Kiitos Marjo, sinulle myös
Olen ollut vähän laiskana täällä(kin) taas. Kirjoittelin eilen, mutta sitten työt iski päälle ja vieti katosi jonnekin, ehkä jouti mennä, ei siinä ollut muistaakseni kuin valitusta!
Viikko mennyt miten kuten. Ei yhtään kävelyjä tai kuntopyöräilyjä. Salilla tehnt kerran kummatkin tassut. Tänään ois sitten taas jalkojen vuoro. Ja sitä oikeastaan nyt odottelen, että sali aukeaa yhdeksältä. Sen jälkeen kirpparille tsekkaamaan viikon saldo. Alkuun mnei hyvin kaupaksi, nyt on kyllä hidastunut, vaikka olen uuttakin tavaraa vienyt.
Tyttärelle, vanhemmalle meni eilen liki puolet pankkitilin saldosta

. Tarvitsi rahaa lääkkeisiin ja johonkin laskuun. Sen vuoksikin haen kirpparilta viikon rahat. Kaksi viikkoahan mulla on paikka. Maksoin samantien, joten nyt tuntuu, että saan enemmän, vaikka kahden viikon vuokramaksuhan siitä pitää vähentää. Tili ensi perjantaina
Jotenkin sellaista alakuloa ilmassa. En saa oikein otetta mistään. Olen miettinyt sitä, kuinka innostunut ja energinen olin keväällä ja vielä kesälläkin. Silloin tsemppi tuli tiukasta ruokavaliosta ja siinä pysymisestä ja treenaamisesta. Nyt ei vaan jotenkin jaksa... Noh, sain sentään tuubihuivini valmiiksi. Siitä tuli ihan sellainen kuin halusinkin...Taitaa joku saada sellaisen lahjaksikin...Pitänee hakea lisää lankoja. Oppirahat on nyt sen suhteen maksettu.
Ulkona vielä niin pimeää ettei näe millainen päivä tulossa, ehkä vielä tässä kohtaa hyvä...Ei ainakaan sade ropise...
Mutta viikonloppuja kaikille!!