karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 08:35:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-07-24 08:30:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
No,tästä jatketaan!
Itsellänikin on aina välillä pientä kurinpalautusta....Minulla on kotona herkkuja leipova teini-ikäinen :shock: Ole siinä sitten tiukkana... Joskus on pakko maistaa!
Olimme eräolosuhteissa ja samalla myös vähän vähemmmillä ruokavaihtoehdoilla tässä reilun viikon. Se oli tuottanut tulosta! Samanlaisena kuin jatkuisi nyt kotonakin [-o<

Tsemitystä sinullekin!
Mitenmuuten insuliinimäärät tällä hetkellä? Onko eroa entiseen?

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-24 10:15:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Hei elliskä!
Mä tuppaan olemaan sellainen suruun ja omaan hellimiseen syöjä. Vuosi tässä on näköjään taas mennyt, olen kyllä monet kerrat yrittänyt päästä alkuun, mutta aina se on jäänyt. Ostan herkkuja meidän nuoria varten ja hyvällä syyllä on sitten saanut herkutella. Ollaan nyt sovittu, että herkut saa jäädä...

Viime vuonna pääsin hetketksi jopa lopettamaan insuliinin, tein sen kyllä liian hätäisesti ja sokeriarvot pääsi nousemaan, mutta jatkoin sitten sen käyttöä.
Nyt keväällä jouduin taas lisämään insuliinia kun paino nousi kun mässäsin kaikkea. Nyt heti tässä viikon sisällä olen joutunut (saanut) vähentää kun sokeri arvot laskivat jopa liian alas. Tarkkailen arvoja nyt vähän useammin ja vähennän maltilla Lantusta.

Eräretkeily on mukavaa =D> :D , jahka tässä saa taas itsensä siihen kuntoon :roll: =D>

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-25 07:52:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Viime yönä ravasin pissalla, tuntui että sitä tuli aina litra kaupalla.. :roll: Aineenvaihdunta ainakin toimii, vai mistähän johtui ?
Paino ainakin laskusuunnassa puntarin mukaan =D>

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-07-30 08:01:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Aamun virallinen punnitus 97,7 kg
viikossa 1,2 kilon pudonnut, jees.

Mutta viime viikolla ja viikonlopulla laskeskelin tuolla kaloreita ja totesin että niitä kyllä kertyy liikaa :cry: Eli saisin varmaan hiemen nopeutettua painon pudotusta, jos lähinnä pienentäisin ateriakokoja tai en tekisi niin herkkuruokaa :roll: On tullut tosiaan tehtyä aika paljon hyviä laatikoita yms johon on käytetty juustoja ja kermaa ja nehän on täyttä tavaraa. Toisaalta kun niitä syö, niin muu napostelu on jäänyt kun vatsa on täynnä. Mutta onhan tämäkin jo suuri muutos vanhaan hiilarimässäilyyn, jolloin kaloreita tuli vieläkin enemmän.. Mutta katsotaan jos onnistuisi vähän nipistää kaloreista, nyt niitä on kertynyt jopa 2000 joinakin päivinä, kun ehkä 1600 olisi sopiva. Lounas voisi olla kevyempi silloin kun tietää että illan ateria on tuhti :lol: :lol:

Mutta tyytyväinen olen, paino laskusuunnassa ja nälkää ei oo nähty ja kaiken lisäksi sokeri arvot tosi hyvät ja insuliinia taas vähennetty.
Nyt yritän ettei tuosta inskan vähentämisestä tule mitään pakko juttua, hiljalleen.

tässä eilistä määrää: 1895 kcal 66,5 g 93,8 g 108,1 g . Hiilareitakin tuli liikaa kun söin palan jäätelöä

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-01 11:07:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Täällä taas, hyvä kun aloin laskemaan ruokakulmassa päivän sapuskoita, huomaa tosiaan mitä on syönyt, maanantaina hiilareita kertyikin enemmän mitä olin ajatellut, eilen taas rasva jäi aika vähälle, eli opin tässä vähän säätelemään sapuskoita, jos mutu tuntumalla laskee niin pieleenhän se menee, ainakin mulla :roll: :oops: :oops: kunnes opin tavoille :shock: ehkä nyt yritystä enemmän kuin vuosi sitten?? Kunhan vain saisi tämän tavaksi, eikä vain "kuurina"

Tein eilen hyvää yksinkertaista kukkakaali+parsakeittoa (tujaus kermaa ja tuorejuustoa), söin nyt eväänä ja tosi hyvää oli. Oli muutakin kyytipoikaa.
Lounaan kanssa onkin välillä mukamas ongelmaa, kun pitäis kotona melkein tehdä valmiiksi aina jotain. Kun vaan tottu jo kantaan Saarioisten sapuskaa töihin :oops: :oops:

Tottakai taas kävin vaa'alla kurkkimassa painoa, ja edelleen laskusuunnassa, mutta maanantaina virallainen punnituspäivä.

