karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-30 14:30:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Muutoksen tiellä
ViestiLähetetty: 2013-03-01 18:12:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Duoda duoda...

Kasviksia on hirmusti enemmän kuin salaatti ja kurkku....
Kaaleja on montaa lajia, kesäkurpitsaa, munakoiso, sipulit, tomaatit paprikat....

Monipuolisesti kylminä ja kuumina, muussina, soseena, lohkoina, raastettuna...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-03-01 18:32:56 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

iso isä kirjoitti:
Duoda duoda...

Kasviksia on hirmusti enemmän kuin salaatti ja kurkku....
Kaaleja on montaa lajia, kesäkurpitsaa, munakoiso, sipulit, tomaatit paprikat....

Monipuolisesti kylminä ja kuumina, muussina, soseena, lohkoina, raastettuna...

Kyllä, kyllä. Noista on vaan harva ku maistuu tai jaksaa alkaa laittamaan evääksi asti. Käytännössä se on salaatti ja kurkku tai sitten kummana versiona kaupan pakastealtaasta jokin valmis kasvissekoitus.

Tomaatista söin itseni ulos ensimmäisessä karppauskokeilussa. Paprika ja sipuli ei oo mun juttu ollut ikinä (paitsi valkosipuli). Kaali olis kyllä harkinnassa, muttei kylmänä. Pitänee kaivaa jostain jokin yksinkertainen resepti miten kaalin saa hyödynnettyä. :?

Jokos iso isä on saanut sydänasiat kuntoon?

ViestiLähetetty: 2013-03-05 10:17:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pientä kaali-porkkanamainosta: prismassa(meidän :wink: ) on Rasilaisen hapankaalin vieressä rasilaisenherkkusalaatti/ raaste, joka on tosiherkullista. Ei niin hapanta, mutta kylmää hyvää ja nopeasti saa ruoaksi.

ViestiLähetetty: 2013-03-08 11:17:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

01.03.2013 138,4 kg
08.03.2013 136,1 kg

4 liikuntasuoritusta. Ei kummoinen tulos aloitusviikoksi, mutta katsotaan miten seuraava viikko menee.

5 ensimmäistä päivää meni ihan ilman mielitekoja makean suhteen. Yritän välttää iteselleni pahinta mahdollista houkutinta eli en mene nälkäisenä kauppaan. Pahimmat hetket onkin olleet kun on päässyt kaupasta kotiin ja purkanut tavarat kaappiin. Siinä vaiheessa on tuntunut, että voisin syödä pari suklaapatukkaa. Kuten olen suunnilleen aina tehnyt. Tuosta tavasta onkin hyvä päästä irti. Tosiaan 5 päivää meni hyvin, mutta nyt on kolmatta päivää pinna niin kireällä, ettei tosikaan. Kaikki pienen pienetkin vastoinkäymiset v*tuttaa suunnattomasti. Eikö liikunnalla pitänyt olla stressiä poistava vaikutus? Nyt just ei siltä tunnu.

ViestiLähetetty: 2013-03-08 22:28:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Yksi pallokala tuli toivottamaan sulle tsemppiä :)
Mun mielestä tuo sun viikkopudotus on aivan superhyvä. Älä ole liian kriittinen saavuttamiisi tuloksiin! Mulla on neljäs karppauskerta menossa, ja ekan kuukauden saldo oli "huikeat" -2,7 kg...Mutta minkäs tekee, lähtee omaa tahtiaan. Ei auta kun sinnikkäästi jatkaa.

Syötkö muuten pähkinöitä tai manteleita? Tuli vaan mieleen, että auttaisiko jos pitäisit niitä ns käden ulottuvilla pienen määrän, ja napsaisisit suuhun silloin kun tuntuu että nälkä iskee ja ruokaa pitää saada h-e-t-i.

:smt006

ViestiLähetetty: 2013-03-09 14:34:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

kevätkääryle kirjoitti:
Yksi pallokala tuli toivottamaan sulle tsemppiä :)
Mun mielestä tuo sun viikkopudotus on aivan superhyvä. Älä ole liian kriittinen saavuttamiisi tuloksiin! Mulla on neljäs karppauskerta menossa, ja ekan kuukauden saldo oli "huikeat" -2,7 kg...Mutta minkäs tekee, lähtee omaa tahtiaan. Ei auta kun sinnikkäästi jatkaa.

