Heissan Nacho ja Sipeteus!
Ei mulla mitään ihmeellisiä konsteja oo käytössä

Ja kuten totesin jo aiemmin, niin paino on juminut usean viikon. Syön niin ettei ole nälkä, sillä jos nälkäkuurilla olisin niin olisin jo langennut herkkuihin... Olen ollut tosi tiukka, enkä ole repsuillut. Hiilarit pidän kokoajan tosi matalalla (miel.alle 30g), paitsi nyt kun olen alkanut juoksemaan, niin ennen lenkkiä olen syönyt banaanin (josta yksinään tulee hiilareita n.20g). Niin liikuntaa olen tosiaan alkanut harrastaa. Ennen en ole liikkunut yhtään, ja nyt 5-6krt viikossa. Eli sekin varmasti vaikuttaa painonpudotukseen
Kirjaan kaikki syömiseni ylös ja usein suunnittelen jo etukäteen seuraavan päivän ruuat. Sillä tavalla pystyn seuraamaan makroja sekä sitä että syön tarpeeksi. Syön 3-4 kertaa päivässä. Laskin huvikseni kolmen edellisen viikon ajalta keskiarvon päivittäisistä kalorimääristä, joka on n.1700kcal/pv.
Tässä pari esimerkkipäivää:
AamiainenMustikka smoothie
LounasJauhelihakasvispaistos (jauhelihaa, vihanneksia, kermaa, koskenlaskijaa, juustoa)
PäivällinenKananmuna
Saunapalvikinkku
Pekonia
Mustapekka tuorejuustoa
Cheddar juustoa
Majoneesia
Jäävuorisalaatti
IltapalaSaunapalvikinkku
Turkkilainen jogurtti
Tumma suklaa
HH 28g, P 87g, R 152g, kcal 1837TAI
AamiainenKananmuna
2 siivua juustoa
Turkkilainen jogurtti, jossa kahvia ja hieman vaniljasokeria
LounasPestolihapullia
Vihanneksia
Pippurikastike (kermasta ja Mustapekka-juustosta)
PäivällinenKananmuna
Grillimakkara
Kurkkua
Kirsikkatomaattia
Juustoa
IltapalaProfeel cottifrutti "jogurtti"
Pähkinöitä
HH 31g, P 84g, R 132g, kcal 1647Tällä viikolla on luultavasti odotettavissa painonnousua, sillä yövuorot sekoittavat mulla aineenvaihdunnan...

Mutta ens viikolla taas isolla tsempillä! Tsemppiä myös teille!! Ja Sipeteus, matkaan on vielä 2 kuukautta... Eli toivoa on tavoitteen täyttymisestä ennen sitä