Bozak kirjoitti:
Tähän on pakko lähteä mukaan!
Talven ja kevään aikana on painoa tullut lisää semmoinen 5 kiloa ja peilikuvasta näkee, että se painonnousu on ihan sitä itseään(lue:läskiä). Olen koko alkuvuoden ollut kotona vaimon ja 3kk vanhan poikamme kanssa. Mutta ensi yöstä alkaen pääsen töihin! Varhaislehden jakelua, nelisen tuntia yössä hiippailen pitkin rappukäytäviä.
Kun on tottunut, että ulkomuoto näyttää maratoonarilta, niin tuommoinen laiha läski- look ei nappaa sitten yhtään. Mutta koska olin päättänyt jotain asialle tehdä ja tälläinen haaste tuli kuin tilauksesta, niin osallistuttavahan se on!
Suunnitelma:
- Nostaa prodea ylös ja rasvaa alas -> ei toimi minulla rasvalla läträys ja itsellä prode pitää paremmin nälkää poissa.
- Hiilet alhaalla n. 20-40g per vrk
- Kalorit tottakai miinuksella ja säädellään liikunnan mukaan.
- Liikuntaa tulee vähintään 2 annosta viikossa, harrastelätkää. Juoksemassa haluaisin käydä, mutta uuden työn takia ei
uskalla vielä luvata itselleen, että jaksaa ainakaan aluksi käydä juoksemassa.
Näillä eväillä lähdetään haastetta suorittamaan! Ja kivaa haastetta kaikille muille osallistujille!
Päivitetään välillä projektia. Eli keskiviikosta paino tippunut 2,5 kiloa, ihan mukavasti kroppa reagoi hiilareiden vähentämiseen. Niitä kun meni varmasti lähemmäs 100g/päivä tahtia pitkän aikaa. Proteenia menee semmoinen 120-140g/päivä suusta alas, rasvat sadan pintaan. Muulla tyylillä minä en ainakaan saa tuloksia. Nälkää ei tarvitse nähdä.
Liikuntaa keskiviikosta lähtien on ollut yksi lätkävuoro ja tänään kävin juoksemassa lenkin, työntelin samalla pojan vaunuja. Yllättävän vähän vaunut vaikuttaa nopeuteen! Ja tietysti olen nyt käynyt kaksi yötä juoksemassa lehtiä jakaen. Kiertoon menee 4 tuntia ja piireissä on sekaisin omakotitaloja, rivitaloja ja kerrostaloja. Kyllä jalat on aika puhki töiden jälkeen, mutta hyvin on mennyt ja on se mukavaa ajella kuuden jälkeen kotiin, muiden ajaessa töihin

.
Nyt nesteiden lähdettyä alkaa se varsinainen "laihdutus". Kiva katsoa, että mitä tämä neljän viikon rupeama tuo tullessaan. Tietysti jos paino liikaa putoaa, niin lisää kaloreita koneeseen. Rasvasta ne on helppo ottaa.
Tsemppiä kaikille!