No niinpä näkyy, Ari

!
Ja asiaan:
VIHDOINKIN!!!
Viikossa lähti
-1,5 kg, paino
83,8 kg.
Kamalaa tässä ilossa on vain se, että se on kovin katoavaista

. Pääsiäinen Lontoossa tietää reilusti hiilareita

. Kuivaa siideriä ja bisseä menee takuulla litroittain (olen ollut 12 viikkoa juomatta pisaraakaan alkoa, sen juominen miltei jännittää!!!). Mennään myös Harrodsin five o'clock tea:lle, johon varattiin ihan buffet kattaus skonsseja, leivoksia ja voileipiä. En voi vastustaa. Kaikki tämä ilakoiminen siis lienee turhaa, pääsiäisen saldo ollee noin +3kg

. Mut ei voi mitään, siitä taas sitten kesää kohti tiputetaan. Yritän nyt kuitenkin olla kunnolla pitkäperjantaihin saakka, ketoosissa mennään.
Sain pelätystä tehon tentistä
5

. Ihan soikeena onnesta, kun läpipääsy prosentti oli aika pieni. Periaatteessa mun teoriaopinnot oli nyt tässä, vain ruåtsi pitää tenttiä ja hoitaa pari seminaaria. Piece of cake

Lokakuussa mä oon sit virallisesti valmis sairaanhoitaja
Ihanaa kevään alkua kaikille

!!! Huomenna saattaa olla takatalvi, mutta minä en sitä aio noteerata.
_________________
Jolean höpinät
Ihan normaali ihminen...Kai...You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;DiHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille
LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen