karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-06 16:55:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-08-03 12:01:30 
Poissa
sintti
sintti

Muistelin nostalgian vallassa mun opiskeluaikaisia liikuntaharrastuksia, kun kävelin joka paikkaan, enkä liikkunut autolla. Lisäksi kävin kuntosalilla ja jumppasin kotona. Ei ihme, että olin silloin aivan upeassa kunnossa, vaikka luulinkin kaiken aikaa olevani laihdutuskuurin tarpeessa. No, se oli silloin viime vuosituhannella tai jotain, kun olin kokoa 36-38...

Kotijumppaan sisältyi paljon jalkajoustoja ja vatsalihaksia. Kuinkahan kipeäksi itseni saisin, jos nyt koittaisin vetää samanlaisen jumpan läpi, uskaltaiskohan kokeilla. :lol:
Olishan se vaihtelua meikäläisen kävelylenkkien ja fillarihikoilujen joukkoon.

Huomenna taas on punnituspäivä ja senttien tarkistus. Veikkaan edistyneeni hieman, en mitenkään hurjasti kuitenkaan.

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wXjLbtK/]
Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-08-04 07:24:22 
Poissa
sintti
sintti

Paino tänään 71,4kg, alaspäin tultiin viime viikosta siis -0,5kg, mainiota! Tämä tahti kun pysyisi yllä, niin olisi juuri passeli meikäläiselle. :D

Sentit puolestaan eivät ihmeemmin nyt päivittyneet.
Mittaseuranta: Aloitus: Nyt: Ero:
Rinnanympärys: 98cm 91cm -7cm
Vyötärö : 75cm 69,5cm -5,5cm
Lantio 102cm 95,5cm -6,5cm
Reisi: 62cm 57cm -5cm

Jännää miten tuo rinnanympärys on ikäänkuin jarrutellut pienenemästä ja lantio on kirinyt pudotusta suhteessa muihin mittoihin, kun alussa kaventumista tapahtui juuri päinvastoin.

No, niin kauan kun tuloksia tulee, niin voinen jatkaa nykyisellä ruoka- ja liikuntalinjallani, mitäpä sitä pyörää uudelleen keksimään. Sitten vasta jos tulee jonkinsortin jumitus eteen, niin pohdin systeemiäni uudelleen. Toki se keventyminen jossain vaiheessa hidastunee, kun olen jo päässyt normaalipainon puolelle.

Mitähän sitä oikein tuli syötyä viikon aikana, öö?? Broilerigratiinia, pizzaa karppipohjalla, lohta ja kasviksia, pasternakkasosekeittoa, siemenleipää, riisitöntä kaalilaatikkoa, kesäkurpitsaröstejä, makkaraa, marjoja, viiliä, kreikkalaista jugurttia ym... ei jaksa muistaa kaikkea.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-08-11 07:48:56 
Poissa
sintti
sintti

Mainio aamu torstaipunnituksen kera, paino tänään 70,6kg eli mahtavat -0,8kg viime viikosta. :D

Ei haittaa yhtään että menkat ovat tuloillaan, turvotusta ei näköjään ole vaivoina.

Sentit myös tässä.
Rinnanympärys: 98cm 90,5cm -7,5cm
Vyötärö : 75cm 69cm -6cm
Lantio 102cm 95cm -7cm
Reisi: 62cm 56,5cm -5,5cm

Viikon aikana olen syönyt taas mielestäni paljon ja kaikkee, mm. Papusen kaaliherkkua ja lihapullia, uunilohta, kana-sinihomejuustokastiketta ja uunijuureksia, tonnikalapannaria, mutakakkua kermavaahdolla (melkein koko kakun oon vetänyt yksin =P~ ), mantelileipää, viiliä, raejuustolaatikkoa kasvisten kera, kinkkusalaattia ja sekalaisia työpaikkaruokalan antimia lämpimillä kasviksilla. Ihanaa kun ei ole enää helteitten vuoksi niin kuuma kotona, että voi tota uunia taas käyttää surutta.

