karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-04 22:08:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 645 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2009-01-20 10:49:47 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Ok, kiitti! NAM! :D

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2009-01-23 09:07:55 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Hip Hop :D !

On tää niin ihme juttu tää karppaus! Koko viikon on kalorit olleet koholla (jopa 2500 kcal/pv) ja proteiinit korkealla (yli 130g/pv) ja silti tippui KILO :o ! Jiiihaaaa! Ihanaa! Lisäksi vielä tein eilen omassa marinadissa koipireisiä uunissa ja tuli tosi hyviä. Tähän mennessähän mä olen ostanut ne ihanat, rasvaa tirisevät koivet kaupan grillistä, mutta nyt kokeilin itse ja niistä tosiaan tuli rapeita ja hyviä. Öljyä vaan meni kamalasti, lurautin varmaan liikaa, mutta se on pieni menetys verrattuna siihen, että tämä mun marinadi oli sokeriton ja lisäaineeton :) !

Vk 2 (-1000g) [-3,6 kg]
vyöt. 88 cm (-1 cm) [-4 cm]

Ja ei ku kivaa ja talvista viikkistä kaikille! Mä ainakin aion poikain kanssa EKAA kertaa pulkkamäkeen lauantaina :mrgreen:

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2009-01-23 16:17:58 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Mites katkispiirakka :shock: Odotan tuomiota, kun menin kehumaan :lol:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

ViestiLähetetty: 2009-01-25 11:33:15 
Poissa
vapaakarppi
vapaakarppi

Jolea kirjoitti:
Hip Hop :D !

On tää niin ihme juttu tää karppaus! Koko viikon on kalorit olleet koholla (jopa 2500 kcal/pv) ja proteiinit korkealla (yli 130g/pv) ja silti tippui KILO :o !

Näköjään tuo protskun lisääminen auttaa. Kaloriteoria taisi lentää pöpelikköön. :P

ViestiLähetetty: 2009-01-26 08:46:22 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Tilulei :D !

Vika viikko tipattomana/savuttomana... Kuulostan ihan hevijuuserilta, joka laskee päiviä :shock: . Nyt kun en ole tissutellut viikonloppuisin (paitsi se yks ulkomaankeikka 8) ), olen korvannut sen ruoalla. Taas tuli mätettyä ihan törkeesti safkaa, huomasin olevani erittäin syömishäiriöinen ja varmaan jollakin terapeutilla olis tosi painava sanansa sanotavana siihen. Kaikki ruoka oli kuitenkin karppia, mutta esim. tummaa suklaata ja pähkinöitä jos vetäsee kilon, tuski on mitkään hiilaritasot enää kohdallaan. Koko ajan piti jauhaa jotain :x . No, taas menee arki viimeviikkoisen kaavan mukaan, eli hiilarit mahd. alhaalla ja muu saa sitten olla mitä on :wink: .

Tomba, katkispiirakka oli iiihanaa, tein siitä jo kinkkuversionkin =P~ . Mä tosin tein sen rahkaan, koska oli yks päivän "vanha" jääkaapissa ja sopi hyvin, mutta viim. ensi viikonloppuna kokeilen kermaviiliin. Ai nami nami, taitaa kyllä tulla tehtyä jo aikaisemminkin, ehkä jopa tänään :o .

Great Girl, on se ihmeellistä joo, että noita kaloreita ei tässä ruokavaliossa tuijoteta kuten kaikissa muissa. Sopii mulle suursyömärille niin hyvin!

Tein muuten ihanaa keittoa viikonloppuna, siihen tuli kukkakaalia 500 g, 2 sipulia ja homejuustoa sekä kermaa, pari kanaliemikuutiota ja litra vettä. Keitettiin ja sauvalla sekasin, tosi hyvää.

Mitenköhän Kleoptara26:n röökinlopetus on edistynyt?

Mukavaa viikkoa kaikille ja kevättä kohti mennään :smt038

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-01-30 08:42:17 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No voi herttileiri. Ei sen näin pidä mennä :x !

