karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-12 22:11:10

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 2024 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2012-10-19 16:43:53 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

HuHuu Heydy :smt039

Toivottavasti kirppari myynti ollut tavotteiden mukaista,sitä toivon maa [-o<
Aika sateisen synkkiä on päivät olleet ja semmosena näyttäis jatkuvan mutta keleistä huolimatta
Ihanan Lupsakkaa ViikonLoppua Sinulle :hug:

ViestiLähetetty: 2012-10-20 06:48:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos Marjo, sinulle myös :hug:

Olen ollut vähän laiskana täällä(kin) taas. Kirjoittelin eilen, mutta sitten työt iski päälle ja vieti katosi jonnekin, ehkä jouti mennä, ei siinä ollut muistaakseni kuin valitusta!

Viikko mennyt miten kuten. Ei yhtään kävelyjä tai kuntopyöräilyjä. Salilla tehnt kerran kummatkin tassut. Tänään ois sitten taas jalkojen vuoro. Ja sitä oikeastaan nyt odottelen, että sali aukeaa yhdeksältä. Sen jälkeen kirpparille tsekkaamaan viikon saldo. Alkuun mnei hyvin kaupaksi, nyt on kyllä hidastunut, vaikka olen uuttakin tavaraa vienyt.

Tyttärelle, vanhemmalle meni eilen liki puolet pankkitilin saldosta #-o . Tarvitsi rahaa lääkkeisiin ja johonkin laskuun. Sen vuoksikin haen kirpparilta viikon rahat. Kaksi viikkoahan mulla on paikka. Maksoin samantien, joten nyt tuntuu, että saan enemmän, vaikka kahden viikon vuokramaksuhan siitä pitää vähentää. Tili ensi perjantaina =D>

Jotenkin sellaista alakuloa ilmassa. En saa oikein otetta mistään. Olen miettinyt sitä, kuinka innostunut ja energinen olin keväällä ja vielä kesälläkin. Silloin tsemppi tuli tiukasta ruokavaliosta ja siinä pysymisestä ja treenaamisesta. Nyt ei vaan jotenkin jaksa... Noh, sain sentään tuubihuivini valmiiksi. Siitä tuli ihan sellainen kuin halusinkin...Taitaa joku saada sellaisen lahjaksikin...Pitänee hakea lisää lankoja. Oppirahat on nyt sen suhteen maksettu.

Ulkona vielä niin pimeää ettei näe millainen päivä tulossa, ehkä vielä tässä kohtaa hyvä...Ei ainakaan sade ropise...

Mutta viikonloppuja kaikille!!

ViestiLähetetty: 2012-10-20 09:40:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

heydy kirjoitti:
Jotenkin sellaista alakuloa ilmassa. En saa oikein otetta mistään. Olen miettinyt sitä, kuinka innostunut ja energinen olin keväällä ja vielä kesälläkin. Silloin tsemppi tuli tiukasta ruokavaliosta ja siinä pysymisestä ja treenaamisesta. Nyt ei vaan jotenkin jaksa...

Tiedän tunteen :? Itellä oli samanlainen olo viime vuonna tähän aikaan. Paha mennä sanomaan jotta mikä mun elämässä on muuttunut kun nyt ei oo sellasta maailmanlopun fiilistä ja angstia päällä. Treeniä oisin veikannut, mut treenaathan säkin joten sen pitäis osaltaan piristää. Ehkä sulla on vaan niin paljon nyt meneillään töiden ja kirpparin ja oman elämänhallinnan kanssa, että pakostakin väsyttää. Onneks mihinkään ei ole kiire, sulla on koko elämä aikaa taas syödä ja treenata "tiukasti" jos haluut, tai löytää se oma optimi määrä ruoalle ja treenille niin, että keho muokkaantuu ilman suurta vaivannäköä. Tsemptsemp :hug:

Pidä hauskaa salilla! Tai no hauskaa ja hauskaa... :lol:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-10-21 10:22:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Anni on nuori, mutta viisas... Kiitos :hug:

