Lumihuomenet!
Tässä parin vrk:n aikana istuttu autossa rapiat 14 tuntia...Kävin veljeä moikkaamassa tuolla Kuopion takamailla. Perjantaina oli tosi surkea ajokeli, autoja oli ojassa pitkin matkaa...Eilen vähän parempi, mutta ei hyvä kuitenkaan... En ollut kuskina, pelkääjän paikalla vaan...
Olihan tuo pikainen reissu, mutta halusin tämän yhden vapaapäivän tähän kuitenkin. Perjantaina illalla/yöllä istuttiin pitkän kaavan mukaan, syötiin, juteltiin ja pelattiin. Hävittiin yhdellä ruudulla parisuhdepeli kymmenen vuotta yhdessä olleille. Meillä siis takana 7 viikkoa...

. Erimielisiä oltiin siitä, että kumpi on ahkerampi ja kummalla pidempi pinna...
Menomatkalla tuli odotettu soittokin. Olin tosiaan työhaastattelussa keskiviikkona ja tuli soitto, että ovat valinneet minut! Työt alkaa helmikuussa...Aivan eri hommia, kuin mitä olen tehnyt, haastavaa, mutta kiinnostavaa. Pääsee rakentamaan uutta yksikköä. Saa nähdä kuinka muut hommat etenee. Kämppä laitetaan loppiaisena myyntiin...Pakkorakoa ei ole, mutta koitetaan. Mulla on kotoa reilun puolen tunnin matka tuonne duuniin. Mutta ajatuksena toki, että jos muutan jollain aikataululla vähän lähemmäksi..eli miehen luo. Hiukan vauhti hirvittää...Tapahtuu niin paljon kaikkea...Mutta hetki ja asia kerrallansa.
Nyt pitäisi kai alkaa vähän touhuta joulua...ainakin tehdä kauppalista ja hakea vaikka kaupasta jo se, mikä säilyy nyt jo ostettuna jouluun. Kai mä pari korttiakin täsätä vielä kirjoitan....
Mukavia lumihommia!!