Viime viikonloppu painaa siis vieläkin tässä ruhossa, eli se 3 pvn mässäys ei lähtenyt 4 päivässä kokonaan alhaisista hiilareista huolimatta #-o . No onneksi ei tullut enempää lisää ja uskon, että ensi viikolla taas mennään alaspäin :) . Ainoo vaan, että viikonloppuna on synttärit tiedossa, joten taas koetellaan itsehillintää. Pitää vaan syödä niin tuhdisti ennen juhlia, että malttaa pitää näppinsä erossa herkuista... Tai sitten en pidä. Musta on vaan niin typerää tiukistella juhlissa, koska yhdessä syöminenhän siinä on aika isossa roolissa, mutta jos nyt tekis kuitenkin itselleen eri safkat (taas...) :? , eli vaikka katkis- tai kinkkupiirakan ja mutakakkua. Vaikka mutis onkin tosi tuhtia tavaraa, se lienee parempi vaihtoehto kuin pizza, täytekakku ja korvapuusti :| .

Vika viikonloppu tipattomana ja savuttomana :mrgreen: . Täytyy tunnusta, että odotan jo ensi viikonloppua... 8)

Vk 3 (+400 g) [-3,2 kg]
vyöt. 89 cm (+ 1 cm) [-3 cm]

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-04 08:36:46 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Jumijumi jummi jammi :( !

Kävin aamulla ihan omaksi ilokseni (?!) puntarilla ja se näytti 84,5 kg! Siis apua! Kaikesta karppauksesta huolimatta paino NOUSEE vaan. Mulla ei ole ollut repsuja koko tammikuussa, ainoot synnit on olleet korkeakaloriset viikonloput ja hiukan nousseet hiilarit myös, mutta rajoissa kuitenkin ne hiilarit :? . Nyt pohdin, josko jättäis juustot pois vaikka viikoksi (mulla menee juustoa noin 200g/pv, joskus ylikin), mutta mistä mä sitten kalsiumia saan? Ei varmaan desi kermaa ja 2 rkl partista täytä päivittäistä tarvetta... :|

Any ideas? Vihjeitä? Niksejä? Sipsejä? :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-06 08:35:30 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No höh, kokonaista miinus 100 grammaa ](*,) .

Nyt loppui yletön juuston syöminen, rajoitan sen 70g/pv ja jos sekään ei tepsi, jätän sitten pois kokonaan joksikin aikaa! Mutta mutta: mistä mä saan kalsiumia :? ? En millään viitsisi purkista ottaa... Ja toinen ongelma: fetasalaatti. Mä olen syönyt sitä ainakin 3 kertaa viikossa, nyt siis sekin jää :x . Mitä mä laitan jokapäiväiseen salaattiini? No tonnari vois olla yks ja kana tietty, mutta mitä muuta, joka maistuis tarpeeksi? Katkikset syön ihan majoneesilla, koska salaatissa jotenkin maku katoaa eli on turhan mietoja.

No, pitää pohtia ja testata nyt vaikka viikko, että mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään :| .

Tipaton loppuu tänään, se on vissi!

Vk 4 (+100g) [-3,3 kg]
vyöt. 88cm (- 1 cm) [-4 cm]

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-06 08:58:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Salaattiin voi laittaa vaikka mitä namia antamaan makua. Mä tykkään esim. aurinkokuivatuista tomaateista, oliiveista, esim. savulohi on aivan jumalaisen ihanaa salaatissa, sit just noi mainitsemasi kanat ja tonnarit, ja miksei niitä katkarapuja vois syödä majon kanssa salaatissakin? :) Kananmunaa... mun mielestä salaatin kanssa käy oikeestaan mikä vaan. :P

Ps. täällä tipaton jatkuu ehkä vielä kokonaisen kuukauden :shock: Ei olis musta uskonut... :lol:

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-06 09:50:48 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Se on kyllä totta, että hyvin vois jatkaakin kun on alkuun päässyt :wink:, mutta siipan kanssa päätetty näin ja tänään se nyt loppuu. Ei kuitenkaan mitään ryyppäjäisiä tiedossa :P , mutta muutama kuitenkin 8) .

