Hoh-hoijaa, paino muuttui viime viikosta -0,1kg eli aamupaino 68,8kg. Tätä tahtia olen virallisessa tavoitepainossani ehkä joskus tai jouluna...
No mutta, eipä hätiä mitiä: olen normaalipainossa, paino alkaa kuutosella ja mahdun kaikkiin niiihin vaatteisiin joihin toivoinkin mahtuvani. Eli ne olennaisemmat tavoitteet on saavutettu! Pitäisi jo ryhtyä suhtautumaan armollisesti saavutettuun tilaan, eikä tuijottaa vaakaa ja alkuperäistä tavoitetta...
Senteissä ei tapahtunut mitään tällä kertaa.
Mittaseuranta: Aloitus: Nyt: Ero:
Rinnanympärys: 98cm 89cm -9cm
Vyötärö : 75cm 67cm -8cm
Lantio 102cm 94cm -8cm
Reisi: 62cm 54,5cm -7,5cm
Täytyy myöntää, että olen kyllä jo hieman löysännyt ruokapuolella ja hieman myös liikuntapuolella.
Olen sallinut itselleni joitain pieniä vähemmän karppeja makupaloja (mm. mustikkapiirakkaa ja ei ihan niin tummaa suklaata), joista vatsa ei kyllä kauheasti tykännyt. Ja pari lenkkiäkin jäi välistä, vaikka olenkin ihan kiitettävästi liikkunut.
Tuli syötyä viikon aikana ainakin moussakaa, broilerigratiinia, uunijuustoa, kukkakaalimuusia ja kalaa, raejuustolaatikkoa ja munakasta +työpaikkaruokalan sapuskoja. Ja kreikkalaista jogurttia, viiliä, pähkinöitä, siemenleipää, karppinen-leipää, luumua, banaania jne... Olen syönyt kuin hevonen, valtavia lautasellisia ja siihen nähden on kyllä mahtavaa, että paino ei ainakaan ole noussut.
Ensi viikonloppu menee taas reissun päällä ravintoloitten varassa, joten veikkaan ettei ensi viikollakaan ole kutistumista odotettavissa.

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wXjLbtK/]

[/url]