karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-12 00:45:24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 118 19 20 21 2224 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2012-11-07 11:02:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta aurinkoisesta Salosta!

Pari päivää mennyt mukavasti hyvässä seurassa. Tänään ohjelmassa haravointia. Ihana ilmakin ulkona. Aamupalaksi paistoin pekonia ja munaa ja lisukkeeksi juustotarjottimen jämiä. Eilen syötiin simpukoita ja tänään pitäisi vieda siikaverkot veteen.

Huomenna pakko mennä kotiin, kun tytär lähtee maailmalle. Ja viikonloppunakin töitä. Nautitaan nyt kun voi. Mies tekee koneella töitä ja mie lähden nyt ulos!
Hyvää päivää Karppilaan!

ViestiLähetetty: 2012-11-07 15:32:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Katso näkyykö Suomen lippuja...
Ne oli kuulemma ainakin eilen Salossa...
(Ruåttalaisuuden päivä )

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-11-09 09:16:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En tainnut nähdä lippuja salossa, kuin korkeintaan sillai mielikuvissani :lol:

Vapaat alkaa olla lusittu, tämä päivä vielä. Käytiin eilen miehen työreissulla Kauhajoella ja illaksi mun luo. Tytär oli jo aamusta lähtenyt Helsinkiin keikalle. Kultani lähti juuri omaan kotiinsa tekemään töitä vaihteeksi ihan kunnolla. Vaikka sai hän kuulemma tehtyä niitä siellä ollessanikin.

En ole käynyt salilla pitkäään aikaan. Pitäisiköhän tänään yrittää. Onhan tässä muuten ollut tota liikuntaa. Haravoimista ja sellaista. Nyt pitää myös pestä pyykkiä ja siivota tätä kämppää. Paino koko lailla samoissa. Mutta kehonkoostumusvaaka näyttää muutosta. Lihas on vähentynyt ja läski kasvussa....Sitä se tekee. Kai se sitten jotain oikeinkin näyttää.

Konekin pelittää nyt. Tyttären (ja vävy-kandin) ansiota. Huomenna sitten alkaa työputki. Voi olla että tässä tulee pari yötä, että ollaan erossa miehen kanssa. Se on ihan hyvä asia. Kai. Luulen. :roll:

ViestiLähetetty: 2012-11-09 23:22:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Erossa olemisen jälkeen se treffaaminen on taas entistäkin suloisempaa :wink: Hyvää viikonloppua mussu, vaikka ootkin töissä niin silti :smt049

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2012-11-10 12:40:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos Anni-muru, samoin sinulle!

Juu me kans toistellaan, että hyvä olla välillä erossakin ja sitten kovasti koitetaan miettiä, että mitä hyvää siinä sitten mukamas on :lol: .

No, mun on nyt vaan pakko mennä töihin. Mutta illalla ehkä nähdään...Olen vähän leivoskellut huomiseksi, kun olen isäni kutsunut kahville. Ja veli tulee siinä samassa paketissa sitten. Saa nähdä ehtiikö/uskaltaako kultamussuni tervehtimään miespuolisia sukulaisiani myös huomenna.

Mutta sadeasu päälle nyt ja kohti työmaata....

ViestiLähetetty: 2012-11-10 14:31:45 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Salossa :smt049
Ihanaa, et sulla menee mukavasti, on se!

ViestiLähetetty: 2012-11-13 15:34:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pieni päivitys, kaikki hyvin...

Läppärini lähti tyttärelle lainaan, kun hänellä pöytäkone hajosi ja tarvitsee konetta kouluhommiin...Eli töistä päivitys.
Ruokailut sitä sun tätä--paino hienoisessa nousussa... :roll:

Elämä hymyilee muuten paitsi töiden osalta. Tarttis päättää mitä alkuvuodesta alan tekemään.

Tänään taas Saloon töiden jälkeen, huomenna vapaapäivä...torstaiksi vasta töihin. Eli huomenna haravointia, pihasaunaa ja sellaista :D

Hyvää viikonjatketta...

ViestiLähetetty: 2012-11-13 18:45:17 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Ihana kuulla että elämä hymyilee ja kaikki hyvin :smt049
Tsemppiä työkuvioiden kanssa,
Toivottavasti selviää parhain päin ja Saat päätökset tehtyä.

Ihanaista ViikonJatkoa SinnePäin :smt039

ViestiLähetetty: 2012-11-19 14:17:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onpas aikaa taas vierähtänyt...Kaikki ok. Ruokailussa pieni ryhtiliike tästä päivästä alkaen. Alkaa makea elämä näkyä vyötäröllä. Ja oikeasti makea, en tiedä kuinka tekeekin niin karkkia mieli. Miestä ei voi syyttää, hän ei syö karkkia ollenkaan.