Tosiaan elämänhallinnan kanssa ongelmia ehkä. Kaikki on vähän levällään kuin entisen miehen eväät. Äsken tuli vielä ex-mieheltä haukut, että miksi päästän 18-v tyttären muuttamaan pois kotoa. Huokaus. Olisi osallistunut itse tyttöjen kasvatukseen muutenkin kuin maksamalla puolipakolla sen kaikkein pienimmän elatusmaksun. Välillä ei maksanut ja "joutui" maksamaan rästejä sossulle. Joka tietenkin sekin oli jotenkin kiertäen kaartaen minun vikani...Mitäs nyt tulee neuvomaan pyytämättä. En haluaisi olla missään tekemisissä enää... :twisted:

Noh, päivä lähti käyntiin, kuten monet päivät tätä ennen. Aamukuuden jälkeen jo. Kirpparireissun tein jo. Vein vähän kirjoja taas lisää, kun tekivät viime sunnuntaina hyvin kauppansa. Mietin salille lähtöä juuri, aukeaa puolilta päivin. Nyt on muuten tullut uusikin vaiva vanhojen lisäksi. Vasen pakara. En tiedä onko iskias-vaivaa vai mitä, mutta kipeää tekee juokseminen ja vähän käveleminenkin. Hohhoijaa...Turvallisinta olisi varmaan istua kotona soffannurkassa vaan. Ja välttää kaikkea liikuntaan ja kuntoiluun liittyvää. Vuosi sitten olin terve(mutta 10 kiloa painavampi :wink: ). Tai ruokavaliohan minut laihdutti, eikä liikunta. No, ei se mitään...Pää pystyyn ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Katsotaan kuinka päivä etenee.. Toivottavasti tulee jokin meno, jonne voin pukeutua uuteen itse tekemääni tuubihuiviin =D> Ja ehkä johonkin muuhunkin vaatteeseen!

ViestiLähetetty: 2012-10-21 10:27:47 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kyllä 18v saa kotoaan muuttaa jos pärjää, onhan se aikuinen :)
Mun tyttö oli 19v ja viihtyy hyvin omassa kotonaan, yhteyttä pidetään kyllä tiiviisti.
Ja kaipaan häntä ajoittain kovastikin.
Mutta tervettä se on että lennetään pesästä. Kaikki ei siihen pysty syystä tai toisesta....

ViestiLähetetty: 2012-10-21 11:39:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

heydy kirjoitti:
Äsken tuli vielä ex-mieheltä haukut, että miksi päästän 18-v tyttären muuttamaan pois kotoa. Huokaus.

:shock: LOL. Mikä mulk... anteeksi, mut siis niin! Mitä oikeus hällä on tuossa tilanteessa sanoa mitään, kun ei edes asu samassa taloudessa tyttönsä kanssa? Tollanen sun syyttely ei ole mistään kotoisin, älä ota sitä tosissasi ainakaan. Vika on siinä idiootissa, joka siellä luurin toisella puolella rähjää. Hitto vieköön, pistää melkeen vihaksi! :evil: :mrgreen:

Pitäisköhän sun mennä ihan lekurille ton pakarankin kanssa? Voi olla, että siellä on joku jumissakin.

Ihanaa sunnuntaita! :hug: Kaupungille kahville tänään, uus tuubihuivi kaulaan ja ihmisiä kattelemaan?

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-10-21 17:29:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos, Anni myötävihasta!! Tosiaan nousi hetkeksi paineet, mutta nyt jo tasaantunut...

En lähtenyt kaupunkiin esittelemään uutta huivia, mutta tein parin tunnin kävelylenkin...hautausmaalle, kuten tähän Halloween aikaan sopii...En taas ole muistanutkaan kuinka rauhallinen ja kauniskin paikka tuo oikeastaan on. Vähän makaaberia, mutta kuitenkin...Tykkään lukea hautakivien tekstejä ja miettiä mitä nimien takana on.... Kummallisia harrastuksia mulla. Tosin en ole aikoihin käynyt, varmaan viime joulunaikaan viimeksi.

Kyllä pakaraan vähän pisteli kävely...Täytyy seurata tilannetta....aina jotain uutta valitettavaa työterveydessä. Olen kallis työntekijä firmalle...Vieläkään olkapää ei ole kunnossa...Mietin jo, että ainoa turvallinen harrastus lienee pitsinnypläys. Mutta kun ei sitäkään oikein voi kun alkaa olla tota ikänäköä... No kutiminen on helpompaa. Tulossa siis runsaasti huiveja :lol:

Lohdutin itseäni myös hakemalla kaupasta jätskin ja vähän muutakin. Ja Zero Fantaa....Ja ilta kulunee kirjan (Unni Lindell: Mörkömies) ja telkun (mitä vaan ja sitten tanssit..).