Eiks aurinkokuivattu olekaan liian hiilaripitoista, kun tomaatti on aika hh:sta? Tekis kyllä terää salaattiin =D> ! Mä en oikeen diggaa kalaa, tonnarikin menee vähän pakosta. Kylmäsavulohi jälkiuunileivällä on kyllä tosi herkkua, mutta jostain syystä se ei enää kuulu arkiruokavalioon ainakaan :wink:. Uunikirjolohi smetana-kermakastikkeella on viikottain ruokalistalla, mutta sekin vain siksi, että kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa :? ...

Hyvää viikkistä kaikille! Ihanaa, kun päivät on jo pidenneet ja on yhä lunta :smt038

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-08 10:37:47 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

Tulin ilmoittautuun....

Paino ei paljon ole pudonnut, mut on kuitenkin miinusta. :D
Viikko kawalla on mennyt tosi kivuttomasti,
vaikka tosa loppuviikolla muutinkin (taas) menyytä, hiilarit takaisin vähän alemmas,
ei kuitenkaan ketoosiin asti ja prode vähän ylös ja rasvat vieläkin ylemmäs.

Sain meinaan vihdoin ja viimein sen kawan calkun ladattua koneelle.
(kyl meinas jo mennä käpy käkättimeen...)

Eli tällä mennään ja ensi viikko sen oikeestaan kertoo sen totuuden,
jollen mene ja pullistu tämän päiväisestä kebabista........... :shock:

Kuinkas sulla on nyt sitten mennyt? Onko tippunut yhtään? :D

ViestiLähetetty: 2009-02-09 09:45:42 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Mulla punnaus keskiviikkona (läskiäisriehan punnituspv) ja perjantaina (oma varsinainen punnituspäivä), eli ootellaan. Olo on potra, eli mitään isoa ei kyllä ole tapahtunut :| ! Tosin viikonloppuisin, eritoten sunnuntaisin, syön reippaasti enemmän kuin arkena, joten mikäs ihme tämä potra olo nyt olisikaan :wink: .

Mä oon nyt vähän sekavalla mielellä tän ruokavalion kanssa... Pitäisi jättää maitotuotteet (mun kohdallani siis 1 dl kermaa ja 2 rkl partista päivässä), juustot :cry: ja mä pohdin, että mitä ihmettä mä sitten syön? No salattia eri protskuhöysteellä, mutta entäs iltapala, päivän kohokohta? Tähän mennessä se on siis ollut metukkaa ja kinkkua uunissa paprikalla ja oliiveilla sekä päälle aurajuustoa ja Emmentalia sekä kerma-partis-pähkinärouhe-kookoshiutale-marja juttu. VOI HUOH :cry: !!!! Tai sitten mä siirryn siihen kawailuun. Pitäsi vaan laskea mullekin noi rajat, mitä noudattaa. Kyllä nyt on pikku pää ihan sekaisin ja epävarma, mitä sitä nyt tekis!

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-10 09:57:17 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No ni :wink: ! Nyt on jääkaapista syöty partis pois ja eilen kiskaisin kuohukerman (koko 2 dl) sen seuraksi, ettei ole kiusaamassa. Lisää en osta kun vasta viikonlopuksi, eli nyt alkaa kokeilu vähäjuustoisesta ja maidottomasta (paitsi viikonloppuna pari kertaa partis-kerma herkkua) ruokavaliosta ja se kestäköön 2 viikkoa [-X . Jos ei sinä aikana tapahdu mitään radikaalia, mietin koko homman uusiksi. Mutta näin tää ei voi jatkua :( . Tänään plärään karppi reseptejä iltaherkuksi, jotain makeeta mun on saatava. Se irtaripussi kummittelee siellä kaapissa, joten välttyäkseni repsulta pitää tilalle väsätä jotain, mikä pitää mut poissa pussilta.

Huomenna on läskiäisriehan punnitus, ihan mielenkiintoista, joskaan en ole kamalan optimistinen painon tippumisen suhteen :? .

