Heippa ja kiitoksia vierailuista!
Edustusvaimo: Juu, olen miä aika tarkkana, pyrin olemaan syömättä mitään, missä on yli 5g hiilareita sataa kohden, enkä syö mitään hiilarillista paljon. No salaatteja kyllä joskus... Aika yksipuoliseksi on tää ruokavalio mennyt, kun pääasiassa se on munakkaita eri täytteillä. Ainoastaan ryypiskellessä tulee repsahduksia, muuten en anna itselleni yhtään liekaa. Mutta kun kahden ekan kuukauden aikana irtosi 6kg/kk

Vaika tiesin miä, ettei se tahti jatku...
Meidän lounasravintolassa on muuten ihana tarjoilija. Niiden listalla ei ole mitään kasviskarppia. Alkuun se sanoi mulle, että keittiö voi kyllä tehdä fetasalaatin. Ja minä tyytyväisenä mussutit joka kerta fetasalaatin, kun siellä käytiin. Nyt viimeksi kun mentiin, se sanoi, että sitä ahdistaa, kun miä joudun aina pupeltamaan sitä samaa. "Ota lämmin kasvislautanen! Ne vois tehdä vaikka täytettyjä paprikoita ja kasviksia lisukkeena." Oli aivan ihanaa... ja sitten se tuli vielä sanomaan, että ens kerralla siä voisit tilata kasvisburritosta ne täytteet ja sen kanssa kasviksia. Ihan huippua! Nyt on pari päivää mennyt töissä omilla eväillä, kun maalataan seiniä, ei malta käydä syömässä. Eilenkin tein 15 tunnin työpäivän ja kotiin tulin vasta kun sippasin täysin. Kiva kun töissä on kivaa! Vaikka melkein ainahan mulla on!
Viikonloppuna kävin muoti- ja kauneusmessuilla ja siellä oli terveysmessut myös. Sain hankittua litran purkin CoCoVin kookosöljyä ja nyt vatsakin toimii taas.
Painot:
20.10. 80,4kg
22.10. 80,9kg
23.10. 79,9kg (!)
24.10. 81,3kg
25.10. 81,3kg
26.10. 80,3kg
Toi seitkytluvun puolella käynti johtuu yksinomaan ihan sairaasta nestehukasta. Lauantai meni baaritteluksi ja elimistö kuivui niin pahasti, että puheen tuottaminen oli aamuyöstä jo vaikeaa, kun ei sylkeä meinannut riittää. En sitten juonut vettä illalla, enkä vielä aamullakaan, niin vaaka näytti tuollasia feikkilukemia. Sen jälkeen sitä pitikin itseään nesteyttää oikein kunnolla ja tuloksena vähän isommat lukemat... Mutta nyt kai on suunta taas alaspäin.
Tähän mennessä mun maha on mun mielestä jotenkin kaunistunut muodoltaan, mutta nyt se alkaa jotenkin roikkua ja olla ihan löllykkä, pitöisi varmaan harkita vattiksia! Yök!