karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-04 08:35:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-24 18:17:51 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi

Ragege kirjoitti:
Muutama viikko taas menny.

Paino: 61,7kg(-0,8kg)

Ympärysmitta rinnan alta: 75cm (-1cm)
Rinnanympärysmitta: 100cm (+1cm)
Reidenympärysmitta: 52cm (ei muutosta)
Lantionympärys: 82cm ( -2cm) =D>
Vyötärönympärys: 69cm (-2cm)

Kädet on kassa kutistunu hurjasti parinkolmen viime viikon aikana soutamisen ansiosta! Jees! =D> :wink:

No ei noilla mitoilla tuntus olevan paljo enää tarvetta laihtua, kun sullahan on kaikki paino tisseissä! :D

nimim. useemman numeroa pienemmällä BMI:lla ja pari kiloa isommalla painolla mitat: lantio 93, vyötärö 70 ja tissien päältä 93 :P

Ei mut hyvältä näyttää, oon täällä salaa kade sun tisseistä :lol:

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille

ViestiLähetetty: 2012-01-24 21:01:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

marika_ kirjoitti:

No ei noilla mitoilla tuntus olevan paljo enää tarvetta laihtua, kun sullahan on kaikki paino tisseissä! :D

nimim. useemman numeroa pienemmällä BMI:lla ja pari kiloa isommalla painolla mitat: lantio 93, vyötärö 70 ja tissien päältä 93 :P

Heh, kiitos! :D Joo, aika paljon on kyllä painoa tisseissä...Enää en varsinaisesti laihduta, koitan kasvattaa vähän lihaksia ja saahan siinä samalla vähän rasvakudostakin lähteä. Kunhan ei tisseistä :lol:

ViestiLähetetty: 2012-01-25 22:17:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hohhoh, kyllä nyt on neidillä lihakset kipeinä. Maanantaina 30min kiertoharjottelua, 30min keppijumppaa ja 1h bodybalancea. Tiistaina olin ihan juntturassa. Tänään kävin taas kahella 30min tunnilla. Huomenna kunto-ohjaus, tästä se lähtee! :)

ViestiLähetetty: 2012-01-26 02:27:53 
Poissa
sintti
sintti

Järjetön tsemppi ja huikeita tuloksia. Fanitan!

ViestiLähetetty: 2012-01-26 09:19:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sine Nomine kirjoitti:
Järjetön tsemppi ja huikeita tuloksia. Fanitan!

Voi kiitos! Tsemppiä sullekkin!

Tänään paino oli menkkaturvotuksista huolimatta 61kg! 700grammaa tippunut. Mittoja en kehtaa ottaa, kun selvä turvotus tossa vatsan kohalla. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-02-10 10:42:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Paino huidellut tuolla 62-63 kilon tietämillä. Tänään oli 62. Eli plussaa yksi kilo, mutta onhan tässä tullut vähän juotua sokeripitoista ja kaloririkasta :oops: Lisäks oon alottanu liikkumaan, joten ehkä ne on nesteitä. :lol:

Muutaman viikon oon käyny jumpissa ja salilla. Ah, miten ihana olo liikkumisesta tuleekaan. Mittanauhan mukaan senttejä ei oo lähtenyt, mutta ainaki tuntuu että näyttäisin paremmalta. Pienet vatsalihasten ääriviivatkin koittaa tulla tohon mahaan. :shock: Lisäks reidet on silottuneet! :)

Nyt pitäis vaan suunnata ostamaan talvikenkiä. Niiden puutos on ollut ainoo syy miks aina välillä ei oo salille jaksanu lähteä. :evil:

ViestiLähetetty: 2012-02-28 10:10:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Jos tänne kehtais laittaa, eli tässä ois tavotemekko jonka pitäis kesäkuussa synttäreillä istua täydellisesti. :smt049
Kuva
Kuva'

On tohon matkaa vielä ja toivottavasti onnistun. :D

ViestiLähetetty: 2012-02-28 15:30:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihana mekko ja sä oot kaunis :smt049 Aivan varmasti onnistut kesäkuuhun mennessä, toi mekko kun alkaa jo nyt näyttää tosi hyvältä sun päällä :) Tsemppiä!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-28 15:37:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

anniem kirjoitti:
Ihana mekko ja sä oot kaunis :smt049 Aivan varmasti onnistut kesäkuuhun mennessä, toi mekko kun alkaa jo nyt näyttää tosi hyvältä sun päällä :) Tsemppiä!

