karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-21 18:36:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 524 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2011-08-14 18:03:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Näin se on tämäkin päivä saapumassa iltaan.

Hauduttelin kaalipataa huolella tänään, taisi olla neljättä tuntia uunissa. Ensin 200 asteessa ja sitten yli kolme tuntia ilman asteita. Läksin jumppaan (body pump) ja sinä aikana oli tyttäreltä tullut viesti, että voisinko hakea hänet bussiasemalta noin tunnin päästä. En lähtenyt sitten välillä kotiin vaan poikkesin Lidlissä hakemassa juotavaa, pähkinöitä ja vuohenjuustoa. Siksi toi kaali muhi niin kauan, mutta ei se mitään. Hyvää oli. Ja siitä riittää pari satsia pakkaseen ja vielä ainakin kolmeen syömiskertaan. Eli ensi viikoksi on ruokaa, kun on kesäkurpitsamussakaakin jäljellä....

Ja muuten, tein pitkästä aikaa mantelisämpylöitäkin. Taisi tulla kymmenkunta. Yhden söin ennen treeniä. Taidan pakastaa niitäkin. On sitten kätsympää ruokaa mukaan, jos vielä veneilemään päästäis tänä syksynä. En jaksa veneessä paistella peksua. Mökillä vielä sujuisikin.

Vähän paremmalla mielellä taas. Sais taas ton vatsankin toimimaan.....Magnesiumia tankkasin just.....

Työviikko edessä, huomenna maanantai ja sitten onkin taas jo perjantai;viikot menee niin nopsaan. Huomenna menenkin vasta kymppiin!!

Mukavaa viikkoa kanssakarppaajille!

ViestiLähetetty: 2011-08-14 21:14:27 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Mukavaa viikkoa Heydyllekin! :)

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2011-08-15 07:55:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:D

Vaikka ei paljon kyllä hymyilytä. Olen nyt niin ilkeä (kenelle?) etten laita nyt mittoja. En siis mitannut, koska puntari alkoi kiukuttelemaan. Eilinen pumppi varmaan kerää nesteitä. Enkä ole saanut taas kehoa tyhjäksi jätteistä....Voi olla että mitoissa olisi parannusta, mutta katson huomenna aamulla.

Ja aloin taas merkata ruokia oikein ylös- ehkä kohtuu säilyy paremmin. Eilen illalla tuli taas napsittua juustoa, pähkinöitä ja kirsikoita! Menee vaan huomaamattomasti jollen kontrolloi....

Tänään aamulla 4 peksua, yks muna paistettuna. Yks mantelileipä koskenlaskijalla. Kahvi.
Töihin evääksi kesäkurppalaatikkoa.
Illaksi suunnitelmissa loput pekoni paketista, muna, paistettua kaalia 200g ja kaksi porkkanaa. Hiilarit noin kolmessakympissä tällä.

Mutta suunnitelmathan voi vaihtua... Ja nokka kohti työmaata!

ViestiLähetetty: 2011-08-15 08:24:52 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Juuh, ymmärrän täysin...
Uusioperheenä ei ole niin helppoa..
Hyvä kuitenkin kun et hirveesti sekaannu isän ja tyttärien väleihin,
meillä isän uusi vaimo on hirveän mustasukkainen, ei isä saa olla lainkaan kaksin tyttäriensä kanssa.
Surullista sekin.
Senpä takia en itse änkee mukaan kun Raksulle tulee poika viikonlopuksi, vaikkakin systeemi on alkanut mennä niin, että kun mä oon vkl töissä, Raksulla on poikansa...
Onneksi mun tytöt tulee loistavasti toimeen Raksun kanssa, joskin siksi me saadaan olla aikas vähän kaksin :)

ViestiLähetetty: 2011-08-15 13:27:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei ole helppoja juttuja ei! En ole tuupannut itseäni mielestäni mukaan, annan heidän viettää kyllä aikaa yhdessä. Nuorempi, kohta 16-v asuu isällään kouluvuosien ajan. Hänen aikanaan toki olen ollut siellä öitäkin. Välillä vaan suunnitelmien muutokset harmittaa. Mä olen siitä helppo ihminen että yleensä kaikki käy, mutta kututtaa jos on sovittu vaikka että ollaan mökillä viikonloppu ja sitten muualla asuva tyttö haluaakin isälleen viikonlopuksi, mutta ei halua mökille. Arvatkaa mitä sitten tehdään... Ja tämä muutos tapahtuu perjantai-iltapäivänä...Kun vielä kaksi tuntia sitten oltiin lähdössä...