Liikuntapuolella 4-6km kävelylenkkejä ja vähän fillarointia.

Kuutosella alkavat painoluvut ovat jo ihan käden ulottuvilla, mieletöntä, siis lähes uskomatonta! :shock:

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-08-12 09:55:27 
Poissa
sintti
sintti

Pohdiskelin tuossa, että ei ole enää pitkään aikaan tehnyt yhtään mieli pastaa, riisiä taikka perunaa. Eikä ihme, eihän ne itsellään paljon miltään maistukaan vaan soosit ja muut lisukkeet ne enemmän hyvältä maistuu. Makeat herkutkaan eivät ole houkutelleet, kun noita sallittuja herkkuja löytyy ihan riittämiin. (Mutakakkua, nam!) Jos jotain joskus tekee mieli niin popcornia, mutta sitä ehkä voiskin joskus kohtuudella syödä, jos osais vaan lopettaa ajoissa... :roll:

Oon todennut, että pahimmista houkutuksista ja ongelmatilanteista selviää varautumalla ajoissa. Eli oon tehnyt seuraavan päivän sapuskoja jo edellisenä iltana, jos ne on pitkään uunitettavia tai valmistukseen menee muuten paljon aikaa. Oon miettinyt omia ja muiden sapuskoja useamman kerralla valmiiksi ja kirjoittanut ostoslistan kauppareissua varten. Ja päiväretkille oon pakannut soveltuvia eväitä. Ravintoloista tsekkaan ruokalistat etukäteen, jotta oon varma, että meikäläiselle löytyy sopivaa ruokaa, mikä tuskin on kuitenkaan ollut ongelma juuri koskaan. Samoin työpaikkaruokalan listan tsekkaan etukäteen, jotta voin ottaa eväät, jos ei joku päivä olekaan sopivaa ruokaa. Oikeastaan :idea: , näinhän mä aika usein toimin myös silloin, kun en varsinaisesti laihduta, eli varaudun ajoissa.

Kun muu perhe syö "normi"-ruokaa niin oon kehittänyt helppoja yhdistelmiä joita voin kokata itselleni ja muille samalla, esim. moussaka mulle ja lasagne muille (samoilla kastikkeilla), pannulla lämmitettyä kesäkurpitsa-pastaa meikäläiselle ja makaronia muille, kukkakaalimuusia meikäläiselle ja perunamuusia muille jne.

Joskus muinaisuudessa kun laihdutin virallisterveellisesti ja pidin ruokapäiväkirjaa ja laskin joka ikisen kalorin, niin mulla ehkä homma lopahti siihen kuinka työlästä se seuraaminen ja laskeminen oli. Ja sitten kun luuli osaavansa syödä oikein ja lopetti seuraamisen, niin koko homma karahti kiville. Meikäläisen karppaus-tapa sopii mulle niin kuin nenä päähän, ei oo tarvinnu laskea kaloreita ja tuloksia tulee. Ihanan vaivatonta.

Ja ne kävelylenkit, kuinka mä niitä olenkaan kaivannut. Täytyy yrittää pitää tsemppi päällä vielä sittenkin, kun ihanat kesäkelit päättyvät.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-08-18 15:22:52 
Poissa
sintti
sintti

Paino tänään tasan 70kg eli pudotusta viime viikosta -0,4kg.
Viikko meni jotenkin horroksessa ja puhti oli poissa sattuneesta syystä, pari lenkkiäkin jäi tekemättä. :roll: No, edistystä tuli kumminkin ja kuutosella alkavat painolukemat eivät voisi olla lähempänä ulottuvilla... 8)

Sentit eivät tosin pahemmin päivittyneet.
Rinnanympärys: 98cm 90,5cm -7,5cm
Vyötärö : 75cm 69cm -6cm
Lantio 102cm 95cm -7cm
Reisi: 62cm 56cm -6cm

Söin kurinalaisesti, mutta sapuskat jäivät hiukan pikakokkailuksi ilman suurempia gourmet-elämyksiä. Kesäkurpitsaa ja kukkakaalia ym. kastikkeiden kera jne. Viikon paras makupala oli karppi-versiona väännetty mustikkapiiras. Seuraavan viikon aikana koitan saada maukkaampia aterioita aikaiseksi!