Syötkö muuten pähkinöitä tai manteleita? Tuli vaan mieleen, että auttaisiko jos pitäisit niitä ns käden ulottuvilla pienen määrän, ja napsaisisit suuhun silloin kun tuntuu että nälkä iskee ja ruokaa pitää saada h-e-t-i.

:smt006

Kiitos!

Ajattelen tuota aloitusta verrattuna lokakuuhun, jolloin edellisen kerran aloitin. Silloin takana oli kohtuu järkevää syömistä yli kuukauden. Ennen tätä viimeisintä aloitusta olen mättänyt pari kuukautta aivan surutta kaikkea mahdollista. Silti aika lailla samoissa eka viikon pudotus. No, tärkeämpää olisi, että tulevat viikot sujuisivat ok. Vaikka tässä ei periaatteessa ole kiirettä mihinkään, niin motivaation kannalta sellainen lähemmäs kilo kuin puolikas per viikko olisi hyväksi. Ei pitäisi olla kohtuuton vaatimus kun kuitenkin 50 kg ylipainoa.

En syö pähkinöitä. Syystä että 100g maapähkinöitä ei tunnu meikäläisellä missään, mutta se tuo jo ennestään isoihin kalorimääriin liian paljon "turhia" kaloreita sekä 13 g hiilareita. Olisi silti harkinnan arvoinen juttu alkaa pitää autossa ihan pientä rasiallista pähkinöitä kaiken varalta, samoin ehkä töissä.

Lisäksi noissa pähkinöissä on se kun niitä tulee ostettua kilon pussissa niin niitä on vähän turhan paljon kotona aina saatavilla. Meinaan kun tulee nälkä eikä viitsi/ehdi tehdä ruokaa, niin sitä hakee ensin kourallisen, sitten toisen, kolmannen ja illalla huomaa niitä menneen kolmesataa grammaa.

Juuri nyt on sellainen tilanne, ettei onneksi ole mitään naposteltavaa kotona. Söin "aamiaiseksi" pekonimunakkaan noin 3,5 tuntia sitten ja nyt jo tolkuton nälkä. Loppupäiväksi olisi varattu reiluhko annos kaalilaatikkoa. Siltikin tiedän, ettei tule riittämään. Jotain karppia iltapalaa pakko lähteä etsimään lähikaupasta... Alan olla eri mieltä iso isän kanssa, joka sanoi, ettei karpatessa pidä tuntea nälkää. Minun taitaa olla pakko, jos aion saada painoa pois.

ViestiLähetetty: 2013-03-09 14:54:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No joo...Nälkä ja nälkä...

Terve nälän tunne tulee, silloin alkaa miettimään jotta mitähän tänään...
Mutta sellainen "kaikkihetimulle" nälkää ei pitäisi tulla.

Laita kaalilaatikkoon nokare voita, kermaa tai rasvaista juustoa, pitää nälkää paremmin.
Maapähkinä ei ole pähkinä vaan papu :wink:
Mantelit esim käy paremmin nälän siirtoon.

Mutta hyvin on tainnut alkaa ja yksilöitä kun ollaan niin tapojakin on monia.

Tsemppiä jatkoon.

ViestiLähetetty: 2013-03-15 14:17:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

01.03.2013 138,4 kg
08.03.2013 136,1 kg
15.03.2013 136,1 kg

Ei liikuntaa tällä viikolla.

Tämä ei taida muuta kommenttia vaatia kuin :cry: :x :shock: :roll: Jos silti muutama sananen, niin olen mielestäni syönyt erittäin maltillisesti tällä viikolla. Liikunta jäi väliin kun viikonloppuna ei tuntunut, että viitsisi ja alkuviikosta nenä on vuotanut joka aamu. Ei edes oikeaa flunssaa, mutta ehkä vähän siihen suuntaan enkä halunut riskeerata pitkään jonottamaani hammashoitolakäyntiä sairastumalla. Torstaina tuon piti siis olla ja to-aamuna sain puhelun, että suuhygienistimme on sairaana, joten palataan asiaan kuukauden kuluttua. :cry: Nenä vuotaa edelleen ja veto tyystin poissa, mutta pakko kai tässä on aktivoitua. Positiivinen anti kun olin maanantaina koko pitkän päivän reissussa ja pysyin silti helposti karppieväissä. Kävin mummolassakin vierailulla ja kai ensimmäisen kerran eläissäni siinä talossa maltoin kahvipöydässä olla ottamatta pullaa tai keksiä. :D Illalla kotiin ajellessani ehdin nippa nappa Lidliin kauppaan. Oli jo nälkä kuin sudella, mutta en langennut poimimaan kassalta Twixia tai lakumattoa kyytiin. Yöllä toki TV:n ääressä meni 300 g pistaasipähkinöitä. Silti kokonaisuutena tyytyväinen itsekuriin mitä erityisesti maanantaina ja muutenkin tässä kahden viikon aikana olen esittänyt. Tavoite on ollut täydellinen kieltäytyminen karkeista, jäätelöstä ja leivonnaisista. Muutamaa kauppareissua lukuunottamatta ei ole ollut vaikeaakaan.

