Ou mama

!
Nyt meni hyvin, tällä viikolla
-0,8 kg, eli paino nyt enää (

)
87,5 kg!
JIIIIIHAAAAAAA!!!! Tämä tuuletus siis ihan siksi, että kyllä tässä on taas kitkuteltukin tarpeeksi. Mua itseasiassa yllättää toi tulos, koska la-su meni vähän niin ja näin. En mättänyt karaa, mutta mätin viiniä, kaljaa ja konjakkia ja sitten kyytipoikana halloween kakkua sekä muuta hiilaripitoista. Myös normisuklaata meni varsinkin sunnuntaina

.
Tämä viikko muuten sujunut sutjakasti, tosin toi tumma suklaa on kyllä aika sellainen jokapäiväinen herkku. Nautiskelen sitä tietysti lähinnä vain terveyssyistä

. Urheillu olen päivittäin, mutta vain noin tunnin/pv ja aika kepeesti.
Olin torstaina taas poliisien maalimiehenä. Oli kiva päivä paikallisella poliisitalolla komeiden kissalanpoikien painaessa mun sisäreittä (ampumahaava, luoti osunut reisivaltimoon) ja etsien muita vammoja... Kyllä noi univormut saa mun vereni juoksemaan vinhemmin, ei voi mitään
Tänään on kummitädin 80 v pippalot

. Ne juhlitaan Tampereella, jonne kohta puoliin lähdetään ajelemaan. Luvassa siis taas kahden päivän hiilaribuusti, kun huominen isänpäivä tuo omat herkut tullessaan. Voisin ehkä selvitä jotenkin ilmankin, mutta en nyt viitsi olla ottamatta pitopöydän herkkuja ja erottua joukosta. Ja kyllähän ne mulle myös maistuu

. Sitäpaitsi, synttärikekkereillä on levytanssit -mähän jytään ne hiilarit siinä sen siljäntien mäkeen
KAIKILLE ISILLE OIKEIN OIKEIN HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ!!!!(lukeekohan tätä muut isät kuin Tomba?!)Viikkistä vaan ja Simo Frangenin sanoin: minä lähden Tampereelle