Hiilareita kertyy nyt jonkin verran myös mansikoista ja hedelmistä. Syön ainakin hedelmän päivässä ja marjojakin silloin tällöin :lol:

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-06 08:29:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
maanantain punnitustulos 96,8 kg, eli vajaa kilo pudonnut.

Viikon plussat ja miinukset:

kaloreita edelleen kertyy välillä liikaa, ei ihmekään, perjantaina sorruin mansikkaleivokseen :cry: :oops:
:arrow: mutta en saanutkaan siiitä pahemmin mitään kiksejä :roll: , maistui aivan liian sokeriselle ja ällön makealle.

Karkkia tai suklaata en ole syönyt nyt varmaan kolmeen viikkoon, jäätelöä joskus pienen palan (sillä saan makean himon pois tai en nyt tiedä onko enää makeaan niin himoa ollutkaan)

Matka jatkuu

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-13 09:28:01 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
maanantain punnitus, kääk, paino 97 kg.

Tunnustan että lauantain pippaloissa tuli sorruttua hiilarimössöön sekä alkoholia meni hieman enemmän kuin oli suunniteltu. Heti sunnuntaina palasin ruotuun,
mutta vedin liikaa rahkaa + kermavaahtoa marjoilla, kun ruoka ei maistunut :oops:

Muutenkin kun on tullut seurattua mitä syö, niin hiilarien määrän olen saanut vakiintumaan (lukuun ottamatta lipsahduspäiviä) siihen 50, mutta brotskun määrä on varmaan hieman liian suuri, pitäis saada sitä rasvaa. Eli pitäiskö panna pannaan noin rahkat, ainakin vähentää. Kalorit siellä 1400-1600 per päivä.

Tällä viikolla yritän kiinnittää huomion brotskun vähentämiseen ja rasvan lisäämiseen.
Mutta muuten viikon plussat ja miinukset:
Insuliinia olen saanut vähentää, ja kävelyllä on tullut käytyä =D> Lauantain lipsumisen sallin itselle, mutta sunnuntain ramppasin sitten vessassa, kun maha kuralla :shock:

ei kai tässä auta kun vaan jatkaa [-o< [-o<

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-13 10:54:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Unelmako kirjoitti:
Lounaan kanssa onkin välillä mukamas ongelmaa, kun pitäis kotona melkein tehdä valmiiksi aina jotain. Kun vaan tottu jo kantaan Saarioisten sapuskaa töihin :oops: :oops:



Olen ollut jo jonkinaikaa eväsperiaatteella töissä. Joskus on edellispäivän lounasta,useimmiten jokin kasvispohjainen salaatti, siinä sitten arla -apetina juustopakkaus/ kalaa/ juustoa/ broileria/ kananmunaa tms. proteiinipitoista. Monesti vielä joukossa kurpitsansiemeniä/ manteleita/ hasselpähkinää/ pellavansiemenrouhetta/ auringonkukansiemeniä...

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-14 07:57:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Moi Elliskä,

ehkä liikaa mietin aina noita syömisiä... ajattelen, että lounaallakin pitää olla lämmintä ruokaa.. Salaatti on hyvä vaihtoehto evääksi. Ja olen nyt oppinut tekemään lisukkeita kotona vähän reilummin ja otan siitä sitten vähän evääksikin. Tänään otinkin salaatin loppua ja lorautin vielä öljyä hiukan joukkoon, ja kanaa on pikkuisen lisukkeeksi.

Täytyi taas aamulla käydä vaa'alla ja näyttäis vaan noususuuntaa, kääk. Mutta viikonloppu meni tosiaan pipariksi, sunnuntainakin kalorit yms taisi nousta huimiin lukemiin, sen rahka-kerma herkuttelun takia :oops:

Yritän nyt tämän viikon taas seurata lähinnä protsun ja rasvan määrää ja katotaan mitä tapahtuu...
Mutta suklaa on ollut kaapissa jemmassa jo yli viikon ja siellä se vielä on, eilen sitä jo vähän tutkailin, ja totesin siinä olevan kaloreita hirveeeeesti, että sinne se jäi =D>

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-15 09:01:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
No taas täällä, paino on laskusuunnassa, mutta pitäis ottaa kyllä tuon puntarin kanssa ihan rauhaksiin, kyllähän se paino heittelee muutenkin :lol: :lol: Oon vaan nyt jotenkin niin malttamaton :oops: :oops: Ja suorastaan kateellinen niille, joilla paino putoaa nopeasti. Mutta mulla se ei onnistu, joten tää hitaasti pudotus on mun juttu.

