karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 04:03:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-06 23:50:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-09-16 17:29:34
Viestit: 78
Pienetär, miten paljon sä oikein laihdut viikossa :?:
Sähän karkaat käsistä :!:

Täytyy sanoa, että ton sun tickerin seuraaminen kannustaa kyllä ketä vaan! Just kun itselläkin alkoi paino taas valumaan alaspäin niin eikös sitten tulekin ensimmäiset naistenvaivat synnytyksen jälkeen ja paino vuorokaudessa KAKSI KILOA ylöspäin!
Meinasin jo hiplata tickeriäni.... :cry:

Joo, pallokalat varmaan hyvä nimi.
Eiks ne ole myrkyllisiä? :wink:
Ollaanko me sit laihduttuamme ankeriaita, ovat kai aika virtaviivasia, vai suoraanko ruodoiksi muututaan? :lol:

Ja millonkahan mulla ois aikaa tutustua ton mesen käyttöön, en vielä ole kerinnyt keksiä miten sillä viestitään....


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-06 23:54:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-09-16 17:29:34
Viestit: 78
¤MANTELI¤ kirjoitti:
Meinasin jo hiplata tickeriäni.... :cry:



Miten toi kuulostaa jotenkin irstaalta? :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 00:12:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-13 18:59:38
Viestit: 1077
Tuota noin, oisko se kauheen vaikeeta se moden homma, jos tarjoutusin yheksi ehokkaaksi :?:

Mulla kun tota joutilasta aikaaki ois aika tavalla,eli päivät täällä kotona palloilen, ja kuten näkyy välillä menee näitä öitäkin tässä valvoessa!

_________________
Aikuinen ei ole terve, jos ei välillä leikittele lapsen lailla

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 00:14:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-13 18:59:38
Viestit: 1077
¤MANTELI¤ kirjoitti:
¤MANTELI¤ kirjoitti:
Meinasin jo hiplata tickeriäni.... :cry:



Miten toi kuulostaa jotenkin irstaalta? :roll:


:lol: Mulla tuli aivan samat mieleen, että mitäköhän se Manteli.......tarkottaa :mrgreen:

_________________
Aikuinen ei ole terve, jos ei välillä leikittele lapsen lailla



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Elikkä
ViestiLähetetty: 2005-11-07 06:53:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9035
miako kirjoitti:
Suoraan sanottuna, en ainakaan itse kaipaa tänne näitä lähes normaalipainoisia kauhistelemaan ja voimaan pahoin lukemansa takia!


Pahoinvoinnille aihetta: tarkastelin nahkojani ja käsivarsien alapuolella ne roikkuu velttoina. Jos olisi edes sen nahkan sisällä jotain, mutta kun tarttuu kädellä alleista niin huomaa että se on vain tyhjä pussi. Sen voi vaikka kääriä rullalle ja teipata käsivarteen. :lol:

Ennen minulla olikin käsivarret kuin Kippari-Kallella.

_________________
2003: 161,8 kg :arrow: 2006: 80kg :arrow: 2020: 171 kg
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 08:42:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-21 20:40:06
Viestit: 552
Mode-ehdokkaita tuntuu olevan jo jonkun verran, mutta ilmottaudun minäkin vielä mukaan joukkoon tummaan :D

_________________
Mitä tummempi taivas, sitä kirkkaammat tähdet.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 08:51:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 14:55:36
Viestit: 9035
¤MANTELI¤ kirjoitti:
Pienetär, miten paljon sä oikein laihdut viikossa :?:
Sähän karkaat käsistä :!:

Täytyy sanoa, että ton sun tickerin seuraaminen kannustaa kyllä ketä vaan!


Viime kuussa laihduin 6,1 kg mutta sitä edellisessä kuussa 7,2 kg.
Kaikki minun ruokavaliossani on kalibroitu laihduttamisen maksimoimiseksi:

- säännöllisesti kalaa
- alhainen määrä prodea
- alhainen määrä hiilareita
- alhainen määrä kaloreita
- kookosrasvaa
- omenasiideriviinietikkasinappikin saattaa vaikuttaa
- yöuni kunniassa
- 3 ateriaa 12 tunnissa
- volumetriakasviksia runsaasti

=on hyvin vaikea keksiä miten tuolla kokoonpanolla ei laihtuisi

_________________
2003: 161,8 kg :arrow: 2006: 80kg :arrow: 2020: 171 kg
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 12:21:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2005-08-17 06:25:54
Viestit: 127
Yksi (vaikka minusta saisikin kaksi "normaali"painoista ihmistä) 40kg laihduttaja haluaa kanssa Pallokalaksi pallokalojen altaaseen porskuttamaan.

Tiukkaa induktiota en aio aloittaa, vaan jatkan tällä omalla tyylilläni repsahduksia välttäen elämästä nauttien. Pudotusta tähän mennessä 8kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 12:38:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-02 15:25:32
Viestit: 155
Tahtoo mukaan kanssa! Virallinen tavoite on pudottaa 25,2 kg eli normaalipainon ylärajalle. Toiveissa kyllä pudottaa siitä vielä viitisen kiloa :).

