karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-10 14:59:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hey, hey herätys!!!
ViestiLähetetty: 2013-01-23 17:44:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olisikohan äitee yrittänyt ihan huumoria.
Huumori on huonokin huumori.
Kissat kyllä sopeutuu.

hyvää lomamatkaa ilman huolen häivää.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-01-23 17:46:07 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Nii justiinsa! Hauskaa ja rentouttavaa lomaa sulle 8)

ViestiLähetetty: 2013-01-25 20:20:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kaverit :)

Ikävä kyllä ei varmaan äidiltä ollut huumorilla heitetty. Mietin että onko jonkinlaista kateutta? Alkoi meinaan samaan hengenvetoon tilittämään huonoa avioliittoa isäni kanssa. He ovat eronneet vuonna 1976!!!! Kun mitään ei saanut tehdä ja mihinkään ei saanut mennä. Hän on itse eron jälkeen ollut suurimmaksi osaksi yksin. Ehkä ajatteli että kuljen samaa tietä...ja nyt itse 15 vuotta avioeroni jälkeen olen muuttamassa yhteen miehen kanssa, jonka kanssa seurustellut 3 kk! Tavallaan ehkä ymmärrän jonkinlaisen huolen, mutta kun minusta asiassa ei ole mitään epäselvää tai mietittävää...

Tänään vein kissat tyttärelle. Oli jonkinverran traumaattinen kokemus varmaan kaikille osapuolille. Mutta hyvin ainakin lähtivät tutustumaan paikkoihin...Ja sama sekainen makuuhuone siellä on kun pari kuukautta sitten täällä... :lol: Huomenna vien vielä maton, jonka päällä toinen on tottunut nukkumaan... Ja sitten suuntaan nokkani kohti Saloa!

Kaikenlaisen hässäköimisen jälkeen tänään näytti iltapaino vähemmän kuin aamulla \:D/ Tavoite jäänee kilon päähän--mutta ei se haittaa. Tänään tosiaan 71.2 illalla...

Outoa olla kotona yksin. Viimeksi olin yksin kotona ilman kissoja tai tyttöjä....jotain 6 vuotta sitten!!! Saa nähdä tuleeko uni yksin ollenkaan :)

ViestiLähetetty: 2013-01-25 20:29:44 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Koitahan nyt saada nukuttua niin lähtee ne loputkin grammat huspois :)

Oikein ihanaa lomaa 8)

ViestiLähetetty: 2013-01-26 12:05:26 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Mahtiskan Ihanaa Lomaa :smt049

ViestiLähetetty: 2013-02-28 22:27:32 
Poissa
Hupsukarppi
Hupsukarppi

Huhuu Heydy :smt039

Mitäs kuuluu sinnepäin?
Mukavaa ViikonLoppua, alkavaa sellaista :smt049

ViestiLähetetty: 2013-03-01 09:18:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei, pitkästä aikaa :smt039 ! Ihanaa kun kyselet perään Marjo :)

Olen lueskellut kyllä täällä, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella mitään.

Matka oli mahtava! Lämmintä riitti, hyvää ruokaa, uusia kokemuksia ja näkemisiä!

Kotiin tultua sitten muuttoa, uutta työtä ja kauhea räkätauti, joka kaatoi minut petiin alkuviikosta. Tänään olen menossa iltavuoroon töihin. Syömiset on olleet aivan kauheita...Ajattelin etten voi nyt stressata kaikesta, kun muutenkin on vähän painehia. Työ ei ole vielä oikein asettunut, syystä että toimintaa käynnistellään ja kaikki on kauhean epäselvää. Myös muilla kuin minulla. Koko työyhteisö on vähän ulalla. Mutta kai se tuosta. Minulla tietty itse alassakin on paljon opeteltavaa...

Muutto on vaiheessa edelleen...eli tavaroita siellä vanhassa vielä on. Ei mitään sellaista tärkeää, mutta riittävästi kuitenkin roinaa, mikä pitää tyhjentää. Tosin ei silläkään kiire, kun kerran ei ole kämppä mennyt vielä kaupaksi. Peukkuja että menisi nyt pian, niin saisi sen selväksi.

