karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-13 19:10:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 1924 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2012-10-08 18:13:03 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Tsemppejä, eihän sitä aina jaksa riehua ja skarpata :smt023

ViestiLähetetty: 2012-10-08 18:27:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

heydy kirjoitti:
Kyllä koin kaupassa sellaisia himotustuskia, että oksat pois---Olin jo kiinni lakupussissa, salmiakkikaloissa...

Iiks! Sinäkö se minuun tarrasitkin kaupassa? :D

ViestiLähetetty: 2012-10-09 08:07:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anteeks, anteeks :lol: Joskus ei voi mitään..onneksi en sentään kotiin kantanut!

Sumuinen aamu. Unta riitti taas aika pitkälle. Eilinen pitkä työpäivä tuntuu kurkussa, kuin siellä olisi jotain ylimääräistä. Ja onhan siellä kai sitä limaa sitten kertyneenä...Onneksi tänään vapaapäivä.

Olkapää uutisia: levossa tuntuu ihan hyvältä, en edes huomaa mitään. Mutta kun alan enempi heilutella, on kyllä tuntemuksia. Tulehduslääkkeitä nyt syönyt kuudetta päivää. Ja salilta pois melkein yhtä kauan. Tänään taidan kyllä mennä...

Aamupalaksi puuroa, mansikkaa ja herajauhetta siihen sekaan. Ai, niin. Eihän mun pitänyt puuttua näihin syömisiin.

Puntarit ovat edelleen sängyn alla ja joutavat ollakin. Tänään jo vähän mittailin mittanauhalla ja ei kauhean hyvältä näyttänyt...parempi siis pysyä pois vaakalta.

Mitenkä sitä ihminen on niin vetämätön nyt. Helppo olisi tietty syyttää noita lääkkeitä. Tota nexiumia nyt mennyt useampi viikko ja tulehduskipulääkettä viime päivinä. Ehkä tää väsymys alkoi Nexiumin aloittamisen aikoihin...Tai sitten se on sattuma. Mutta minkäs teet? Pakko saada tuo kurkku kuntoon. Tiedä sitten jos eliminoisi kaikki haittatekijät (siis kahvi pois ja satunnaiset suklaasyöpöttelyt, ja rasvainen ruoka...) Persana...

Tähän tarvittaisiin nyt sellainen rakastuminen, että ruokahalukin menisi... [-o< [-o<

No, salia kohta kun puuro laskenut! Ja siitä sitten päivää eteenpäin...

ViestiLähetetty: 2012-10-09 09:14:11 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Salilla helpottuu olo ku olo.
Treenaa verenmaku suussa vaan :)

ViestiLähetetty: 2012-10-09 13:14:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No, se on kyllä totta, että kauheasti salilla ei tule muuta vatvotuksi. Eli kävin treenamassa. Olkapää tuntui, mutta ei nyt sattunut silleen... Kauhea stressi pukkas salilla kyllä, kun mun vanha (kallis) kampaaja oli samaan aikaan siellä. Ja olin siis toisella (halvalla) pari viikkoa sitten. Oli ihan sellainen olo, että pitää mennä selittämään, että miksi olen käynyt toisella. Ihan kuin oisin pettänyt sitä jotenkin. Kaikesta sitä stressiä pukkaa...

Kotiin kaupan kautta ja sain ostetuksi kaksi kerää/rullaa/nyyttiä lankaa. Sellaista paksua. Nyt nro 8 puikot tässä jo melkein käsissä ja alan kutoa huivia...täytyy nyt ensin päättää että millaista. Tai ei kai sitä etukäteen voi tietää.. :lol:
Yritystä ainakin on. Pysyypä näpit pois karkkikipolta (noin kuvainnollisesti) (ja oikeastaan ihan käytännössäkin...).

ViestiLähetetty: 2012-10-09 18:27:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä näitä olkapäävaivaisia on liikkeellä - mä en ole oikein mitään liikuntaa saanut aikaan kuukauteen, kun olkapää on niin kipeä ja ei oikein viitsikään, kun vetelee koko ajan tulehduskipulääkkeitä :cry: Mulla on työfysioterapeutti maanantaina, kuminauhaa varmaan tulee mullekin. Mutta mulla on jo toiseen kertaan teipattuna olkapää, se auttaa hirmuisesti. Siis ainakin mun vikaani :)

ViestiLähetetty: 2012-10-10 06:44:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihan kuin olisi vähän auttaneet kuminauhajumppa, laiskottelu ja lääkkeet... Ainakin kipu on erilaista :lol: . En huomaa normaalitoimissa nyt ollenkaan. Nukkuessa, tai ainakin kun havahtuu unesta, saattaa tuntua, jos on jotenkin sen päällä...

Kurkku on kyllä kipeä, tiedä sitten mistä johtuu. Tänään onkin kiireinen päivä. Menen töihin keikalle muutamaksi tunniksi, sitten tyttären kanssa syömään intialaista (ehkä ei leipää siellä....luulen kyllä että.... :oops: )

Sitten tapaan vanhan, tai ainakin entisen työkaverin. Ja pikapikaa kotiin ja illalla ekaa kertaa Logomoon. Kaveri houkutteli Rasmuksen keikalle. Nostetaan ehkä paikan keski-ikää, mutta so what! En ole Logomossa käynyt, joten otan tutustumiskäyntinä ihan...

