karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 18:13:22

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 137 38 39 40 4145 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-18 10:38:42 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Thx, Ari :D Suhun voi aina luottaa näissä asioissa. Pitäisi ehtiä perehtyä paremmin sun teeseihin :wink:

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-25 08:08:12 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Eiiiii... VAAN -0,3 kg, siis 85,3 kg :shock: :cry: . Ei tuu mitään. Kaikkien "sääntöjen" mukaan hommat hoidossa, ketoosissa ja silleen, ei liikaa protskuu/rasvaa/kaloreita (vajetta jää takuulla), silti junnaa paino kun se sen yhden hiilarikerran ansiosta nousi. Ihan kammottavaa. Mä siirryn kohta kevytmaailmaan :( .

:smt013

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-25 08:33:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
Jolea kirjoitti:
Mä siirryn kohta kevytmaailmaan :( .

:smt013

huomenta
minä pääsen kohta kevyt sarjaan... paino kiikkuu 70 kohilla.
no ei se täälläkään kilotolkulla paino viikossa tipu...
mutta jos 0,3 kg viikossa on alaspäin.. on se alaspäin.
jatkoja tv Ari

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-28 10:39:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
Jolea kirjoitti:
Mä siirryn kohta kevytmaailmaan :(

minä teen tänään jotain muuta :shock:

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-28 20:34:16 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
No?! :o

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-28 23:04:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
Jolea kirjoitti:
No?! :o

tuollahan se minun seuranta sivulla on.
allekirjoitus osassa linkki.
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=6537&p=1512233&sid=14af40a7eb678e478ca0c43f7a855666&sid=14af40a7eb678e478ca0c43f7a855666#p1512233

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-30 17:43:57 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
No niinpä näkyy, Ari :) !

Ja asiaan: VIHDOINKIN!!! =D> Viikossa lähti -1,5 kg, paino 83,8 kg.

Kamalaa tässä ilossa on vain se, että se on kovin katoavaista :shock: . Pääsiäinen Lontoossa tietää reilusti hiilareita :roll: . Kuivaa siideriä ja bisseä menee takuulla litroittain (olen ollut 12 viikkoa juomatta pisaraakaan alkoa, sen juominen miltei jännittää!!!). Mennään myös Harrodsin five o'clock tea:lle, johon varattiin ihan buffet kattaus skonsseja, leivoksia ja voileipiä. En voi vastustaa. Kaikki tämä ilakoiminen siis lienee turhaa, pääsiäisen saldo ollee noin +3kg :oops: #-o . Mut ei voi mitään, siitä taas sitten kesää kohti tiputetaan. Yritän nyt kuitenkin olla kunnolla pitkäperjantaihin saakka, ketoosissa mennään.

Sain pelätystä tehon tentistä 5 :smt041 :smt043 . Ihan soikeena onnesta, kun läpipääsy prosentti oli aika pieni. Periaatteessa mun teoriaopinnot oli nyt tässä, vain ruåtsi pitää tenttiä ja hoitaa pari seminaaria. Piece of cake :lol: Lokakuussa mä oon sit virallisesti valmis sairaanhoitaja :D

Ihanaa kevään alkua kaikille :mrgreen: !!! Huomenna saattaa olla takatalvi, mutta minä en sitä aio noteerata.

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-30 18:15:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-11-19 18:37:21
Viestit: 1127
Onnea ihan mielettömästi nyt ensinnäkin painonlaskusta ja tenttituloksista myöskin!!! =D> =D> =D>
Äläkä ressaa pääsiäisestä! 8)
Ihanaa kevättä sullekkin :!:

_________________
~Karppaan siks ku siin'on niks~
~OnOff-karppausta jo vuodesta 2006~


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-03-30 18:21:02 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Kiitos, Konzis :hug:

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-04-02 08:51:00 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-12-02 07:01:26
Viestit: 7063
Onnitteluja täältä kans =D>

Oijoi, Lontooseen =P~ Harrodsille ei keritty, mut nähtiin taksin ikkunasta :mrgreen: Kyllä mäkin olutta siellä join ihan rennosti, eikä tullut mitään lisäpainoja :D Hauskaa reissua vaan sinne!!!!

_________________
Karppi nro. 2686 alkaen 30.11.-05: n.90.5 kg, BMI 27.8
--> 6.11.-06: 77.6 kg (alin tähän mennessä!)
Nyt ei mitään tietoa :roll:

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-04-27 21:19:27 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Hiipuu, hiipuu. soutaa, huopaa... Huomasin ikäväkseni, että 10 viikon iso panostus (ei viinaa - jopa 12 viikkoa- ei karkkii ei hiilarii = INDUKTIOLLA) plus KOVAA treeniä koko ajan EI tuottanut toivottua tulosta. Siis pieneninhän mä, mutta täytyy myöntää, että kun mun elimistöni tottui parin viikon kuluttua kovaan lihaskunto treeniin, ei tahti alaspäin ollut kaiken kirvoittelun väärti. Sitten tulii LONTOO, sitten NAMINAMI sitten JAMIJAMI ja nyt taas yritän päästä takas ruotuun.

Nyt on paino 85,3 kg, mikä on siis taas ihan hillittömästi. Aloitan tyäharjoittelun Kirran tehola maanantaina ja aion polkea koko loppu kevään 5 x viikossa reilun 40km / pv, mutta nyt on fiilis, et tuskin sekään mitään auttaa. Mun kroppa vaan tykkää tuhdimmasta Joleasta ;D Tsemppiä kaivataan....

