karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-17 21:24:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 79 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: isopimu tässä, hei!
ViestiLähetetty: 2011-03-04 17:41:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Eikä taaskaan muutosta painorintamalla.

Joo nyt olen koittanut katsoa peilikuvaa ja pyöritellä mittanauhaa niin, että oon painanut mielen taka-alalle sen ettei paino putoa. Rennommalla ajatuksella sen huomaakin miten sitä muuta muutosta on tosiaan tapahtunut, esimerkiksi mun reidet on kovettunut :mrgreen: Ja äsken salilla sain myös pari uutta :idea: -elämystä: voimat on lisääntynyt eli pääsin taas lisäilemään toistosarjoihin maltillisesti painomääriä. Mutta toinen mikä mulla aiheutti omia naurunpyrskähdyksiä oli huomio siitä, ettei masu ota enää niin pahasti vastaan kun väännän vatsalihas-masiinassa :mrgreen:

Ajattelin jo ottaa hiilarimättöpäivän, jos se auttaisi tiputtamisessa mut en voi kun ei tee yhtään mieli :shock: Sitten toinen mitä ajattelin josko kokeilisi on kunnon rasvatankkaus eli alkaisin heilumaan öljypullon & voipaketin kanssa entistä ahkerammin. Pitänee varmaan kokeilla, ei siinä mitään menetä kun muutenkin ollaan jo niin lahjakkaasti jumijuntturassa. Tai ainakin mun kannattaisi varmaan syödä sisuja ettei enää tulee fiiliksiä heittää hanskoja tiskiin, eli sisua kehiin!! :mrgreen:

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-10 15:23:37 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi

Tsau isopimu,

En käynyt kovin pitkällä sun ketjussa mutta kerron mikä auttoi kun mulla oli " jumi". Heh, siis mun jumi oli kun paino putos " vain " 500gr :o
No, kyselin veljeltä, joka pudotti muutama vuosi sitten reilusti painoa jotta mitä hän teki kun oli ollut pari kk jumi päällä.
vastaus oli vihree tee 1,5-2 L pvä. Siis ihan kylmänä tai huoneenlämpöisenä.
nyt kokeilin itse ja kyllä lähti heti kilo viikon aikana.
Olen juonut aivan liian vähän joten ei täällä turhaan puhuta nesteen tärkeydestä.
Tuntuu että kun puntarilla hyppi liian usein niin ei uskalla juoda kun pelkää että se vesi nostaa painnoa ja sitten masentuu.
muutenkin punterilla ei tartte käydä kun se kerta vko. Kaaikki harmit sun muut nostaa stressiä ja se estää laihtumisen. Voin sanoa että näin on.
pari vuotta sitten söin aivan liian vähän, nukuin huonosti ja kiroilin kun paino ei putoa vaikka oli miinuskaloreilla. Jep, olin miinus 2000 kaloria/pvä ja se oli aivan liikaa.
Nyt olen syönyt enemmän rasvaa, enemmän ruokaa ja paino on tullut alas Tammikuun 19 pvän jälkeen 7 kg.
Vaikka kuinka harmittaa niin älä välitä. Mennään eteenpäin pikkuaskelin( niinhän kyllä teetkin kun tavoitettasi katsoo) ja muista että olet jo pudottanut paljon painoa :D Kyllä se loppukin lähtee aikanaan.
pysy pois hiilarimaasta ettei tule huonoa oloa.

Kaikki jossain vaiheessa ollaan vähän allapäin kun ei muka laihdu :wink: Mittanauha kertoo kuitenkin toisen tarinan.
Jos käyt katsomassa tuon mun ketjun niin sielä on tarinaa mun karppivaimosta joka hämmästyi :shock:

tsemiä kovasti ja hyvää vkl :smt023

ViestiLähetetty: 2011-03-10 16:19:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippistä, isopimu!
Komppaan cajua... olin päässyt samoihin tuloksiin omin empiirisin kokein. Pidän nimittäin vihreästä teestä, ja olen lisännyt sen juontia nyt lähiaikoina; päivässä ehkä menee 6-7 dl normaalin vedenjuonnin lisäksi (osan nesteistä juon kivennäisvesinä).
Just maanantaina minulla sitten 'jumit' alkoi laueta.... tälläviikkoa on pudonnut painoa jo vähän enemmänkin.

