Uudet tuulet puhaltaa...töissä ainakin.
Tänne vaan sitä samaa. Paino aamulla taas korkeuksissa, josta masentuneena, en edes mitannut. Paino oli 76. Toivottavsti jotain pöhötyksiä vaan. Lauantaina olimme ulkona syömässä. Ja söin hiilarihöhhötkin. Eli etanoiden kanssa leipäpalan ja pihvin kanssa vuohenjuustoperunoita. Tosin piffin kanssa oli joku pekonikastike (lieventävä asianhaara

). Ruuaksi joku alkudrinksu-makeaa kuoharia, josta tyttö piti, minä en. Pottu viiniä ruuan kanssa. Ja sit lähdettiin miehen kanssa vielä toviksi istumaan jokirantaan (+viinilasi) ja sisälle juottolaan (1 viinilasi ja kaksi oikein rutikuivaa siideriä). Ei mitään huonoja oloja hiilareista, mutta juopumushan siitä seurasi. Ja pientä krapulaa eiliseksi.
Tää on niin paha, kun ei voi ees sen takia kieltäytyä syömisistä kun tulee maha kipeäksi tai vatsa ruikulille tvs.
Sanokaa hyvät ihmiset miten minä pääsen tuosta napostelusta eroon. Vaikka olisin syönyt juuri ja tiedän, ettei ole nälkä, mutta kun pähkinät, juustot, mitkä vaan HUUTAA mulle kaapista. Mä en saisi ostaa mitään varastoon. Mulla ei ole ongelmaa, jos olen miehelässä, tai töissä tai mulla on jotain mielekästä tekemistä. Mutta jos vaan olen kotona, luen ja katson telkkaria, koko ajan mietin, mitä seuraavaksi söisin. Eilen kun olin jo menossa nukkumaan ja pesemään hampaita, koukkasin vielä jääkaapin kautta ja tungin juustokakun lopun suuhuni, että voin aloittaa viikon puhtaalta pöydältä, mukamas!!
Ens viikonloppuna juhlat tiedossa pääkaupungissa. Pitää kokeilla mahtuuko mikään viime keväänä ostettu mekko päälle!!! Kyllä sitä ihminen on liian lepsu itselleen, kun ei mitään osaa itseltään kieltää!!