Tällä kertaa urakka käynnissä yksinomaan karppaamalla, mutta mulla on valitettavan pitkä paikkarihistoria :cry:. Kunniajäseneksi asti pääsin viitisen vuotta sitten, mutta sen jälkeen paino on ollut vain nousussa :evil:. Tuolloin aloitin laihduttamisen samoista kiloista, joita nyt ensisijaisesti tavoittelen.

_________________
Peikkoprinsessan (02/08) äiti, pikkuveljen LA 11/10


Ylös
   
 Viestin otsikko: Ottakaa minutkin mukaan!!
ViestiLähetetty: 2005-11-07 12:47:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2005-08-21 09:12:12
Viestit: 11
Minäkin tahdon tulla pallokalaksi pallokalojen joukkoon. Painoa on nyt 115, aloitin karppaamisen 127 ja matkaa on....tahtoisin päästä painoon joka alkais kasilla, ja jos sinne asti selviän, niin uusi tavoite sitten, mutta tulkaa meseen mua jututtamaan, kanina@suomi24.fi ja skarpataan yhdessä!!

_________________
Eteenpäin! sanoi mummo hangessa


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 12:57:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-13 18:59:38
Viestit: 1077
iSee kirjoitti:
Tällä kertaa urakka käynnissä yksinomaan karppaamalla, mutta mulla on valitettavan pitkä paikkarihistoria :cry:. Kunniajäseneksi asti pääsin viitisen vuotta sitten, mutta sen jälkeen paino on ollut vain nousussa :evil:. Tuolloin aloitin laihduttamisen samoista kiloista, joita nyt ensisijaisesti tavoittelen.


Heips!

Etpä taida olla ainoa, joka noita paikkareita (tai miksi heitä nyt kutsuis :twisted: ) on kokeillut, ja apua on hetkeksi saanut! Mua kyrsi se jatkuva NÄLKÄ! Ja sitte ku paino tippu, niin pisteet väheni ja oli entistä kauheempi nälkä!

Mutta nyt on hyvä palloilla täällä karppareitten seassa pallokalana, kun vatsa SAA olla täys ja nälkä pysyy poissa (tai ainakin hallinnassa :wink:)!

_________________
Aikuinen ei ole terve, jos ei välillä leikittele lapsen lailla



Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 13:19:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-10-02 15:25:32
Viestit: 155
lonti kirjoitti:
Etpä taida olla ainoa, joka noita paikkareita (tai miksi heitä nyt kutsuis :twisted: ) on kokeillut, ja apua on hetkeksi saanut!

En taida tosiaan valitettavasti olla ainoa :(. Mä olen käynyt jopa tänä syksynä pari kertaa kuuntelemassa ruisleipä-peruna-pasta-hapatusta. Joo, 35 kiloa painoa lisää kunniajäseneksi pääsyn jälkeen... Nyt onneksi noista on jo vajaat kymmenen pois - karppaamalla :).
lonti kirjoitti:
Mua kyrsi se jatkuva NÄLKÄ! Ja sitte ku paino tippu, niin pisteet väheni ja oli entistä kauheempi nälkä!

Mulla suurin ongelma oli makeanhimo sen ikuisen nälän ohella. Muistan säästelleeni pisteitä (tai silloin oli vielä liikennevalot käytössä eli niitä punaisia säästelin), että saisin syödä karkkia! Hullua sanon minä. Toi makeanhimo on ollut se, joka aiheutti painon nouseminen heti kunniajäseneksi pääsyn jälkeen :evil:. Tasapainoiluaikanakin vedin pussillisen karkkia ja jätin sitten terveellisen ruoan syömättä :roll:.

_________________
Peikkoprinsessan (02/08) äiti, pikkuveljen LA 11/10


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 13:57:10 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2005-05-15 20:21:53
Viestit: 32
Pallokalaksi tahdon myös minä :lol:
Ainakin reilut 25 kiloa tiputettavaa vielä, noin 22 kiloa on puolessa vuodessa on nyt karppaamalla karissut pois. Nyt on tahti hidastunut (=lue jumahtanut) kahdessa kuukaudessa niin, että ollaan seilattu kilon kanssa +-0 linjalla ja sekös ottaa päähän :evil: myönnettäköön, että alun tiukka linja on hieman repsahtanut, siinä siis parantamista...
Onneksi eivät ole kilot takaisin kuitenkaan tulleet ja ketokarppausta ajattelin taas kokeilla, tuon hiilarinostojen jälkeen (koska ei sovi minulle hiilarit näköjään ollenkaan).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 14:12:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-06 17:35:15
Viestit: 2055
:D Pallokalaksi ilmottautuu myöskin Norppis :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Pallokalat
ViestiLähetetty: 2005-11-07 14:22:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-09-20 00:28:03
Viestit: 511
Paljon kiitoksia ylläpidolle että tuette ja ymmärrätte porukkamme erityistarpeita, kuten mekin tulemme ryhmässämme tukemaan ja kannustamaan kaikkia mukaan haluavia yli 25kg pudottamaan pyrkiviä!
Tuskinpa siinä mitään erityistä raatia tarvitaan jäseniksi pyrkiviä valitsemaan... :wink:

Lainaus Eofiksen kirjoituksesta Karppausklubeja halukkaille, kannattaa ehdottomasti käydä lukemassa koko juttu Yleisestä kapppauskeskustelusta;

Ryhmä toimii seuraavasti:
- yksi henkilö toimii ryhmän päämoderaattorina eli hyväksyy ryhmään pyrkivät jäsenet esimerkiksi ryhmän keskenään päättämien sääntöjen mukaan
- lisäksi voi olla haluttu määrä muita moderaattoreita joiden tehtävänä on lähinnä siivota ryhmänsisäisiä viestejä (poistella ja muokata)
- ryhmä sopii itse sääntönsä ja toimintansa perusteet
- ryhmän olemassa näkyy kaikille foorumin jäsenille mutta viestit joko näkyvät tai eivät näy riippuen siitä miten ryhmä päättää. Huom! jos ryhmässä ei ole tarkoitus käsitellä erityisen arkaluontoisia aiheita, ja jos ryhmän viesteistä olisi erityisen paljon yleistä hyötyä, ei sitä mielestäni kannata piilottaa muilta ja haudata näin tietoa.
- ylläpidolla on oikeus tehdä muutoksia ryhmiin sekä poistaa koko ryhmä mikäli sen toiminta hyytyy

Mikäli haluat perustaa ryhmän:
- kysele ensin foorumilla onko ryhmälle kiinnostusta
- vasta kun kiinnostusta löytyy riittävästi, laita ylläpidolle viesti (yv:llä Eofisille tai spostilla osoitteeseen admin@karppaus.info) ryhmän nimestä, kenestä tulee ryhmän päämoderaattori ja mahdolliset muut moderaattorit ja näytetäänkö viestit kaikille vai vaan ryhmän jäsenille

Tässä on pienryhmien toimintaperusteet vasta alustavasti, muutoksia saattaa tulla.


Eli näiden mukaan!

Ja emmeköhan voisi hyväksyä moderaattorit ihan ilmoittautumis järjestyksessä, eli Elf päämodeksi ja seuraavat halukkaat 2-3 apulaisiksi? Tarvittaessa voin kyllä itsekkin olla mukana teknisen tuen muodossa (Hoover viestitti, että homma on osittain hyvin teknistä ja minun tukihenkilökoulutukseni on nimenomaan siltä puolelta) mikäli niin halutaan?

_________________
"Jos haluat olla onnellinen päivän,
juo itsesi humalaan
Jos viikon, paista sika
ja kutsu ystäväsi luoksesi
Jos kuukauden, avioidu
Jos koko elämäsi,
ryhdy valokuvaajaksi ja
koe elämä
sen kaikissa muodoissaan"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 16:16:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-03-06 17:35:15
Viestit: 2055
:D Jep mulle kävisi hyvin että en olisi mikään moeraattori enkä muukaan...*ei tajua mittään* joten viisaammat puikkoihin tässä asiassa... :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 17:09:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-01-27 07:33:34
Viestit: 296
Viivitär ilmoittautuu kanssa kasvavaan Pallokala ryhmään omien 50-55 ylimääräisen kilonsa kanssa. Ne annettaisiin mielihyvin tarvitsijoille!

Punnituspäiväksi vaihdoin tässä vähän aikaa sitten perjantain, mutta eipä tuokaan ihmeitä tehnyt jumilleni. Tässä sitä seilataan 120-124 kg aluella, jo toista tai kolmatta kuukautta :x .

Tarttis varmaan tehrä jotain :-k .

Viivitär

_________________
Vuoden 2005 saldo - 25 kg
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 17:46:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-21 20:40:06
Viestit: 552
Miako - nuo ohjeet oli hyvä juttu. Kävin lukemassa tuon aiemmin Karppausklubeista.

_________________
Mitä tummempi taivas, sitä kirkkaammat tähdet.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 17:59:50 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 16:09:34
Viestit: 849
Mitä jos joku teistä pallokaloista keräisi nuo moderaattoriehdokkaat listaksi ja kävisi tekemässä karppiklubiosioon äänestyksen kenestä mode? Näin päästäisiin perustamaan itse ryhmääkin lopulta :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-11-07 18:31:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-19 13:16:08
Viestit: 554
Mode asiasta sanon vielä sen verran, että mielestäni Pienetär olisi kyllä parempi päämode kuin minä, koska on aktiivisempi foorumilainen! :)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 100 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)