Aloittelen rasvan lisäämistä, lisään tilkan öljyä aina salaattiin ja yritän vähän maitotuotteista vähentää. Katsotaan miten käy.

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-15 09:20:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paino laskee, insuliini vähenee, jaksaa...
Voiko kohtuudella enempää vaatia???(Voi tietenkin :wink: )

Hyvin menee mutta menköön.

Olen itse menettänyt ruoka halua niin etten syö mitään aamulla, en päivällä.
Käyn päivän kermakahvilla.
Illalla sitten syön jos on nälkä.

Eli pointti on että syö kun on nälkä, älä kellon mukaan.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-15 09:28:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
moi iso isä,

olenkin huomannut, että iltaisin ei tee yhtään iltapalaa mieli ja totuttelen, ettei ole pakko syödä :lol:
kyllä tää tästä, jatketaan =D>

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-20 09:32:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
maanantain viikkopunnitus 96,3 kg, hitaasti putoo, mutta hyvä kuitenkin.

Viikon plussat ja miinukset:

Viime viikolla hätiköin ihan turhaan, pitäis lopettaa tuo puntarilla käynti, tai ei ainakaan panikoida :lol:
Rasvaa olen lisännyt vähän, mutta vastaavasti ei taida tulla vähennettyä mistään muusta, protsuksta olisi varaa vähentää. Mutta olen aina ollut kova lihan yms syöjä sekä maitotuotteiden vähentäminen tuntuu jotenkin vaikealta...

Liikuttua tuli hyvin viimeviikolla. Juhlat oli lauantaina, mutta selvitty niistä hyvin, paitsi se KAKKU :roll: , mutta sekin oli sallittu sortuminen. Muuten kaikki ruoat oli tosi karppeja, perunan lisäksi oli tarjolla juureksia, nam.

Tästä taas jatketaan

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-27 08:49:12 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
viikkopunnitus taas, paino 95,3 kg eli kilon pudonnut =D>

Takana taas aika liikunnallinen viikko eli tyytyväisyys kasvaa... ja tästä vaan sinnitellään eteenpäin.

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-29 15:12:18 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Täytyyhän sitä tänne päikkyyn tulla kertomaan, että ensimmäinen yksi etappi on nyt saavutettu. Paino aamulla oli alle 95 kg, jeee.
Kuusi viikkoa takana, ja täällä pysytään :D

Laskeskelin tuossa kolmen viikoa ajan syömisiä, ja nyt lopettelen sen, ehkä jo opin vähän :lol: Jatkan tarkkailua, jos paino alkaa nousta.
Ja totuttelen edelleen tuohon rasvan lisäämiseen, öljyä salaattiin yms.

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-08-29 15:15:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-09-01 09:25:42
Viestit: 1062
Onnitteluja! Onnitteluja! =D> =D> =D> =D>
Iloinen puolestasi!

_________________
'...ilo pintaan, vaikka sydän itkisi...' ...vai miten se oli...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-09-03 08:01:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Ja tänään virallisena punnituspäivänä tasan 95 kg :P , viime viikkoisesta 300g :cry: , mutta onhan sekin jotain :lol: :lol: .
Ja kävin jo allekin. Mutta takana on aika lässy viikko, kävelyt jäi vähiin ja syöminenkin hieman lipsui sitten loppuviikosta. #-o

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-12 14:25:25 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
täällä taas, paino pysynyt 95 kg, eli jatketaan taas :)

pientä lipsumista ollut, mutta suunta taas kohti vhh:ta,
liikuntaa lisätty.

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-02-06 09:46:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-13 13:09:01
Viestit: 64
Heissuli taas,

nyt on tuo etappi vihdoin monen yrityksen jälkeen saavutettu :)
Paino on nyt 90, ja tästä taas jatketaan, toivottavasti nyt saan hyvin jatkettua...
Yritän nyt laskea kaloreitakin :) Vaalea leipä, riisit, makaronit ja herkut pannassa edelleen.
Suklaata syön palan päivässä siis tummaa suklaata kahvin kanssa. Hiilarit on tuolla 60-80 välissä luulisin. Liikuntaa lisätty.

Nyt uusi tavoite 80 :D

Unelmako?

_________________
11.7.11 97 kg
23.7.12 99,2 kg
20.8.12 96,3 kg
6.2.13 90 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-02-06 13:29:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-02-01 10:24:40
Viestit: 466
Onnittelut 1. saavutuksesta ja paljon innostusta uuteen haasteeseen =D>
Jään seuraikemaan :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)