Välillä tuntuu että minä vaan aina kilttinä joustan. Kyllähän mies yrittää sompailla, mutta mä en yleensä puutu asioihin, marisen sitten kavereille tai täälläkin näköjään.. :lol:

Minun tyttöjeni isä ei ole viettänyt kahden-kolminkeskeistä aikaa meidän lasten kanssa koskaan. Koitin joskus puhua, että jos vaikka johki huvipuistoon kesällä veisit. Mutta hänen uudesta liitostaan oleva lapsi oli niin pieni silloin, ettei sitä mihinkään huvipuistoon voinut kuulema viedä. Minä hölmö olin kun kuvittelin, että lähtisi isompien kanssa vaan :shock: Ulkomaanmatkat viettää uuden perheensä kanssa, ei ole koskaan tyttöjä pyytänyt mukaan, vaikka varmasti olisin osallistunut kuluihinkin. Tyttöjen kanssa olen itse reissannut jonkin verran. Kerran erehdyin kysymään, jos hän jotain maksaisi reissusta, edes vähän....Enpäs erehtynyt toista kertaa kysymään.

No niin. Tällainen tilitys, ja vielä työajalla....

ViestiLähetetty: 2011-08-15 16:21:29 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Heidi :hug:

ViestiLähetetty: 2011-08-16 07:49:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

NiilinKaimaani kirjoitti:
Heidi :hug:

Kiitos! Tarvitsin sitä!!

Mitä nyt tapahtuu! Tänä aamuna vaaka näytti +1 kg!! Koko päivä meni eilen ihan karpisti ja kuosissa. Kalorit jotain 1700, hiilarit alle 20. Siis +1 maanantaihin!! En ymmärrä! Ja silti mittanauha näytti pari senttiä vähemmän vyötäröä, kuin viikko sitten. Joka tietty hyvä asia! Mutta siltikin, en ymmärrä :?: :?: :?: Enkä edes urheillut eilen. Töitä vaan!! HÖH!

ViestiLähetetty: 2011-08-16 09:00:58 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Jos sulle on tullut kilo teräksistä lihasta.

ViestiLähetetty: 2011-08-16 09:58:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tämähän on tietty se kaikkein varteenotettavin vaihtoehto.... :lol:

Kun oppisi vaan katsomaan peiliä, eikä vaakaa niin tarkkaan!! Mutta kun koittaa kuitenkin keventyä.... :evil:

ViestiLähetetty: 2011-08-16 12:22:21 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

heydy kirjoitti:

Kun oppisi vaan katsomaan peiliä, eikä vaakaa niin tarkkaan!! Mutta kun koittaa kuitenkin keventyä.... :evil:

Tiedän tunteen... :wink:

ViestiLähetetty: 2011-08-17 07:18:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nonni! Tänä aamuna lähes koko kilo poissa. Ej jymmärrä...Eilen iltana karsee kasa (lähes koko pussillinen manteleita) ja kolme kotimaista omenaa. En ollutkaan aikoihin syönyt. Liikunta nollissa eilen. Typerä sade!

Aamulla tänään vakio aamupala (peksut ja muna) ja yksi omena taas.

Töissä kaalilaatikkoa jo valmiina, kun vein eilen parin päivän satsin.'

Ja kotona sitten illalla seiskan jälkeen taas jotain.

Aamusta oli kurkku kipuisa ja jotenkin ahdistava olo rinnassa. Liekö jotain psyykistä...Uusi työkaveri aiheuttaa vähän probleemia enkä kaipaisi nyt yhtään lisää niitä töissä. Koitan nyt reippaasti siivota vähän ennen töihinlähtöä, kun illalla ei kuitenkaan jaksa mitään...