Huomenna sitten omiin töihin tekemään extraa...kun kesällä listantekijä oli suunnitellut liian vähän tunteja mulle, niitä nyt sitten teen takaisin, että kiitosta vaan hänelle näin jälkikäteen :twisted:

Ja eikun kurapuku päälle ja fillarin selkään...

ViestiLähetetty: 2012-10-11 08:05:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juuh, eilinen oli puuhapäivä, mutta ihan kiva! Logomo on hieno paikka, kyllä Turussa jotain on tehty oikein. Kenelle siitä kunnia nyt kuuluukaan...
Ja Rasmus oli hyvä... Jos joskus hankin jonkun oman musiikkivehkeen treeneihin, niin siihen tulee ihan varppina Rasmuksen musiikkia. Se on voimaannuttavaa tsemppimusiikkia. :resp: :resp:
Intialaisessa eilen sitten katkarapuja ja vähän leipää, eli kaikki. Kotona kun välillä päivällä kipaisin, niin söin kaikkea epämääräistä: vähän juustoa, lihahyytelöä...Ja illalla lasi punkkua ja kotona vielä keikan jälkeen maksamakkaraa, taisi siinä olla vähän leipääkin alla... :oops:

Aamusta tunti pyöräilyä olkkarissa ja sitten puurot ja kahveet.

Kohta kaupunkiin, jossa ystävän tapaaminen ja sitten iltavuoroon töihin. Niinpä se menee sitten tämä päivä näin 8)

ViestiLähetetty: 2012-10-11 08:10:11 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Oikein hyvää päivää :)

ViestiLähetetty: 2012-10-11 18:01:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos Teikku! Päivä edennyt jo ehtoopuolelle. 8)

Töissä vielä puurretaan, viimeistä tuntia...Ulkona pimeys jo laskeutuu. Eipäs löytynyt sitten pyöränlamppuakaan...jonkun vilkkuvalon löysin, että kyllä minut ainakin nähdään...itse meen sitten rengaskopelolla :roll:

Vatsa täynnä kaurapuuroa, muuta ei evääksi löytynyt. Päivällä kotona kasviksia ja jauhelihaa... Eihän mun näitä ruokia pitänyt, mutta laitan nyt kumminkin...Kummasti muuten turvottaa mahaa nyt..eisunkan se toi puuro vaan ole??

Tätä jään ihmettelemään....

ViestiLähetetty: 2012-10-11 20:27:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyl se vaan voi olla se puuro.
Jostain syystä minulla tekee joskus mielettömästi mieli kaurapuuroa. Vissiin vuosi sitten jossakin leirikeskuksessa sitten annoin himolle periksi. Ja kauhia oli pettymys kun ei se maistunutkaan miltään. Muistelin että isoissa annoksissa olisi aina parempaa kun muhitellaan pidempään :lol:

ViestiLähetetty: 2012-10-12 09:31:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta!

Joo ei se muusta voinut tulla, kun muuta en syönyt....ihmettelin vaan, kun melkein joka aamu syön puuroa. Ehkä kaksi annosta päivässä on liikaa...
Aamusta pääsin suhteellisen ajoissa ylös- ja salille. Siellä käsitreeniä pääasiassa, olkapään ehdoilla ja lopuksi puoli tuntia intervallia matolla. Ja sitten pääsin puuron ääreen...ja rahkan ja vadelmien. Elän jännittävästi, olen siirtynyt kaupan pakestevadelmiin...omat jo loppu. Tänne asti mun pakastukset riitti :lol: . Mansikkaa vielä jonkin verran on.

Aurinko paistaa 8) . Elvyn hetken ja lähden kauppaan ja ehkä, EHKÄ kaupungille keltaisten muovipussien maailmaan. Tosin en kyllä tartte sieltä mitään. Voin siis mennä sinne tuntemaan hyvää oloa siitä, ettei tartte ostella mitään. Hulluilla halvat huvit ja köyhillä kans :wink:

Tänään siis vapaapäivä, huomenna ja sunnuntaina sitten töitä. Saapi sentään vähän pyhätyökorvauksia!

Mukavaa alkavaa viikonloppua!

ViestiLähetetty: 2012-10-13 14:23:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eiliset suunnitelmat vähän muuttui, ku tuli soitto kirpparilta, että pöydän sai jo eilen...No kiireellä sitten hinnoittelemaan. Niin on siellä nyt pöytä täynnä. Kävin äsken töiden jälkeen vielä tsekkaamassa, että on huomiseksi paikat kunnossa. Huomenna kun olen töissä, niin en pääse katsomaan ja sama maanantaina. Pitää lahjoa tyttö käymään siellä.

