Tän päivän makrot: 1549kcal, 30,7hh, 123r, 78,6p
Eli aika hyvältä näyttää. Rasvaa mä en siis säästele tai pelkää
(eli tosiaan ihan rehdisti esim. syön rahkani kermavaahdon kanssa
en oo ikinä oikein tajunnu rasvatonta rahkaa välipalana (tosin en muutenkaan tajuu välipaloja).. eiks kuitenkin pitäs jokaisella aterialla saada kaikkea (myös vt taitaa suositella jotain 60-70g rasvaa vuorokaudessa!) ja karpillahan etenkin rasvan pitäs olla ainakin prosentuaalisesti suurin energianlähde), mutta en koe sillä läträävänikään

Jostain se energia on kuitenkin pakko ottaa (ja mulle ei sovi hiilarien nosto kovasti yli 50g, koska sit tulee maha kipeeks + himot iskee ja tulee mässättyä ja paino nousee... enkä mä edes sais tota isompia hiiliä muutenku ehkä tummasta suklaasta (slurps), koska en esim. hedelmistä halua kaikkien torjunta-aineiden takia arkena syödä kun kotimaisia omppuja).
Mulla on siis nyt se 10kg lähteny normaalipainossa tällä tekniikalla, et ehken ihan metikössä oo...

Oikeestaan nyt tän "projektin" aikana yritän vaan olla tarkempi repsuista ja tarkempi siitä, et maltillinen kalorivaje pysyy eikä mee mässäilyks. Millekään vähärasvakitukarpille en aio alkaa

Niin ja mä ihan rehellisesti voin sanoa, että en mä tykkää maitosuklaasta yhtään niin paljon kun tummasta. Jo ihan pentuna kävin salaa syömässä äitin leivontaan varaamia taloussuklaita..

Eli pääsiäisestä ei varmaan tuu kummempi ongelma.

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille