihan miettimättä ja surematta, palataan sitten arkeen sen jälkeen tiukemmalla linjalla.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2010-12-24 10:13:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kuva

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2010-12-28 12:50:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Joulunpyhät oli ja meni, ja ne läpäistiin odotettua pienemmin painovaurioin. Ollaan siis takasin karppiväylillä vaikka kaapissa kiusaa on tekemässä vielä jonkun verran suklaa/karkkilahjoja. Uusivuosi vielä kun saadaan ohitettua niin voinee pikkuhiljaa keskittyä ihan tosissaan omaan hyvinvointiin. Aattona kun taitaa muutamat kuohuvaiset maistua mutta sitten pitäis noiden juhlahärdellien osalta helpottaa. Paino siis on myötämielisesti menossa oikeeseen suuntaan ja ollaan jo pikkusen kevyempänä mitä ennen joulumässyjä.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2010-12-31 08:04:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Pikkuhiljaa mennään eteenpäin, paino siis oikeassa suunnassa edelleen. Kiloissa pudotus on vielä pientä mutta olossa muutos on jo suuri. Ei ole ollenkaan niin nuutunut olo kuin hiilaritankkauksilla. Sitä paitsi tuntuu koko kroppa paljon kevyemmältä kuin uskois 3.6 kilon pudotuksen vaikuttavan näissä mun isoissa luvuissa.

Mutta tänään juhlitaan, ja sellaisen ystävän luona joka tekee maailman parhaat karjalanpiirakat joten niitä aion hyvällä mielellä vetästä parikin kappaletta :P

Hyvää uuttavuotta!

Kuva

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-03 17:55:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Uusi vuosi ja uusilla kujeilla katsotaan karppielämää eteenpäin! Paino oli jo samoissa kuin ennen uudenvuoden juhlintoja. Nopeammin palauduttiin perjantaina popsituista karjalanpiirakoista ja munkeista sekä alkomaholisista juomista :oops: kuin odotinkaan. Kivalla mielellä jatkan siis karppiherkuttelua.

Sitten uusi iloinen asia, mä aion innostua uudesta liikkumisesta! Tai siis eka rutistus on jo takana, sain niin hyvän mahollisuuden aloitella salitreenailua etten malttanut jättää väliin. Hyvä niin koska ainakin nyt tuntuu hyvältä olo kun on tehnyt jotain uutta. Tavoite olis että pari kertaa viikossa tulisi käytyä. mutta stressiä en aio ottaa jos joskus jää vähemmälle. Tämä siksi että aion varoo kaikkea mikä voisi vähänkin aiheuttaa stressailua painonhallintaan, tahdon että tää on mukavaa ja rentohenkistä hommaa :P

Nyt kokkailen jotain kivaa namia rasvaista kermaista herkkuruokaa, ja koitan sitten myöhemmin illalla ehtii kahlata näitä viestiketjuja läpi. Täällä kun näyttää kivasti meininki vauhdittuneen vuoden vaihteen jälkimainingeissa =D>

ps. minnuu pissittää kokoajan :mrgreen:

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-05 08:43:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

aamun numeroiden kertomaa: pudotusta tässä vaiheessa 4 kiloa :)

Salille olis tarkotus mennä tänään tai huomenna, riippuen mun "personal trainerista". Kyseessä on siis kaveri joka osaa noita asioita mua paremmin ja opastaa etten tekis liikkeitä ihan päin peetä. Pienimuotosta ohjelmarunkoakin tehtiin ihan alottelijalle sopivaista joten tästä se lähtee! Nyt kun olen kertonut sen tänne teillekin ni ehkä se estää sitä etten alkuinnostuksen jälkeen unoha koko hommaa ihan tosta noin vaan. 8)

Nyt pidetään kahvipause ja kipasen naapuritalon kaupasta jonkun salaatin lounaaksi, kiva kun huomenna onkin vapaapäivä niin vois melkein tuntua perjantailta tämä päivä :mrgreen:

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-08 13:08:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

:smt039 Lauantaita!
täällä sitä kummastellaan kahta asiaa tällä kertaa. Sitä miten mulla on iskenyt joku liikuntainto ja sitä kuinka se on vaikuttanu mun painoon. Tällä viikolla oon siis vetänyt salitreenin kahdesti ja samoin kahdesti ½ tunnin sauvakävelylenkin. Kylläpä vaan kävelyvauhti on melkosen paljon kovempaa kun sauvat rytmittää menoa, kivasti on lenkin loputtua hiki lentänyt :mrgreen: Enkä salillakaan pyöri maisemia katselemassa vaan vedän niin että treenin jälkeen on pää ja selkä hiestä märkänä. Vaan mitä tykkää paino mun energiapiikistä? Nousua torstaiseen melkein kilo :shock: :evil: Olo on kevyt kuin keijukaisella (joo vähän liiotellen mut kuitenkin) mut painokäppyrät ei kun nousee vaan. Syömisten kanssa on mennyt mallikkaammin kuin koskaan mut kaipa se sitten tästä tasoittuu. Ei tää nyt sitä tarkoita että alkaisin jarruttelee liikkumista, kummastelenpa vaan. Enkä kyllä piru vieköön ala tota käppyrää vielä tikkerissä siirtelee mihinkään, katotaan nyt ensi viikkoon miltä sitten näyttää.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-10 15:06:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnitteluja, isopimu, kilojen kadottelusta!

