Tilulei

!
Vika viikko tipattomana/savuttomana... Kuulostan ihan hevijuuserilta, joka laskee päiviä

. Nyt kun en ole tissutellut viikonloppuisin (paitsi se yks ulkomaankeikka

), olen korvannut sen ruoalla. Taas tuli mätettyä ihan törkeesti safkaa, huomasin olevani erittäin syömishäiriöinen ja varmaan jollakin terapeutilla olis tosi painava sanansa sanotavana siihen. Kaikki ruoka oli kuitenkin karppia, mutta esim. tummaa suklaata ja pähkinöitä jos vetäsee kilon, tuski on mitkään hiilaritasot enää kohdallaan. Koko ajan piti jauhaa jotain

. No, taas menee arki viimeviikkoisen kaavan mukaan, eli hiilarit mahd. alhaalla ja muu saa sitten olla mitä on

.
Tomba, katkispiirakka oli iiihanaa, tein siitä jo kinkkuversionkin

. Mä tosin tein sen rahkaan, koska oli yks päivän "vanha" jääkaapissa ja sopi hyvin, mutta viim. ensi viikonloppuna kokeilen kermaviiliin. Ai nami nami, taitaa kyllä tulla tehtyä jo aikaisemminkin, ehkä jopa tänään

.
Great Girl, on se ihmeellistä joo, että noita kaloreita ei tässä ruokavaliossa tuijoteta kuten kaikissa muissa. Sopii mulle suursyömärille niin hyvin!
Tein muuten ihanaa keittoa viikonloppuna, siihen tuli kukkakaalia 500 g, 2 sipulia ja homejuustoa sekä kermaa, pari kanaliemikuutiota ja litra vettä. Keitettiin ja sauvalla sekasin, tosi hyvää.
Mitenköhän Kleoptara26:n röökinlopetus on edistynyt?
Mukavaa viikkoa kaikille ja kevättä kohti mennään