karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-12 13:31:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pullero pudottaa painoa
ViestiLähetetty: 2011-10-03 07:22:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ensimmäinen viikko takana ja kerrassaan mainio tulos: vaaka näytti 104kg eli olis lähteny -3,6kg. Ei voi muuta ku olla ku tyytyväinen :mrgreen:

Vettä on täytyny opetella juomaan vähän joka välissä ja ruokailen kolme kertaa päivässä. Joskus haluttaa syödä enemmänkin ja joskus taas ei oo ruoka maistunu. Mutta mä vedänkin tätä rennolla asenteella jotta saisin tästä itelleni elämäntavan. Ennen oon pingottanu, laskenu, stressannu ja siihenhän se mielenkiinto sitten nopeasti lopahtaakin. Jotta tästä on hyvä jatkaa uuteen viikkoon! =D>

ViestiLähetetty: 2011-10-03 07:32:03 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Tervetuloa takaisin :)
Toivottavasti nyt pysyt täällä ku takiainen :)

ViestiLähetetty: 2011-10-03 07:43:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:smt006
heipä hei sinullekkin!

ViestiLähetetty: 2011-10-03 10:53:21 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos vierailusta! :smt006

TeijaS: nyt olis tarkotus pysyä menossa mukana! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-10-10 06:49:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Toinen viikko kunnialla ohitse :lol:

Viikonloppuna halutti ihan hirveästi kaikkea mahdollista hiilariherkkua, mutta en sortunut kuin kahteen palaan suklaata. Ja join alkoholia, joten turvotusta on havaittavissa. Mutta muuten on menny tosi hyvin! Vaihtelua ruokiin pitäs saada, tulee helposti tehtyä aika paljon samaa ja kyllästymistä havaittavissa. Pitää alkaa tutkaileen noita reseptejä niin sais vähän uusia ideoita.

Toisen viikon tulos siis -1kg eli kokonaispudotus -4,6kg. Ei muuta ku uudella puhdilla tähän viikkoon! =D>

ViestiLähetetty: 2011-10-10 08:33:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jos kerta vedät rennolla asenteella, niin maailmahan on ihan avoin noitten vaihtoehtojen suhteen! Eiks oo ihanaa! Jos sulla on kaikki rehut käytössä, niin sulla on loputon valikoima keittoja, piiraita, pizzoja, patoja, salaatteja, kastikkeita, gratiineja, pihvejä ja kasvislisukkeita, mistä valita! Mulla meinas palaa käämit ketohiilareilla ollessani ainasiin vihersalaatteihin prodelisällä ja pekonimunakkaisiin. Nyt on taas maailma makuja täynnä!

ViestiLähetetty: 2013-01-04 12:16:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moneskohan kerta se on kun palaan tänne takasin repsuilujen jälkeen?? :oops: Mutta ihminen on heikko, minä varsinkin! Ja omaan erittäin huonon itsekurin.

Nyt päätettiin, että koko perhe on menossa mukana. Aiemmin olen yksin yrittänyt painoa pudottaa, mutta nyt kun on koko porukka mukana niin paljon helpompi itellekkin pysyä ns. ruodussa. Kaikilla meillä on pudotettavaa, jopa lapsilla, mutta minulla kaikkein eniten..

2.1.13 puntari näytti tasan 108kg. Pääsin jo aiemmin satasen tuntumaan ja sekös se nyt harmittaa.. Tänään en malttanu olla käymättä puntarilla kun olen laukkonut vessassa pari päivää ja yötä, se näytti 104,2kg eli ihan kivasti lähtee nesteet taas jälleen liikkeelle. Olenhan minä kyllä turvoksissaki! Jalat on ihan tajuttomat pökkelöt, puhumattakaan sormista. Kasvotki näyttää ihan pöhöttyneiltä.

Oon pyrkiny syömään taas sen kolme kertaa päivässä, aamulla menee rahkaa tai partajugua + marjoja TAI munia kera tonnikalan, makkaran tmv. Päivällä sit mitä keksii tehä, lämmin ateria kuitenki. Illalla vähän samaan tyyliin ku päivälläki, mutta ehkä himpun verran kevyemmin eli salaattia tmv. Ostin purkin Cocovin kookosöljyä ja pellavansiemenrouheita jne. Ne menee testaukseen. Mulla vaan edelleen vaivana heti tuo ripuli.. alko samantien eilen.. :roll: Sen kans kyllä menee hermot ihan totaalisesti. Sen takia olen monesti jättäny tän ruokavalion kesken.. vaikka se saattaiski ajan kanssa kyllä helpottaa. Nyt en luovuta!!! Imodiumia käyty ostamassa apteekista ja maitohappobakteereita..

