Tsau isopimu,
En käynyt kovin pitkällä sun ketjussa mutta kerron mikä auttoi kun mulla oli " jumi". Heh, siis mun jumi oli kun paino putos " vain " 500gr
No, kyselin veljeltä, joka pudotti muutama vuosi sitten reilusti painoa jotta mitä hän teki kun oli ollut pari kk jumi päällä.
vastaus oli vihree tee 1,5-2 L pvä. Siis ihan kylmänä tai huoneenlämpöisenä.
nyt kokeilin itse ja kyllä lähti heti kilo viikon aikana.
Olen juonut aivan liian vähän joten ei täällä turhaan puhuta nesteen tärkeydestä.
Tuntuu että kun puntarilla hyppi liian usein niin ei uskalla juoda kun pelkää että se vesi nostaa painnoa ja sitten masentuu.
muutenkin punterilla ei tartte käydä kun se kerta vko. Kaaikki harmit sun muut nostaa stressiä ja se estää laihtumisen. Voin sanoa että näin on.
pari vuotta sitten söin aivan liian vähän, nukuin huonosti ja kiroilin kun paino ei putoa vaikka oli miinuskaloreilla. Jep, olin miinus 2000 kaloria/pvä ja se oli aivan liikaa.
Nyt olen syönyt enemmän rasvaa, enemmän ruokaa ja paino on tullut alas Tammikuun 19 pvän jälkeen 7 kg.
Vaikka kuinka harmittaa niin älä välitä. Mennään eteenpäin pikkuaskelin( niinhän kyllä teetkin kun tavoitettasi katsoo) ja muista että olet jo pudottanut paljon painoa

Kyllä se loppukin lähtee aikanaan.
pysy pois hiilarimaasta ettei tule huonoa oloa.
Kaikki jossain vaiheessa ollaan vähän allapäin kun ei muka laihdu

Mittanauha kertoo kuitenkin toisen tarinan.
Jos käyt katsomassa tuon mun ketjun niin sielä on tarinaa mun karppivaimosta joka hämmästyi
tsemiä kovasti ja hyvää vkl