Joskus niitä mittoja ja painoja taas....Paino tänä aamuna 75.5. Vaikealta tuntuu, kun pari vuotta keikuin tuossa seiskakympin tienoilla... Viis pitäisi punnertaa pois....Tai edes kolme #-o

ViestiLähetetty: 2011-08-18 15:24:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino aamulla sama kuin eilen.

Nätisti olen tänään syönyt...Paitsi vadelma-kermakakkua töissä, söin kyllä vain päälliset ja sen valkean, jota sisältä löytyi....Ja nyt itsellä uunissa juustokakku. Toivottavasti säilyy huomiseen, kun on esikoisen 20-v synttärit.
Kaavin tässä myös maapähkinövoitölkin tyhjäksi, ettei turhaan vie kaapissa tilaa.

Illalla katsomaan Varesta Naantaliin. Enpähän roiku ruokakaapilla koko iltaa. Niin kuin eilen ja sitä edellisenä...Syön ihan karppia, mutta napostelen!! Silloin kun mies maisemissa, pysyy kuri itselläkin paremmin. Mutta kun olen yksin...jääkaapin ovi narahtaa....

ViestiLähetetty: 2011-08-18 16:00:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Meidän esikoiset on hyvin saman ikäsiä, 29.7. vietettiin tyttären kakskymppisiä. Onnea esikoiselle ja äidille :smt049 !

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-08-18 22:39:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos Sussoo!
Huoltahan tytöstä vieläkin on, mutta helpottamaan päin. Nuorempi on ollut helpompi- enkä tarkoita välttämättä kiltimpi. Mutta hänestä ei niin huolta, kun on kavereita ja sopeutuu helposti kaikkeen. Vanhempi on ollut omantiensä kulkija, eikä se tie ole ollut aina helppo.

Vares oli ihan hauska, sai nauraa. Pieni välikohtaus oli, kun reilu vartti ootettiin ambulanssia, kun joku täti sai jonkun slaagin kesken esityksen. Kuulin kun jotkut vitsaili, että ois itekin varmaan saanut jonkun kohtauksen, jos ois istunut Veeti Kallion vieressä niinkuin tää täti. Kalpeana vietiin, mutta itse käveli. Oiskohan nitrot jääneet kotiin. No, loppu hyvin. Hienosti näyttelijät pääsivät uudestaan vireeseen, vaikkei varmaan helppoa ollut.

Juustokakusta tuli hyvä. Niin, arvasitte jo, eipä säilynyt kakku kokonaisena huomiseksi. Njam... Laitoin pohjaan vain mantelirouhetta ja voita. Päälle pari tuorejuustoa (appelsiini) ja sitruunarahka ja pari munaa. Ja vähän makeutusta. Tunti uunissa 170 astetta. Uudestaan njam.

Ja teatterissa söin pussin nelli dellies karkkeja. Ja kiitos kysymästä, kyllä on maha ilmaa täynnä....

Ja nyt nukkumaan. Tytär vielä taiteiden yössä....

ViestiLähetetty: 2011-08-19 17:11:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Yllättäen paino tänään jotain 300g vähemmän kuin eilen aamulla. Eli onko se hiilareiden vai kaloreiden nosto, joka vaikuttaa?

Aamulla normit aamusafkat 6.30

Lounaaksi kaalilaatikkoa klo 14.30.

Ja kotona viiden jälkeen kaksi kabanossia ja pari palaa juustokakkua ja yksi omena! Ja kahvia. Synttäreiden, siis tytön kunniaksi. Illaksi ostin pari lite olutta. Mies tulee jollain ehtoo koneella jostain päin lentäen Turkuun. Varasin jo pussin pistaasipähkinöitäkin illaksi.

