Moikka moi

!
Mä oon muuttanut tickeriäni vastaamaan tätä vuotta ja tämän viikon alkutilannetta

. Eli nyt paino
86,4 kg, kun se tiistai aamuna (oli pikku juhlaputki tossa viikonloppuna ja vielä maanantaina oli pakko syödä lakupussi pois, ku oli avattu ja olis vaan menneet hukkaan muuten...) oli vielä 87,4. Parissa päivässä
-1 kg, vaikka viime viikkoiseen olis ollut jotain muuta

. Mut mä haluan aloittaa nyt uudelta pohjalta, enkä enää viime vuoden maksimipainoja muistele. Siksi tickerikin on nyt päivitetty, enää vähän yli 7 kg pudotettavaa tavoitteeseen. Ei yhtään paha, ei mahdoton eikä lannistava määrä.
Mä oo myös aloittanut sellaisen punttitreenin, että teen maksimi painoilla pienempiä toistoja 4 x viikossa. Lisäksi aerobiset 5 x viikossa, mutta kevyemmällä sykkeellä kuin tähän asti. Tulee käytyä salilla nyt niin usein, että se on silkkaa rahan säästöä, kun kuukausimaksuilla mennään
IHANAA, lunta!!! Huomenna pulkkamäkeen

! Myös siipan synttärit, mutta mä jätän nyt tämän kerran herkut väliin, aatelkaa!!!! Myös raittiina

, eli painon laskua tiedossa nousun sijaan