Viikonloppuna kyläillessä meni vähän ruisleipää lämpimien voileipien muodossa sekä useampi mansikkamargarita

, siitä huolimatta paino on laskusuhdanteessa. Mutta iloitaanpa vasta perjantaina kun päivitän virallisen tuloksen, jos vielä on iloitsemisen aihetta.
Eilen siis kävin tutustumisreissun kuntosalille ja sain oman ohjelman. Siis en voi käsittää, että koko tähänastisen elämäni oon ollu niin väärässä kuntosalilla treenaamisen suhteen! Sehän oli aivan huippua! Laitteet niin tehokkaita, että tunsi tismalleen, mihin lihakseen mikäkin tehosi. Ja tosiaan ei tarttenu huhkia tuntikausia, niinku ehkä olin kuvitellu. 15 toistoa kohtuullisella vastuksella per laite. Ja alkuun ja loppuun 10 min (kunnon kasvaessa enemmän) kuntopyörää, crosstraineria tai soutulaitetta. Eikä kukaan tuijottanu pitkään että tuommonen hyllyvä täti täällä (oli siellä muitaki kaltaisiani)... Tai jos kattoki nii en ois kerinny huomaamaan. Jänskättää ens kerralla mennä, että miten osaan säätää laitteet itelle sopiviksi ja muistan, mitä milläkin laitteella piti tehdä. Apuahan saa aina pyytää mutta hävettää joka laitteelle käyä pyytään ohjaajaa.
Nyt kyllä hiukan ihtiäkin hirvittää, koska näyttää siltä että mun kuntoilut jatkuu viitenä päivänä viikossa

. Maanantaina pilates ja kahvakuula, tiistaina kuntosali, keskiviikkona reisipeppuvatsa -kiinteytys, torstaina pilates/syvävenyttely ym, perjantaina sali. Jumppaan sai niin edullisen kortin juhannukseen asti, että jatkan sittenkin ohjatussa kahvakuulassa, koska samaan hintaan saapi käyä. Kolme kuulaa löytyy kotoa, mutta eiköhän niillekin löydy käyttöä viimestään syksyllä, kun jumpat jatkuvat normihintaisina ja vähennän niissä käyntejä.
Mää oon niin innoissani, kun huomaan että nyt jo vajaan 2 kuukauden jumppahommien jälkeen on alkanu kunto koheneen ja ainaki reisilihaksiin tullu voimaa

Tästä se kunto paranee ja lihakset vahvistuu vähitellen. Sekään ei haittaa pätkääkään, vaikka painonpudotus hidastuisi (niinkuin todennäköisesti käy) koska viimein oon sisäistäny ajatuksen, että kilot ei loppuviimein ole niin tärkeitä. No siis toki mulla on aivan liikaa ylipainoa, että poishan sitä pitää ehdottomasti saada ja hyvältä näyttääkin tällä hetkellä. Mutta katoavan läskin tilalle otan innosta hihkuen kiinteitä lihaksia, näin on näreet