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-08-25 07:07:03 
Poissa
sintti
sintti

Torstai-päivitystä taas pukkaa.
Paino on tullut sitten viime viikosta -0,5kg eli nyt paino 69,5kg. Jee, paino alkaa kuutosella, jihuu!! :D
Ei ole enää tavoitepaino kaukana, oho...

Viikonloppuna vielä pääsin lenkkeilemään, mutta pari viime päivää olen kärsinyt kunnon flunssasta, joten nyt täytyy hiukan huilailla lenkkipuolelta, kunnes olen taas tervehtynyt. Ihme kyllä paino laski näinkin hyvin.

Senteissäkin näkyi mukavaa kutistumista.
Rinnanympärys: 98cm 90cm -8cm
Vyötärö : 75cm 68cm -7cm
Lantio 102cm 94,5cm -7,5cm
Reisi: 62cm 55cm -7cm

Sen verran tsemppasin, että sain tehtyä taas kunnon herkkuruokia. Tuli syötyä mm. moussakaa, tonnikalapannaria, kukkakaali-jauhelihagratiinia, siemenleipää, banaani-mustikkasmoothieta, rahkalettusia, munia&pekonia, halloumia&kesäkurpitsaa, kreikkalaista jogurttia, tummaa suklaata ja tietty työpaikkaruokalan antimia runsaiden salaattien kera.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-01 08:55:42 
Poissa
sintti
sintti

Paino tipahti nyt vain -0,2kg eli 69,3kg oli aamupunnituksen tulos, mutta oikea suunta kumminkin. Jännää miten paino poukkoilee aina viikon mittaan, kun ole käynyt tuloksia etukäteen urkkimassa ja aina "sopivasti" torstaiksi tipahtaa alimmilleen...

Senteissäkään ei pahemmin mitään uutta ihmeellistä...
Rinnanympärys: 98cm 90cm -8cm
Lantio 102cm 94cm -8cm
Reisi: 62cm 55cm -7cm

Oikein maukasta sapuskaa olen saanut syödä... Mutakakkua, nam! Ja oli tosi hyvää semmoinen kesäkurpitsa-jumboherkkusieni-kanafilesuikale-paistos, jonka maustoin puolella purkillisella creme bonjour cuisinea, jossa makuna tatti-herkkusieni tms. Tein myös lantturanskiksia jauhelihakastikkeen ja majoneesin kera. Töissä pöperöt on olleet myös ihania, kunnolla maustettua wokkia ja ratatouillea.

Ai niin ja lähikauppaan oli putkahtanut myyntiin Karppinen-leipää, jota tietty piti heti testata. Sanoisin, että ihan mukiin menevää leikkeleen ja juuston kera, vähentää selvästi oman leipomisen tarvetta ja ostan toistekin. Erityisesti tykkäsin niistä siemenistä.

Lenkkiä kävellen ja pyöräillen olen myös tunnollisesti ja ulkoilusta nauttien tehnyt, vaikka välillä on vettä ripsinytkin. :)

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-01 10:51:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moi! Merkkaan! Ihanaa kiihkoilemattomuutta sulla. Kuinkahan moni VT-dieetillä pystyy samaan, että paino tippuu tasaisesti viikosta ja kuukaudesta toiseen ja tavoitteet saavutetaan maltillisella meiningillä. Ihailen sun merkkailemattomuutta. Kerrot aina kokkailuista, mutta mitä syöt aamiaiseksi? Ja miks perheelle tarvii tehdä ruoka erikseen?