Aww, kiitos Anni. :smt049 Sait mut hymyilemään. :) Sä se nainen vasta upeelta näytätkin, ja sun kroppa! :wink:

Punttiksen ja jumppien avulla mennään. Toi sää vaan ahdistaa, eikä siks oikeen huvita lähteä salille. Oispa auto!

ViestiLähetetty: 2012-02-28 15:41:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oon kyllä vähän pyöristynyt siitä viimeisimmästä kuvasta jonka oon laittanut ennenjälkeen-ketjuun... :^o Mut kiitos silti :smt049 Ja KYLLÄ, olen samaa mieltä noista säistä sun kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutku naama kastuu ja on kylmä ja mitävielä... No, kaikki! :evil:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-02-28 15:45:02 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Heips! Tulinpas ihan salaa kurkistelemaan tänne sunkin päikkyys :wink: aivan uskomattomia tuloksia!! Kivaa seurailla muiden edistymisiä, niin uskoo vähän enempi taas itseensäkin :lol:

ps. olet kaunis! mäkin haluaisin olla yhtä kaunis!! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-02-28 15:53:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

anniem kirjoitti:
Oon kyllä vähän pyöristynyt siitä viimeisimmästä kuvasta jonka oon laittanut ennenjälkeen-ketjuun... :^o Mut kiitos silti :smt049 Ja KYLLÄ, olen samaa mieltä noista säistä sun kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutku naama kastuu ja on kylmä ja mitävielä... No, kaikki! :evil:

Ite lähin pulkkamäkeen tajuamatta, että siinähän kastun sitten kokonaan ja siinä vasta tulee lunta naamalle, mutta hauskaa oli! :D Eli ehkei se lumisateessa kävelykään niin paha olis, mut aina siitä vaan löytää sen tekosyyn itelleen. Ja upeelta näytät varmasti silti, vaikka oisitkin vähän pyöristyny! :)

Jenu kirjoitti:
Heips! Tulinpas ihan salaa kurkistelemaan tänne sunkin päikkyys :wink: aivan uskomattomia tuloksia!! Kivaa seurailla muiden edistymisiä, niin uskoo vähän enempi taas itseensäkin :lol:

ps. olet kaunis! mäkin haluaisin olla yhtä kaunis!! :mrgreen:

Isot kiitokset vaan sullekkin! :) Ja tervetuloa seurailemaan, jos täällä nyt mitään seurailemista on. :lol:

ViestiLähetetty: 2012-03-05 13:29:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Plääh, nyt pitäis sit alkaa korjailemaan notkoselkää... Innokkaasti kyllä toivon että tähän joku auttais. Eka meen varmaan fyssarille ja siitä sit katellaan. Aion kyllä venytellä, varsinkin etureisiä ja lonkankoukistajia...Sitten salitreeniä, vatsalihakset niin, että jalat ei ota maahan. En sit tiiä miten ton vatsarutistuksen kanssa toimin(tämmösessä laitteessa http://www.hur.fi/index.asp?product=Abdomen ), ku se ottaa mulla älyttömästi reisiin ja varmaan just tonne lonkkiin? Teen jotain väärin :?:

Omasta mielestä näytän jo suht-hyvältä. Edestä ja takaa. Mutta sivusta on jotain niin hirveetä. Selkä tosi pahasti notkolla ja maha tosi pahasti edessä. Ois tätä voinu aikasemminkin alkaa ajattelemaan, mutta äh. Tästä tulee taas yksi ikuisuus projekti, ku ei nää selkä ongelmat korjaannu viikoissa, eikä kuukausissakaan. Eihän mulla muuta ookkaan, kun aikaa. Itteäni saan tietty tästä selästä kiittää, liikkuminen ois varmaan ollut hyväksi. Jos ois vaan tajunnu että mun hengenahdistukset ei ollu normaaleja, niin ois saanu apua siihenkin. Kumma kyllä, että liikunnanmaikat ei koskaan puuttunu asiaan, aina välillä mulle tuli semmonen "no nyt liikun kunnolla" ja sit oonki koht ihan henkikievereissä ja maikka käskee juosta lisää. Sitten olikin ihan "taju-pois-tunne". Siks se usein oli sitä, että liikuntatunneilla en tehnyt oikeestaan mitään, ku ei mitään ymmärrystä tullut. Toisaalta, miten sitä ois voinu odottaakkaan, ku ei mulla mitään sairauttakaan oltu diagnosoitu. :roll:

Ja mä ku lapsi olin, luulin vaan että on niin huono kunto, etten pysty tekemään puoliakaan siitä mitä muut. :roll: Kaikista pahin kyllä oli tossa pari kesää sitten. Läiskittiin iskän kanssa sulkapalloa pihalla ja oli suht-kuuma. Ei siinä kauheesti tullu ees juostua, mutten jaksanut ku ihan pari minuuttia vaan ja olin ihan läkähdyksissä, faija totes vaan "en tiennykkää et sulla on noin huono kunto" Totesin vaan, että muuten jaksaisin paljon kauemmin, mutku en saa henkeä, EN SAA, EN SAA HENKEÄ. Siitä lähin sitten sisälle ihanan viileään puuskuttamaan.

Nyt ei enää noi hengenahdistukset vaivaa, pystyy siis liikkumaankin. :smt049 Liikunta on kyllä ihanaa, vaikka oon siitä viime aikoina luistanutkin mm. selkäkipujen takia...Täytyy vaan löytää ne selän kannalta parhaat lajit, niin sit on homma hanskassa. Nää selkäkivut on viime aikoina pahentunut, mm. viikonloppuna pelkästä kävelystä tuli selkä niin kipeäks, että tuntu jo et koht ois taju veks. Äiti ei tunnu ottavan tätä tosissaan, hymähti vaan kun kerroin. Lisäks pyöritteli silmiään, kun sanoin että muuten oon jo aika tyytyväinen mun kroppaan, paitsi sivuprofiiliin. Eikä se vissiin usko, että mun selkä on tosi pahasti notkolla, sano vaan että "no on mullaki", se tosin on ylipainoinen eikä sillä kyllä mun silmiin edes ole huono ryhti. Se siitä tuesta sitten. :roll: Onko vanhemmat tosiaan noin sokeita lapsiensa "virheille", että mussa ei voi mikään olla vikana? #-o ](*,)

No, ei se fyssari kai maksa mitään, kun oon alaikänen. Yksityisillä varmaan maksaa, mutta sairaalassa ei pitäis, mutta sinne tarvitseekin jo lääkärintodistuksen ja saa nähä saako semmosta. Jos pitää mennä yksityiselle, ni tuskin mamma mitään maksaa, ku sen mielestä tää ongelma tuntuu olevan se-ja-sama vaikka mä selvästi kärsin.

ViestiLähetetty: 2012-03-05 13:54:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hirmuiset miinukset senteissä :shock: :shock: :shock: Olen niiiiiiiiiiiiiin kateellinen! Luulen että mun konekin tietää sen ja yrittää suojella minua suuremmilta pettymyksiltä, koska en näe sun ihanaa mekkokuvaa, ainoastaan pienenpienen pisteen sen kohdalla. Ellet sinä ole sitten kutistunut niin paljon, että jäljellä on vain pieni piste? Senteistä päätellen se onkin ihan mahdollista... =D>

ViestiLähetetty: 2012-03-05 14:00:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

marijii kirjoitti:
Hirmuiset miinukset senteissä :shock: :shock: :shock: Olen niiiiiiiiiiiiiin kateellinen! Luulen että mun konekin tietää sen ja yrittää suojella minua suuremmilta pettymyksiltä, koska en näe sun ihanaa mekkokuvaa, ainoastaan pienenpienen pisteen sen kohdalla. Ellet sinä ole sitten kutistunut niin paljon, että jäljellä on vain pieni piste? Senteistä päätellen se onkin ihan mahdollista... =D>

Voi kiitos! Ei ihan kateellinen kannata olla, sullahan on hyvin lähtenyt oma pudotus käyntiin! Kohta kuule mä oon sulle kateellinen! :wink: Ja eka olin, että hah :lol: ku luin ettet nää kuvaa, mutta katoin itekkin, eikä kuvat kyllä näy. Linkit vaan on, mutta kuvat ei aukea. Aijaa.comilla on vissiin jotain ongelmia tällä hetkellä ja mun kuvat on sielä. Ihan pisteeksi en oo vielä muuttunut, onneks. :D

E: nyt näkyy kuvat, eipä menny kauaa...

