karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-05 09:49:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-23 07:34:26 
Poissa
sintti
sintti

Paino junnaa paikoillaan. Nyt painoa 67.8 eli +100g. :(

ViestiLähetetty: 2012-01-30 07:02:51 
Poissa
sintti
sintti

Paino tänään 67.4kg eli -400g :) Nyt o paino junnannu tässä samassa jo aika pitkään mutta periksi ei anneta!
Olen laittanut tavoitteeksi, että joka kuukausi pitäisi se -2kg:a lähteä jotta kesäkuun alussa olisin -10kg:a kevyempi.
Tammikuun tavoite on hienosti saavutettu, tosin nämä kilot on lähtenyt helposti, koska ne on olleet nestettä. Nyt sitten pitää alkaa kunnolla karppaamaan jotta tavoitteeseen pääsee. Helmikuun lopussa pitäisi siis painon olla 66kg.

ViestiLähetetty: 2012-02-07 06:12:30 
Poissa
sintti
sintti

Ei muutoksia, paino seilaa ees sun taas :? Tosin viikonloppuna repsahdin ja söin pitsaa + kääretorttua ja karkkia #-o Niitä tässä nyt sitten sulatellaan.....kirjoittelen taas kun jotain oikeesti tapahtuu

ViestiLähetetty: 2012-02-11 16:12:41 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Tsemppiä, Kalla :) ! Sä pystyt siihen kyllä, mutta salli repsuilu vain kerran kuussa -> kerran viikossa on liikaa. I KNOW, usko mua (nimimerkillä jojokarppaaja jo vuodesta 2008 :lol: )

Ollaan sitten tulevia kollegoja :wink: . Mä valmistun syksyllä (toivottavasti) sairaanhoitajaksi. Pitää hoitaa nyt kolme harjoittelua melkein putkeen, jotta se onnistuu, siis kiriminen. "Oikea" valmistuminen olis vasta keväällä 2013. Kiire työelämään on kova.

Mun vuosikurssilaisista monikin kannattaa karppaamista -tosin itsekuria sen toteuttamiseen ei löydy moneltakaan. Mut siis teknisesti kyllä tunnustaa vaikutukset ja pitää ihan hyvänä systeeminä. Opettajat ne on ne, jotka päitään pyörittelee tulevien sairaanhoitajien mielipiteille ja väärille uskomuksille :roll: .

Mut oikein hyvää kevättä sulle ja pysy kovana!!! Mä lähden nyt lukemaan tehon tenttiin :x . Moi!

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2012-02-12 10:58:37 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos kannustuksesta Jolea! :hug:

Joo minäki oon kyllä jojokarpannut jo niin pitkään, että tiedän ettei repsuja kannata jokaviikko sallia, kerran kuussa on hyvä. :)
Heii, sinäki oot kiriny opinnoissa, hienoa! =D> Tiedän tunteen kun on monta harjoittelua putkeen, sitte vielä usein sattuu koulupäiviä harjoittelujaksolle ja koita siinä sitten saada tunnit täyteen. Välillä on ihan sippi :?

Niin siis minäkihän valmistuisin oikeasti vasta 2013 kesällä, olen kirinyt opintoja siten että saan paperit nyt kesäkuun puolella. 2,5- vuoteen saan suoritettua opinnot :D

Sain muuten taas työharjottelussa kuulla kunniani karppaamisen suhteen :evil: On se kumma ku ihmisillä on käsitys, että karppaus on yhtäkuin rasvan lappaamista ja vaikka kuin yrittää selittää niin ei mene perille. Toinen asia on, että ihmetellään miten ihminen voi tulla ilman hiilareita toimeen, kun elimistöhän tarvii niitä? Juu juu tarvii tarvii ja eihän karppaus ole sitä ettei hiilareita syödä ollenkaan, siinä karsitaan huonot hiilarit veks....huoh. Enää en kerro kellekkään, että karppaan, ei jaksa aina olla selittelemässä omia valintoja :evil:

Mutta hei, tsemppiä sullekin karppaamiseen ja opintoihin! Kyllä se ahkeruus lopulta palkitaan :)

ps. mihin suuntaudut?