Viikonloppuna laitettiin minulle aika eksoottista ruokaa, nimittäin fasaania. Ihan omasta ikkunasta ammuttua... En ollut paikalla kun tämä teurastus tapahtui, en nähnyt nylkemistä, joten kyllä maistui tämäkin kanalintu. Kastike kermasta ja tilkasta (pari desiä) sherryä)Verkoilla käytiin viikonloppuna pariin kertaan, mutta saalis jäi laihaksi. Yksi made sentään pakkaseen, sitten kun niitä on kolme niistä keitetään keittoa kuulemma. Perunat ja maa-artisokat nostettiin omasta maasta vielä.

Minusta on jotenkin hienoa, että vaikka kaupat olisi tästä eteenpäin kiinni maailman tappiin, niin tuon ihqun miehen seurassa ei olisi pulaa ruuasta. Tuntuu hienolta tuollainen omavaraisuus, pakkanen täynnä oman puutarhan marjoja, sieniä kuivattuina, lihaa ja kalaa pakkasessa. Viljaa ei ole, mutta eihän sitä nyt tarvitakaan! Maitoa...hmm- kai sinne pihaan joku lehmäkin menisi...maitotila on kyllä kilometrin päässä....

Tänään aletaan muuttaa tytärtä, vaikka varsinainen muutto vasta sitten viikonloppuna.

Mukavaa viikkoa kaikille!!

ViestiLähetetty: 2012-11-19 14:50:25 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

ihanaa, oikeeta lähiruokaa..
fasaani on minusta hyvää, kerran sitä oon vaan maistanu, mutta sen mauan muistaa jotenki..

ViestiLähetetty: 2012-11-19 16:35:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Positiivista menoa.
Ekan kerran joku sanoo jotta miestä ei voi syyttää... :smt026 :smt026

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-11-19 17:56:47 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Voi vitsi, mahtimies sulla! Vaan muista varoa hauleja, eivät kuulemma tee hyvää hampaille [-X

ViestiLähetetty: 2012-11-20 11:26:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Silläkin uhalla, että vallan kehumiseksi menee, niin kohta menen lounaalle ja nautin miehen eilen pyytämiä ja tänä aamuna minulle paistamia ahvenia (kaksi) ja kuhaa (kaksi filettä). Lisukkeeksi eilisiltaista salaattia, jonka tein ihan itse!!

Elisestä paino jo mukamas vähän pudonnut...hillaripöhöä poistuu ripeästi.

Eilen vähän muuttohommissa, tänään koitan tavata esikoista ja huomenna porhallan sitten Renullani taas maaseudun rauhaan (vaikka vaan yhdeksi yöksi...)

Läppärinikin saisin jo takaisin, ei vaan ole paljon tullut enää koneella roikuttua...

ViestiLähetetty: 2012-11-22 15:54:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muuten elämä ilman karkkia sujunut hyvin, mutta jätskiin tuli sorruttua eilen...oli pakkasessa jo viime viikonlopuksi ostettua jätskiä, joka jäänyt syömäti. Pitää nyt jouluksi vähän skarpata ja jos alkuvuoden ulkomaanmatka aurinkoon toteutuu...pitää olla bikinikunnossa!!

Eilen kokkailin aurajuusto-broiskua päiväruuaksi ja Vatajan nakkeja sitten iltapalaksi miehelässä. On niin liikuttavaa, kun hän on niin iloinen, että joku laittaa hänelle ruokaa!! Hänen ex:nsä osti vaan kaikkea valmista kuulemma. Vaikka eihän nuo nakitkaan niin paljoa vaadi :wink: Noh, salaattia sentään kylkeen. Mutta tykkään puuhata, varsinkin kun toinen arvostaa. Ja kehuu kaikkea... Lupasin käydä seuraavaksi kaikki kaapit läpi ja tehdä puutelistan ja heittää vanhentuneet pois. Siivilää ja mittakulhoa olen sinne hankkinut...

Työrintamaltakin kuuluu uutta ...tai vanhaa...En saa jatkaa puolikkaana täällä, vaikka oisin halunnut (tai no... :roll: ). Palaan siis vanhaan duuniini puolikkaalle. Puolikasta teen ainakin toukokuulle. Puheluiden määrä laskee...Jihaa...Ja saan itsekin soitella enemmän. Nyt vaan ei oikein ehdi tekemään koko päivää, kun pitää seukata. Onneksi kulutkaan ei kasvaneet...

Viikonloppua odotellessa!! Pikkujouluja kans kaikille niitä viettäville!!

ViestiLähetetty: 2012-11-25 18:02:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Monenlaista mahtunut viikonloppuun. Tytär saatettiin oman kodin huomaan...en oikein tiedä miltä tuntuu....Hänen tyhjä huoneensa on nyt pesty ja kaappeja suunnittelen jo täyttäväni, saanpahan vaatehuoneeseen lisää tilaa. Pikkujoulut oli perjantaina...ei mitään juhlafiilistä ollut kyllä. Ennen puoltayötä kotona jo.

Eilen sitten muuton jälkeen maaseudun rauhaan saunaan. Tänään savustettiin kalaa ja sainkin aika paljon mukaani, riittää huomiseksi evääksi. Ei kelvannut kissoille siika eikä lahnakaan...