ViestiLähetetty: 2011-09-01 12:27:42 
Poissa
sintti
sintti

Edustusvaimo kirjoitti:
Moi! Merkkaan! Ihanaa kiihkoilemattomuutta sulla. Kuinkahan moni VT-dieetillä pystyy samaan, että paino tippuu tasaisesti viikosta ja kuukaudesta toiseen ja tavoitteet saavutetaan maltillisella meiningillä. Ihailen sun merkkailemattomuutta. Kerrot aina kokkailuista, mutta mitä syöt aamiaiseksi? Ja miks perheelle tarvii tehdä ruoka erikseen?

Moi vaan! :D Oon ihmetellyt itsekin, kun on niin tasaisen tarkasti aina tippunut paino, luulin että olisi pahempiakin jumituksia tullut matkan varrella, hyvä näin. Tavoite jo lähellä.

Aamiaiseksi syön useimmiten punaista viiliä, silloin tällöin kreikkalaista jogurttia pienen hunajatilkan kera. Joskus johtain tuhdimpaa viikonloppuisin, kuten paistettua kananmunaa ja pekonia tms. Ja teetä menee paljon.

Meidän perheen nappula on leikki-ikäinen ja kovapäinen tahtoikäinen ja on vaikeaa saada sille tuputettua muita vihanneksia kuin kurkkua ja tomaattia. Vihannekset pitää siis vielä piilottaa ruokaan, jotta ne menee alas ja näin isoja määriä kuin mä syön, on aika vaikea piilottaa... On vielä tosi hoikka tapaus, jolla pitäisi saada paino nouseen. Oonkin laittanut lisärasvaa jokaiseen sapuskaan hänelle, yleensä voita.

Mun mieheni puolestaan on vannoutunut pastanpurija, eikä luovu siitä sen paremmin kuin leivästä, riisistä ja perunasta, joita mä en lautaselleni mätä. Mies on myös hyvin hoikka, ei paino-ongelmia tai vatsaongelmia, joten syököön mitä haluaa. Taitaa olla aivan erilainen geenistö kuin meikäläisellä.

Kastikkeet ja liha-kala-kana -osasto toki syödään samasta pannusta ja kasviksia yritän näille sitten lykätä sen verran kuin saan ne syömään.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-01 14:37:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kyllä on ihailtavaa pudotusta sekä painossa että senteissä. :D

Laskitko noita makroja missään vaiheessa? Olisi mielenkiintoista tietää, missä luvuissa liikuit.

Vau, varmaan olet mielettömän tyytyväinen. =D>

Nainen/ 33 v./ 163 cm/ aloitus 66,1 kg/ tavoite: 57-60 kg
Karppaustyylinä "about Heikkilä"
Päiväpyrkimys HH 20-40, R 140-160, PR 80-120

ViestiLähetetty: 2011-09-01 16:29:30 
Poissa
sintti
sintti

Una <3 kirjoitti:
Kyllä on ihailtavaa pudotusta sekä painossa että senteissä. :D

Laskitko noita makroja missään vaiheessa? Olisi mielenkiintoista tietää, missä luvuissa liikuit.

Vau, varmaan olet mielettömän tyytyväinen. =D>

Kiitokset! :D Olen todella tyytyväinen, kun olen saanut taas tusinoittain vanhoja kivoja vaatteita käyttöön, kun taas vihdoin mahdun niihin.

Muistaakseni joku päivä laskeskelin, että kalorit oli noin 1500kcal, mutta en tainnu silloinkaan hiilarimääriä tms. laskea eli tätä tarkempaa tietoa ei ole tallennettuna, kuin tänne ketjuun olen ylös laittanut. Työpäivinä olisi vaikea laskea kovin tarkasti makroja, kun työpaikan sapuskojen koostumuksesta ei ole tarkkaa tietoa, voishan ne tietty arvata tai arvioida. Jos saisin joku viikonloppu aikaiseksi, niin voisin jonkin päivän sapuskat laskea tarkemmin, saattaisi olla valaisevaa itsellekin. Ensi viikonloppuna vaan ei taida onnistua, kun on tarkoitus mennä reissuun ja olla pitkälti ravintolaruokien varassa.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-08 16:50:08 
Poissa
sintti
sintti

Paino oli tänään sama kuin viikko sitten eli 69,3kg, tylsää. Kävi jo viikon aikana alempanakin, mutta nyt pomppasi poikkeuksellisesti just punnituspäiväksi ylöspäin.