Ai niin, paino oli aamulla 67kg eli hieman ollaan tultu alaspäin :smt038

ViestiLähetetty: 2012-02-14 18:01:22 
Poissa
sintti
sintti

Masennus päivä :( Kävin aamulla puntarilla ja lukema oli 67.7kg #-o Alko niin ottaa pattiin. En ymmärrä mistä tämä painon seilaaminen johtuu, kun kuitenkin olen pysynyt ruokavaliossa hyvin kiinni. Pari kertaa olen sortunut pitsaan ja herkkuihin mutta olen kuitenkin pian palannut ruotuun. Sitten oli vielä muutenkin huonopäivä niin menin kauppaan ja ostin suklaata, sitä tässä nyt sitten sulatellaan ja voivotellaan :? Jospa huomenna olis parempi päivä.

Olenkin miettinyt,että heitänkö tuolla vaakalla vesilintua ja siirryn mittanauhaan, kun kuitenkin vyötäröltä oli tippunut -9cm. Ihmettelen vaan miksei se näy painossa? :?:

ViestiLähetetty: 2012-02-15 06:02:14 
Poissa
sintti
sintti

Niin, ei sitten vielä lähtenyt vaaka linnun matkaan. Tänä aamuna paino 66.9kg :shock: Mitä ihmettä tää painon seilaaminen oikein on :?:

ViestiLähetetty: 2012-02-15 06:28:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kalla kirjoitti:
Olenkin miettinyt,että heitänkö tuolla vaakalla vesilintua ja

Huomenta
kyllä siihen digi vaakaankin vaikuttaa missä kohtaa siinä seisoo tai onko minne päin kallellaan.
hyppää välillä pois ja mittaa uudestaan ja katso sitten usean mittauksen keskiarvo.

ja nesteet ne painoa keikuttaa, ei läski.

ViestiLähetetty: 2012-02-17 16:43:18 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Moi :smt039 !

Mä ajattelin leikkuriin anestesiahoitajaksi... Tai sitten mielenterveyteen. Mut uskoisin ton leikkaussalin olevan mun juttuni :D . Entäs sä?

Hyvää viikkistä! :smt043

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2012-02-17 17:43:21 
Poissa
sintti
sintti

Heii, leikkuriin minäki suuntaudun ja anestesiahoitajaksi mielin :D

ViestiLähetetty: 2012-02-17 20:26:18 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

:smt023 Hauskaa!

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-02-26 09:52:42 
Poissa
sintti
sintti

Sarjassamme v-käyrän nousua :twisted: Paino vaan heittelee + / - 100-300g välillä. Välillä nousee ja sitten taas laskee. Nyt se on totaali jysähtänyt tuohon 67.2kg paikeille. Ei putoa, ei sitten millään! :? Oon kyllä välillä pitänyt yhden herkuttelupäivän mutta se on jääny siihen, en ole lipsunut moneksi päiväksi herkuttelemaan. Liikuntaa en ole ehtinyt harrastaa, paitti vatsa- ja selkälihaksia treenaan jokatoinen päivä.

Tässäpä hieman tämänhetkisiä mittoja:
Aloitus 26.12.11 -------------------> Tilanne nyt

Paino: 70.1kg --------------------> 67.2kg (- 2.9kg)
Rinnanymp.:96cm ----------------> 93cm (-3cm)
Vyötärö: 89cm ----------------> 81 cm (-8cm)
Lantio: 96cm --------------------> 90 cm (-6cm)
Reisi: 58cm ----------------------> 56cm (-2cm)
Peppu: 100cm -------------------> 97 cm (-3cm)

Onhan tässä nyt jotai sentäs tapahtunut mutta kun se on niin kumma, että ite vaan kyttää tuota painoa ja odottaa sen tippuvan huimaa vauhtia :? Välillä tuntuu, että nyt luovutan mutta sitten kuitenkaan sinni ei anna periksi, onneksi :wink: Vaikka paino ei tipu niin olo on hyvä, en jaksa syödä paljoa ja ei ole koko ajan kauhee hiilariturvotus päällä :D

Olen käynyt kerran viikossa vaakalla, uskaltaiskohan heittäytyä ja käydä seuraavan kerran vasta kuukauden päästä? Josko sitä osais sitten olla stressaamatta tai sitten käy niin, että paino hurahtaa kunnolla ylöspäin?!? #-o

ViestiLähetetty: 2012-03-01 16:54:02 
Poissa
sintti
sintti

Lipsuu, lipsuu, eilen suklaata, tänään kakkua ja makaroonia #-o Paino vaan jumittaa, heittelee +/ - 500g ](*,)
Lipsumiset jää silti tähän, en halua sitä inhaa hiilaripöhöä missää nimessä takas =; Mutta vaakalle hyppään seuraavan kerran vasta tämän kuun lopussa, jospa se veis hieman stressiä pois ja toisaalta tois motivaatiota lisää. Joten palaan sitten takas ilmottelemaan lukemia :smt039

