Matkalta kotiuduttu. Oli kivaa! Joskin yhtenä päivänä sairastin niin kovan mahtaudin, että se vei paikalliseen sairaalaankin sittn tutustumaan...

Nyt puolestaan aika ikävä lenssu päällä, mikä harmittaa erityisesti sen takia, että joulun ja matkan aiheuttama liikuntatauko vaan jatkuu... En oo juossu metriäkään varmaan kolmeen viikkoon. Noh, jos nyt tän jälkeen ois loppukevään terveenä, kun jumpatkin alkaa ensviikolla! Pääsee taas Zumbailee ja muuta kivaa! Ehkä se arki syömisine, liikkumisine, töineen ja kouluineen pikkuhiljaa rullahtelee taas normaaliin vauhtiin...
Meillä alkais nyt tuolla jumppaseuralla myös kahvakuulailut, mutta ääh, kun siitä pitäs maksaa 50€ lisämaksu ja ottaa oma kuula ja mulla ei siis oo sopivan painosta ni pitäs seki ostaa

Tekis kyl nii kovasti mieli, että harkitsen kyl silti vaikkei rahaa nyt oikei ookaan.. Tosin toi paikkakin on joku 2-3km päässä ja en mä tiedä jaksanko kävellä sinne jonkun 8kg kuulan kanssa ja sit milläs mä sen pyörällä kuljetan, varmaan tulis repun pohjasta läpi

Autoo ei siis oo ja julkiset ei meillä pusikossa oikein kulje.
Nomutjoo, tää lähtis kohta töistä kotiin paranteleen lenssujaan (ei iljenny jäädä töistä pois taudista huolimatta, kun vaan yks päivä oli..). Hyviä loppiaisia kaikille!

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja:
Kesäkilojen karkotus02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja:
Sentit jäävät salille