karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-20 18:58:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-10-14 16:23:52 
Poissa
sintti
sintti

Heissulivei ja kiitokset tsempistä Hannikki ja Authr! :hug:
... mutta 70-luvusta ei ole toivoakaan. Vaaka pompsahti takaisin 81,5 kiloon vaikka kävi jo 80,5 kilossa. Ok, käyn puntarilla ihan liian usein, viikon välein olisi kuulemma sopiva... :oops: Mutta kyllä se putosikin niin lujaa, että takapakki oli odotettavissa. En oo kyllä nyt hiilareihin sortunut. No eilen saatoin kyllä laittaa mango-chili salaatinkastiketta salaattiini ravintolassa ruokiksella... tulin ehkä popsineeksi jonkinmoisen annoksen sokeria siis...

Tänään yritin keinotekoista 450 gramman pudotusta luovuttamalla verta :D

ViestiLähetetty: 2011-10-14 17:01:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Hei totahan mä suunnittelin viime talvena kun sinnittelin jonkun kilomäärän kanssa. Pitääkin yrittää jossain vaiheessa :mrgreen:
Ei sitä koskaan tiedä, vaikka verenluovutus saisi jonkun rysäyksen aikaiseksi! En siis koskaan testannut verenluovutusta painonpudotukseen, unohtui kiireessä.

ViestiLähetetty: 2011-10-14 18:25:45 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ennuli kirjoitti:
Tänään yritin keinotekoista 450 gramman pudotusta luovuttamalla verta :D

:mrgreen:

mut kun se kävi NOIN lähellä 70-lukua, niin se on siellä ihan kohta!
mieluummin retrokukkasia kuin discohilettä \:D/

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-19 07:52:02 
Poissa
sintti
sintti

Äääh, nyt junnaa kyllä paino niin paikallaan, ettei mitään rajaa...
15.10. 81,1 kg
16.10. 80,8 kg
17.10. 81,1 kg
18.10. 80,9 kg
19.10. 81,2 kg
Se heilahtaa vuorotellen muutaman sata grammaa jompaan kumpaan suuntaan. Tikkeriä en silti päivitä. Saavutetuista linjoista ei luovuta! :D Päivitän sitten, kun mennään sen ali...
On aika tuskaista. Hiilareita ei ole juuri mennyt, eli mikälie jumi nyt päällä. Kostautuu se edellisen viikon nopea pudotus. Kyllä ehkä kroppa on kauniimmaan muotoinen ja mittanauhasta joitakin senttejä kadonnut eri puolilta kroppaa, mutta miä saan aina niin erilaisia tuloksia mittaillessa, että oon varmaan epäjohdonmukainen mittauskohdan suhteen.

Mut kun miä haluaisin jo 70-luvulle!!! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-10-19 08:50:51 
Poissa
sintti
sintti

Semmoista vielä, että töissä kaveri kysyi, että onko mun hiukset paksuntuneet. Ja siltä musta itsestäkin on tuntunut. Mulla on ollu tosi ohuet ja huonokuntoiset hiukset, kuten ekan sivun kuvista voi selkeästi nähdä. Surullisen ohkaset ne on vieläkin, mutta jotenkin musta ponnari tuntuu nykyisin paksummalta. En tiedä, onko sitten syynä karppaus, kookosöljyn syönti vai kalkki-pii pillerit, joita popsin, mutta suunta on oikea.
Myös laihtumisesta oon taas saanut kivoja kommentteja, joten ihan en oo masentunut ja toivoni menettänyt vaikka vaaka on pysähtynyt paikalleen :)

ViestiLähetetty: 2011-10-19 08:55:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Siis sulla on alle kuukaudessa pudonnut paino yli neljä kiloa, ymmärsinkö oikein? Eiköhän se 7-alkuinenkin sieltä kohta tuu, hirvee draivi päällä! Ootko miten tarkka syömisistäs?