Tsemppiä sinulle, isopimu! :hug:

ViestiLähetetty: 2011-03-10 19:55:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

ei hitto! SIIS EI HITTO! tää ei ole totta. Kun luin läpi caju sun kirjoituksen niin alkoi vähän kilistä ahaa-elämys korvien välissä. Silloin kun mulla tippui paino niin mähän join päivittäin pari-kolmekin kertaa vihreää teetä. Sitten se jotenkin jäi ja korvautui erilaisilla kivennäisvesillä. Normivettäkin juon mutta nyt kyllä jätän nuo porejuomat vähemmälle ja otan vihreän teen takaisin mukaan kuvioihin. Siitä nimenomaan olen tykännyt silloin töissäkin, kun ei haitannut vaikka se jäähtyi, niin maistui silti. Joten ei pitäisi olla mikään ongelma sen juominen. Joten sitäpäs kokeillaan, kuulostaa paljon paremmalta kuin mitkään hiilarishokit, en tahdo sitä nuutunutta oloa.

eli kiitos caju ja elliskä, nyt käväsen keittämässä teetä :smt026

ps: mäkin tahdon cajumaisen jumin :mrgreen:
ps2: mahtavaa elliskä että sun jumittelut on alkanut helpottaa :)

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-11 22:28:13 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi

isopimu kirjoitti:
ei hitto! SIIS EI HITTO! tää ei ole totta. Kun luin läpi caju sun kirjoituksen niin alkoi vähän kilistä ahaa-elämys korvien välissä. Silloin kun mulla tippui paino niin mähän join päivittäin pari-kolmekin kertaa vihreää teetä. Sitten se jotenkin jäi ja korvautui erilaisilla kivennäisvesillä. Normivettäkin juon mutta nyt kyllä jätän nuo porejuomat vähemmälle ja otan vihreän teen takaisin mukaan kuvioihin. Siitä nimenomaan olen tykännyt silloin töissäkin, kun ei haitannut vaikka se jäähtyi, niin maistui silti. Joten ei pitäisi olla mikään ongelma sen juominen. Joten sitäpäs kokeillaan, kuulostaa paljon paremmalta kuin mitkään hiilarishokit, en tahdo sitä nuutunutta oloa.

eli kiitos caju ja elliskä, nyt käväsen keittämässä teetä :smt026

ps: mäkin tahdon cajumaisen jumin :mrgreen:
ps2: mahtavaa elliskä että sun jumittelut on alkanut helpottaa :)

No problema :wink:

Ilmoitathan miten käy?
Mulla ei ainakaan tän juomisen takia tule syötyä liikaa :lol:

ViestiLähetetty: 2011-03-13 11:30:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

En riemuitse, en iloitse, ihan vaan varovasti kuiskaten mainitsen tämän ettei vaaka taas suutu intoilusta...eli nyt ollaan taas takaisin siinä mihin parhaimmillana on päästy ja mitä tikkerikin on näyttänyt jo pidempään. Hiljaa, hiljaa, varovasti katsotaan tästä eteenpäin.

Sitä paitsi asiat sai aivan uudet mittasuhteen valitettavan tapahtuman seurauksena. Siinä omat painotaistelut on pientä, kun kuulee kauempana maailmalla Japanin suunnalla tapahtuneista luonnonmullistuksista. Niiden seurauksena hyvä ystäväni oli päivän läheisiltään hukassa kun yhteyksiä ei oltu saatu. Siinä ehti jo miettiä asioita monelta kantilta, ja kauhujen uutisointia tuli seurattua normaaliakin enemmän sydän kurkussa. Onneksi eilen oli yhteys saatu ja ystävä seurueineen voi olosuhteisiin nähden hyvin. Mutta surulliseksi vetää niiden muiden puolesta, jotka eivät ole ystävistään ja sukulaisistaan siellä saanut yhtä hyviä uutisia, tai joiden koko elämä on romahtanut tuon tapahtuman seurauksena.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-15 07:40:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Painorintamalle :smt023 :smt023 !

