Kiitos, olo onkin parempi nyt jo
En voi piilottaa sitä, muuten mopo karkaa käsistä ihan saletti.
Mut jos mä ees tyytyisin pomppiin sen päällä kerran viikossa tai kaksi...
Jo mulla kuluu energiaa ihan sikana, ja vaje on iso, mutta ei suinkaan liian iso! mutta ei niin ei..en tiedä mikä mättää
Sen huomasin nyt kuitenkin et noi hiiret ei mulle sovi, vatsa on pinkee kun kuudennella raskauskuussa

housut kiristää ja maha kurnii..
Se on hyvä valittaa nyt kun kohta lähetään sushiravintolaan viettää iltaa..noh, joskus harvoin vaan..ihan kivaa kuitenkin, ja onhan se parempi vaihtoehto kun pastaravintola, eikö vaan ?
Tulen suomeen
YKSIN ens viikon perjantaina. jeee.
Ajattelin vetää kunnon tiukistelun siihen asti, et ainakin näyttäis hehkeeltä

vitsi, ihan sama minkä näkönen mä oon (tai siis melkeen). Sillon kun aloitin vhh:n niin kaikki suju kun tanssi, ei tehny tiukkaa yhtään, mutta nyt..
Noh, tänään vielä sushaillaan ja
huomenna alkaa Pingun piukeen vatsan lyttääminen.Se on MOROOOOO!
Muoks: ai kamala läysin oman juttuni vuoden takaa..vitsi nauroin vedet silmistä, pakko peistata se tänne.. Nyt tuntuu siltä että mun persus olis pienentynyt voi olla toiveajattelua tietty, mut farkutkin lököttää sillai kivasti, pystyy istuu ja hengittää samalla, eli ei enää kiristä oikeestaan mistään noh vähän yläreidestä mut sitä ei lasketa peilin edessä kun tepastelen niin tota sellua näkyy aikas paljon....arrrrgh...millonkohan se sulais pois
Nii ja lisää itsetutkiskelua...vatsa ei ole semmonen pinkula enään, nyt löllö roikkuva makkarainen (ilmapallo missä ihan liian vähän tyätettä ) Semmonenki epämiellyttävä havainto...joku on tarvinnu tissilisäkkeet, multa on nääs ne viety
Miksi ihmeessä NE on pienentynyt niin valtavasti, kun eihän ne ees alunperin olleet mitkään hinkit
Elämä on epäreilua. No mieluummin tissitön kun läski