ViestiLähetetty: 2011-10-19 08:57:49 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Suosittelen muuten oikeasti, että kannattaa kuitenkin mitata ne vyötäröt ja rinnanympärykset ja lantiot. Otat jonkun selvän merkin minkä kohdalta mittaat aina. Esim vyötärö aina navan kohdalta, lantio aina häpyluun päältä, jne. Ne luvut saattaa mennä edestakaisin, mutta mulla en se kokemus aiemmasta karppaamisesta, että ne ihonalaiset ihrat TO-della saattavat vaihtaa paikkaa! Yhtäkkiä lähtee rintojen alta neljä senttiä ja kaksi senttiä tulee lisää vyötärölle. Tai lantiosta lähtee 3 senttiä ja reisi kasvaa sentillä. Sen(kin) takia kannattaa mittanauha ottaa esille vain kerran viikossa, tulokset on luotettavampia, ja silloin näkee helpommin sen pitkänlinjan senttikadon!!

Ja silloin selviää jumeistakin paremmin, kun näkee miten sentit ropisee 8)

:smt023

Authr

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-26 06:15:02 
Poissa
sintti
sintti

Heippa ja kiitoksia vierailuista! :hug:

Edustusvaimo: Juu, olen miä aika tarkkana, pyrin olemaan syömättä mitään, missä on yli 5g hiilareita sataa kohden, enkä syö mitään hiilarillista paljon. No salaatteja kyllä joskus... Aika yksipuoliseksi on tää ruokavalio mennyt, kun pääasiassa se on munakkaita eri täytteillä. Ainoastaan ryypiskellessä tulee repsahduksia, muuten en anna itselleni yhtään liekaa. Mutta kun kahden ekan kuukauden aikana irtosi 6kg/kk :D Vaika tiesin miä, ettei se tahti jatku...

Meidän lounasravintolassa on muuten ihana tarjoilija. Niiden listalla ei ole mitään kasviskarppia. Alkuun se sanoi mulle, että keittiö voi kyllä tehdä fetasalaatin. Ja minä tyytyväisenä mussutit joka kerta fetasalaatin, kun siellä käytiin. Nyt viimeksi kun mentiin, se sanoi, että sitä ahdistaa, kun miä joudun aina pupeltamaan sitä samaa. "Ota lämmin kasvislautanen! Ne vois tehdä vaikka täytettyjä paprikoita ja kasviksia lisukkeena." Oli aivan ihanaa... ja sitten se tuli vielä sanomaan, että ens kerralla siä voisit tilata kasvisburritosta ne täytteet ja sen kanssa kasviksia. Ihan huippua! Nyt on pari päivää mennyt töissä omilla eväillä, kun maalataan seiniä, ei malta käydä syömässä. Eilenkin tein 15 tunnin työpäivän ja kotiin tulin vasta kun sippasin täysin. Kiva kun töissä on kivaa! Vaikka melkein ainahan mulla on!

Viikonloppuna kävin muoti- ja kauneusmessuilla ja siellä oli terveysmessut myös. Sain hankittua litran purkin CoCoVin kookosöljyä ja nyt vatsakin toimii taas.

Painot:
20.10. 80,4kg
22.10. 80,9kg
23.10. 79,9kg (!)
24.10. 81,3kg
25.10. 81,3kg
26.10. 80,3kg

Toi seitkytluvun puolella käynti johtuu yksinomaan ihan sairaasta nestehukasta. Lauantai meni baaritteluksi ja elimistö kuivui niin pahasti, että puheen tuottaminen oli aamuyöstä jo vaikeaa, kun ei sylkeä meinannut riittää. En sitten juonut vettä illalla, enkä vielä aamullakaan, niin vaaka näytti tuollasia feikkilukemia. Sen jälkeen sitä pitikin itseään nesteyttää oikein kunnolla ja tuloksena vähän isommat lukemat... Mutta nyt kai on suunta taas alaspäin.

