Kitrus kirjoitti:
Olen muuten Ari sulta saanut pajon hyviä vinkkejä karppaukseen.

Hyvät ja kattavat sivut olet väsännyt, mitä nyt ehkä vaikealukuiset...

HUomenta
Kiitos kiitos.
sivun alussa on 9 kohtainen aiheluettelo (sivun sisällysluettelo linkit).
vaikealukuiset.. kyllä jos yrittää lukea "yhteen pötköön", koska aiheet ovat eri asioita.
mutta niinhän siinä käy (minulle käy) kun tietoa yrittää muutamalle sivulle paljon laittaa.
Kun tätä VHH elämää vähänkin laajemmin rupeaa selittämään (Atkins ohjeet ym. karppi ohjeet, miten, miksi, minun päiväkirja, tutkimustuloksia, rasvat ja niiden merkitys, transrasvat lähteet, veriarvot ja miten ne saadaan kuntoon, kielletyt ja sallitut ruokaluettelot, (rasva hh ja prot. suhteet ja miten niitä voi muutella), kalorien merkitys, jumituksen poisto ohjeet, rasvapaasto, verenpaine, insuliiresistenssi, rasvamaksa, diabetes, makean himot, paasto, ummetus, vitamiinit, kuvat, liikunta, sydän ja verisuoni taudit ja ym. linkit lähteisiin. linkkejä
kyllä se on oikea "tieto pankki" karppaukseen ja monikin on saanut "löytänyt" apua sieltä. toki sitä samaa tietoa löytyy kirjoista ja muualtakin netistä hajallaan, mutta olen koonnut ne kahdelle sivulle yhdeksi kokonaisuudeksi.
sivuthan on tehty muita ylipainoisia varten (ei minua varten), jotka haluaa laihduttaa terveellisesti ja kertoo vaihe vaiheelta miten se tehdään, ilman nälkää ja ruuanmielitekoja.
tv Ari