Hyvää viikon loppua! Ja uuden alkua!

ViestiLähetetty: 2012-10-21 22:21:21 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Hei, hautausmaat on ihan ookoo paikkoja käpystellä ja ihmetellä kaikkea, siellähän ei siis voi esmes pitää mitään kiirettä, askel yleensä hidastuu ihan väkisinkin. Pyhäinpäivänä, tahi aattona ja joulun kinttaalla ihan upeeta, kun on miljuuna kynttilää joka paikassa!

ViestiLähetetty: 2012-10-22 00:08:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Meidän kylän kirkkoherra harrastaa pitsinnypläystä. En suosittele, sulle voi kasvaa samanlainen parta kuin sillä on :mrgreen:

Hautausmaat on kiehtovia paikkoja. Tykkäisin varmaan itekin kävellä ympäriinsä siellä ja tuijotella nimiä kivissä sekä miettiä, millainen henkilö ja elämäntarina nimen taakse kätkeytyy. Lasken usein, minkä ikäisenä ne ihmiset on kuolleet. Nuoren ihmisen sattuessa kohdalle iskee sellanen fiilis että hei, tossahan vois ihan hyvin lukea munkin nimi. Elämä voi oikeesti loppua koska vaan. Pysähdyttävää.

Ihanata viikon alkua heydyllekin :hug: Millanen saliohjelma sulla muuten tällä haavaa on?

ViestiLähetetty: 2012-10-22 07:01:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, partaa pitää välttää...Menisi varmaan tämäkin onneton miesonnen ripaus :lol:

Teen nykyään kaksijakoista ohjelmaa. Enempi jalkoja ja sitten enempi käsipuolta. Ohjeet on tuolta Juttalasta. Tykkään kyllä enemmän noista supersarjoista, mutta koitan nyt tätäkin, kun ei kuulemma kehitystä tule jos tahkoo koko ajan samaa. En vain tiedä paljonko haluan kehittyä...Tykkään kyllä siitä että saan "patin" näkyviin käsiin, mutta alkaisko koko ollakin jo sopiva? Painoa vähän ehkä haluaisin alas, mutta se on enemmän syömisistä kiinni, tiedän sen. Toki kun lihasta on enemmän, kulutuskin on suurempi, joten se mahdollistaa enemmän syömisen. Mutta halaun kyllä ainakin pitää kiinni näistä lihaksista, jotka nyt olen joko kehittänyt tai ainakin saanut näkyviin...

Treenit päättyvät aina 20-30min kävelyyn matolla. Sen aikana tulee tehdä 4-6 pikapyrähdystä sykkeen nostamiseksi. Nyt on vaan hankalaa kun en pysty juoksemaan, kun alkaa pakaraan/lonkkaan heti sattumaan.... :(

Työmaalla jo tunti vierähtänyt. Ja enää 7 edessä... Maanantait on kaikkien kiireisempiä päiviä....Huh jatketaan....

ViestiLähetetty: 2012-10-22 17:02:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vastavierailulla :smt031 . Oletpa urheilullinen. Siihen minäkin tähtään vielä joskus taas kunhan jaksan.. olen kyllä ollut mutta en nyt hetkeen.

ViestiLähetetty: 2012-10-22 21:29:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Bamse, tervetulemast toistekiii!

Olen kans kesän ollut liikunnallinen, mutta nyt on vähän hiipumassa...Mutta uuteen nousuun taas...kunhan ehtii ja jaksaa ja viitsii. Ja ehkä saa vähän ,muita asioita järjestykseen.

Ilta meni ystävän kanssa tv:tä katsellessa, ja sipsejä (kyllä, luitte oikein) syöden. Hän toi ja minä söin, kun teki mieli...Vähän kaduttaa nyt---Huomenna uusi päivä, joten sitä kohden....

Hyvää yötä!