En voi ollenkään käsittää, miten paino ei ole tippunut lainkaan viikon aikana. Katson vielä viikon ja sitten on muutettava jotain, jos tulos on sama.

ViestiLähetetty: 2013-03-15 15:40:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä hyvä.
Kyllä se paino sieltä tippuu.
Malttia sulla tuntuu riittävän.
Kevättä!

ViestiLähetetty: 2013-03-15 16:50:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

iso isä kirjoitti:
Hyvä hyvä.
Kyllä se paino sieltä tippuu.
Malttia sulla tuntuu riittävän.
Kevättä!

Jep, olis todella suotavaa, että tippuis. Tiedä tuosta maltista, mutta en näe muuta vaihtoehtoa kuin tehdä mielestäni oikeita asioita ja uskoa tuloksen tulevan ennemmin tai myöhemmin. Alkuun oli todella epätoivoinen tunnelma tänä aamuna punnituksen jälkeen, mutta nyt tässä alkaa olla sellainen kulmahampaat esiin -fiilis ja taistelu jatkuu. En halua edes ajatella, miltä tuntuis, jos tähän vaikka tulis vielä pari nollaviikkoa jatkoksi.

Oikein hyvää kevättä iso isällekin! Ja kaikille muillekin lukijoille!

Toistan vielä kysymykseni iso isälle, jotta joko sydänoperaatio tehty tai päivä määrätty?

ViestiLähetetty: 2013-03-16 20:42:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Äh, siihen katkes totaalikieltäytyminen makeasta. Ajattelemattomat/tietämättömät vieraat toi tullessaan 300g pussin karkkeja enkä hennonnut heittää roskiin ku lähtivät. Nakkasin kaappiin ja ajattelin, että kyl se ens lumiin kestää. Sitten tuli nälkä ja kaikki pyhät lupaukset "unohtui" sen siliän tien. Kestihän ne melkein 5 tuntia kuitenkin. :)

Normisti tuollasesta vaan intoutuu mättämään oikein kunnolla, nyt ei tehny mieli lisää vaan melkein piti käydä oksentamassa. Toivottavasti tämä tunne kestää, niin jatkossa ei hätiä mitiä.

ViestiLähetetty: 2013-03-25 19:26:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Painoa en viime viikolla punninnut ollenkaan ja näin ollen en sitä tännekään päivittänyt. Itse asiassa unohdin koko punnituksen, enkä muistamisen jälkeen kokenut seuraavinä päivinä tarpeelliseksi.

Kohta 25 päivää takana ja tuossa edellisessä viestissä mainittua karkkipussia lukuun ottamatta olen pysynyt yllättävänkin helposti "sallituissa" eväissä. Ainakin melkein. Aspartaamin kohdalta lakko ei ole pitänyt ollenkaan, Pepsi Max maistuu aivan taivaalliselta ja sitä on varmaan puolen tusinaa isoa pulloa mennyt viimeisen parin viikon aikana. En tiedä onko siinä maussa tapahtunut jokin muutos vuosien varrella vai onko makuaisti ehtinyt jo hieman karppiintua. Olin joskus opiskeluaikoina Pepsi Maxin suurkuluttaja ja sitten lopetin sen juomisen. Sen jälkeen olen silloin tällöin maistanut, jos jossain on ollut tarjolla, mutta todennut maun tavallaan laimeaksi/väljähtyneeksi. Nyt kun ostin ensimmäisen pullon pitkään, pitkään aikaan piti ensimmäistä lasillista juodessa käydä tarkistamasta, että olinko perskeles huolimattomuuttani ottanut normi Pepsiä. No, niin ei ollut käynyt, mutta maku oli sopivan makea Max versiossakin. Lisäksi olen päässyt vuosien tauon jälkeen kermakahvin makuun, mutta siinä on sellainen kolmiyhteys mihin kuuluu kerman ja kahvin lisäksi sokeri. Arvioisin annosteluksi keskimäärin noin 3 palaa per päivä.