ViestiLähetetty: 2011-03-16 08:30:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

En tiedä johtuuko vihreen teen lisäämisestä, vaiko poreilevien juomien poistamisesta, vaiko molempien yhdistelmästä mutta voittekos kuvitella? Mun paino näytti tänään alhaisinta lukemaa kuin koskaan tässä karppailun aikana :shock: Kestäpä nyt sama suunta ettei taas pompsahdella painon kanssa takasin ylöspäin jooko [-o< Uhkarohkeesti päivitin jopa tikkerin, en meinannut enää osata kun siitä oli noin 1,5kk kun sitä on viimeksi säädelty. Mutta joo, nyt se kokonaispudotuksen määrä olisi 6,7kg.
Kevätaurinko sulattakoon läskiä nyt koko jumitelleen pakkaskaudenkin edestä! :smt074

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-16 10:56:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ihanaa, hienoa, onnea, onnea!!!!
=D> =D> =D> =D> =D> =D>

terkuin toinen vihreä tee -addikti :wink:

ViestiLähetetty: 2011-03-16 11:42:36 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Pakko kai sitä teetä on alkaa juomaan..
Ei oikeen jostain syystä kahvikaan maistu?
Ikinä en ole teestä oikeen tykänny, mutta mitäpä sitä ei yrittäs kauneuden eteen... :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-03-17 07:30:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

:respect: caju on kingi! :respect:
teevinkki tehoaa, paino tippuu, kiitos vinkistä caju! :)

Kippis elliskä, vihreä tee on nyt tiukasti mukana päiväohjelmassa ja uskon sen apuun, eilisestä lähti taas parisataa grammaa painoa pois, voi ihanaa on tätä odotettukin! Vajaassa viikossa on jumittelupainosta tultu alaspäin lähes kilon verran

TeijaS, mä kyllä juon kahviakin lähes päivittäin mut määrät on tippunut hurjasti siitä mitä on ennen karppausta ollut. Vihreää teetä kun löytyy maustamatonta ja maustettua jos vaikka minkälaista niin vaihtoehtoja on. Mutta ei kai sitä väkisin pidä lipitellä jos ei maistu, tosin mä olen tällä hetkellä sellainen vihreän puolestapuhuja että oksat pois :mrgreen: (sopiikin tää hymiö hyvin viherjuojalle)

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-18 00:05:35 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi

Isopimu vaikuttaa onnelliselta :lol:
Loistavaa toimintaa sulta.
Jos rupee tee kyllästyttämään niin mausta sitä jollain. Luin että sitruuna( en muista kerroinko jo sun ketjussa)buustaa teen vaikutusta ja muuttaa makua sopivasti.
Inkivääri myös.

Hyvä pimu =D>

ViestiLähetetty: 2011-03-18 11:57:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

isopimu ON onnellinen, olen kuin lentoon lähdössä oleva kevät-tipunen :mrgreen: :mrgreen: Ja miksen olisi, kahdessa päivässä -400g ja se jos mikä on tälle jumittelijalle iso juttu! Nyt on miinusta alkupainoon 7,1kg.

:smt051

Mulla olikin kotivarastoissa vihreää teetä monessa muodossaan, maustetut irtoteet on eniten mun makuun joita voi haudutella kannussa pitkään mutta töissä käytän sitten pussiversioita. Lisäksi monet maustamattomatkin on maultaan ainakin mun mielestä hyviä. Sitruunaa olen innostunut lisäilemään ihan vedenkin sekaan, samoin limeä. Joten nestehukkaa ei pitäisi ainakaan esiintyä ihan helpolla ;)

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-18 13:57:30 
Poissa
RV-Golfkarppi
RV-Golfkarppi

isopimu kirjoitti:
isopimu ON onnellinen, olen kuin lentoon lähdössä oleva kevät-tipunen :mrgreen: :mrgreen: Ja miksen olisi, kahdessa päivässä -400g ja se jos mikä on tälle jumittelijalle iso juttu! Nyt on miinusta alkupainoon 7,1kg.

:smt051

Mulla olikin kotivarastoissa vihreää teetä monessa muodossaan, maustetut irtoteet on eniten mun makuun joita voi haudutella kannussa pitkään mutta töissä käytän sitten pussiversioita. Lisäksi monet maustamattomatkin on maultaan ainakin mun mielestä hyviä. Sitruunaa olen innostunut lisäilemään ihan vedenkin sekaan, samoin limeä. Joten nestehukkaa ei pitäisi ainakaan esiintyä ihan helpolla ;)

Jee jee tipunen :lol:
7 kg on hieno juttu.
tuon sitruunan lisäys nimenomaan vihreen tee sekaan parantaa teen hyviä vaikutuksia. siis näin kertoi nimimerkki moi lukeneensa jostain.
mulle tuli ekan kerran karppaiksen aloituksen lisää painoa mutta en surkuttele.
Nautin sun onnesta =D>

ViestiLähetetty: 2011-03-21 21:58:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No niin nyt mulla on taas taantumavaihetta painossa joten caju, sun vuoros tiputtaa :mrgreen: Kiva jos mun höpinöistä on jollekin iloa mutta olishan se hauskaa jos kaikilla paino tippuisi nätin sujuvasti alaspäin 8) Vaan eipä onneksi ole nousulukujakaan mulla nyt havaittavissa, joten katsellaan rauhassa eteenpäin. Tosin nyt pari päivää menee aika pitkälti tien päällä joten liikunnat jää vähälle, koitetaan kiriä niiden kanssa sitten loppuviikolla.