Liikunta on ollut jäissä myös, kun on tuota tautia ollut. Ensi viikolla menen etsimään täältä sopivaa salia itselleni. Seuraakin siihen jo löysin. Keväiseltä Superdieetiltä ja sen tapaamiselta jäi mieleen täältä päin yksi nainen, johon olen nyt ollut yhteydessä, hän lupasi opastaa.

Kissat on sopeutuneet hienosti tänne. Puuhaa riittää päivisin ja yöt on menneet heillä täällä paljon paremmin eli nukkuessa :D . Väiskistä on tullut ihan vauvakissa. Nukkuu yöt meidän välissä tai sitten mun kainalossa. Ennen nukkui olohuoneen sohvalla. Taisi ottaa koville liki kolmen viikon ero :(

Tässä kun valo lisääntyy ja kevät ehtii, niin minäkin ryhdistäydyn syömisieni suhteen. Kesäksi kuntoon projekti alkaa olla lähtökuopissaan...mutta siihen sitten taas palailen...

Ihanaa viikonvaihdetta Marjolle ja kaikille muillekin tasapuolisesti :smt007

ViestiLähetetty: 2013-03-03 14:22:37 
Poissa
sinnikäs
sinnikäs

heydy kirjoitti:
olen muuttamassa yhteen miehen kanssa, jonka kanssa seurustellut 3 kk! Tavallaan ehkä ymmärrän jonkinlaisen huolen, mutta kun minusta asiassa ei ole mitään epäselvää tai mietittävää...

Heissan :smt039 Sullahan on samat vinkeet kun itsellä oli tämän nykyisen aviosiipan kanssa! Mitäs sitä venttaroimaan,
pitää alkaa vaan nauttia heti :D Onnea ja lämpöä uuteen kotiin + työhön! Ihanat nuo pihan eläimetkin. Tuollainen
tuo varmasti elämään huikeasti extraa :smt049

ViestiLähetetty: 2013-03-12 14:45:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Säpä- pitkästä aikaa...vaikka muualla tulee kyllä seurattuakin....

Nyt on sitten projekti "biksu-kuntoon" startannut. Vaikka voisi olla kyllä yo-juhlakuntoonkin, kun tytär kirjoittaa nyt.
Kaivoin esiin vanhoja ruokailuohjeita ja ennen kaikkea treeni-ohjeita. Olin ekaa kertaa tänään uudella salilla täällä Salon sydänmessä. Outoa, mutta kai se siitä. Ruokailuja olen siistinyt eilisestä lähtien.

Pitkät vapaat töistä alkavat olla lusittuna (5 päivää) ja samanmoinen työrupeama kutsuu. Vähän hakusessa on tuo ruokailujen järjestäminen töissä. Meillä kun hlökunta syö hmmmm...ohjattavien kanssa. Pakko se kai on evästä alkaa raahaamaan mukana, vaikka juuri pääsi sen makuun, että ei tartte miettiä mitä evästä ottaa. Tai...katsotaan nyt. Tämä viikko on vielä normivuoroja, mutta ensi viikosta alkaen paukkuvat sitten 12 ja 13 tunnin vuorot. Tulee sitten tuota vapaatakin enemmän. Kolmessa viikossa vain 8 työpäivää. Tosin ensi listassa on pääsiäinenkin.
Treenit jää työpäivinä varmaan vähemmille. Vaikka nyt tuolla salilla on sitten mahdollisuus käydä aamu kuudesta puoleen yöhön, että sikäli kyllä mahdollista.

Hankin uuden kotipaikkakunnan kirjastokortinkin ja käytin heti sitä hyväkseni. Eli nyt hyvän dekkarin kimppuun!!

Saisi tuo lumentulo jo loppua!! Kevät aina välistä auringon muodossa muistuttelee itsestään, mutta on niiiiin kylmää öisin.

ViestiLähetetty: 2013-03-12 18:26:47 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Terkkuja Saloon :smt039

ViestiLähetetty: 2014-07-31 19:04:50 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Moi!
tämmöseen päikkyyn törmäsin. :)
on ollu hiljaiseloa?
Mites elämä kulkee?

huomasin vaan haulla että vähän samoja ruoka-aineita ja treeniäkin ollut ku mulla. ;)

2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 471 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24

Kaikki ajat ovat UTC+02:00