Näillä mennään! Voi ku nyt sais ittensä pidettyä jämynä, ottaa niin jo aivoon tämmönen jojoilu..

ViestiLähetetty: 2013-01-10 16:56:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Eilen mulla oli punnituspäivä ja näytti 105kg eli -3kg. Ihan hyvin mielestäni siihen nähden, että viikkoon sisälty yks ryyppyreissu ja sen jälkeiset mässäykset :oops: sekä menkat. Mikähän taika siinäki on, että aina ku mä palaan ruotuun, mutta alkaa menkat??? Yleensä ne pysyy hyvin pois.. Nooh, mutta joka tapauksessa ekan viikon jälkeiset tunnelmat on todella hyvät.

Olo on jo parempi, en nuku enää niin paljon ja jalka nousee kevyemmin koiran kanssa lenkeillä. Ensi viikolla haen salikortin ja ohjelman, alan siellä käymään 2-3 kertaa viikossa. Kova tsemppi on päällä! :mrgreen:

Ruokapuolen kanssa ei ole ongelmia, eilen kyllä söin 70% suklaata hirvittävään himoon, mutta liekkö tuo maata kaataa. Hiljaa hyvä tulee, sillä asenteella mennään eteenpäin!

ViestiLähetetty: 2013-01-11 08:07:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Pystyyköhän tätä mun ketjua siirtämään tuonne vonkaleet BMI 30+ mitenkään? :smt017 Jotenkin siellä olis enemmän kotonaan..

ViestiLähetetty: 2013-01-16 12:27:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Toinen viikko takana, puntari näytti 103,4kg eli -1,6kg. Yhteensä siis -4,6kg.

Tänään alotan merkkaamaan kaikki syömiset grammalleen, sain ostettua keittiövaa'an :D

ViestiLähetetty: 2013-01-16 13:10:22 
Poissa
sintti
sintti

Tervetuloa takaisin Kuva

Kattelin tuolta että taidetaan olla aika saman pituisia( tai mä olen vielä lyhyempi (152) :D :D joten alkoi kiinnostamaan :)
Tsemppiä ja hienoa että muu perhe on tukemassa ja mukana! Mulla kanssa repsuiluja takana monen monta ja jalat tuntuneet pitkään ihan pökkelöiltä ja selkä samoin, joten oli pakko palata ruotuun jo ihan terveyden takia. Vanhin lapsistakin sanoi että mun on pakko nyt muistaa että tästä on tultava elämäntapa eikä mikään dieetti koska hän ei halua että oma äiti joutuu pyörätuoliin vaan sen takia ettei _jaksa_ pitää terveydestään huolta...täytyy kyllä myöntää että ne sanat pysäytti ajattelemaan mikä tässä elämässä on tärkeintä: ylensyöminen ja sen takia terveyden/liikuntakyvyn menetys vai terveellinen syöminen+rajoissa herkuttelu ja elämästä nauttiminen.
Tuosta esikko myös muistutti, että elämästä voi ja pitää nauttia myös terveellisesti.

Sori pitkä tarina ja tsemppiä meille molemmille Kuva

ViestiLähetetty: 2013-01-23 22:46:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Oikein kiva lellu kun kävit kurkkimassa, paljon tsemppiä sullekkin, kyllä me tähän pystytään! :smt023

Mulla on nyt kolmas viikko takana, vaaka näytti aamulla 102,4kg eli viikolle miinusta kilo ja yhteensä -5,6kg. Hyvä mieli jatkaa taas kohti pienempiä lukemia. Ens viikon tavote olis päästä sadan kilon tuntumaan! :mrgreen:

Alottelin tosiaan saliharjottelun ja nyt tuntuu, että eihän sieltä osaa olla pois. Nyt vain mietityttää tämä ravintoasia, kun ohjaaja komentaa syömään paljon proteiinia (esim. ½-1h päästä treenistä rahkaa, raejuustoa ym), ja mulla taas laukkaa päässä ajatus että niissä on paljon hiilihydraatteja. Toisekseen syön muutenkin liian vähän proteiinia päivässä, jos kerran 1,5g painokiloa kohti pitäs syödä. Saan varmaan reilut puolet siitä täyteen päivässä.. Ostin Fastin proteiinivanukasta, että saan treenin jälkeen sitä syödä.. Tiiä nyt sitten onko hyvästä vai ei, mutta kokeillaan. Sitten jotenki mietityttää tuo rasva asia. Tiedän että sitä pitää syödä, mutta sitten kun tuolla salilla riehuu niin tulee olo, että onko se rasva sittenkään niin pakollinen että jos en laihdukkaan kun sitä käytän niin paljon.. kun kuitenkin niitä hiilareita tosiaan tulee noista rahkoista ym. suht paljon. ÄÄÄH. Kauheasti mietittävää, pää ihan pyörällä..