Mulla on täällä sama juttu meneillään...ja tuntuu, että vaa'alla käynti on nyt palkitsevampaa kuin entisessä hiilarielämässä :wink: :wink:

Liikunta voi tuoda hiukan sitä kuuluisaa turvotusta lihaksiin, mutta eiköhän se sieltä katoa. Mulla on tällä hetkellä pieni tauko liikunnoissa ja siitä huolimatta ilokseni paino hiljalleen putoaa! Oon mie tosi äimistynyt!!!!

ViestiLähetetty: 2011-01-11 00:07:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiva juttu Isopimu että löysit tiesi takaisin tänne karppien joukkoon. Hyvä tahti sulla tässä toisessa alussa, onnea! =D>
Ja todellakin salipäivän jälkeen vaaka näyttää yleensä juurikin tuon kilon enempi. Tai mulla se tulee aina salipäivän jälkeisen päivän jälkeen, silloin kun alkaa lihaksissa tuntumaan että jotain on tullut tehtyä. ;)

:HH 61 %, R 25 %, P 14 %
Antti Heikkilä,Hyvän olon keittokirja

8.5.2010*100 kg/10.7.2011*65 kg

iHerb alekoodi ROK125 -5 $

ViestiLähetetty: 2011-01-11 23:17:07 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos herännäinen ja elliskä sekä kurkkimassa käyneet :smt039
Mun paino on ihan outona, eikä voi sanoo että ollenkaan kivana. Se tosiaan pompsahti ylöspäin, ehkä salitreenin alkamisen takia tai ehkä jostain muusta syystä, mut pompsahduksen jälkeen tosiaan jämähtikin sitte siihen :evil: Ilkimyspaholainen koko paino, meillä on nyt menossa siis valtataistelu kummalla on kovempi tahto painolla vai mulla ja kyllä maar se mulla on, näytän vielä sille närhen munat! :mrgreen:

Tänään oltiin siellä taas, salilla, mulla on nyt kummallinen into siihen hommaan ja nyt vaan toivotaan että sama into jatkuu pitkään [-o< Päivällä vaan tuli yhtäkkiä hurja heikotushuimaus kesken palaverihöpötysten, aattelin että alkupäivä mentiin taas liian alhaisilla hiilareilla. Pika-apua oli siis saatava ja hiilareita vähän ylös, vaihtoehdot oli vaan rajalliset. Joko kokouspulla tai kahviautomaatista kaakao. Valitsin jälkimmäisen ja se auttoikin, loppupäivän on ollut energiaa yllin kyllin ja iltasyömiset mentiin nätisti karppaillen. Mun pitää vaan muistaa toi ettei kannata päästää hiilareita liian alas, mun pää ottaa sen liian rankasti.

Nyt pitäisi yrittää nukkuu mut ei väsytä niin yhtään :shock: Aamulla olisi sitten painon tsekkauksen vuoro, pitäis tuonne kampanjan puolellekin päivittää tilannetta. Voi siis olla että palailen linjoille jo heti aamusta, jos vaan uskallan kohdata kasvokkain rakkaan-ilkeän vaakani.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-12 07:57:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kuten eilisillan kirjotuksessa uhkailin, otin tänään painotilanteen. Nyt on vihdoin alaspäin menty mutta vieläkin ollaan parisataa grammaa plussalla siitä mitä viime torstaina saatiin plakkariin. No mutta tämä tilanne menee painokamppikseen, toivottavasti piakkoin pääsisi jo kolkuttelemaan tuota ekan viitosen rajaa [-o<

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-20 08:20:02 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nyt ihan oikeesti alkaa tätä pimua hermostuttaa!! Syöt hienosti karppina, liikut aktiivisemmin kuin vuosiin ja muutenkin olet niin tunnollista kuin olla ja voi, niin mitäs tekee paino? No ei ainakaan mene alaspäin! Ei tätä enää voi silläkään selittää että salitreenin alottaminen olisi siihen vaikuttamassa, muutenhan maailma olisi täynnä lihovia salitreenaajia. Sitten vielä tähän kaiken hyvän lisäksi menkkaturpoilut niin voi hyvää päivää sanon vaan.

Mä tiedän, seurataan senttejä mutta kyllä mä painoakin haluan alaspäin. Onhan se kiva että vaatteet tuntuu reilummilta päällä mutta kyllä näiden läskivarastojen haluaisi jo kilojenkin muodossa alkavan sulamaan.