Tähän mennessä mun maha on mun mielestä jotenkin kaunistunut muodoltaan, mutta nyt se alkaa jotenkin roikkua ja olla ihan löllykkä, pitöisi varmaan harkita vattiksia! Yök! ;)

ViestiLähetetty: 2011-10-26 07:51:34 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hienoa, nyt on alempana lukema kuin aiemmin kertaakaan!! =D>

Mun pitäis ehkä harkita tuollaista hienoa tositarkkaa vaakaa, joka näyttäis nuo muutaman sadan grammankin pudotukset :-k Ja sit pitäis puntaroida aina ilkosillaan, ettei vaan tule ylimääräisiä grammoja vaatteista :)

Tsemppiä, nyt ei puutu enää paljon 70-luvusta!!!

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-10-27 05:43:11 
Poissa
sintti
sintti

Authr kirjoitti:
Mun pitäis ehkä harkita tuollaista hienoa tositarkkaa vaakaa, joka näyttäis nuo muutaman sadan grammankin pudotukset :-k Ja sit pitäis puntaroida aina ilkosillaan, ettei vaan tule ylimääräisiä grammoja vaatteista :)

Joo, suosittelen. Mua ainakin motivoi huomata vaikka ihan pienikin pudotus! Mun vaaka oli aikanaan joululahja äidiltä, yritti vissiin vihjata jotain... :D

Mutta... Tättädätättädää: It's the 70's show!!!!

Paino tänään aamulla 79,7. Miä oon viimeksi iskeny tuollaisen tuloksen vaa'alle vuoden 2004 loppupuolella, että nyt oon kyllä jo pikkasen ylpeä itsestäni!

Haittapuolikin tässä laihtumisessa on, mun on ollut jo pakko päivittää aikaisemmin mun jakkupuku ja työvaatteet uusiin, mikä ei todellakaan ole halpaa. Mutta eilen, kun miä olin lähdössä kahvilaan pelailemaan Trivialia kavereiden kanssa yritin etsiä siistiä päälle pantavaa kaapista, niin musta tuntuu, että kaikki mun paidat on jotenkin kamalia telttoja. Pitäis melkein uusia kaikki! Housukoossa mun mielestä ei oo kyllä sen suurempaa muutosta tapahtunut, kun ettei farkut enää purista. Ehkä pitäisi mennä kaupaan matsailemaan? :-k
Rahanmenoa ei voi estää...

ViestiLähetetty: 2011-10-27 08:26:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

JEEEE!! =D>

Meillä on molemmilla nyt 70-luku käynnissä!!
Otetaanko yhdessä tsemppi 70-luvun puoliväliin? Tavoitteeksi vuodenvaihde? 8)

A

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-01 09:21:48 
Poissa
sintti
sintti

Authr kirjoitti:

Meillä on molemmilla nyt 70-luku käynnissä!!
Otetaanko yhdessä tsemppi 70-luvun puoliväliin? Tavoitteeksi vuodenvaihde? 8)

Ehdottomasti! Toi kuulostaa järkevältä ja saavutettavalta tavoitteelta... ja voi miä haluun olla 75-kiloinen :D Hyvä me, hyvä meidän joukkue! ;)

Miä oon nyt selättänyt painojumin ja paino putoaa taas fenomenaalista tahtia. Varmaan yksi syy on se, etten viime viikolla lounastanut ravintoloissa, vaan otin eväät mukaan, kun maalattiin niitä toimiston seiniä. Muutenkin siellä varmaan kulutti ihan hulluna, kun heilui pensselin kanssa, ja kun teki 15 tunnin päiviä, niin aikaa iltanaposteluille ei ollut... :-k
Peiliin on kiva katsoa, kun mun mielestä nyt on melkein päivittäin huomannut muutosta kropassa. Minusta miä alan jo näyttää melkein normaalipainoiselta, vaikka painoindeksin mukaan siihen on vielä 6,2 kiloa matkaa. En olisi kyllä oikeesti karppausta aloitellessa uskonut, että miä joskus pääsen tähän tai ainakaan näin nopeasti!