Se on positiivista ja vähän kummastuttanutkin, ettei Pepsi Max tai sokeroitu kermakahvi ole aiheuttanut muita mielitekoja makean suhteen. Siihen tosin vaikuttanee, että olen tietoisesti yrittänyt olla kärsimättä nälästä. Karppiruokaa on sitten syöty varsin surutta. Laskemattakin tiedän proteiinia tulleen varmasti yli kaikkien suositusten. Vedän kuitenkin vielä jonkin aikaa tällä systeemillä, koska mieliteot kielletyn suhteen on todella vähissä. Viime viikolla makeishyllyjen ohittamisesta ei tullut ajatustakaan sortumisen suuntaan, mitä pidän hyvänä merkkinä. Tilanne voi olla kyllä toinen kun alan rajoittaa kaloreita sitten joskus.

Todennäköisesti jätän punituksen väliin vielä tällä ja ensi viikollakin. En ole jaksanut liikkua ja syönytkin siis reilusti, niin todennäköisesti paino ei ole tippunut tai on hyvin vähän. En halua mahdollisen nollapunnituksen tuomaa v*tutusta tähän kaiken muun päälle enää. Kestän todennäköisesti paremmin pientä epätietoisuutta kuin huonoja pudotuslukemia. Ajattelen, että oikeita asioita tekemällä tuloksia tulee joskus ihan väkisinkin. Toki karppiruoan mättäminen surutta ei ole oikein tekemistä, mutta ehkä sittenkin pienin paha juuri nyt. Muuten motivaatio ei kauhean kova ole juuri minkään muun suhteen, mutta jotenkin on koko ajan halu nähdä peilikuva kun saa 120 kg rikki. Siihen asti yritän kieltäytyä täydellisesti karkeista, jäätelöstä ja leivonnaisista.

Kahvin, Pepsi Maxin ja liikunnan suhteen nyt laitettava mietintämyssy päähän. Olen ollut huomaavinani, että viimeisen parin viikon aika vatsan toiminta olisi merkitsevästi hidastunut. Suuhunpantavien puolella ainoa muutos on ollut kahvi ja Pepsi Max. Tosin olen lopettanut Activia -jogurttien syömisen ja samalla niiden kanssa pellavansiemenrouheen. Kaikki nämä tietenkin osaltaa vaikuttaa. Helppo ratkaisu olisi näiden juomien karsiminen pois, mutten sitä haluaisi tehdä. Ehkä kookosöljy olisi ratkaisu, jos vain keksisi mistä sitä saa.

Näillä ajatuksilla jatkuu. Epätietoisin, mutta positiivissävytteisin tunnelmin.

ViestiLähetetty: 2013-03-25 19:38:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kookosöljyä saat mistä tahansa luontaistuoteliikkeestä. Siinä kohtaa kannattaa ostaa kunnollista extra-neitsyttä, ei mitään liirumlaarumia. Sitä voi laittaa kahviin, teehen, syödä pelkältään tai paistaa siinä sitä kaalia, minkä paistamista jossain kohtaa mietit. Sopii nimittäin tosi hyvin 8)

ViestiLähetetty: 2013-03-25 19:48:41 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Saari63 kirjoitti:
Kookosöljyä saat mistä tahansa luontaistuoteliikkeestä. Siinä kohtaa kannattaa ostaa kunnollista extra-neitsyttä, ei mitään liirumlaarumia. Sitä voi laittaa kahviin, teehen, syödä pelkältään tai paistaa siinä sitä kaalia, minkä paistamista jossain kohtaa mietit. Sopii nimittäin tosi hyvin 8)

Kiitti vinkeistä! :D

Osaatko heittää valistunutta arvausta, minkä hintaista tuollainen extra-virgin öljy mahtaa olla?

Kaalin paistaminen oli joo mielessä, mutta eipä ole vielä saanut aikaiseksi. Uus ruoka-aine mulle, niin eipä sitä kaupassa meinaa millään muistaa. :oops:

ViestiLähetetty: 2013-03-25 20:02:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips.
Sitä kookosöljyä löytyy myös ihan tavan kaupoista. Öljyhyllystä.
Monen merkkistä ja kokoista.
hinnat vitosesta ylöspäin.
On kiinteässä muodossa, joten älä ihmettele ottei loisku...
Muuttuu juoksevaksi jo alle kädenlämmön.

ViestiLähetetty: 2013-03-26 22:16:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Viikonlopun reippaampien karppisyöminkien jälkeen tasapainotin vähän kaloreita.

Laskin huvikseni suht tarkasti ja sain lukemat (rasva/proteiini/hh):
Eilen 1046 kcal (86/42/26)
Tänään 1208 kcal (68/132/17)

Eilinen meni hyvin, mutta oli jotenkin tekopirteä olo. Illalla ei mainannut saada unta kun nälkä jäyti sielua. Yöllä sain nukuttua vajaat 5 tuntia. Kun heräsin, niin heikotti ja kurkkua kuristi. Yläkropassa jonkinlaisia heikotusaaltoja, välillä tuntui ettei pysy penkillä istumassa. Vedin vähän aikaa happea ja söin kunnon munakasaamiaisen ja sen jälkeen elämä alkoi voittaa. 8 h aamiaisen jälkeen päivälliseksi broilerifileitä + kurkkua + salaattia ja kahvi 2 sokerilla päälle. Iltasella saunan jälkeen vetelin loput fileet ja kupin kahvia päälle. Myöhemmin mennee vielä kuppi teetä. Tänään aivan loistava olo kun aamupalasta meni puolikas tuntia eikä oikeaa näläntunnetta ole sen jälkeen ollut. Nyt fiilis on sellainen, että jotain menisi jos olisi tarjolla, mutta jääkaapissa valojen lisäksi vain kurkkua ja jäävuorisalaatti eikä taida nyt ne enää maistua.

Ihmettelen tuota tajutonta heikotusta. Ei hiilaritkaan mitkään hirmu alhaiset ja nekin vielä iltapainotteisesti. Ehkä se pudotus kalorien suhteen oli viikonloppuun nähden liian jyrkkä. Nukkumaanmennessä sykekään ei meinannut rauhoittua. Jotenkin yhdistän tuon heikotuksen vieläkin sydämeen vaikka näyttäisi johtuvan alhaisista kaloreista, mut ei kai se yhteyttä silti kumoa. Toisaalta tänään huippufiilis aamiaisen jälkeen ja vain 150 kcal enemmän. Tiedä tuota sitten. Tuo tunne, että jokin kuristaa kurkkua on oikeastaan pahinta. Viimeksi tuota ollut useampi kuukausi sitten melatoniinin syömisen yhteydessä vielä pahempana. On niin ikävä tunne, ettei ehdoin tahdoin halua kokea.

Voisi taas vaihteeksi vähän aikaa laskeskella kaloreita edes sinne päin ja katsoa toistuuko oireet kun vetää seuraavan kerran kalorit tuhanen pintaan.

ViestiLähetetty: 2013-03-30 13:41:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

01.03.2013 138,4 kg
08.03.2013 136,1 kg
15.03.2013 136,1 kg
30.03.2013 133,7 kg

Kahden edellisen viikon aikana vain kerran liikuntaa. :oops: :(

Alkuviikon kalorit muotoutuivat lopulta:
Ma 1046 kcal (86/42/26)
Ti 1266 kcal (70/134/25)
Ke 1699 kcal (127/98/41)
To repes täysin ja meni reilusti yli 3000 kcal
Pe muuten hyvä mut iltapalaksi lämmitin purkillisen hernekeittoa eli hh:ta aivan karmeasti, muttei muuten paha

Otin lopulta lukeman, että saan 4 viikon vertailuarvon. Aika samoja latuja näyttää menevän tippuminen; viimeksi ensimmäiset 4 viikkoa -4,6 kg ja nyt siis -4,7 kg. Sen verran on kieltäytymisiä ollut, että kilon parempaa olisin toivonut/odottanut. Ääh, mut nyt on taas karmean heikko olo ja rinnassa jyskyttää.