ViestiLähetetty: 2013-01-30 08:38:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

4. viikko: 102,2kg eli -200g, yht. -5,8kg. Vyötäröltä -5cm.

Syömisten puolesta menny ihan hyvin, mutta TAAS ryyppäsin ja mässäsin :oops: Ärsyttää. No tulevana viikonloppuna semmosta ei onneks oo luvassa. Alkuviikon söin liian vähän ja mulla tulee ihan liian vähän proteiinia ja rasvaa edelleen. Tän tulevan viikon kaikki ruuat menee keittiövaa'an kautta ja lisäilen roimasti rasvan käyttöä. Josko sitä sitten ens viikolla pääsis jo lähemmäs sitä satasta :mrgreen:

Salilla on tullu käytyä nyt 3-4 kertaa viikossa ja tällä viikolla kokeillaan kaverin kanssa ohjattua jumppaa, en nyt tähän hätään muista mikä sen nimi oli.. Uimaankin olis kiva viikonloppuna lähteä, vesijuoksemaan ja uimaan siis. Liikuntakärpänen on siis iskenyt kunnolla, kun pysyis vaan!

ViestiLähetetty: 2013-01-30 09:24:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hieno tahti.
Kohta se pamahtaa rikki.
Liikkumiseen malttia, pientä nälkää kun jää niin jaksaa seuraavan kerrran.
Siis liikkumiseen se nälkä, ei syömiseen. :wink:

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-01-30 13:56:17 
Poissa
sintti
sintti

5,8 on loistava saavutus! Nyt vaan kohti seuraavaa etappia =D>

ViestiLähetetty: 2013-02-04 18:23:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kiitos teille käynnistä :mrgreen:

Mulla turvottaa, turvottaa ja vielä kerran turvottaa. Joskus ärsyttää olla nainen. Vettä on tullu lipiteltyä, josko se turvotuski siitä hellittäis. Keskiviikkona pitäs taas puntarille astua, olen malttanu olla siinä ramppaamatta.

Salilla on käyty ja jumppaakin kokeiltu, oli oikea kunnon keskikropan tehotreeni, olemattomat vatsalihakset huutaa armoa yhä vaikka on jo maanantai ja jumppa oli perjantaina. Tällä viikolla uusiksi :) Kaverin kanssa tuumattiinki, että ei se läski istumalla lähde.

Viikoilla syön todella mallikkaasti ja kirjaan kaikki orjallisesti ylös. Sitten tulee viikonloppu ja tulee syötyä "väärin". Harmittaa. Mutta en lannistu moisesta, jos nyt ei paino ole laskenut, niin kyllä se ens viikolla taas alaspäin tulee.

Huomenna ajattelin tehdä kaalikeittoa, NAM! :D

ViestiLähetetty: 2013-02-06 15:36:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

5.viikko: 101,3kg eli -900g, yht. -6,7kg =D>

Olen kyllä erittäin tyytyväinen. Ilmeisesti sitä syö sitten ihan oikein. Tavotteeks ens viikolle se tasan 100 :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-02-13 12:24:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

6.viikko: 101,5kg: +200g..

Mutta enpä masennu, ihan oma vika. Syöny miten sattuu, vaikkakin kyllä olen salilla käynyt sen 3 kertaa viikossa + jumppa sekä koiran kanssa lenkkeilen. Jospa ens viikolle taas miinuksia :wink:

ViestiLähetetty: 2013-02-20 18:19:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

7.viikko: 99,2kg eli -2,3kg, yht. -8,5kg (laskinkohan oikein :wink: )

Mutta siis hyvin menee, ruokailut menny ihan ok ja nesteet huilaa taas. Oli pari viikkoa oikeen kunnon turvotusta ja kaikkea. Salilla jaksaa rehkiä paljon intensiivisemmin ja muutenkin mukava olla. Tästä hyvä jatkaa! Kohta ollaan ekassa tavotteessa eli -10kg (ehkä jo ens viikolla??) eli mä pääsen vihdoinkin kampaamoon. Alankin jo muistuttaan metsänpeikkoa :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2013-02-27 07:09:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

8.viikko: 100kg: +800g.. HUOH :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00