Haittapuolena edelleen se, että uusia vaatteita on "pakko" ostaa koko ajan uudistuvan kropan esittelemiseksi :D
Paino tänään siis 78,3 kg, hurraa!

ViestiLähetetty: 2011-11-01 13:08:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mahtavaa!!!! =D>

Kyllä minäkin aion huomenna punnita itseni oikein keveästi, että saan samoja lukemia :mrgreen:

Nyt kun sulla pysyy sama vauhti sinne vuodenvaihteeseen, niin huomaatkin olevasi jo lähellä 60-lukua :shock: ihan mahtava juttu! Ihanaa että saa ostaa uusia vaatteita! Mä lupasin itselleni, että kun tavoite on saavutettu niin mä vien teatraalisesti jonnekin kierrätykseen kaikki mun vaatteet joissa on koko suurempi kuin 40 :lol: Ja ennen kaikkea, lähden shoppailemaan ihan uuden sisällön vaatekaappiin! \:D/

Voin pitää niille puheenkin :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-04 09:48:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ennuli kirjoitti:
Varmaan yksi syy on se, etten viime viikolla lounastanut ravintoloissa, vaan otin eväät mukaan, kun maalattiin niitä toimiston seiniä. Muutenkin siellä varmaan kulutti ihan hulluna, kun heilui pensselin kanssa, ja kun teki 15 tunnin päiviä, niin aikaa iltanaposteluille ei ollut... :-k

Pitää ruveta kehittelemään kaikenmaailman iltatekemisiä ettei ehdi napostella. Jos kehittelis sellaisen lihaskuntotreenin mitä voisi tehdä telkkaria katsellessaan, niin olis ihan paras :D Vatsalihaksia on helppo tehdä telkkaria katsoessa, samoin selkälihaksia. Allitkin saa helposti kyytiä vaikka tapittaa töllöä.

Tämähän kuulostaa suunnitelmalta! Kiitos vinkistä 8)

A

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-16 09:32:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ennuli huhuu!! Missä mennään?

:hug:

A

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-11-21 17:01:03 
Poissa
sintti
sintti

Ääh, olin vähän pahalla päällä kun puntari jäi paikoilleen ja enkä sitten jaksanut täälläkään käydä raportoimassa... Mutta nytpäs se paino on taas viikon verran sitten suorastaan juossut alaspäin ja paino tänään aamulla oli 76,3!!!! Eli 20 kiloa on jo johonkin kadonnut :shock:
Ostin uudet microshortsit, kun edelliset jäivät suuriksi. Edelliset olivat siis kokoa 46 ja uudet 40!!! Ne oli kyllä varmaan reilua kokoa, ei mun housukoko voi oikeesti noin pieni olla... :D Mutta hyvältä tuntuu!

Löysin myös uuden herkun, mulla kun makeat on muuten jääneet kokonaan. Mehukeittoa (persikka-vadelmassa hiilareita on 2g sataa kohden) ja piimää sekaisin. Eri hyvää, nam! :smt007

Kiva Authr, kun olet ollut huolissasi mun katoamisesta :hug:

ViestiLähetetty: 2011-11-22 10:54:03 
Poissa
sintti
sintti

Oisko se aika päivittää kuvia? Sensuuri poistuu näköjään kilojen myötä... menköön :D

Tässä n. 78 kg
Kuva

Ja tässä eiliseltä kasvokuva:
Kuva
On nuo vähän kaventuneet!

ViestiLähetetty: 2011-11-22 11:02:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No kyllä tosissaan on kaventuneet :shock: Onnea ihan törkeän paljon saavutuksesta ja tsemppiä jatkoonkin =D> =D>

ViestiLähetetty: 2011-11-27 20:42:01 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos Kontzalez! :)

Tänään söin leivän... ja eilen kaksi perunalastua. Kunhan en nyt taas alkaisi pikkuhiljaa lipsumaan... [-X

ViestiLähetetty: 2011-11-27 22:26:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vautsi, mahtavaa! Olet muuten tosi kaunis! :smt045

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00