Aika huono päivä töissä ja hatuksi sille sain vastauksen hakemukseeni, jonka pari viikkoa sitten laitoin. Kiitos kiinnostuksesta, mutta... Ihmettelen, etteivät ottaneet haastatteluun. Todennäköisesti jollekulle pedattu paikka, pakko vain laittaa auki. Oikeasti olin kuvitellut pääseväni edes vähän pidemmälle, kun hakuvaatimukset oli ok. Ihmettelen. Ja sen lisäksi v*****aa. :evil:

Töistä on stressiä...Ei taida olla kovin suotuisaa painonlaskulle.

Mutta mukavaa viikkistä kaikille. Saas nähdä missä kuljetaan....

ViestiLähetetty: 2011-08-19 20:09:56 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Take it easy :wink:
Mukavaa viikonloppua!

ViestiLähetetty: 2011-08-19 21:47:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiits Sala! Rentoudun täällä Lite-oluen kanssa. Kyllä se alkaa helpottaa!!

ViestiLähetetty: 2011-08-22 16:14:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uudet tuulet puhaltaa...töissä ainakin.

Tänne vaan sitä samaa. Paino aamulla taas korkeuksissa, josta masentuneena, en edes mitannut. Paino oli 76. Toivottavsti jotain pöhötyksiä vaan. Lauantaina olimme ulkona syömässä. Ja söin hiilarihöhhötkin. Eli etanoiden kanssa leipäpalan ja pihvin kanssa vuohenjuustoperunoita. Tosin piffin kanssa oli joku pekonikastike (lieventävä asianhaara :oops: ). Ruuaksi joku alkudrinksu-makeaa kuoharia, josta tyttö piti, minä en. Pottu viiniä ruuan kanssa. Ja sit lähdettiin miehen kanssa vielä toviksi istumaan jokirantaan (+viinilasi) ja sisälle juottolaan (1 viinilasi ja kaksi oikein rutikuivaa siideriä). Ei mitään huonoja oloja hiilareista, mutta juopumushan siitä seurasi. Ja pientä krapulaa eiliseksi.

Tää on niin paha, kun ei voi ees sen takia kieltäytyä syömisistä kun tulee maha kipeäksi tai vatsa ruikulille tvs.

Sanokaa hyvät ihmiset miten minä pääsen tuosta napostelusta eroon. Vaikka olisin syönyt juuri ja tiedän, ettei ole nälkä, mutta kun pähkinät, juustot, mitkä vaan HUUTAA mulle kaapista. Mä en saisi ostaa mitään varastoon. Mulla ei ole ongelmaa, jos olen miehelässä, tai töissä tai mulla on jotain mielekästä tekemistä. Mutta jos vaan olen kotona, luen ja katson telkkaria, koko ajan mietin, mitä seuraavaksi söisin. Eilen kun olin jo menossa nukkumaan ja pesemään hampaita, koukkasin vielä jääkaapin kautta ja tungin juustokakun lopun suuhuni, että voin aloittaa viikon puhtaalta pöydältä, mukamas!!

Ens viikonloppuna juhlat tiedossa pääkaupungissa. Pitää kokeilla mahtuuko mikään viime keväänä ostettu mekko päälle!!! Kyllä sitä ihminen on liian lepsu itselleen, kun ei mitään osaa itseltään kieltää!!

ViestiLähetetty: 2011-08-22 17:06:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tiedän tunteen. Mä en uskalla avata sitä pähkinöitä yms sisältävää laatikkoa, jottei kaikki sieltä lennä suuhun.

ViestiLähetetty: 2011-08-22 20:24:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aina päätän, että enää en osta pähkinöitä tai suklaata. Ja jotenkin aina varmuudeksi niitä kuitenkin hankin....Murrrr....Mut kai se on parempi kuin syödä sipsejä....

Tänään vain hyötyliikuntaa, työmatkafillaroinnit ja vaatehuoneen siivousta. Pikkumusta mahtui päälle. Taidan hakea vähän juustoa jääkaapista tähän telkun eteen....Huomenna vasta kympiksi töihin, on yks iltatilaisuus. Joskos pääsisin lenkille aamulla.... Mun ja Saaren täytyy vaan kaksin sitä lenkkijutskaa kokeilla, kun Anni vaihtoi maisemaa... Tosin kun nyt pääsisi edes yksin alkuun...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 524 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00