karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-18 18:34:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1724 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2012-09-18 13:47:43 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

No voi kökkö,Parantumisia nyt vaan kovasti Sinnepäin ihan roppakaupalla :hug:
Ja samalla rykäyksellä hirrrmunen tsempitys Sun tavoitteille :smt049

ViestiLähetetty: 2012-09-18 14:10:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos Marjo :hug: Alan tai työnvaihto edessä keväällä...Mutta on vielä hyss,hyss juttu.. Ääni ei kestä nykyistä duunia....

Aamupala: rahka 250g, mansikoita 100g, mehukeittoa loraus, soijalesitiini ja vehnäleseet a´10g. Kahvia runsaalla maidolla.

Ja kävin tekemässä kevyen salitreenin...Vähän huonolla omallatunnolla, mutta kuitenkin. Olen saikulla, jotta ääni palautuu...salilla en paljon huutele...

Lounas: kaalilaatikkoa, ja sen kyytipojaksi pastaa 40g (keitettynä n.80g). Pitikö hiilareita rajottaa? Juu piti, mutta treenipäivänä pakko saada...

Välipala protskupatukka, marjoja 100g (en tiedä vielä mitä marjoja...) ja pähkinöitä (paitsi, että niitä ei taida olla) ja kahvia. Tämän aika ihan kohta siis...

Päivällinen on sitten kanaa ja kasviksia.

Ja iltapala rahkaa, marjoja ja tilkka mehukeittoa.

ViestiLähetetty: 2012-09-18 14:39:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No, just joo... En tiiä teenkö enää prot.patukoita itse... :twisted: Kahvin kanssa söin ja lähti joko paikka hampaasta tai sitten pala hampaasta :evil: :evil:

No, onneksi olen luonut hyvät suhteet hammaslääkäriini. Sain ajan huomiseksi, joka on iloinen asia. Ja se on myös iloinen asia, että maksuaikaa on kaksi viikkoa ja tilipäivä viikonpäästä torstaina. Ei kyllä oikeasti paljon lohduta...Se on sellainen kasa taas rahaa, jonka ois voinut muuhunkin käyttää...

Murr...vielä itelleni....

ViestiLähetetty: 2012-09-18 15:58:18 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

No onneks lähti patukkaa syödessä eikä jotain karppiherkkua syödessä :)
Helpompi lopettaa herkuttelu :smt045

ViestiLähetetty: 2012-09-18 20:08:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oli siellä hampaassa jotain tuntemuksia ollut tässä aiemminkin...mutta niitti mikä niitti...

No, niin. Päivä ehtoossa ja iltapala kulhossa.

Polkaisin vielä 45 minsaa kuntopyörällä illalla. Päivän kalorit 1740. Tuosta proteiinin osuus 40%, rasva 33% ja hiilarit 27%.

Proteiini huimat 172g. No, liikunta näyttää muka melkein tuhatta kulutettua kaloria. Päivän energiavaje yli 1000kcal. Eli viikossa pitäisi olla kilo vähempi painoa. Mun matikallani.

Ja nyt syömään rahkaa, jossa vadelmia ja ihan vähän minttu-suklaan makuista prot.jauhoa makua antamaan njam!

ViestiLähetetty: 2012-09-19 06:38:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta!
Heh, viha-rakkaus suhteeni vaakaan on tänään enempi siellä rakkauden puolella, ainakin puntarin osalta. Itse suhtaudun vähän skeptisesti....Väitti, että kilo eilisestä kadonnut. No, olihan tuossa aikamoista hiilarimättöä viikonloppuna/maanantaina, kai ne olivat nesteitä sitoneet, jotka nyt lähtivät liikkeelle. Mutta kannustava aloitus!
Illalla oli pientä vääntöä, kun olisi tehnyt vielä jotain mieli. Siis nälkä ei ollut yhtään, ois vaan tehnyt mieli syödä jotain...menin nukkumaan =D> .

Aamusta rahkat lisineen punaisilla viinimarjoilla. Ja kaikki vitskut kans.

Lounaaksi syönen taas kaalilaatikkoa. Kipaisen satamassa päivällä, kun seilorini paatti seisoo tämän päivän satamassa. Ehditään pikaisesti näkemään. Tosin tuo hammasepisodi veroittaa aikaamme, kun menen paikkauttamaan tuon kolon. Pakko hoitaa se hetimiten kuntoon,,,välillä jo jomottelee sillai lupaavasti, että särky alkaa jossain kohtaa varmasti :( .

Jumpasta pitänen välipäivän. Pääsen kuitenkin jumpalle vaikka joka päivä tällä viikolla. Ja ensi viikollakin muina päivinä paitsi maanantaina.

Kirpparipöydän kävin varaamassa eilen. Menee tosin muutama viikko ennen kuin sen saa. Onpahan aikaa laittaa kamat kuntoon.

ViestiLähetetty: 2012-09-19 17:31:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaahans. Päivä tullut iltaan. Lounaaksi söin kyllä kasvikset ja broiskun ja vasta päivälliseksi kaalilaatikon. Nyt keittelin kahvit, että jaksais yön valvoa. Niin tekisi jotain mieli kahvin kanssa, edes kuiva hapankorppu :cry: Mutta pysyn lujana. Iltapalaksi töihin lähtee rahkaa ja punaherukkaa..Onneksi tykkään rahkasta tooosi paljon...

Näin sitten seilorini pikaisesti tänään...Pääsi nyt ees vähän pussailemaan. Viiikon päästä sitten enämpi taas...

Hammas tuli kuntoon. Oma hammas oli lohjennut paikan vierestä. Oli kuulema helppo korjata, eikä ees tarvinnut porata paljon...Satasen silee...

Salilta välipäivä. Mutta sauvalenkillä kävin. Tunti ja vartti. Huomenna menen suoraan töistä salille, jos vaan jaksan...ja jaksanhan minä. Sitten kotiin aamupalalle ja nukkumaan muutamaksi tunniksi. Huomenna illalla pitäisi nähdä yksi kaveri, joka on Norjassa töissä...

Hyvät yöt, nukkukaa hyvin, minä valvon!

ViestiLähetetty: 2012-09-20 08:27:54 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Oi, pääsit halvalla hampilekurilla =D> Mulla maksoi yhteen hampaaseen keraaminen pinta 884€ #-o

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2012-09-20 14:51:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Outs! Viimeksi oli vastaava reissu kalliimpi, kun särjin yhden hampaan palasiksi kokonaan...Mutta näillä palkoilla satanenkin on paljon. Tosiaan elokuussa tuli toimintatonni käteen...Ensi viikolla tilipäivä vasta, pitäisi onneksi tulla vähän enemmän... Mutta oma valinta, kun teen vaan 50% työaikaa syksyn.... Kyllä sitä kummasti on oppinut vertailemaan vessa-paperin hintoja... Mutta tietenkin "helppo" suhtautua vähän huumorilla, kun tietää, että vuodenvaihteen jälkeen pääsee taas normipalkoille...

Vaaka väitti aamulla 68.3kg. Kiitin, mutta suhtaudun skeptisesti :lol: . Yö töissä sujui ihan nätisti. Aamulla suoraan salille ja vasta sitten nukkumaan kotiin. Lounas oli ihan esimerkillinen taas...mutta... Yks vanha työkeveri tulee tänään käymään ja pakkohan sille on jotain tarjota. Leivoin bataattikakun. Ois voinut varmaan kesäkurpitsaakin käyttää...Ja siihen tuli fariinisokeria. Kuorrutuksena päälle vähän tomusokeria ja rahkaa vatkattuna. Hyvältä näyttää...Ja pakko sitä on maistaakin. Suolaiseksi ostin ruis-sipsejä ja siihen valkosipulijuustoa päälle.

Joten välipalaksi vetäisin rahkaa ja marjoja (ja ihan kokeeksi pari ruislastua....)Ja sinnittelen nyt sinne kuuteen, jolloin hän tulee. Syön sitten kakkua ja sipsejä ja siinä on sitten päivällinen...Ja iltapalaksi sitten taas rahkaa...Katsotaan mitä vaaka tähän huomenna sanoo :wink:

ViestiLähetetty: 2012-09-20 22:12:39 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Hampaat ja varsinki niiden paikat on ihan paholaisen keksintö, enkä nyt toki viittaa kenenkään oppilasnumeroon........
Mut miksei noihinki juttuihin vois olla siis jotain luomuhkoja itsehoitojuttuja, vois olla nii pal mielekkämpä ku perinteinen hammaslääkäri. Minusta tuossa ois tieteelle vähän haastetta :smt045

ViestiLähetetty: 2012-09-21 07:50:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan totta...Jotain sellaista massaa, jolla täyttää tyhjät paikat.. Muistan aina kun ystävälläni oli laitettu väliaikainen paikka ja hammasta alkoi vaivata kauhea paineen tuntu ja särky. Kaveri omatoimisesti kaivoi sukkapuikolla paikan irti ja särky lakkasi, ainakin hetkeksi..

Ja yleensä tässä iässä kaikki kolotukset johtaa lopulta juurihoitoon, joka ei kauhean halpaa lystiä ole...

Aivan kuten arvelinkin, söin kyllä bataattipiirakkaa, yllättävän hyvin toimi kuorrutuskin;rahkaa ja vähän tomusokeria. Ystävä toi tuliaisena norjalaisen suklaalevyn, joka jäi vielä ainakin koskematta. Oli vielä pähkinää, josta minä tykkään, mutta tytär ei, joten levy säilyy...tai sitten ei.

Rahkamössöt taas aamulla ja töihin :D
Mukaan lähti kaalilaatikkoa. Töistä suoraan salille ja sitten viikonlopun viettoon. Yksin :( No, kyllä mä saan ajan kulumaan...

ViestiLähetetty: 2012-09-21 08:52:49 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Juu, tuttavat kertoilevat juurihoidoistaan ja mä olen ollut onnellinen, kun ei yhtään juurihoitoa vielä tehty......ikää jo 50 8) Sen sijaan lähes joka hampaassa on paikka, kun 70-luvun alussa oli raudat ja sen aikasilla raudoilla ei kyllä saanut pestyä hampaita sitten pätkääkään #-o Rautojen poiston jälkeen oli 11 reikää ja ekalla kerralla paikattiin 6......kliffaa!!!

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2012-09-21 09:51:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyviä paikkoja sinulle sitten Tomba laitettu...Minulla on uusittu näitä vanhoja jo vaikka kuinka monta kerta...ainakin tuntuu siltä. Minulla oli myös kaikenlaisia härveleitä suussa lapsena...lieneekö siinä tosiaan reikiintymisen syy. Aikuisena ei uusia ole juuri ilmaantunut, vaan ongelmat lähtee aina näistä vanhoista...

Tähän vähän rumpujen pärinää: :smt041 :smt035 :smt038 Se ois niinku tuhannes viestini tänne! Reipas kolme vuotta meni aikaa!!!

ViestiLähetetty: 2012-09-22 18:32:13 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Onnea tonnin täyttymisestä :smt050

Aih ja voih,tässä hampilääkäri käynneistä lukiessani tuli mieleen ikävästi että pitäis tilata aika :( Mulla on hirmusen heikko hammasluu ja lohkeaa helposti ja taas olis yhdestä hampista pala pois,damn :evil: Kallista lystiä,sen takia on vissiin vähän niinku unohtanu sen ajan tilauksen :oops: Kun ei ees koske,inhottava vaan se rösö siinä kun kielellä tulee räplättyä.

Bataattikakku kuulostaa hyvälle :smt007
Muksaa ViikonLopun Jatkoa Heydy IhaNaiselle :hug:

ViestiLähetetty: 2012-09-24 13:42:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos lämmin Marjolle vielä jälkikäteen!
Siinähän se meni se viikonloppu!

Pikkusen upposin hiilarisuohon, mutta rinta taas rottingilla ja kohti uusia pettymyksiä...

Aamupala taas esimerkillisesti ja lounaskin. Nyt olen töistä lähdössä ja ajattelin mennä kuntosalin kautta, jos hyvin käy.. Menen työterv.lääkärille vinkumaan,,,tai siis näyttämään tuota olkapäätäni. Ei se vaan parane, vaikka monta kuukautta olen jo odottanut. Jos tulee kortisonia, en varmaan saa salille mennä. Käden nosto ylöspäin alkaa sattua 90 asteen jälkeen....

Palasin eilen salilla vanhaan ohjelmaan. Mitä sitten vaikken kehitykkään...haluan että salilla on kiva fiilis ja jälkeenpäin hyvä mieli hyvin suoritetusta treenistä... En ole menossa mihkään kisoihin...

Ja nyt ryydlaukkaa kohti lääkäriä...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

ViestiLähetetty: 2012-09-24 19:01:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lääkäri passitti röntgeniin ja työfysioterapeutille...Iloitsen kyllä siitä jälleen kerran, että firmalla on hyvä työterveyshuolto! Jatkot katsotaan sitten kuvan jälkeen...

Salilla kävin pumpissa ja sitten kotiin syömään jauhelihaa ja kaalia. Iltapalaksi muhimassa vanukas. Prostkujauhetta ja rasvatonta maitoa. Tää ilta saattaa mennä ihan mukavasti ilman mitään lisäsyömisiä...Ainakin tässä kohtaa tuntuu siltä. Ja telkusta alkaa maajussille morsian..... Sitä odotellessa 8)

ViestiLähetetty: 2012-09-27 09:38:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viikko jo torstaissa, kylläpä aika rientää... Tänään iltahuki töissä ja sitä ennen tuonne fyssarille.Mahtaisko siltä saada tuota teippausta? No, se selviää...
Laivakin saapui eilen illalla satamaan, joten tänään nähdään merimieheni kanssa...Olen vähän arponut tätäkin orastavaa suhdetta...Aika vaikealta tuntuu, kun tätä väliaikaa tulee aina niin paljon...Jos suhde on vanha, sillä ei kai niin paljon merkitystä, mutta tässä alkuvaiheessa...aina aloitetaan ikäänkuin alusta...Niin tai...no joo...Katsotaan. Huomaan vaan, että oma skeptisyyteni alkaa nostaa päätään...En haluaisi etäsuhdetta...Vaan ihan tähän arkeen ihmisen vierelle....Mutta aina ei voi valita ja pelkkä haluaminen ei aina riitä, kas kummaa...

Ja syönytkin olen...Enemmän taas luokattomasti. Mutta jos mulla on nälkä, syön. Olen onnellinen taas kerran siitä, että jollainlailla aineenvaihduntani on herännyt...Vatsa toimii taas kuin kello, joskus jopa kahdesti päivässä. Suuri muutos siihen, kun aktiviteettiä oli kaksi kertaa viikossa, jos oli hyvä viikko!

Tekisi mieli käydä mittauttamassa rasvaprosentti jollain oikealla mittarilla...

Tällä viikolla olen tenyt vain yhden salitreenin, ja kaksi kertaa ollut pumpissa. Ja eilen poljin kuntopyörällä tunnin aamulla 8)

Ja kohta sinne fyssarille, tästä se lähtee tämä päivä... Huomenna vapaa, tarkoitus mennä Saloon äiteen luo...Siellä on jotkut markkinat!

Olipas katkonaista tekstiä....menköön :roll:

ViestiLähetetty: 2012-09-27 12:30:29 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Toivottavasti Sait teippauksen fyssarilta :smt049 On kyllä hyvä jutska!(oletan siis että kinesioteippauksesta puhuit 8) )
Muksaa JälleenNäkemistä Merimiehesi Kanssa :smt057

ViestiLähetetty: 2012-09-27 14:33:39 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Mäoon hyvä neuvomaan, vaikken itse tiedä mistää mitään, mutta ole niin kauan ku hyvälle tuntuu,jos ei tunnu, mitä sitä jatkaa.
Ja korostettakoon, että omissa suhteissani analysoin kaiken aikaa, enkä tiedä mitä oikein lopulta tehdä eli oon loistava neuvomaan :mrgreen: :lol: :lol:

ViestiLähetetty: 2012-09-27 15:14:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Se on aina helpompi anylysoida toisten suhteita kuin omia... Tarvitan pientä etäisyyttä, että näkee paremmin :lol: Noh, tänään illlalla olen viisaampi (juu, tähän en usko itsekään... 8) )

Juu ei tullut teippausta. Tul vaan kuminauha-jumppaa...mutta tuntui ihan hyvältä, mitä sitä siellä kokeilin. Ja rtg-kuvassa oli kalkkia vaan...Kortisonia olisi tarjolla, mutta en tiedä oikein siitäkään...Olen kuullut että haurastuttaa....Ja tulehduskipulääkekuuri tuli kanssa. Ja kahden-kolmen viikon päästä katsotaan uusiksi...

Töissä nyt ja valtava lounas-päivällinen syöty. Täysjyvä-pastaa (vähän), kalaa, tomaattia ja kurkkua. Jälkkäriksi 2 omenaa, kahvia ja proteiinipatukka! Nyt on aika täynnä... Röyh!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1724 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00