ViestiLähetetty: 2012-03-02 06:44:55 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Kovin tuntuu olevan seillä liukkaat kelit, joo :lol: . Jos lipsumisesta huolimatta paino vain jumittaa, niin eihän se oo ollenkaan paha! Mulle tollasesta tulis heti kilo, joka ei lähtis millään ilveellä... Hyvin on aikaa tiputella, hitaasti ja varmasti lipsut minimoiden. Kyllä se siitä \:D/

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-03-02 19:04:34 
Poissa
sintti
sintti

joo ja tuo ihme liukkaus jatkui vielä tänäänkin :wink: Hitto ku niin tympäsee, niin ajattelin vetästä oikein kunnon hiilarimättöähkyällötysolon ja sitä tässä nyt sitten maha kipeenä sulatellaan :sick:

ViestiLähetetty: 2012-03-09 06:27:01 
Poissa
sintti
sintti

No niin, nyt on saatu hiilaritankkaus päätökseen ja paripäivää olen taas oltu hyvinkin karpisti, jotenka päätin hypätä vaakalle ja katsoa mistä sitä taas lähetään painoa pudottamaan ja yllätys olikin suuri, kun lukemat oli 66.5kg! Eli pudotusta tullut kuitenkin -700g hiilarimössöistä huolimatta :smt038 Kävin toisenkin kerran, kun en meinannut uskoa ja sama luku tuli. Nyt vaan pitää toivoa ettei se kohta taas pomsahda päälle 67kg:n....

ViestiLähetetty: 2012-04-08 07:52:24 
Poissa
sintti
sintti

Täällä ollaan taas. Painon kans kamppailu jatkuu, minä vastaan paino ja minä aion voittaa! :twisted:
Paino tänä aamuna 67.1kg [-X Mitat on pysyneet samassa. Leipää olen syönyt aikasta paljon, karppi sellaista ja eilen oli ihan pakko ostaa tuoretta ruisleipää ja nami että oli hyvää :D Valmistujaisjuhlat olis kesäkuun 17pvä joten siihen asti on armon aikaa kamppailla tämän painon kanssa. Olen odottanut, että noi pyörätiet sulais niin pääsisin kunnolla pyöräilemään, eilen ostin jo kilometrimittarin valmiiksi :D Kahvakuula ja jumppapalloki löytyy ja niitä olenkin nyt käyttänyt 3-4kertaa viikossa.

Vaakalla aion käydä ainakin kerran viikossa jotta näen mihin suuntaan ollaan menossa. Nyt hyvällä motivaatiolla taas eteenpäin ja nauttikaamme keväästä :smt038

ViestiLähetetty: 2012-04-11 15:27:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kalla kirjoitti:
ja arvaappa vaan olenko saanut kuulla tästä minun "ihmeellisestä dieetistä" Siinähän syödään vain rasvaa. Miten sinä tulevana terveydenhuollon ammattilaisena voit syödä noin ja ethän nyt ainakaan potilaille sitä mainosta :evil: Aina en edes jaksa selittää syömisiäni muille. Jännä kuin ihmiset mieltää tän dieetiksi...

Olen itsekkin muutamaa rästitenttiä vaille valmis sairaanhoitaja :D Mutta olen ilokseni huomannut, että tämä buumi on vallannut työpaikkani. Jokaiselta osastolta missä olen keikkaillut, on löytynyt 1-4 karppaajaa :) Naurattaa, kun työpaikan jääkaappi on aina partaäijää piukassa :lol:

Kampanjasivuni

ViestiLähetetty: 2012-04-11 19:28:34 
Poissa
sintti
sintti

Joo olen muuten itsekin nyt huomannut ettei kuitenkaan löydy paikkaa jossa ei olisi vähintään yksi karppaaja minun lisäkseni :wink: Mutta sitten löytyy niitä tupisijoitakin jotka eivät millään voi ymmärtää tätä "dieettiä!

Mutta en enää kuuntele mitä muut sanoo, jos eivät itse ole kokeilleet eivät tiedä mitä puhuvat. [-X
Vaikka mulla ei nyt paino olekaan tippunut paljoa niin olo on hyvä, ei väsytä koko ajan ja se inhottava turvotus on poissa, joka kylläkin pitää aina välillä suklaalla itelle hommata, että taas tajuaa miltä se olo tuntuu :oops:

ViestiLähetetty: 2012-04-11 19:40:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Olen huomannu et muutama lääkärikin vetelee karpisti sairaalan ruokasalissa :D

Kampanjasivuni

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00