Puuro aamulla, rahka ja marjat meni sitten lounaaksi. Kalaa ja punajuurisalaattia ois seuraava ruoka. Mutta taidan lähteä cittarista hakemaan lisää kahvia nyt. Kun on parempaa kahvia tarjouksessa...Saa sitten vähän ulkoiltua samalla...Ja sitten voikin rentoutua ottamaan lauantai-iltaa vastaan.

Huomenna taas töihin ja ehkä sitten salille suoraan töistä, tänään ei kyennyt sinne... Jotain hyvää tekisi illaksi mieli....hmmm----

ViestiLähetetty: 2012-10-13 20:03:33 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Mihins kirpparille sitä sit menis kohnimaan, ku tuli vaan mieleen, et ku sää oot kerra pienentyny, ni sieltähän vois löytyä meille ei-niin-pienille jotain kivaa :D

ViestiLähetetty: 2012-10-13 23:21:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Puuro on ihan parasta! Mut kieltämättä se vähän turvottaa... Tulin vaan sanomaan pikaiset heipat, eli heippa :lol: Mikä sun olkapäässä on?

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-10-14 06:45:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenet!
MarZoo..tuo kirppari on tässä ihan vieressä oleva..öööö...onkohan se Minimani nimeltään, Hämeentien varrella. Aika vähän siellä on vaatteita, lähinnä takkeja ja muutama hame. Sellaisia juhlaklenninkejä, jotka olen ostanut halvalla ja ovat jääneet kokonaa pitämättä! Kotiin jäi esim. sellainen nätti pusero/tunika, josta maksoin keväällä varmaan 70-80 euroa. En raaski sitä ihan vitosella myydä. Vaikka sekin ihan pitämätön. Toisaalta en tee sillä kotona kaapissakaan mitään... :?

Muuten mun huivi on päättelemistä vajaa valmis!! =D> =D>

Anni, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa..vaikka olen käynyt sun blogia kyllä välillä stalkkaamassa...Mulla on kalkkia olkapäässä...Alan olla niin vanha jo...Ilmeisesti mun pitää vaan hyväksyä, että on välillä kipeä. Tosin se oli ihan okoo, kun olin salillta muutamia päiviä pois..Kai se siitä voi parantuakin, jos se kalkki tajuaisi liueta paikalta. Ehkä sitä kortisonia pitäisi kokeilla..

Nyt aamupuuro nautiskeltu ja matka kohti työmaata... Tuplatunnit, siinä motivaattoria tälle päivälle :lol:

Paino ilahduttavasti laskussa, viime viikon mässyjen jälkeen. Kohta taas 70 luvulla...Kävin jo 72:ssakin. Mulla on nyt tasaamisvaihe...ehkä joskus rutistan 66:een kiloon. Tai sitten en :roll:

ViestiLähetetty: 2012-10-14 08:15:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ai :( Varmaan ärsyttävää... Ootko kokeillut lämmitellä aina ennen treenejä olkapäät KUNNOLLA (keppijumppaa, crosstrainer, kiertäjäkalvosimille jumppaa jne >5min), kipeytyykö ne silloinkin? En tiiä auttaisko se yhtään, mutta kokeilla kannattaa.

Joo siis mäkin oon käynyt stalkkaamassa vaiks ja ketä :lol: , mm. suakin miljoonasti aiemmin, mut oon niin hirrrrveen laiska kommentoija nykyään. Mustakin on kai tulossa vanha!

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-10-14 20:41:12 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

:smt023

Pistä se kalliihko tunika vaiks huuto.nettiin myyntiin, siellä voi saada ihan hyvätkin rahat, kirpparilla ei kyl menis siihen hitaan mitä siitä itte ikäänkuin haluais.

ViestiLähetetty: 2012-10-15 18:34:37 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

:smt006
Askel kerrallaan valloittamassa karppilandiaa...täältä tullaan vielä :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2012-10-16 08:20:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä ne lämmitelyt tahtoo jäädä vähän vähille...Koitan ottaa ,Anni onkeeni neuvostasi :)

Kyllä mä muuten voisin laittaa, MarZoo ohjeesi mukaan sinne nettimyyntiinkin, mutta kun jotenkin olen niin laiska, etten saa aikaisksi,,,kun sitten pitää postitella ja ja ja ......laiska mikä laiska,,,tai en vaan viitsi :roll:

Kiva "nähdä" Sala suakin täällä... Naamakirjan perusteella olen pysynyt kyllä kärryille sinun elämästä--- Ja onnea ja peukkuja :smt007

Aamu töissä,,,ei mitään uutta. Huomenna onneksi vapaa neljän päivän raatamisen jälkeen...Joko sanoin, että tyttö muuttaa nyt sitten 15.11 pois..Kova pakkaus ja tohina kotona käynnissä nyt. Iso pyykkisäkki odottaa pesemistä tänään, Ja ruokia ei täällä tarvitse mainitakaan (noh..puuuroa aamulla ja ruisleipä evääksi töihin) Suppilovahveroista rakennan jotain tänään....njam Kaveri toi ämpärillisen eilen...

Synkkää, jos ei sateista ulkona! Aurinkoa kaikille kuitenkin!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 1924 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00