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-04-27 21:22:04 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-08 13:31:14
Viestit: 7401
Zempc'

_________________
- pikkuiii... "Hui hai"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-04-27 21:26:38 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
THX :D

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-04 17:04:05 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Joopajoo. Viime viikonloppu venähti, vapun syy! No nyt sit keskiviikosta asti ollu kunnolla, mutta plussaahan sitä ehti tulla tietty silti :oops: :? . + 0,5 kg, paino nyt 85,8 kg. Olkoon. Vielä mä näytän :smt045 !

Kivaa viikkistä kaikille! Mä en syö, en juo. Ainakaan paljoa. 8)

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-04 17:21:23 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Jolea kirjoitti:
Kuitenkin olen herkkusuu, joka on ruodussa (ERITTÄIN pienellä kalorimäärällä) arkena, mutta viikonloppuna sitten antaa palaa! Jätskiä, keksejä, irtareita. Olutta, viiniä, siideriä, vodkaa. Kaikki maistuu! Tällä konstilla olen onnistunut pitämään painoni suht kurissa (olen isokokoinen, eli 178 cm ja tällä hetkellä 84 kg ), mutta aina arkisin vaivaa nälkä ja olo on sit sen mukainen. Olen kuitenkin tosi kurinalainen, eli jos jotain päätän, pystyn sen pitämään, esim. kaikki herkut arkena jätän syömättä, vaikka ne kannettaisiin eteeni.


:lol: Tuntuuko tutulta tekstiltä...

Käväsin vaan kattoos et mitä oot painanu kun aloitit karpilla... :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-04 19:58:38 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Hehhehhheeee :mrgreen: ! What can I say... Mutta vaikka paino on näemmä tätä luokkaa, oon kuitenkin pienentynyt huomattavasti. Sentään :twisted: !

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-05 06:22:04 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
No sit sul ei ol mittää valittamista... :lol:

Karppi tekee hyvää ja tiivistää... :wink:

Jos ny tästä itekin pääsis vauhtiin kun eilen sopisin työnanatajan kanssa et menen töihin syskuun alussa. :shock:

Ja mun duuni on helpompaa jos olis vähän ketterämpi... :roll:
Sen huomasin tuossa vuosien varrella...
Ja nyt en aio enää "kärsiä". :evil:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-05 07:14:15 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Joo, olen mä ollut tästä reippaasti tuhdimmassa kunnossa myös kilojen suhteen, mutta karppaamaan aloin, kun olin jo laihduttanut light versioilla (ja kärvistellyt nälissäni) jokusen kilon :wink: . Ylipäätään lapset mua on sutjakoittaneet, olen pääsääntöisesti painanut alle 90 kg ja ne yli 90 kg ovat olleet pikaisia, repsuista johtuneita pullisteluja. Nuoruudessa olin paljon pyöreämpi, mutta hyvin pärjäsin silloinkin :roll: . Mä olenkin tosi kiitollinen mun miehelleni, ettei se ole koskaan kommentoinut mun painonvaihtelujani, vaan on aina pitänyt mua sopivana ja kauniina :smt060 .

Onko Piinis kivaa mennä duuniin? Eli onko aihetta onnitella vai olla myötätuntoinen? Vielä on hyvin aikaa syyskuuhun, eli nyt vaan tavoitteeet realistisiksi ja niitä kohden =D> . Tsemppiiiii :D

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-05 07:45:50 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Siis olisinhan mä kotona jos sais saman rahan ja kun Ukko jää vuorotteluvapaalle
niin se tekee noin tonnin enemmän rahaa kuukaudessa niin ei tarvinnu kauheesti sitäkään miettiä.
Ja mä olen vuoden töissä ja jään sit ite vuorottelemaan vuodeksi.
Sit on hyvä laittaa Mariella hoitoon kun on 3v. ja sitten kun menee kouluun niin voidaan olla toiset 2 vuotta vuorotellen kotona. :wink:

Kyllä se töissä käyminen sellasen rutiinin tuo elämään et helpompaa tavallaan. :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Jolean höpinät
ViestiLähetetty: 2012-05-19 07:36:47 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Vähän hävettää... :oops: . Vappu -> äitienpäivä = BIG repsu ](*,) . Ihan kaameeta, mutta taas takasin ruotulaan. Eilen oli turvotuspainoa 87,3 kg, mutta painoa sanalla turvotus. Tain näin mä ainakin haluan sen ymmärtää 8) . Fillarilla suihkinut melkein 40 km/pv 5 x viikossa, joten lihaksetkin koko ajan käymis tilassa. No on kyllä varmaan ihan oikeastikin paino noussut repsuiluista, mutta sille ten jotakin nyt ennen kesää (2 viikkoa aikaa...), jolloin tavoitteena 84 kg. Mielenkiinnolla odotellaan, miten käy :lol: .

Hei vaan ja ihanan keväistä viikonloppua! Meillä jännätään hulluna lätkämatsia ja sen jälkeen grillataan kera hyvien juomien :mrgreen: Ei siis mitenkään kevytviikonloppu, mutta kuitenkin karppiviikonloppu tiedossa.

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 891 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 137 38 39 40 4145 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)