Pahottelut marmatuksesta mutta kun nyt vaan ärsyttää!! Toisilla jumittelee pitkäänkin ja he kestää sen hienosti, mut mulla alkaa nyt vaan turhauttaa. Jospa huomenna vielä katson vaakaan ja jos edelleen mennään jossain outouksissa, niin viskaan koko rakkineen hankeen. Löytyköön sieltä sitten joskus takasin käyttöön, kun kevätaurinko sulattelee hanget pois :mrgreen:

Mutta tää avautuminen ei nyt tarkoita sitä että olisin antamassa periksi hiilarimetkuille, ei todellakaan. Piti vaan päästellä höyryjä ulos ettei ala vahingossakaan jatkossakaan hiilarimössöt vetämään puoleensa. Toivotaan siis parempaa huomista [-o<

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-20 15:18:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsemitystä!!! :smt006

Sulla löytyy asennetta! En tiedä, lohduttaako tää kliseisyys, mutta kroppa tarvii aikaa suunnanmuutokseen...

ViestiLähetetty: 2011-01-20 18:54:14 
Poissa
sintti
sintti

elliskää kompaten, paljon tsemppiä ja ihana lukea tätä sun päikkyä, sulta kun tuppaa tota asennetta löytymään ja toit mulle ainakin ihan uuden mentaliteetin tohon painon kanssa kamppailuun - kumpi voittaa, kilot vai minä...

ViestiLähetetty: 2011-01-21 09:02:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos elliskä ja bullygirl kannustavista viesteistä, tulin niistä hyvälle mielelle :oops: Piti tosiaan eilen vähän avautuu kun alkoi vaan ärsyttää kun asiat ei meekään niin helposti eteenpäin kun kuvittelin. Onhan se välillä vähän haikeaa katsoo muiden tarinoita kun viikossa tippuu kiloa, kahta ja itse tahkoo sahailun kanssa eikä numerot vahingossakaan mene oikeasti pienempään suuntaan. Mutta, enpä viskannut vaakaa hankeen ainakaan vielä! Ei nyt sentään alaspäin menty vieläkään aiemmin saavutetuista mutta nyt ollaan siinä luvussa missä on oltu parhaimmillaan. Joten jospa se tästä :)

Tänään onkin taas salipäivä, nyt olen päässyt siinäkin kivaan rytmiin ja on tullut siellä heiluttua & hikoiltua vähintään pari kertaa viikossa. Yksi huomattava muutos minkä ton seurauksena jo huomaan on muutos niska-hartiaosastolla. Eipä enää jumittele siihen malliin kuin aiemmin, toimistotyötä tekevällä kun ne tahtoo olla aika liikkumattomassa tilassa pitkiäkin aikoja päivän mittaan. Ja muutenkin olen hurahtanut liikkumisen saloihin, aloin jo suunnittelee josko hommaisi kotiin vaikka jonkunlaisen kuntopyörän taikka stepperin, tosin sille vois käydä niin että jäiskin hyvin nopeasti pölyttymään johonkin nurkkaan :mrgreen: Mutta tällasia mielessä mulla, ihan uusia suunnitelmia mun (karppi)pääni menoksi, eikä välttämättä ollenkaan huonoja sellaisia.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-21 09:38:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Entä cross trainer?
Meitsi on hurahtanut siihen....Uskomaton vehje!

ViestiLähetetty: 2011-01-21 12:36:52 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

elliskä kirjoitti:
Entä cross trainer?
Meitsi on hurahtanut siihen....Uskomaton vehje!

Jostain syystä mä taas en ole sen värkin kanssa päässyt samalle aaltopituudelle, kun salilla olen sen kanssa koittanu jotain räpeltää :mrgreen: Mutta aattelin tosiaan että esim stepperi vois olla hyvä, vehkeen tarkoitus olisi siis se että tulisi joskus telkkarin ääressä tehtyä muutakin kuin koomailtua aivottomana sohvalla....mutta jatkan tutkimusta ja testailua ennenku teen lopullisen ratkaisuni :)

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-22 10:03:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

huh vihdoinkin oikea suunta ja eka tavoiteraja, -5kg on saavutettu. Viisi viikkoa siihen meni mut erittäin epätasasesti edettiin, pienten henkisten taistelujen tehdessä kiusaakin. Nyt on kiva jatkaa eteenpäin kun jotain tapahtuu, tavotteena siis seuraava viiden kilon silavaköntin sulatus :) Kevyempi kevät, täältä tullaan! Tai no tuo tais olla jo liian hätästä ajatella vielä kevättä, näyttää taivas tupruttavan taas lunta täydellä teholla joten se on sitten pienet lumityöt tiedossa taas tänään. Ajatellaanpa positiivisesti, kyllä silläkin saa hien pintaan joten tuleepa jotain aktiivisuutta tähänkin päivään :smt080

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-01-22 12:33:16 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

=D>

ViestiLähetetty: 2011-01-22 12:40:15 
Poissa
karppi
karppi

Onnea tavoitteen saavuttamisesta!
Kilojen karisemista vahtiessasi, muista kuitenkin, että lihas painaa enemmän kuin läski. Olet alkanut liikkua, ja sekin voi olla osasyy painon putoamisen hitauteen. Muokkaat läskistä siis lihaksia :D Jaksaa, jaksaa!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 79 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00