Moneskohan kerta se on kun palaan tänne takasin repsuilujen jälkeen??

Mutta ihminen on heikko, minä varsinkin! Ja omaan erittäin huonon itsekurin.
Nyt päätettiin, että koko perhe on menossa mukana. Aiemmin olen yksin yrittänyt painoa pudottaa, mutta nyt kun on koko porukka mukana niin paljon helpompi itellekkin pysyä ns. ruodussa. Kaikilla meillä on pudotettavaa, jopa lapsilla, mutta minulla kaikkein eniten..
2.1.13 puntari näytti tasan 108kg. Pääsin jo aiemmin satasen tuntumaan ja sekös se nyt harmittaa.. Tänään en malttanu olla käymättä puntarilla kun olen laukkonut vessassa pari päivää ja yötä, se näytti 104,2kg eli ihan kivasti lähtee nesteet taas jälleen liikkeelle. Olenhan minä kyllä turvoksissaki! Jalat on ihan tajuttomat pökkelöt, puhumattakaan sormista. Kasvotki näyttää ihan pöhöttyneiltä.
Oon pyrkiny syömään taas sen kolme kertaa päivässä, aamulla menee rahkaa tai partajugua + marjoja TAI munia kera tonnikalan, makkaran tmv. Päivällä sit mitä keksii tehä, lämmin ateria kuitenki. Illalla vähän samaan tyyliin ku päivälläki, mutta ehkä himpun verran kevyemmin eli salaattia tmv. Ostin purkin Cocovin kookosöljyä ja pellavansiemenrouheita jne. Ne menee testaukseen. Mulla vaan edelleen vaivana heti tuo ripuli.. alko samantien eilen..

Sen kans kyllä menee hermot ihan totaalisesti. Sen takia olen monesti jättäny tän ruokavalion kesken.. vaikka se saattaiski ajan kanssa kyllä helpottaa. Nyt en luovuta!!! Imodiumia käyty ostamassa apteekista ja maitohappobakteereita..
Näillä mennään! Voi ku nyt sais ittensä pidettyä jämynä, ottaa niin jo aivoon tämmönen jojoilu..