Karseeta hässäkkää on ollut koko viikko ja nyt on pohkeet jumissa, vaikken ole niitä treenannut sen kummemmin kuin kävelylenkillä käynyt. Ja hartiat jumissa ja silmiä särkee, työtahti on ollut kiivasta... #-o

Senteissäkään pientä edistystä.
Rinnanympärys: 98cm 89cm -9cm
Lantio 102cm 94cm -8cm
Reisi: 62cm 54,5cm -7,5cm

Mitähän ihmettä mä olen taas syönyt? Hmm? Munakoisoa uunissa muhitettuna, kasvispihvejä, kesäkurpitsaa ja herkkusieniä taas, salaatteja, kanafilepihvejä, kanakastiketta, kebabia, jauhelihakastiketta, viiliä, rahkalettusia, omenoita, karppinen-leipää. Mielestäni oon syönyt tosi maistuvia pöperöjä, mutta nyt jotenkin lyö tyhjää pääkopassa. Ainakin sen muistan etten ole viikon aikana sortunut mihinkään kiellettyihin herkkuihin. :)

Ja kävelylenkkejä oon jaksanut tehdä kiireestä huolimatta. Tsempillä taas seuraavaan viikkoon!

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-15 07:49:50 
Poissa
sintti
sintti

Kivaa, taas edistystä tapahtunut viime viikosta eli -0,4kg ja paino nyt 68,9kg. Alle kilo enää tavoitepainoon, vau! :D

Senteissäkään myös hiukan edistystä.
Vyötärö : 75cm 67cm -8cm
Lantio 102cm 94cm -8cm

Liikunnan osalta tuli hiukan omituinen viikko, kokeilin hiukan erilaisia liikuntalajeja, mitkä aiheutti tietty oudokseltaan kipeytyneitä lihaksia.
Vaihtelu virkistää, mutta toisaalta vähän harmitti pitää pakollisia palautumispäiviä välissä, kun olisi tehnyt mieli lähteä ulos.

Sapuskoissa menin tutulla tavalla, paljon kasviksia, normaalisti proteiinia, sopivasti rasvaa ja ei "nopeita" hiilareita.
Vähän tuntui olevan aikapulaa välillä ja jouduin sortumaan vähemmän maukkaaseen pikakokkaukseen, no koitan taas ryhdistäytyä.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-22 08:42:12 
Poissa
sintti
sintti

Hoh-hoijaa, paino muuttui viime viikosta -0,1kg eli aamupaino 68,8kg. Tätä tahtia olen virallisessa tavoitepainossani ehkä joskus tai jouluna...

No mutta, eipä hätiä mitiä: olen normaalipainossa, paino alkaa kuutosella ja mahdun kaikkiin niiihin vaatteisiin joihin toivoinkin mahtuvani. Eli ne olennaisemmat tavoitteet on saavutettu! Pitäisi jo ryhtyä suhtautumaan armollisesti saavutettuun tilaan, eikä tuijottaa vaakaa ja alkuperäistä tavoitetta... :)

Senteissä ei tapahtunut mitään tällä kertaa.
Lantio 102cm 94cm -8cm

Täytyy myöntää, että olen kyllä jo hieman löysännyt ruokapuolella ja hieman myös liikuntapuolella.
Olen sallinut itselleni joitain pieniä vähemmän karppeja makupaloja (mm. mustikkapiirakkaa ja ei ihan niin tummaa suklaata), joista vatsa ei kyllä kauheasti tykännyt. Ja pari lenkkiäkin jäi välistä, vaikka olenkin ihan kiitettävästi liikkunut.

