Moimoimoi

!
Mulla on ollut ihan tajuttoman rankka viikko opiskelun suhteen -eka oli vaativien lääkelaskujen tentti, johon vaadittiin 100% oikein (meni läpi, mutta otti tiukille

) ja nyt tänään pelätty ja kammoksuttu tehohoidon tentti. Mä olen lukenut pari päivää todella intensiivisesti, onneksi rakas siippani

on esimerkillisesti hoitanut lapsia (järkännyt hiihtoloman mukaista ohjelmaa joka päivä, tehnyt ruoat, siivonnnut, pessyt pyykin ym.) ja mä olen saanut rauhassa kapseloitua omaan tehomaailmaani. Asiaa riittää ja muistettavaa, eikä aihe ole todellakaan helpoimmasta päästä. Opettajat vielä lohduttelivat, että tästä tentistä pääsee yleensä vain noin puolet ekalla kerralla läpi -no voiku kiva, rohkaisevaa. Mun on pakko päästä, jotta pääsen teholle harjoittelemaan huhtikuussa

.
Paino noussut taas
+0,2 kg, joten painan nyt
84,4, kg. Mihin tällä vauhdilla vielä päästään

?! Olen yhä ketoosissa, karpannut kaikkien sääntöjen mukaan, mutta ylöspäin mennään. Toisaalta olen myös urheillut paljon -vastapainona lukemiselle- ja juonut vettä yli tarpeen. Sormukset on tiukat ym. turvotus oireita, joten kyllä tää paino on nesteiden kertymistä kudoksiin -eikös ookin, onhan

? Näin sen on oltava, kannattais juoda vähän maltillisemmin. Nyt olen varmaan kulautellut sellaiset 3-4 l vettä plus pari litraa vihreää teetä per päivä.
Huomenna alan taas lukea seuraaviin tentteihin, jotka on ensi viikolla (ravitsemus -tylsää opetella virallista suositusta- ja anestesia + perioperatiivinen hoitotyö), sitten ne tentit taitaa olla jotakuinkin siinä mun opiskelu-uraltani

. Tämä tietty siinä tapauksessa, että menevät kaikki ekalla läpi... Ja käydään me kattoon Risto Räppääjäkin huomenna, joten jotain hauskaakin tiedossa
Bon wknd!!!