ViestiLähetetty: 2012-10-23 09:15:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aamusta heräsin jo kuudelta suppilovahveroita pannuttamaan. En sentään syönyt aamupalaksi...vaan meni tuttua Eloveenaa. Ja marjoja pakkasesta ja vähän protskujauhettakin joukkoon. Evääksi lähti broiskukastiketta ja kasviksia. Ja ruisleipää siivu...En tiiä miksi tankkaan hiilareita, vaikka ei taida tulla treenipäivä tästäkäään. Ystävä toi taas kassikaupalla eilen suppiksia..menee siinä muutama tovi, kun niitä laittaa. Pakko saada pakkaseen vauhdilla, kun ovat viikonloppuna noukittuja.

Työpäivää edessä vielä. Onneksi on yksi kokous iltapäivällä, menee tehokasta työaikaa siihenkin. Ilmakin näyttää vähän kirkastuvan yöllisen sateen jälkeen. Melkoisen kylmä aamu oli taas..

Sujuvaa päivää sinulle lukijani!

ViestiLähetetty: 2012-10-23 14:56:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Varsin sujuvaa päivää sinnekin :mrgreen: Käytätkö jotain makeutettua protskua puuroon? Mä laitoin joskus vaniljaa ja se oli ihan jees, mut mielummin laitan jauheet veteen ja juon ja syön puuron erikseen. Kaura on hyvää :smt049

ViestiLähetetty: 2012-10-23 16:59:18 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Tshih, hetken jo kuvittelin, että ihan vaan huvikses niitä suppiksia pannutat aamutuimaan, kun et ees evääkskään ottanu, kumma tapaus! Mut joo, säilöösiähän se sitten :D

ViestiLähetetty: 2012-10-23 17:37:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juuh, välillä tulee laitettua protskujauhetta puuroon, jollen syö aamulla rahkaa... Ja itse asiassa suklaanmakuista tällä hetkellä...Myös minttusuklaa kokeiltu :D

Juu en mä ihan huvikseni vaan nouse aamuyötä kokkaamaan...Nyt kun töistä pääsin kotiin, putsailin loput sienet ja nyt ne on menossa pakkaseen. Osa jalostui kyllä soosiksi samantien...Tein ihan esikoista varten, hän tilasi kastiketta ja perunoita. Ostin tänään perunoita keitettäväksi ekan kerran varmaan sitten kesäkuun... Tosin en vielä rohjennut keittää...koitan ensin miltä tuntuu, kun niitä on tuolla jääkaapissa...No, ei vaan...leikki leikkinä!

Huomenna piti olla vapaa, mutta keikkaa pukkaa....eli lähden sorvin ääreen. Perjantaina koittaa tilipäivä ja pitkästä aikaa tulee ihan suhteellisen kunnon tili eli melkein normi tili. Tein keikkaa syyskuussa enemmän ja nyt on niiden maksun aika!! Jess! Ja loput rahat saan kirpparilta lauantaina, tässähän saattaa ihan sortua johonkin tuhlailuun... 8)

ViestiLähetetty: 2012-10-24 06:07:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta!
Aamu käynnistyi taas puurolla ja tekstarilla talkkarille. Mun kylppäristä kuuluu jotain ihme ääntä. Tai ääni tulee kyllä yläpuolelta jostain. Ja yläkerran asunto on tyhjä. Ajattelin jo, että onko katto romahtamaisillaan. Tuli kiire pytyltä ylös...En kehdannut soittaa heti aamusta, mutta hätyyttelen kohta viestin perään, jollen saa mitään vastausta!On sitä ääntä nyt ainakin tunnin kuulunut.

Kaalilaatikkoa kaivoin pakkasesta. Lähteeköhän mukaan, vai jätänkö päivälliseksi? Elämän pieniä kysymyksiä..

Tuonne pimeyteen on vaan lähdettävä...Vähän kaduttaa, että keikalle lupasin....Noh, ei auta, mentävä on...

Ja ollaan sentään jo keskellä viikko! Jee!

ViestiLähetetty: 2012-10-24 07:33:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hui, millasta ääntä? Apua :shock:

Keskiviikko = pikkulauantai, tänään voi jo "hölläillä" :lol:

ViestiLähetetty: 2012-10-24 11:56:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olisiko tyhjössä asunnossa alkamassa remontti?
Tai muuttaako sinne joku?
Silloin kuuluu outoja...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-10-24 21:32:13 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Toivottavasti ihme äänet jättäneet jo rauhaan ettei yöllä tarvi semmosia kuunnella ja ihmetellä.

Muksaa LoppuViikkoa :hug:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 2024 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00