Tuli syötyä viikon aikana ainakin moussakaa, broilerigratiinia, uunijuustoa, kukkakaalimuusia ja kalaa, raejuustolaatikkoa ja munakasta +työpaikkaruokalan sapuskoja. Ja kreikkalaista jogurttia, viiliä, pähkinöitä, siemenleipää, karppinen-leipää, luumua, banaania jne... Olen syönyt kuin hevonen, valtavia lautasellisia ja siihen nähden on kyllä mahtavaa, että paino ei ainakaan ole noussut. :lol:

Ensi viikonloppu menee taas reissun päällä ravintoloitten varassa, joten veikkaan ettei ensi viikollakaan ole kutistumista odotettavissa.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-09-30 12:24:48 
Poissa
sintti
sintti

Puuh...Nyt vasta pääsin taas koneelle päivittämään kuulumisia. Kiirettä pukkaa töissä ja muutenkin.
Viime viikonloppu meni aivan penkin alle, mutta viikolla pääsin taas ruotuun. Painossa ei siis lopulta tullut muutoksia viime viikkoon nähden, onneksi näin, vaikka pahalta jo näytti.

Senteissä muutosta vain lantionympäryksessä, onneksi jotain tapahtuu sentään. Reisimitta on tainnut olla aika pitkään ennallaan, höh ja pöh.
Lantio 102cm 93cm -9cm

Viime viikonlopun sapuskat meni ravintoloiden antimien ääressä ja aivan karpisti en pystynyt elämään, sen verran oli hankalaa tulkata ruokalistoja. Lisäksi mulle tulee aina karmeat turvotukset matkustamisesta. Yksi mukava lisäys ruokavalioon löytyi kuitenkin matkalla, kun ihastuin pinaattiin kasvislisukkeena, nam. =P~

Mutta kotosalla ne karpimmat ruoat olivat taas erittäin kasvispitoisia. Oli oikein helpotus, kun pääsin takaisin omien patojen ääreen.

Matkalla tuli käveltyä jalat oikein kunnolla turvoksiin. Viikko oli niin kiireinen, etten liikkumaan ehtinyt kuin pari kertaa. Ensi työviikkokin on jälleen reissaamisen vuoksi hiukan rikkonainen, mutta sitten pitäisikin olla normaalia toimistotyötä pitkän aikaa edessä ilman matkoja. Koitan parhaani mukaan päästä lenkille aina kuin mahdollista.

Tuntuu niin kuin olisin jo siirtynyt tasapainoiluun, mutta kyllä vielä tahdon sen viimeisen vajaan kilon nististää. :twisted:

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-10-06 17:15:16 
Poissa
sintti
sintti

Paino tippui viime viikosta -0,3kg eli nyt ollaan sitten enää puolen kilon päässä tavoitepainosta. :D

Senteissä ei tullut minkään näköistä muutosta.
Lantio 102cm 93cm -9cm

Lenkkeillyt olen, mutta en niin paljon kuin olisin halunnut. Pari päivää meni aamusta iltaan työreissussa.

Leivoin suosituimpien reseptien suklaamuffinsseja. Onnistuivat ihan hienosti, mutta laitoin vain puolet kahvimäärästä kuin reseptissä luki. Tainnuttavat ihan makoisasti makean nälän. :P

Tänään söin pannulla paistettua rucolaa, herkkusieniä ja tonnikalaa eli maistuvaa pikaruokaa! :) Söin viikon aikana myös mm. karjalanpaistia ja pinaattia, possuwokkia ja kesäkurpitsapastaa ja kinkku-kermakastiketta.

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-10-14 07:09:52 
Poissa
sintti
sintti

Hupsista, olin eilen aamulla niin pökkörössä, että unohdin ottaa mitat kokonaan.
En muistanut ,että on torstai, olin jotenkin ihan keskiviikossa. #-o

No, paino hitaasti ja varmasti tippui taas -0,2kg viime viikosta. Joskohan tällä hivuttamisella päästäis jo ensi viikolla maaliin?
Olen kovasti pohtinut jo miten palkitsen itseni urakasta selvittyäni. :D Tämä keventynyt olemus on jo palkinto itsessään, mutta kyllähän tätä saavustusta täytyy jotenkin muutenkin juhlistaa...ja toivottavasti jo lähiaikoina.