ViestiLähetetty: 2012-03-05 14:45:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

marika_ kirjoitti:
Ragege kirjoitti:
Muutama viikko taas menny.

Paino: 61,7kg(-0,8kg)

Ympärysmitta rinnan alta: 75cm (-1cm)
Rinnanympärysmitta: 100cm (+1cm)
Reidenympärysmitta: 52cm (ei muutosta)
Lantionympärys: 82cm ( -2cm) =D>
Vyötärönympärys: 69cm (-2cm)

Kädet on kassa kutistunu hurjasti parinkolmen viime viikon aikana soutamisen ansiosta! Jees! =D> :wink:

Jees!

terv. n. 83 - 67 - 93 #-o (mut on mul hartiat kompensoimaan puutetta 8) )

ViestiLähetetty: 2012-03-05 16:51:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ragege kirjoitti:
Sitten salitreeniä, vatsalihakset niin, että jalat ei ota maahan. En sit tiiä miten ton vatsarutistuksen kanssa toimin(tämmösessä laitteessa http://www.hur.fi/index.asp?product=Abdomen ), ku se ottaa mulla älyttömästi reisiin ja varmaan just tonne lonkkiin? Teen jotain väärin :?:

Ootko kokeillut ottaa hengitystä mukaan niin, että rutistaessa litistät vatsan ihan tyhjäksi ja puhallat ulos painaen napaa kohti selkärankaa ja jännittäen niitä vatsalihaksia oikeen keskittyneesti? Mulla ei tunnu tavalliset istumaannousut ellen tee noin. Laitteissa ei enää juuri tule tehtyä, mutta uskoisin, että sama tekniikka näissä kaikissa on :D

Fysioterapia ei ainakaan mulle maksa mitään, julkisella puolella siis. Eli jos mitenkään on mahdollista yrittää mennä sinne, niin mene ihmeessä! Aika tosi törkeältä kuulostaa, ettei sun porukoilta heru tippaakaan ymmärrystä tuota selkävaivaa ja hengenahdistusta kohtaan :? Kun eihän se, että "on mullakin notkoselkä" tarkoita sitä, että se olisi normaalia ja ettei sitä voisi hoitaa pois. Mwöh.

Musta sä näytät kuvien perusteella jo tosi hyvältä, eli saat rauhassa olla tyytyväinen itteesi. Ja muutenkin, semmonen iloinen ja mukava tyttö vaikutat tekstiesikin perusteella olevan :hug:

ViestiLähetetty: 2012-03-05 19:22:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

anniem kirjoitti:

Ootko kokeillut ottaa hengitystä mukaan niin, että rutistaessa litistät vatsan ihan tyhjäksi ja puhallat ulos painaen napaa kohti selkärankaa ja jännittäen niitä vatsalihaksia oikeen keskittyneesti? Mulla ei tunnu tavalliset istumaannousut ellen tee noin. Laitteissa ei enää juuri tule tehtyä, mutta uskoisin, että sama tekniikka näissä kaikissa on :D

Fysioterapia ei ainakaan mulle maksa mitään, julkisella puolella siis. Eli jos mitenkään on mahdollista yrittää mennä sinne, niin mene ihmeessä! Aika tosi törkeältä kuulostaa, ettei sun porukoilta heru tippaakaan ymmärrystä tuota selkävaivaa ja hengenahdistusta kohtaan :? Kun eihän se, että "on mullakin notkoselkä" tarkoita sitä, että se olisi normaalia ja ettei sitä voisi hoitaa pois. Mwöh.