Eilen syötiin kiinalaista muuton lomasssa...Todella hyvää oli. Ja illalla saunan jälkeen punkkupullo ja juustoja. Salillakin perjantaina ehdin käymään. Näköjään nyt menee kerta viikossa tahtiin. Parempi niinkin kuin ei ollenkaan. Keskiviikkona koitan varmaan seuraavaksi.

Onhan tää vähän outoa. Olenhan minä nyt yksin kotona ollut ennenkin...Mutta onhan tuo yksi tyhjä huone vähän apeaksi tekevä....No, onhan mulla kisut ja mies tulee huomenna taas.

Mukavaa viikonalkua!!

ViestiLähetetty: 2012-11-25 18:07:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uusi elämänvaihe.
Vanhemman lähteminen ei minulla juuri tuntunut, sillä nuorempi malli jäi vielä kotiin. Se toisenkin lähdettyä oli hyvin ristiriitainen olo hetken aikaa. Väistämättä jokin aikakausi oli takana. Aika pian huomasin että niin kuuluukin tapahtua ja äkkiä minulla oli aikaa monelle sellaiselle mistä ehkä olin vain uneksinut salaa aikaisemmin. Rakkaus ja huolenpito säilyy, muodot muuttuvat.

Kaikkea hyvää muutokseen.

ViestiLähetetty: 2012-11-25 19:27:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Näinhän se on. Kiitos :hug:

ViestiLähetetty: 2012-11-27 10:11:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täksi päiväksi olen sitten kutsunut molemmat tytöt kotiin syömään. Otin pakkasesta kuhafileitä sulamaan, paistan niitä ja sitten teen myös broisku-kasviskeittoa, johon laitan kyllä vähän tummaa pastaa joukkoon.

Kävin eilen lääkärissä silmätulehduksen takia ja sain sitten saikkua tämän päivän, kun kurkkukin oli punainen ja ääni käheä.

Hirvittävä puhelinmokakin sattui, kun molemmat laturit on kadonneet. Toinen lähti tyttären matkaan ja toinen on "jossain". Epäilen että sekin makoilee jossain muuttolaatikossa tyttären osoitteessa. Nyt on akku tyhjä eli olen täysin puhelinkyvytön :?

Mies lähti täältä työreissulle ja sanoi, että soittaa puoli tuntia ennen kuin on tulossa...eli ei onnistu. Annoin hänelle siis vara-avaimen matkaan, jos hän tulee niin, että en ole kotona. Hän oli sitä mieltä, että suhde astui uudelle tasolle, kun sai avaimeni :lol: Huomenna tulee kuukausi täyteen... :smt057 Menen hänen luokseen huomenna ja ajattelin tehdä ainakin punajuuri-aurapaistosta. Jotain siihen sitten vielä proteiiniksi tarttis keksiä... Ja tarttis varmaan joku pikku lahjakin hommata....hän kyseli jo, että olenko allerginen jollekin metallille... :roll:

Harmaa päivä näyttäisi taas olevan...kotona jo täysi joulu valoineen :D

ViestiLähetetty: 2012-11-27 17:29:04 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Ai että, romantiikkaa ja kaikkee :smt007

ViestiLähetetty: 2012-11-28 11:11:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu romantiikkaa ja kaikkea muutakin... :D

Kävin uudelleen lekurissa ja nyt sain ab-kuurin kurkkuuni. Oikeastaan toivoinkin sitä. Joku pöpö tässä nyt jyllää urakalla. Jos alkaa helpottaa, komennan miehenkin lääkäriin, ettei sitten ristiintartuteta koko loppuelämää toisiamme. Tuntuu että pari viikkoa on mennyt vähän puolitehoilla, vaikka pitäisi olla niin elämänsä kondiksessa. Ehkä tuo uuden ihmissuhteen aloituskin sitten on tietynlainen stressitekijä elämässä. Eihän tämän jälkeen mikään ole niinkuin ennen. Kissojen suhteen on tehtävä jotain ratkaisuja aika pian... Tai ainakin parin kuukauden sisällä... Ajattelin, että jos nyt sinne reissuun lähdetään tammikuussa, niin sen jälkeen täytyy sitten joko muuttaa kissat hänen luo, tai tehdä tyttären kanssa diili. Reissuun asti saavat olla omassa kodissa. Kollille pelkästään mun parin viikon poissaolo voi olla kova pala, siksi parempi että saapi viettää sen vanhassa paikassa.

Punajuuri-aurakiusausta tänään ruuaksi ja Vatajan makkaraa sen kanssa. Jälkkäriksi kuohuvaa ja pähkinöitä. Eli tänään juhlitaan kuukautispäivää 8)

Vähän lunta satelee, mutta renulla ajattelin uskaltaa lähteä. Huomenna pitää kotiutua kuitenkin ajoissa kissojen vuoksi. Mies lupasi nelivedollaan tuoda huomenna kotiin, jos en uskalla lähteä ajamaan. Olen siis todella vähän ajanut talvella...Pakko vaan opetella nyt...

Nyt vähän kahvia ja eilisiä kuhan loppuja...(paistoin 8 filettä). Ja kohta sitten tien päälle...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 118 19 20 21 2224 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00