Hei, pitkästä aikaa

! Ihanaa kun kyselet perään Marjo
Olen lueskellut kyllä täällä, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella mitään.
Matka oli mahtava! Lämmintä riitti, hyvää ruokaa, uusia kokemuksia ja näkemisiä!
Kotiin tultua sitten muuttoa, uutta työtä ja kauhea räkätauti, joka kaatoi minut petiin alkuviikosta. Tänään olen menossa iltavuoroon töihin. Syömiset on olleet aivan kauheita...Ajattelin etten voi nyt stressata kaikesta, kun muutenkin on vähän painehia. Työ ei ole vielä oikein asettunut, syystä että toimintaa käynnistellään ja kaikki on kauhean epäselvää. Myös muilla kuin minulla. Koko työyhteisö on vähän ulalla. Mutta kai se tuosta. Minulla tietty itse alassakin on paljon opeteltavaa...
Muutto on vaiheessa edelleen...eli tavaroita siellä vanhassa vielä on. Ei mitään sellaista tärkeää, mutta riittävästi kuitenkin roinaa, mikä pitää tyhjentää. Tosin ei silläkään kiire, kun kerran ei ole kämppä mennyt vielä kaupaksi. Peukkuja että menisi nyt pian, niin saisi sen selväksi.
Liikunta on ollut jäissä myös, kun on tuota tautia ollut. Ensi viikolla menen etsimään täältä sopivaa salia itselleni. Seuraakin siihen jo löysin. Keväiseltä Superdieetiltä ja sen tapaamiselta jäi mieleen täältä päin yksi nainen, johon olen nyt ollut yhteydessä, hän lupasi opastaa.
Kissat on sopeutuneet hienosti tänne. Puuhaa riittää päivisin ja yöt on menneet heillä täällä paljon paremmin eli nukkuessa

. Väiskistä on tullut ihan vauvakissa. Nukkuu yöt meidän välissä tai sitten mun kainalossa. Ennen nukkui olohuoneen sohvalla. Taisi ottaa koville liki kolmen viikon ero
Tässä kun valo lisääntyy ja kevät ehtii, niin minäkin ryhdistäydyn syömisieni suhteen. Kesäksi kuntoon projekti alkaa olla lähtökuopissaan...mutta siihen sitten taas palailen...
Ihanaa viikonvaihdetta Marjolle ja kaikille muillekin tasapuolisesti