:smt051 Tipuilemisiin! :lol:

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-25 17:33:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Nenä tukossa, korvia kutittaa ja kurkku kipeänä. Mä en tahdo tätä, ei viikonloppua näin pidä aloittaa!! Oliskohan se kokeiltava jotain nestemäistä lääkitystä, mitäs luulette? Rommia ei ole joten rommitotit jää väliin mutta ehkä punkku oliskin karppipimulle parempi vaihtoehto. Joten meni niin tai näin, jää tämän viikon liikunnat vähille, johtuen joko orastavasta flunssasta tai lääkityksen tuomasta krappiksesta :mrgreen: Painollehan toi kunnon nesteytys varmaan tekiskin toooosi hyvää :mrgreen:

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-03-26 08:36:57 
Poissa
sintti
sintti

isopimulle flunssakarkotuksia vai auttoiko lääke? Siun ketju oli tosi mielenkiintoista luettavaa etenemistä ja taistoa kumpaakin. Hienoa pitkäjänteisyyttä ettet ole antanu periksi. Tuon liikkumisen kun oppisin miekin mut nyt jo suunnittelen sitä sentään. Edistystä kai se jo :^o Jatka tipuilemista pian se koittaa tipukausi siis pääsiäinenkin :smt023

ViestiLähetetty: 2011-03-30 19:24:45 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

pompom kirjoitti:
isopimulle flunssakarkotuksia vai auttoiko lääke? Siun ketju oli tosi mielenkiintoista luettavaa etenemistä ja taistoa kumpaakin. Hienoa pitkäjänteisyyttä ettet ole antanu periksi. Tuon liikkumisen kun oppisin miekin mut nyt jo suunnittelen sitä sentään. Edistystä kai se jo :^o Jatka tipuilemista pian se koittaa tipukausi siis pääsiäinenkin :smt023

:lol: lääkitys jäi ottamatta, otin vaan normaalia pidemmät unet niin meni flunssaoireet ohi :o Taas jaksaa tipuilla kohti pääsiäistä :P Saattoi siis olla jotakin stressiä mikä koitti pukata päälle, mutta nyt on tilanteet taas vähän rauhotettu joten helpottuu sen osalta.

Painonpudotuksessa alkaa lähestyy 8 kilon raja, tämä on jotenkin uskomatonta kaiken sen jumittelun jälkeen että nyt mennään ihan oikeasti alaspäin suhteellisen säännöllisesti :) Eikä pelkästään paino vaan mun kroppa muokkautuu pikkuhiljaa oikeaan suuntaan, protsupainotteinen ruoka ja säännölliset sali- ja muut liikkumiset on alkanut tuomaan esiin semmosia outouksia kuin lihaksia, esim reisissä ja habassa. En nyt tarkoita mitään upeeta sporttikroppaa, en tosiaankaan enemmänkii vielä rantapallo & uimarengaspinoa :mrgreen: mutta kuitenkin mun osalta selkeää parannusta entiseen.

Kuva

-5g vko 3/2011

ViestiLähetetty: 2011-04-10 09:31:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

:D ei voi vauhtia sanoo ainakaan hurjaksi mut hei, suunta on kuitenkin oikea! Eli nyt olisi 8 kilon pudotus totta. Ehkä tällä vauhdilla hyvällä tsäkällä ensilumien aikaan pääsis juhlimaan kymppiä :mrgreen: Mutta eipähän ainakaan olla ihan jumissa, sitä aikaa en todellakaasn tahdo takasin.

Mulla on vaan tullu joku ihmeellinen kokkauslaiskistuminen, ei innostaisi keittiöpuuhat oikein ollenkaan. Koitetaan nyt kuitenkin saada edes kermaisa juustoisa munakas aikaan ettei tule mitään muita kiusauksia. Onneksi pakkasessa on vielä lihapullia ja muuta karppikelpaavaa mut eipä nekään ikuisesti kestä, pitäisi nyt jostain kaivaa taas se kokki-into kehiin.

Kuva

-5g vko 3/2011

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 79 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00