Senteissä ei tullut taaskaan muutosta, tää puoli on nyt ihan jämähtänyt, lienee syytä liikunnan vähentymisestä.
Lantio 102cm 93cm -9cm

Lihan, kalan ja kanan kaverina on mennyt nyt paljon uunijuureksia ja wokkivihanneksia. Karppi-suklaamuffinssejakin tein ja mussutin onnellisena taas.

Liikunta on vähentynyt, mutta olen yhä tyytyväinen määrään ja laatuun. 4 pitkää kävelylenkkiä viikossa on ihan hyvä saavustus näillä keleillä. :D

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-10-16 12:23:42 
Poissa
sintti
sintti

Hip hei, tavoitteessa ollaan!! :D :D :D
Paino oli yllärinä humpsahtanut -0,4kg toissapäiväisestä eli nyt siis pääsin viimein 68kg:n alle. Jee!

Vihdoista viimein voin siirtyä virallisesti tasapainoilemaan, vaikka sen tapaista nämä viime viikot ovat tuntuneet olevankin jo, kun paino on tippunut hyvin hitaasti.

En sitten malttanut olla heti tuomatta tietoa heti tännekin, vaikka olenkin yleensä pitäytynyt torstaipunnituksissa...

Eikä haitaksi olisi, jos paino vieläkin tippuu, mutta en nyt sitä enää aktiivisesti tavoittele.

Sen verran voisin löysätä linjastani jatkossa, että voisin lisätä ruokavalioon hiukan perunaa ja ruisleipää. Pastaa ja riisiä taikka sokeria ja vaaleaa leipää en todella edes kaipaa.

Karppiversiot kinkkupiirakasta ja mutakakusta olivat tänä viikonloppunakin kuvioissa mukana ja tulevat vastakin olemaan, on ne vaan niin älyttömän hyviä! :) Niiden kanssa on mukava juhlia saavutusta!

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2011-11-10 12:22:53 
Poissa
sintti
sintti

Tilannepäivitystä pitkästä aikaa tasapainotteluvaiheen puolelta.
Paino oli tänä aamuna 67,8kg ja tässä suunnilleen +/-puolen kilon haarukassa olen hyvin pysynyt viimeisen kuukauden ajan.

En ole suurta ryntäystä hiilarimaahan tehnyt eli vieläkin runsaalla kasvislinjalla olen mennyt. Yleensä olen syönyt kohtuudella perunaa taikka kuitupitoista leipää yhdellä aterialla per päivä, jos olen syönyt. Muutoin samalla linjalla kuin ennenkin. Pari satunnaista herkkua olen itselleni sallinut, eivätkä ne ole metsään vieneet.

Kävelylenkkejä olen yhä harrastanut n.4 kertaa viikossa. Olo on ollut mainio.
Pistän taas muistaessani joulukuussa seuraavan tilannepäivityksen ja vaikka senttejäkin. :)

Kuva
[/url]

ViestiLähetetty: 2012-03-23 18:11:02 
Poissa
sintti
sintti

Pikkaisen taas päivitystä ylös.
Paino on syksyn jälkeen pysynyt ennallaan, eilen aamulla vaaka näytti 67,4kg.

Ja mitatkin ovat pysyneet justiinsa samoina kuin viimeksi mitatessa. :D

Mitat: Aloitus: Nyt: Ero:
Lantio 102cm 93cm -9cm

Oon jaksanut lenkkeillä 3-4 kertaa viikossa koko talven ja nythän sitä vasta kelit alkavatkin, ihanaa!
Ruokapuolella olen suosinut runsasta kasvislinjaa proteiinien kera, kiitos työruokalalle! Tosin ihan supertarkkana en ole ruokien suhteen ollut, väliin on mahtunut sekä mättöpäiviä että kevennyspäiviä. Mutta hyvin on sujunut tasapainoilu. 8) Tsemppiä kaikille!

Kuva
[/url]

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00