Musta sä näytät kuvien perusteella jo tosi hyvältä, eli saat rauhassa olla tyytyväinen itteesi. Ja muutenkin, semmonen iloinen ja mukava tyttö vaikutat tekstiesikin perusteella olevan :hug:

Oi kiitos Anni taas :smt049 Samat sanat sinnekkin! Tosi mukava olet sinäkin! :)

Ja en oo kokeillu hengityksen mukaan ottamista, mutta kokeilenpas! Oon vaan niin huono noissa hengitysjutuissa ja pitää kauheesti aina keskittyy niihin, mut eiköhän se siitä pikkuhiljaa. Oon lukenu, että kaikki vatsaliikkeet pitäis tämmösen selkävammasen tehä niin, ettei jalat oo kiinnitettynä, eli toi rutistus vaihtuu johonkin muuhun varmaan. Ja kiitos infosta, huomenna varmaan jo lähen varailemaan aikaa, että sais asiaa eteenpäin. :)

Kyllä mä vähän kiinnostusta niiltä sain kun tein testiä noille lonkankoukistajalihaksille, niin tarttin siihen apua, et joku kattoo jalkojen asennon. Sitten näytin myös selkää äiteelle, ni myöns jo kyllä, että mun perse näyttää alkavan melkeenpä keskeltä selkää. :lol:Kyllä seki näköjään jo tajus, että ei ihan normaalia ole. Ja kuunteli mun kaikki selitykset vatsalihaksista yms. vaikkei niistä ymmärräkkään mitään.

Oon kärsinyt parina päivänä selkäkivuista ja mietin, että mikä näitä nyt pahentaa yhtäkkiä. Kuitenkin samaan aikaan tuntuu, että toi notko ois vähän jo parantunutkin ihan pahimmista ajoista. Oon kyl viime aikoina vetäny karkkia ja sipsiä naamariin, ku oon kans tämmönen tunnesyöjä. En kyllä tiiä, voisko se sit pahentaa noita oireita :?: Ostin eilen 750g mättöpussin lakuja ja oon syöny jo yli puolet, mutta luovutin sen äitille....kassakaappiin. Onneks se järkytty siitä ku olin syöny yli puolet ja sano, että "laita ne sit jo johonkin pois!" Sanoin vaan, että "laita kassakaappiin"...Ja sinne meni, enkä kyllä kaipaakkaan, parempi palata ruotuun ihan oman hyvinvoinninkin takia.

ViestiLähetetty: 2012-03-05 19:55:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Näin äsken sun näköisen tytön salilla :o

Tarkistin nuo strategiset mittani kotiin päästyäni ja voihan järkytys: 79 - 69 - 91 :x

Rinnanympärys on noin surkea tuon keskeltä sisäänpainuneen rintalastan takia, joka ei siis juuri erotu vaatteet päällä - jos kaula-aukko on pieni tai venemallinen, en siis ikinä voi käytää isoa kaula-aukkoa näyttämättä epämuodostuneelta ja siltä toki näytän uima-asussa väistämättä.

Sori tilityspurkaus sun päikkyyn :oops: :oops: Kai pointtini oli sanoa, että olkaahan tyttöset tyytyväisiä, jos ja kun teillä on kropan raamit kunnossa, eikä mitään sellaisia rakenteellisia vikoja, jotka estävät oikeasti hyvän ja symmetrisen vartalon saavuttamisen, vaikka asuis salilla.

ViestiLähetetty: 2012-03-05 20:02:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kukkopilli kirjoitti:
Sori tilityspurkaus sun päikkyyn :oops: :oops: Kai pointtini oli sanoa, että olkaahan tyttöset tyytyväisiä, jos ja kun teillä on kropan raamit kunnossa, eikä mitään sellaisia rakenteellisia vikoja, jotka estävät oikeasti hyvän ja symmetrisen vartalon saavuttamisen, vaikka asuis salilla.

Eipä mitään! :D Ja oon mä ihan tyytyväinen, joskin tota selkänotkoa ei nyt välttämättä ihan kokonaan saakkaan pois. Aikaa vie, mutta kuuluu asiaan. Ja pienikin parannus on vaan hyväksi, enemmän tossa siis vaivaa selkäkivut, eikä niinkään ulkonäkö. Oon pahoillani tosta sun vaivasta. :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00