Vähän matalalla mieli :|

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-10 11:36:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Miksi maitotuotteita kannattaa vältellä? Mulla kans paino jumii, ei mitään muutosta aikoihin. Ja mun herkku myös on iltasin pähkinärouhe ja Lidlin kreikkalainen jugurtti. Niin ja päivisin lähes aina fetasalaatti.. Aloin nyt miettimään heitänkö myös itse jugurtit hetkeksi syrjään, vaan hankalalta kuulostaa, jotain muuta pitää sillon keksiä tilalle.

Tsemppiä!

Alpakka

ViestiLähetetty: 2009-02-10 12:04:45 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Näin mulle neuvottiin -et siis maitotuotteet jumittaa :( . Syytä en tiedä, ja harmittaa, koska mun syömiset menee nyt uusiks.

Mä korvaan mun iltaherkun tällä -vaikka onkin tolkuttomasti kaloreita. Mut kokeillaan nyt kuitenkin, josko lähtis paino tippumaan :wink:

50 g voita
30 g (1 dl) kookoshiutaleita
20 g (1 dl) vehnälesettä
½ dl makeutusjauhetta
1 rkl kaakaojauhetta
2 rkl vahvaa kahvia

kookoshiutaleita

Notkista voi ja sekoita kaikki kuivat aineet siihen. Lisää kahvi. Muotoile pieniä palloja ja pyörittele ne kookoshiutaleissa. Laita hetkeksi jääkaappiin/ pakastimeen ja nauti.

Kertoile, jos aiot rajoittaa maitotuotteita ja miten toimii :) ! Toivotaan parasta.

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-10 12:21:34 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi

Jolea kirjoitti:
Näin mulle neuvottiin -et siis maitotuotteet jumittaa :( . Syytä en tiedä, ja harmittaa, koska mun syömiset menee nyt uusiks.

Mä korvaan mun iltaherkun tällä -vaikka onkin tolkuttomasti kaloreita. Mut kokeillaan nyt kuitenkin, josko lähtis paino tippumaan :wink:

50 g voita
30 g (1 dl) kookoshiutaleita
20 g (1 dl) vehnälesettä
½ dl makeutusjauhetta
1 rkl kaakaojauhetta
2 rkl vahvaa kahvia

kookoshiutaleita

Notkista voi ja sekoita kaikki kuivat aineet siihen. Lisää kahvi. Muotoile pieniä palloja ja pyörittele ne kookoshiutaleissa. Laita hetkeksi jääkaappiin/ pakastimeen ja nauti.

Kertoile, jos aiot rajoittaa maitotuotteita ja miten toimii :) ! Toivotaan parasta.

Onx noi hyvii?

Ainut ainesosa mikä tällee äkkiseltään kuulostaa hyvältä on tuo VOI! :smt005

ViestiLähetetty: 2009-02-10 12:31:44 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Emmä tiedä vielä :lol: ! Mut muistelen joskus lapsena tehneeni voi-kaakao-sokeri -palleroita ja ne oli tosi hyviä, tryffelille maistui. Odotukset on korkealla =P~ . Huomenna voin tulla tänne kertomaan, miltä maistui (jollen sorru niihin irtareihin ja jää nää tekemättä 8) )

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-10 12:32:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Yritän nyt myös olla ilman jugurttia ja ainakin vähemmällä juustolla. Mä taidan panostaa iltasyömisenä suolaseen, en ole niinkään makean perään vaan tuo jugurtti on ollu niin helppo ja ihanan pehmeä iltapala. Niin ja juureksia olen myös välillä syöny iltasin, varsinkin jos tuntuu ettei ole nälkä mutta tekee vaan mieli mussuttaa jotakin.

Katotaan miten naisen käy :wink:

Alpakka

ViestiLähetetty: 2009-02-10 13:13:22 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Lantturanskalaiset... Taidanpa ostaa tänään lantun ja tehdä illalla niitä pellillisen :D ! Hyvä Alpakka, kiitti juures ideasta =D> !

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-02-10 17:51:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lantturanskikset ovat =P~ :smt049 :smt049 :smt049

Aurinkokuivatuissa tomaateissa on hiilareita Finelin mukaan 17,5g/100g, eli aika paljon, mutta ei niitä kilo kaupalla salaattiin tarvitse läntätä. Itse pilkon salaatin joukkoon 2-4 tomaattia.

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 645 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00