ViestiLähetetty: 2013-04-01 14:10:30 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ensimmäinen kuukausi takana. 29/31 päivää pysyin erossa makeasta, mikä on se suurin kompastuskivi minulle. Toinen lankeaminen tuli kun pääsiäisenä ostin paketillisen jäätelöä. Se kai tässä on kuitenkin hyvä, ettei makeanhimo ole jäänyt päälle. Olen oikeastaan aika yllättynyt miten helposti tämä on mennyt. Toi jäätelökin oli suurelta osin sen takia kun petyin kuukausitulokseen ja ajattelin, ettei totaalikieltäytymisestä ole mitään iloa kun viimeksi sama tulos tuli useammilla repsupäivillä alhaisemmasta lähtöpainosta. Puhtaasti numeroissa tulos ei tosiaan olut odotettu, joten kokonaiskaloreihin jatkossa kinnitettävä enemmän huomiota. Se vain pitäisi keksiä, jotta tähtääkö päivässä 1300 kcal vai 1800 kcal tai kenties jopa 2300 kcal. Puhdasta matematiikkaahan tämä on, mutta kun kaloritarpeesta on vain jonkinmoinen arvaus, niin ei turhan helppoa. Sen olen nyt oppinut, että yhden päivän voi vetää tosi alhaisilla kaloreilla ja toisenkin ehkä nippa nappa, mutta pitempi jakso johtaa väistämättä hillittömään mässäilyyn.

Jätän nyt Pepsi Maxit pois, mutta sokeroitu kermakahvi jää toistaiseksi. Aktivoituminen líikunnan suhteen - ja miksei muunkin - voisi olla kova juttu. Ei vain ole yhtään energiaa.

ViestiLähetetty: 2013-04-06 18:42:10 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jah, jonkinlaista viikkopäivitystä. Kuukautta kulunut melkein 6 päivää ja repsuja 3 päivänä. Tänään luultavasti 4. repsupäivä. Määrät toki hyvin inhimillisiä, ettei kokonaiskalorit aivan mahdottomiin ole karanneet, mutta hiilareita riittävästi ja harmitus suuri kun antanut mielihaluille periksi. Mielihaluille, joita ei välillä tuntunut olevan ollenkaan ja nyt koko ajan läsnä. Olikohan se Pepsi Maxin lopettaminen virhe, ehkä se kuitenkin tyydytti makeanhimon, joka ei ollutkaan poistunut. No, aspartaami pidempään nautittuna tappaa, mutta onko se sittenkin pienimmän pahan tie. Ja lopustahan ne päivät on pois, että liekö niin suurta väliä. Laatu määrän edelle tässäkin.

Motivaatio yleisesti ottaenkin vähissä. Kookosöljy ollut loppu niistä kaupoista missä muistanut katsoa onko tarjolla. Kumma, ettei tämän kokoisesta kylästä meinaa löytyä. Pitäisi päästä testaamaan.

Nyt ei taas oikein aurinko risukasaan paista. Tiedostan jälleen nukkuvani tosi huonosti ja olevani hyvin väsynyt. Selittää paljon makeanhimoa. Pientä stressiä muutenkin ilmassa ja päätä särkenyt pari päivää säännöllisen epäsäännöllisesti. Makrot pyörii mielessä koko ajan, jotta mitkä olisivat optimi suhteet. Hiilarit on selvä eli alle 30g olisi hyvä pysyä. Proteiinit se ongelmakohta, kun ei niitä alle 120g tahdo saada pysymään ja jos saakin, niin kohta seuraa hillitön ahmimisjakso. Tämä siis liittyy siihen, että proteiinien ja hiilareiden ollessa ok tasolla rasvaa aika vaikea nauttia riittävästi, jolloin kokonaiskalorit jää alle 1500 kcal:n. Tällä reseptillä toisen päivän iltana alkaa olla jo melko hankalaa. Motivaatiota odotellessa yritetään minimoida tappiot.

Lukemaa ei tälle viikolle, koska vyöstä tietää ukon olevan niin turvoksissa, ettei vaakaa viitsi/kannata kaivaa esille.

ViestiLähetetty: 2013-04-12 17:00:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:smt006 Zeims!

Miten on tämä viikko sujunu, onko unihommelit vielä huonolla tolalla, entäs mieliteot?

Tsemppiä sulle kovasti :smt052

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00